Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουνίου 27, 2011

Die Waage ist bereit

 

Ναί, το ομολογώ. Είμαι εθισμένος. Είμαι χρήστης.

Μόνο αν παραδεχτώ το ελάττωμά μου, να αναγνωρίσω ότι έχω πρόβλημαν τζιαι μετά να ζητήσω βοήθειαν μπορεί να γιάνω που τούτον το κακό.

Τζιαι δεν είμαι μόνον εγιώ. Σαν εμέναν έσιει σhιλιάες μες την Κύπρον. Δεν μπορούμεν πλέον να προσποιούμαστεν ότι το πρόβλημαν εν του διπλανού ή ότι εμάς δεν μας επηρεάζει.

Έσιει μήνες που εκαλάβα ότι έχω πρόβλημαν. Σύντομα όμως εκατάλαβα την διάστασην του. Όπως καταλαβαίνεις αγαπητέ αναγνώστη είμαι σκλάβος των παθών μου. Το ναρκωτικόν μου ονομάζεται Lidl.

Δεν έσιει προσφορά που να μεν την εβούρησα πουπίσω. Αν θέλετε μάνγκο κοπιάστε. Αν θέλετε ζυμαρικά σε κουτίν του ανάμισι κιλού κοπιάστε. Αν θέλετε καθαριστικά για να κάμετε φλόκκον ούλλα τα γραφεία της Λευκωσίας πάλαι κοπιάστε.

Που τα φαγιά εππήδησα στις κονσέρβες, που τες κονσέρβες στα ληξιά τζιαι τα πισκόττα, μετά ανακάλυψα τα σαλάμια. Θέλω βοήθεια. Τρώω σαν τον σοίρον. Ετσιάττισεν ο Πλάστης μου να αννοίξει το Lidl τον τζιαιρόν που έκοψα τον τσιάρον. Τζιαι δώστου φαϊν.

Η μασέλλα μου εσταμάτησεν να αννοίει τζιαι να κλείει. Πλέον η κίνηση της εν περιστροφική όπως το μπλέντερ. Εσταμάτησεν να με ταϊζει τζι η κοκώνα όπως τον πασάν διότι άκκασα το σιέριν της καταλάθος μιαν νύχταν…

Τελικά άμαν είδεν ότι δεν μου μπαίνουν τα ρούχα (τζιαι με την ενόργανην πόσες θερίδες να κάψεις άμαν σε περιμένει μες το ψυγείον chorizo με κρακεράκια) αποφάσισεν να μου γοράσει ζυαρκάν να θωρώ το βάρος μου.

Φυσικά επειδή είμαστεν αμπάκκιροι τέλεια, έπιασεν την ζυαρκάν του Lidl που ήταν προσφορά τζιαι έστησεν την δίπλα που την είσοδον του καθιστικού να ζυγιάζουμε κάθε μέρα. Τζιαι σαννα μέν με εκάνεν το πάχος μου, η ζυαρκά μιλά! Έτσι για να ακούει η γειτονιά τα χάλια μου.

Μόλις της τζίσεις μάσιεται «Η ΖΥΓΚΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΙΜΗ» με προφοράν ρουμάνας που έκαμεν ταχύρρυθμα ελληνικά. Φκαίνω πάνω να ζυαστώ..άσε μεν ρωτάτε. Έβαλα 15 κιλά…

Κάθε μέρα το ίδιον βκιολίν. Φκαίνω πάνω τζιαι αρχίζει παουρκές «ΧΧΧΧ ΚΙΛΑ!» Τζιαι πριν να κατεβώ, νάσου την κοκώνα «Πόσα είπε; Τα γλυκά κομμένα! Το ίδιο και τα σαλάμια!» «Μα καλή μου» «ΚΟ-ΜΜΕ-ΝΑ! Αλλιώς απόψε δεν έχει τίποτε!» Συναισθηματικός εκβιασμός. Αντρέπουμαι να ζυγιαστώ άμαν εν η κοκώνα έσσω. Καρτερώ την να πάει στον μπακκάλλην για να φκω πάνω.

Τζιαι σαν να μεν με εκανούσαν τούτα ούλλα, η κατάθλιψη που προκαλείται που το μηχάνημαν που σου λαλεί πόσο γουρούνι είσαι, μιαν φοράν σαν ετζοιμούμουν πας τον καναπέ εμπήκεν ο Μότζιος στο σαλόνι τζιαι επάτησεν την κατά λάθος. Η ζυαρκά άρκεψεν να μιλά, ο σσύλλος εφάρασεν τζιαι άρκεψεν να λάσσει. Εγώ επετάχτηκα ίσια πάνω παντές τζι εμπήκαν κλέφτες μες το σπίτι τζιαι εβούρουν να χωρίσω τον σσύλλο που την ζυαρκάν.

Το κακόν δεν επάεννεν άλλον τζιαι έπρεπεν τουλάχιστον να την κάμω να σιωπήσει. Τες οδηγίες επέταξα τες (διότι είμαι άντρας τζιαι δεν χρειάζουμαι έτσι πράματα) τζιαι κάτι πρέπει να επάτησα τωρά διότι άμαν φκω πάνω μιλά γερμανικά

«Die Waage ist bereit!»

Ααισσιχτίρεν λέω γω!

Responses

  1. αχαχαχαχαα

    Danke! danke! πε της

  2. hmm, efialtis i omilousa zigaria

    kalitixi me to kapnisma kai to fai
    ouf, na katapiesto me ti diaita les?

  3. ahahahahahahahah apolaustikotatos!

    pe ths «Leck mich» na deis nampon na sou pei!

  4. «…Η μασέλλα μου εσταμάτησεν να αννοίει τζιαι να κλείει. Πλέον η κίνηση της εν περιστροφική όπως το μπλέντερ… »

    Άου-άου-άουουου!

    🙂

  5. 8a symfwnisw me tin kokona. Shieretismous je ontos re firfiri…ta salamou8kia kommena!

  6. έγ’ω νομίζω ότι εν η συγκατοίκηση με την κοκόνα που σε έκαμε να βάλεις κιλά.. Κάτσε να παντρευτείς να δεις, εννα γυρέφκεις φανελλούες XXL….

  7. Μα εκτός που το Lidl πάτε τζιαι μπακάλην;

    Εκβιάστρια η κοκώνα. Σκέφτου να της ανταποδώσεις τον εκβιασμόν τι θα γίνει;

  8. σε διαβάζω ανελλιπώς και άμα κάμνεις μεγάλες απουσίες, αγχώνομαι !! Μετά από τα τόσα «μαύρα » που διάβασα και είδα σήμερα για το χάλι της Αθήνας και τα Ματ που φλομωσαν τον κόσμο στα χημικά και στο ξύλο με τα ρόπαλα τους και την καρδιά μου που εμαύρησε κανονικά, διάβασα το πιο πανω ποστ σου και εγέλασα πολλά.. Μου εφτιαξες την μέρα εν ολίγοις . Να σαι καλά και να γραφεις !


Σχολιάστε

Kατηγορίες

