Αναρτήθηκε από: firfiris | 30 Ιουνίου, 2011

Θέτω την παραίτηση μου στην διάθεση του Προέδρου

 

Στην Κύπρον τζιαι στην Ελλάδαν μπορούμεν να υπερηφανεφκούμαστεν για πολλά πράματα, μεταξύ των οποίων είναι τζιαι η άνευ προηγουμένου και ασύγκριτα ανώτερη από οποιοδήποτε άλλο (ανεπτυγμένο τάχατες) λαό της γής ποαδκιαντραποσύνη των ανθρώπων που κατέχουν δημόσια αξιώματα.

Επροσέξετε πως όποτε κάποιος τα κάμει μπίλιες ΤΖΙΑΙ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ υποβάλλει την παραίτηση του στην διάθεση του Πρόεδρου ή οποιουδήποτε τον εδιόρισε; Μα καλάν, νομίζουν ότι είμαστε βλάκες;

 

Τί πάει να πεί «Θέτω την παραίτηση μου στη διάθεση του Προέδρου;» Για  παραιτείσαι για δεν παραιτείσαι. Έναν που τα δκυο! Τάχα;

«Εγώ έχω πολλήν ευθιξίαν (μετά που με εκάμαν τουτούκκιν οι εφημερίδες τζιαι τα κανάλια) γιαυτόν τζίνος που με εδιόρισεν, αν θέλει, αν το επιθυμεί, if it tickles his fancy, μπορεί να με αφήσει να παραιτηθώ. Πραγματικά θέλω να παραιτηθώ αλλά εξαρτάται που τζείνον που με εδιόρησεν. Έννεν που το σιέριν μου. Αν με θέλει ας με κρατήσει»

 

Ρε δεν μας χέζετε λέω γω; Δηλαδή αν κάποιος που εμάς αν θέλει να φύει που την δουλεία του (για οποιοδήποτε λόγο) εννά πάει να πει του μάστρου «Μάστρε, εεεεε τζιαι που λαλείς, εγώ παραιτούμαι. Αν θέλεις. Αν με αφήνεις δηλαδή…» τζιαι μετά να χορεύκει όπως τον νέγρον στο γραφείο του. Για παραιτείσαι για εν παραιτείσαι.

Είτε φταίεις για τον λόγο που παραιτείσαι είτε δεν φταίεις αλλά το κάμνεις για να προστατεύσεις το θεσμό που εκπροσωπείς (και διεκδικώντας τα όποια δικαιώματά σου δια της νόμιμης οδούς) άμαν παραιτείσαι παραιτείσαι τελεσίδικα. Όϊ να κλαίεις σαν το μυξιασμένο άτε να μεν τα πάρω…

«Θέτω τον εαυτόν μου στην παραίτηση του Προέδρου». Αν μας εκλάνετε εξ επαφής μέσα στα μούτρα ήταν ναταν καλλύτερα παρά να υποτιμάτε την νοημοσύνη αυτών που πληρώνουν τον μισθό σας.


Σχόλια

  1. σωστός

  2. Το χάζιν είναι που πολλές φορές η παραίτηση «δεν γίνεται αποδεκτή» από τον Πρόεδρο/μάστρο κλπ. Τζαι μετά ούτε γάτα ούτε ζημιά. «Εγώ έχω ευθιξία τζαι έκαμα το καθήκον μου» λαλεί σου ύστερα ο busted homo faganius, «αλλά εν με αφήννουν να φύω».

    Βέβαια, ακόμα τζαι στες περιπτώσεις που ο Πρόεδρος/μάστρος κάμνει αποδεκτή την «παραίτηση» του homo faganius, το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για να επαναδιοριστεί σε άλλο πόστο που τον ίδιο Πρόεδρο/μάστρο είναι ανάλογο της αντίδρασης που υπήρξε προ της υποβολής της «παραίτησης». The bigger the karkasiallik, the longer the President will have to wait.

  3. Εγώ έχω άλλη απορία (όπως είπα και σε ένα μου post): Αφού δεν φταίνε, όπως λένε, τότε γιατί παραιτούνται; Γιατί δεν μένουν στις καρέκλες τους και να υπερασπιστούν τον εαυτό του; Βλέπε Μολέσκης, Βάσος Γεωργίου, ακόμη και ο πουττιτζής Στρος Καν 🙂

  4. Εμέναν αρέσκει μου που η παραίτηση εν αρκετή για να ικανοποιηθεί η κοινή γνώμη τζιαι τα ΜΜΕ. Αν κάμνεις κάτι παράνομον, όι εν θα παραιτηθείς κύριε, εννά σε απολύσω τζιαι να πάεις τζιαι δικαστήριον αν επαράβηκες τον νόμον, όι να παραιτηθείς…
    Το μόνον που θέλουμεν εν έναν ποτούτα:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Seppuku

  5. Και όμως έχει κόσμο που πιστεύει στην εντιμότητα της κίνησης. Και του αφεντικού που δέχεται ή όχι την παραίτηση.
    Ουφφφφ…

  6. Εδοκίμασα τζιαι εγώ να υποβάλω την παραίτηση μου στην Κυβέρνηση (την σύντροφο δλδ.) τζιαι δεν εδέχτηκε.

    Αμμά γινάτιν, α!

  7. Εγώ παράπάνω ευθιξίαν που τουντα λέσια εν περιμένω.
    Chrys, τούτον που λαλείς εκάμναν το ως τωρά… Μασκαραλλίκα. Τζιαι πραγματικά αθώος να είσαι παραιτείσαι γιατί η θέση εν εν δική σου αλλά του κράτους. Πόσες φορές ακούσαμεν ότι εννα παραιτηθούν άμαν το δικαστήριον φκάλει τους ένοχους;

    Το βάρος ούλλον, ούλλοι οι τόνοι του βόθρου τούτου πέφτουν πάνω στην δικαστικήν εξουσίαν τζιαι πιο συγκεκριμένα στον Γενικόν Εισαγγελέαν. Τι να κάμω την Δικαιωσύνην τζιαι την Δημοκρατίαν άμαν ο Γ. Ε. πουττεύκει να κατηγορήσει τους παρέες του προέδρου; Ποιάν εν η δουλειά του δηλαδή; Να θκιώξει τον Πιριπίτσην που το Άγαλμαν;

  8. Από ποδκιαντραποσυνη σκίζουν οι αξιωματούχοι μας, αλλά εννεν τυχαίοι τζαι εκαταλήξαν να βρεθούν τόσο ψηλά. Εγώ τζείνον που εν χωνεύκω με τίποτε είναι ότι ο άλλος ο μαλάκας εμεινε στη θέση του παρόλο που έππεσεν ολόκληρο αεροπλάνο.


Σχολιάστε

Kατηγορίες