Αναρτήθηκε από: firfiris | 1 Ιουλίου, 2008

Ένας σκύλος και μια γυναίκα

Πρίν λλίες εφτομάδες εβρεθήκαμεν με τ’ανίψια μου στον Πορφύριον εις την Περιστερώνα για οφτό. Την ώραν που ετρώαμεν λαλεί ο ένας μου ο ανηψιός

«Ο Π. εχώρισεν.»

«Άτε ρε!» πολοάτε ο άλλος μου ο ανιψιός που έξερεν πως ο Π. είσιεν σχέσην 9 χρόνια περίπου. Ο Π. για να καταλάβετε εν έναν κοπέλλιν δίμετρον, δεινός χορευτής, πάντα με το χαμόγελον τζιαι που άμαν γελά εν τόσον τρανταχτόν το γέλιον του που τρέμουν οι κολόνες. Πάντα κάμνει σου την διάθεση άμαν εν μαζί σου τζιαι γενικά εν τόσον καλοσυνάτον πλάσμαν που λαλείς «αν είχα αρφήν εδίουν του την».

Η ιστορία του Π. έσιει ως εξής. Τα στοιχεία που σας γράφω εν αλλοιωμένα γιατί εν μιτσιά η Κύπρος αλλά η ιστορία εν πέρα για πέρα πραγματική.

Εγνωρίστηκεν με την κοπέλλαν του στο σχολείον τζιαι ήταν μαζίν που τότε. Ο ίδιος ήταν πάντα αγαπημένος μαζίν της, ερωτευμένος στο φούλ τζιαι κύριος στην συμπεριφοράν του. Ούτε να ξενογαμήσει, μήτε να δικλίσει να δεί άλλην γεναίκαν. Έπινεν νερόν στην υγειάν της Α. τζιαι βασίλισσαν την ανέβαζεν, βασίλισσαν την εκατέβαζεν. Τζίνη εν σε κυβερνητικήν θέση, ο τύπος της κοπέλλας που θέλει η μάνα σας να πάρετε σπίτιν. Αποκαταστήθηκεν τζιαι τζίνος οικονομικά τζιαι ήβρεν τζιαι δακτυλίδιν τζιαι ελογιαστήκασιν επίσημα. Κάπως έτσι.

Ένας παρέας του αρφού του Π. αφού είδεν την Α. μαζίν με τον Π. γυρίζει τζιαι λαλεί του «Ρε, μα ο αρφός σου φκαίνει με την Α.;» «Ναί ρε, έσιει 8 χρόνια που εν μαζίν. Εν λογιασμένοι». «Αποκλείεται, αφού η Α. φκαίνει με έναν άλλον». Χαζίριν να του δώκει μιαν να τον αφήσει βουνάριν για την προσβολήν που εξεστόμισεν. Η Α. εν καμνει έτσι πράματα. Έβαλεν τον να ζητήσει συγγνώμην. Τζίνος το φκιολίν του Ο Π. καλοπροαίρετος τζιαι καλόβολος σαν ήταν, δεν του έδοκεν πολλήν σημμασίαν που ο έμαθεν.

Μιαν Παρασσευκόνυχταν είπεν της Α. να έρτει ποτζί σπίτιν του. Λαλεί του πως εν με την περίοδον της τζιαι δεν έσιει όρεξην τζιαι πως ήταν να κάτσει σπίτιν της να δεί ντι βι ντι. Πιο ύστερα το βράδυν πιάνει την τηλέφωνον τζιαι δεν του απαντά. Πετάσσεται ποτζί, το αυτοκίνητον της χασιμιόν. Αμέσως εζώσαν τον τα φίδκια.

Αρχίζουν με τον αρφόν του να φακκούν γυρόν να το έβρουν. Η πόλη που μινίσκουν μιτσιά, ύστερα που καμιάν ώραν ήβραν το αυτοκίνητον της παρκαρισμένον πόξω που έναν ξενοδοχείον. Βάλλει τον αρφόν του να κατεβεί κάτω γιατί αν εκατέβαινεν ο ίδιος τζιαι ήταν αληθινή η φήμη ήτουν να κάμει φονικόν. Δκυο μέτρα χερκελές, φουρτουνιασμένον τζιαι θολωμένον το μυαλόν, ποιός τον κάμνει ζάφτιν; Κατεβαίνει κάτω. Μπαίνει στο ξενοδοχείο τζιαι γυρέφκει την. Μπαίνει μες το εστιατόριον τζιαι χωρίς να τον δεί τζίνη θωρεί την να κάθεται τζιαι να καπαρτίζει με τον άλλο. Ήταν χαρκιέστε τα γενέθλια του λεγάμενου.

Πάει πίσω στο αυτοκίνητον τζιαι λαλεί του Π. έτσι τζι έτσι η Α. Ήρτεν η ζωή του πούκουππα. Ήταν σαμπώς τζι εδώκαν του την με την μάτσαν μες τα πόδκια. Να του έμπηες μασιαίριν εν ήτουν να φκάλει γαίμαν που το κακόν που τον ήβρεν. Το μόνον που έκαμεν, έγραψεν πάνω σε μιαν κόλλαν το όνομα του τζιαι έβαλεν της το πάνω στον γυαλλοκαθαριστήραν.

Γυρίζουν με τον αρφόν του μες την πόλη χωρίς λόγο. Οδηγά ο αρφός του. Ο ίδιος πού μπορεί να πιάσει τιμόνιν στην κατάστασην του; Σαν οδηγά λαλεί του ο Π. «Σταμάτα να κατεβώ κάτω.» Τζιαι κατεβαίνει τζιαι που την αηδίαν του κάμνει εμετό. Η προδοσία δεν εχορούσεν μέσα του. Η σκέψη του να της τζίζει ο άλλος έκλωσεν του τα στομάσια του.

Ύστερα που ώρα, πιάνει τον τηλέφωνον η Α. «Νάρτω λλίον ποτζί; Ετέλειωσεν το ντι βι ντι» λαλεί του. «Πάεννε δε το αυτοκίνητον σου'» πολοάται της ο Π. Τζίνη, αφού ήταν στο ξενοδοχείον, πάει στο πάρκι τζιαι θωρεί το όνομαν του Π. πας τον ανεμοθώρακαν. Αντα τζιαι καταλάβει τι έγινεν πάει βουρητή τζιαι κλάμωντα έσσω του. «Συγγνώμην, να σου εξηγήσω». Πιάνει την που το σιέριν τζιαι ούλλη νύχτα παν στο πατρικόν της τζιαι ξυπνούν τους γονιούς της, οι οποίοι να σημειωθεί αγαπούσαν τον Π. παραπάνω που παιδίν τους γιατί έτσι καλόν πλάσμαν ένει. Έβαλεν την τζιαι είπεν τους τα ούλλα, για να ξέρουν που πρώτον σιέριν γιατί την εχώρησεν. Η ίδια ισχυρίστηκεν πως μόνον οχτώ μήνες έσιει που πάει τούτη η ιστορία.

Τωρά εγιώ φοούμαι να δω τον φίλον μου γιατί δεν ξέρω τί να του πώ. Να του πώ να κάμει κουράγιο; Μάντα κουράγιο να κάμεις σ’ έτσι χαττά; Να του πω πως εννά βρει άλλην καλλύτερη; Που να δείξει εμπιστοσύνη ξανά μετά που 8 χρόνια; Μόνον ποτό μπορώ να του γείρω τζιαι να του πω πως έσιει Θεόν τζιαι θωρεί τζιαι πως ο Κύριος εκουβάλησεν τον σταυρόν πάνω στην ράσιην του για τ΄αμαρτήματα μας. Φίλε μου, φιλούι μου, αδέρφιν μου, νιώθω σε εν ξέρεις πόσο. Που γίγας εγίνην λύμπουρας. Τζιαι τζίνη η καρτάνα που εν δημόσιον κρέμμασμαν που της πρέπει, λυντσάρισμαν, έσιει τα μούτρα να τον θέλει κόμα. Ούτε την ελάχισττη αξιοπρέπειαν, τον ελάχιστον σεβασμόν τζιαι ειλικρίνιαν να του πει «Π. εν σε θέλω. Θέλω άλλον». Έθελεν τα ούλλα. Φυσικά ο Π. θα τζοιμάται, όποτε μπορέσει, με την συνείδηση του καθαρή. Τζιαι τζίνη η μίζερη θα πρέπει να ζήσει με τον εαυτό της. Εν για έτσι πλάσματα άτιμα που επλάσαν τες Ερινύες οι αρχαίοι τζιαι την Κόλασην ο Πλάστης μου. Ετσι συμπεριφορά εν παραπάνω που τον φόνον αν με ρωτάτε.

Εν ξέρω αν εν η προκατάληψη μου, αλλά νομίζω πως οι αδρώποι αγαπούν παραπάνω που τες γεναίτζιες, πιό έντονα, πιο ανόθευτα τζιαι πιο σπάνια. Φυσικά η ιστορία θα μπορούσεν ναν το αντίστροφο.
Αϊ σσιχτίρ~ Επόνησα τα στομάσια μου μόνον που την έγραψα.

————

Το ακόλουθον τραούδιν εν έναν που τα λλιόττερον γνωστά του Στέλιου του Καζαντζίδη αλλά που τα πιο μελοδικά τζιαι όμορφα. Αφιερωμένον εξαιρετικά. Σαν τον σσίυλλον έν έσιει. Έτσι καταλάβω ώρες ώρες. Το δεύτερον τραούδιν εν το Dry your eyes των Streets.

http://www.fileden.com/files/2008/5/7/1900733/Enas%20skylos%20kai%20mia%20gynaika.mp3


Σχόλια

  1. firfiri mou polla orea i istoria sou. ke emeis kamnoumen ta ke ekeines. na men foate tipote petou. an eminiskamen stasimoi se kathe diskolia itan na miniskamen mestes spilies akoma! aiston kanena xrono na ferei ta milia tou ke opos ipes ke esi exei theo ke thorei!

  2. H prodwsia kai o ponos pou niwthei o filos mas sigoura einai apisteuta! Omws apo tin alli einai kai to megalo thema tou egwismou. «Pws mporese na mou to kanei EMENA touto to prama?» Xwris na tin dikaiologw vevaia. Alla apo tin alli an i agapi tou filou mas einai alithini, iparxei kai i sigxwresi. Afou auti prwti vevaia zitise ti sigxwresh.

    Aneferes kai to Xristo, pou sikwse to stauro gia tis dikes mas amarties, kai omws zitise ti sigxwresi twn staurwtwn tou. H alithini agapi loipon antexei ta panta!

    Fisika tha mou peis, apon appesw tou xorou, polla traoudkia kserei! Einai diskolo gia ton anthrwpino egwismo, omws h pragmatiki agapi etsi einai. Ta panta ipomenei. Eimaste distixws anthrwpoi me pathi kai adinamies pou glistroume kai peftoume sixna. Antres kai ginaikes! Den einai krima na petaxtoun sta skoupidia 8 oloklira xronia latreias kai afosiwshs gia ena lathos merikwn minwn? Giati ta diagrafoume etsi? To kserw den einai eukolo kai pona poli, omws…h pragmatiki agapi sta diskola fainetai!!! Xreiazetai ipervash!

  3. Τίποτα, εκτός εάν ο ίδιος χρειάζεται να σου μιλήσει για το θέμα.

  4. Είναι δύσκολο να εμπιστευτείς κάποια για την υπόλοιπη σου ζωή. Οι πειρασμοί είναι πολλοί. Εκεί που νομίζεις ότι της πρόσφερες τα πάντα και την ξέρεις «απ’ έξω κι’ανακτατωτά» γίνετε κάτι και έρκουντε ούλλα πούκουππα.
    Έννεν γι’αυτόν που ο κόσμος δεν παντρέφκεται πια όπως παλιά, και ακούμε συνέχεια για χωρισμούς και διαζύγια;

    Όπως λένε συνήθως «στο χωρισμό φέρουν και οι δύο μερίδιο ευθύνης», όμως αν ο σύντροφος σου δεν σου πει ότι έχει κάποιο πρόβλημα, τότε αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση..

  5. @pomilorou. Adynamies jie malakies desposini. Enan v*** gia enan p**** pou mas edoken o Theos mporoumen na ton koumantaroumen. H epipoleotita ennen athropini adinamia, en voursoullikkin!

  6. Girizi mou opote akouo etsi istories…polla…. dioti niotho oti mou ta kamnoun emena….

    inta malakia,,na dias ta panta gia ena anthropo tze tzinos na se masxeroni pou piso….

  7. Να μεν απαντήσω στην ιστορία γίνεται έννε; Εξάλλου, για τον ίδιο λόγο χώρισα και εγώ στα 8 χρόνια, λιο πριν να χαρτωθούμε, και εμένα ήταν το 3 κέρατο που μου έκαμε. Φιρφιρούδι, εσύ εν μπορείς να κάμεις τίποτε ούτε να πεις, αν μιλήσει ο ίδιος καλώς τζαι τζιαμέ μόνο την κελλέ σου εννα σούζεις και να ακους, ούτε έσχεις δίκαιο ούτε καταλάβω σε ούτε τίποτε.

    Για αυτό Πομιλορού εγώ έμαθα ένα πράμα, ο φονίας, μπορεί να μετανιώσει και να μεν το ξανακάμει, τζίνος που κερατώνει όμως μπορεί να μεν το ξανακάμει στον επόμενο, σε τούτον που εν μαζί εννα το κάμει ξανά και ξανά. Συγχώρεση εν σηκώνει.

    Πάντως ένα πράμα μου άρεσε «Μόνο ΄8 μήνες ήταν μαζί» … ερμ πόσο έπρεπε να ήταν δηλαδή;

  8. Να πω κάτι φιλοσοφικό; Βασικά για να κάμει έτσι πράμα σημαίνει ότι η κοπέλλα δεν κάμνει. Και καλύτερα που το έμαθε στα 8 χρόνια αντί στα 18 ή και πιο ύστερα που θα είχαν παιδιά και ξέρω γω. Εν μεγάλη πίκρα αλλά η ζωή συνεχίζεται. Και πού είσαι Φιρφιρή έσχιει πολλούς άντρες που κάμνουν τα πάντα και ούτε τύψεις, ούτε τίποτε. Μερικοί μάλιστα υποστηρίζουν ότι κάμνει καλό και στη σχέση τους… Άρα μην νομίζεις ότι είμαστε και τόσο αθώοι, μερικοί άντρες ίσως, αλλά μιλούμε για συγκεκριμένους τύπους και χαρακτήρες. Στο σύνολο του ο ανδρικός πληθυσμός μάλλον γαϊδούρια είναι η πλειοψηφία…

  9. Ρε κουμπάρε έσιεις δίκαιο, αλλά ο παρέας που να έβρει το δίκαιον του; Εν τζιαι έσιει νόμον για την απιστία. Το τζέρρατον εν το τελευταίον. Εν ο κλονισμός της εμπιστοσύνης έναντι κάποιου τρίτου που με χαλά εμένα.
    Μα τόσον άτιμη πάστα ένει μερικοί αθρώποι; Τόσην έλλειψην συναίσθησης των πράξεων τους έχουν; Εν τζιαι λέω πως πρέπει να είμαστεν με κάποιον άμαν εν τον θέλουμεν γιατί τον λυπούμαστεν αλλά να έχουμεν την ειλικρίνια να του πούμε «ξέρεις ρε φιλε, εν πάει άλλον. πιττίν τζιαι έσσω σου»

    Άτιμη φάρα μα τον Θεό κάποιοι ανθρώποι. Τζιαι εν πάντα οι καλόψυσιοι τζιαι η καλοπροαίρετοι που τραβούν την φάκκαν.

  10. @pomilorou
    Diafwnw mazi sou filh mou dioti ta 8 xronia pou opws eipes einai krima na pane etsi adika eprepe na ta skeftei h gomena prin apofasisei na kamei otidipote me ton allo. Einai paralogo na trws to kerato ekei pou esu hsoun mia xara apenanti ston allo mesa sth sxesh,kai na sou lene kai meta «deikse megalopsuxia dioti h agaph ta sugxwrei ola an thn agapas pragmatika tote mh petakseis ta 8 xronia kai sugxwra thn»!!!!!!
    for fuck’s sake!!!!GET REALL!!!!!!
    pws mporei toutos o anthrwpos meta pou thn fatsia pou efae pou touth th gomena na thn ksanaexei konta tou?Den exei chance na thn empisteftei pote ksana!!!!Plus sumfwnw oti ama to ekame mia fora h gomena tha to ksanakanei kai defteri kai triti. Mh ksexnas oti h gomena den ithele na matheftei kai to epaize se 2 tamplo. An den thn epiane o tupos h gomena tha epaize thn axapari akomh kai agios o Theos….opote afta peri agaphs einai kala sth thewreia ma sthn praksi den efarmozontai….Ama fas kerato eleftherwnetai to dilitirio ths amfivolias kai mh empistosunis sto mualo kai h kardia paraluei ma anyway h kardia exei ragisei apo th stigmh pou to matheneis. To dilitirio de stamata pote….akomh kai aftoi pou tha sou poun «ksereis,eprospathisame pale kai ta vrikame kai eimaste ok» se kathe tilefwnima pou den apantietai,kathe sms pou den apantietai to mualo pnigetai sto dilitirio dioti pleon panta skeftesai to prin kai fovasei mhn einai kai to twra sou. Gi’afto se tetoies faseis XWRIZEIS diakopteis kathe epafi me afton pou sou sumperiferthike etsi gia na araiwsei siga siga to dilitirio apo mesa sou kai na mporeis na gemiseis me agaph otan vreis ton anthrwpo pou tha sou ksananoiksei thn agaph mesa sou.

    @firfiris
    Firfiri mou, ennen anagki na peis tipote tou parea sou. An thelei o idios na pei kati tha sto pei kai apo kei kai pera apla esu akous,ton afineis na vgalei ton pono apo mesa tou. But men ton apofevgeis dioti idi tha niwthei pws apatithike apo thn tupissa kai sta matia tou eaftou tou tha niwthei ligos pou thn epathe etsi kai tha nomizei oti oloi ton koroidevoun. Exei anagki tous parees tou gurw tou kai dipla tou. Men tou peite tipote,apla na eiste ekei gi afton…..
    Tha ponesei,tha thelei na meinei monos tou xwris sxesi,mporei tziai na tou gurisei se kapia fash kai apla na gurefkei sex mono kai oxi sxeseis kai istories,pragma polu fusiologiko kai to opoio tha tou kamei kalo an me rwtas emena dioti etsi tha apodesmeftei entelws pou thn istoria touth…
    Kai meta firfiri mou tha gnwrisei ksana mia kopela h opoia tha ton kanei na niwsei oti einai safe na ksananoixtei kai na ta dwsei ola…
    Exei omws polu dromo mprosta tou…Gi’afto be there for him….!!!!!Kai na thumaste kai na tou thumizetai:KATHE EMPODIO GIA KALO!

    filia,
    Jazz

  11. Eisaste poli apolitoi re paidia.

    Alla auti einai i agapi me ta anthrwpina, peperasmena metra. Apolitopoieis enan anthrwpo, ton kaneis Theo kai distixws san anthrwpos, poli pithanon kapoia mera na se prodwsei. An exeis ta kotsia kaneis tin ipervash. Kaneis to pikro gliki kai ton dexesai pisw. Oi perissoteroi tha se poun m… omws esi, etsi deixneis pws ksereis na agapas pragmatika!

    Den lew oti tha mporousa na sigxwrousa egw. Lew pws pisteuw prepei na einai i pragmatiki agapi. Alliws, einai mia agapi egwistiki, mikri, poli …anthrwpinh.

    Kai si Firfiri mou kai oloi, megalo voukko valte, megalo loo men peite oti mporeite na koumantarete ta antrika h ginaikeia sas organa!

  12. Εν οι καλοπροαίρετοι που τραβούν την φάκκαν γιατί τζείνοι εν οι λιότερο υποψιασμένοι. Πόσες φορές να χτυπήσεις του άλλου τηλέφωνο τζαι να μεν απαντήσει τζαι συ να το δεις καλοπροαίρετα;

    Ο ενθουσιασμός αν είναι όντως «ενθουσιασμός» φέφκει στους 3 μήνες άτε το πολύ στους 6… που τζαμέ τζαι τζει εν «σχέση».

    Άιστον φίλο σου να πενθήσει φιρφιρή μου γιατί σίουρα κάτι επέθανεν μέσα του. Τζαι να’σαι σίουρος πως εν να περάσει που ούλα τα στάδια του πένθους. Ένα «Φίλε έμαθα τα τζαι είμαι δαμέ», με ζωντάνια τζαι όι με οίκτο, νομίζω εν υπέραρκετό.

  13. 1. διαφωνώ με το συμπέρασμα περί του ποιο φύλο αγαπά παραπάνω. Εν στον άθρωπο. Γιατί, εν εξανακούσετε την ίδια ιστορία αντίστροφα;

    2. Το αν κάποιος εν χρυσό παιδάκι μάλαμα, δεν σημαίνει ότι αποτελεί και συναρπαστικό ερωτεύσιμο material για τζείνον που εν μαζί του. Μπορεί να λείπει εκείνο το «κάτι» – τι να κάνει τες καλοσύνες κτλ;

    3. Κανένας μα κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει πώς είναι ο άλλος μες τη σχέση του (είτε είναι αδερφός, κολλητός, ή αυτοκόλλητος). Μπορεί με όλους να είναι τέλειος, με το σύντροφό του να είναι πρήχτης ή μαλθακός και να τον ξενερώνει. Μπορεί να έshει πολλές τρίshες τζιαμέ πον πρέπει. Μπορεί να έshει κρεατοελιά πας τον κώλο. Μπορεί να μυρίζει το στόμα του. Μπορεί να πιτσικλά την τουαλέτα. Μπορεί ναν άτσαλος στες κινήσεις του.

    4. Κατ’ εμένα οι μακροχρόνιες σχέσεις με ρίζες στα σχολικά χρόνια αντιστοιχούν με πολύ μικρότερης διάρκειας σχέσεις σε ωριμότερη ηλικία. Για μένα δεν σημαίνουν τίποτε τα 8 και τα 10 χρόνια σχέσης που ξεκίνησε στο γυμνάσιο. Άσε που δημιουργούν και απωθημένα και αθθυμούνται μετά να «κάμουν τη ζωή τους» γιατί εν εζήσαν τίποτε.

    5. Με κανένα τρόπο δεν λέω «καλά να πάθει ο συγκεκριμένος ή όποιος Π.» ή ότι έννεν πολλά κρίμά ή ότι άξιζεν του ή ότι είχε όλα τα ανωτέρω αήπια. Μπορεί όντως η άλλη να έθελε (κι άλλο) excitement στη ζωή της. Απλώς κάθε συμπέρασμα σε τέτοιες περιπτώσεις πιστεύω είναι άκυρο…

  14. @ Sike

    Simfwnw apolita agapite. Oso thisauros kai an einai kapoios, se mia sxesh xreiazontai kai alles ikanotittes kai dinatotites gia na kratisei.

    Kapote eixa gnwrisei ena paidi malama, thisauro, potzinous pou exoun ti ginaika tous vasilissa, alla to na hmoun me ton pappou mou itan pio sinarpastiko para me keinon. Opote ti na to kaneis? Auto omws den dikaiologei tin prodosia. Vgaineis kathara kai ksastera kai to termatizeis kai meta pas opou thes. Den to paizeis se diplo tamplo.

  15. sumfono me tin Sike….

  16. to akron aoto gia mena ine to e3is: «Η ίδια ισχυρίστηκεν πως μόνον οχτώ μήνες έσιει που πάει τούτη η ιστορία.» enta3ei re paidkia ene perasan kai 2 xronia gia na ginei thema. aman akouo etsi kouventes girizei m. iparxoun kapioi anthropoi pou skeftontai ton eaytouli toys k to m… kai nomizoun oti mporoun na peripezoun anthropous poy tous agapoun k empisteukounte tous. krima giati anthropoi san ton filo s en spanioi se touti koinonia. k tithete to erotima pos mporeis na embisteukese kapion 100%? mporeis?

  17. @pomilorou Vallo megalon voukkon tziai oute pernw ton lon moy pisw. Elattomata ehw polla alla ppoustias den eimai. Emenan emathan me o pateras mou na eimai kyrios jie na sevoumai jie na skeftoumai oso mporo parapanw ta aisthimata tou allou. Jie nai, to poulli mou koumantarw to. En tin glossa mou pou ehw provlima na kkontrolarw 🙂

    Epathen o filos ton hattan jie eshei dkio eftomades pou to ematha. Den eppesa nyhta na jimithw jie na men skeftw pos aisthanetai jinos o athropos, oi na paw na ta kamw egw touta.

  18. Θα συμφωνήσω με τη Sike σε όλα τα σημεία πλην του πρώτου. Με μαθηματική ακρίβεια, οι γυναίκες είναι που ερωτεύονται εύκολα -αλλά αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι αγαπούν. Γι’αυτό και στις πλείστες περιπτώσεις σχέσεων, είναι η κοπέλα που ξεκινά να ερωτεύεται κι ΙΣΩΣ της εξελιχθεί σε αγάπη. Ο άντρας δύσκολα ερωτεύεται και δύσκολα αγαπά. Αν φτάσει όμως να το κάμει…Σάστα τζιαι γύρασιν (για τον ίδιο). Η γυναίκα μπορεί εύκολα να ξεγράψει, όσο εύκολο της είναι να εκδηλώσει συναισθήματα. Ο άντρας πολύ πιο δύσκολα γιατί είναι στη φύση του να μην εκφράζει τα συναισθήματά του. ‘Αμα τα εκδηλώσει είναι σαν να παρέδωσε τη ψυχή του.

    Φιρφιρή…
    Όσον αφορά τη στάση που θα κρατήσεις, πιστεύω θα’ταν πιο σοφό ν’ακους παρά να μιλάς. Όταν κάποιος (στην περίπτωση μας ο Π.) είναι έντονα συναισθηματικά φορτισμένος θα πει πολλά κι έχει ανάγκη από κάποιον να τ’ ακούσει. Παρόλα αυτά, το να την στολίσεις με επίθετα που θα την υποβιβάζουν σαν άτομο ίσως να έρθει μπούμερανγκ στο τέλος. Είναι ένας άντρας που αγαπά και αυτή τη στιγμή δεν τίθεται θέμα συγχώρεσης αλλά μην αποκλείσεις την πιθανότητα να τη συγχωρήσει. Αν έρθει μετανοημένη για το λάθος της και η μετάνοια δεν αποδειχτεί μόνο με λόγια αλλά και με πράξεις τότε ναι, μπορεί να την δεχτεί πίσω έπειτα από κάποιο χρονικό διάστημα.

    Είμαι ΕΝΑΝΤΙΑ στο κέρατο! Εντούτοις, δε γνωρίζεις ούτε ‘συ ούτε ‘γω τους λόγους για τους οποίους τον κεράτωσε. ΓΙΑ ΚΑΤ’ΟΥΔΕΝΑΝ ΛΟΓΟ δεν τη δικαιολογώ -άνετα θα μπορούσε να χωρίσει πριν προδώσει τη σχέση της μ’αυτό τον τρόπο. Κι όμως, είναι πολλές γυναίκες που φοβούνται ν’αντιμετωπίσουν ακόμα και τον άνθρωπό τους ίσως γιατί δεν έχουν δικαιολογία για το χωρισμό, ίσως επειδή το «βαρέθηκα» ούτε στις ίδιες δεν κάθεται σαν λόγος.

    Πιστεύω πως αν ένα ζευγάρι προορίζεται για παντριές, χαρτώματα κλπ πρέπει πρώτα και οι δύο να έχουν κορεστεί στις εμπειρίες (και δεν εννοώ απαραίτητα σεξουαλικές) και μετά να κατασταλάξουν με ποιον θα περάσουν την υπόλοιπη ζωή τους. Πώς θα διαλέξουν το σωστό αν δεν έχουν γευτεί το λάθος;

    Και επειδή σ’όλα τ’άσχημα πάντα υπάρχει κάτι καλό: Ίσως εν τέλει να ‘ναι καλύτερα και για τον Π. που το ανακάλυψε τώρα. Φαντάστηκες να τ’ανακάλυπτε λίγο πριν το γάμο ή αφότου είχαν παντρευτεί; Είναι γυναίκα την οποία λάτρευε αλλά δε νομίζω να ‘θελε τη μάνα τον παιδιών του να συμπεριφέρεται μ’αυτό τον τρόπο.

    Κι άμα την αγάπησε τόσο, θα’ναι ΑΞΙΟΣ θαυμασμού αν καταφέρει μέσα του να την κρατήσει όπως την ήξερε και να μη διατηρήσει την εικόνα της πουτ*νας στο μυαλό του – άσχετα αν του έδωσε το δικαίωμα.

  19. Άκου μου τζιη 8 μήνες μόνο……. το κέρατο εν κέρατο έστω τζιαι περάσει που το νού σου.

  20. Απόν απέξω του χωρού πολλά τραούθκια ξέρει…

    Για μένα πια η συγχώρεση σε τέτοια θέματα εν υπάρχει, ούτε αυτοθύσιες, ούτε περί αγάπες και λατρείες ακούω. Εγώ αγαπώ και λατρεύω ενα άνθρωπο και συγχωρώ τον και υπομένω, μένω με έναν που obviously για να μου τα κάμει τούτα εν με αγαπά; For fuck sake αν τζαι μιλούμε για μια φορά, μιλούμε για 8 μήνες έλεος.

    Πότε εν απάτησα, τζαι ειδικά μετά που τούτο που έπαθα εν εσχει τζίας και όποιος έχει ενστάσεις ας έρτει να τα πούμε, άμα θέλεις να είσαι με κάποιον άλλο να έβρεις τα αρχίδια να το πεις το δεσμού σου, χαρτωμένου, άντρα΄, καύκας, γκόμενου, γεναίκας. Ενός ανθρώπου τέλοσπάντων που στο κάτω κάτω χαραμίζει τη ζώη του μαζί σου πιστεύοντας ότι εσύ είσαι εκείνος που θα ζήσει την υπόλοιπη του ζωή. Και αν δεν είσαι καμωμένος για σχέσεις μεν κάμεις, εν απλό, εν τζαι ζούμε στο 1800 που αν δεν επαντρεύκεσουν ήσουν δακτυλοδιχνούμενος.

    Που τη στιγμή που γίνονται one night stand παντού, που υπάρχουν οι sex friends, που έσχει open realationships (μην χέσω) άφησε εκείνο που εν ρομαντικός και θέλει να έχει 1 και μοναδικό άνθρωπο δίπλα του να έβρει τζίνο που του αξίζει.

    Σόρρυ για το ξέσπασμα. Αλλά Φιρφιρή αν ποτέ μπορέσει να εμπιστευτεί ξανά τον άνθρωπο του, όποια και αν είναι η επόμενη, πλς πε μου το, πέρκει έβρω και εγώ ελπίδες ότι εν θα έίμαι πας τα κάρβουνα στις επόμενες μου σχέσεις, ότι εννα μπορέσω να πιστέψω ξανά κάποιον που εννα μου πει Σ’αγαπω ή που εννα μου λαλεί, εν προκειται να δω άλλη, και να μεν παθαίνω πανικό ότι ήδη κάμει το και απλά ρίχνει στάχτη στα μάτια μου. Εν μπορείς… εν υπάρχει τρόπος… η επόμενη σχέση εννα υποφέρει πάρα πολλά. Ξέρω το τούτο και εν μπορώ να κάμω τίποτε, εν θέμα καρδίας και συναισθημάτων… οί λογικής.

    Ουφ ξαλάφρωσα…

  21. @ Firfiris

    Makari Firfiroudi mou na eisai etsi opws les kai na exei pollous akoma pou na sevountai me ton idio tropo ta aisthimata tou allou. Diskola omws… Eginame toso egwkentrikoi pou einai polla megalh magkia na vgeis ligo eksw apo ton eautouli sou kai na giriseis na deis pws mporei na niwthei o allos! Kai alithinoi magkes distixws…elaxistoi!

    As einai, toulaxiston iparxoun akoma…

  22. Όλα θα στρώσουν- αρκεί να μη γίνει αλκοολικός / να μην αρχίσει να χτυπάει ενέσεις.

    Κάποτε ίσως καταλάβει πως η γυναίκα δεν απατάει ΠΟΤΕ χωρίς λόγο (αντίθετα με τον άντρα ).

    Αλλά θέλει πολύ κουράγιο να τον ψάξεις αυτόν το λόγο στη δική σου συμπεριφορά.

  23. i apistia einai gia mena asigxoriti opos to ekane tin proti fora mporei efkola na to ksanakanei. an den sebesai ton sintrofo sou apla den prepei na tone xeis sintrofo. Kai omos i pomilorou exei ena dikaio. agapi simainei na dexesai ton allo akomi kai se mia stigmi adinamias (bebaia afti den itan mia stigmi itan 8 mines stigmon). an agapas omos ali8ina kai o allos metanoei eilikrina briskeis mesa sou tin dinami na sigxoreseis. afti einai i agapi, na ksereis na sigxoreis. diskolo nai alla poios eipe pos i agapi einai efkoli??
    kalo kouragio ston filo! kai elpizo na min tixei se kanena mas!

  24. Πολύ άσχημη ιστορία.. Λυπήθηκα πολύ τον παρέα σου γιατί όντως και να το ‘ξεπεράσει’ σιγά σιγά, πάντα το θέμα της εμπιστοσύνης θα τον εμποδίζει να δωθεί ξανά σε μιά σχέση (είτε με την ίδια είτε με άλλη).
    Αλλά, αυτό που αναρωτιέμαι είναι, αν το πάθαινε κάποια κοπέλα φίλη σου, το ίδιο ακριβώς πράγμα, θα σοκάρεσουν τόσο? Θα έβριζες τον καύκο της με τόσο πάθος? Ίσως εσύ ναι, αλλά εγώ πρόσεξα ότι άμαν τα κάμνουν άντρες σε κοπέλες, επειδή εν ΤΟΟΟΣΟΟΟ σύνηθες φαινόμενο, κανένας εν σοκάρεται ούτε δκιαολίζεται. Λαλούν ενα «Μα σοβαρά? Μάνα μου την φτωσσήν..» τζαι τούτον ένι. Και αν πάρουμε τα πράγματα στατιστικά, νομίζω θα βρεθούν πολύ περισσότερες γυναικίες καρδιές ραγισμένες παρά το αντίστροφο.

    Όσο για την αντιμετώπιση σου προς τον φίλο σου, εν θα κάμεις τίποτε. Αν θέλει να μιλήσει θα ακούσεις, αν θέλει να παίξει πελλόν θα παίξεις τζαι εσύ πελλόν μαζί του. Συνήθως οι άντρες όταν πληγωθουν και ρεζιλευτούν τόσο δημόσια, δε θέλουν όποτε βλέπουν τους παρέες τους να τους δίνουν συλληπητήρια τα οποία θα τον κάνουν να νιώσει ως ο πιό δημόσιος κερατάς του κόσμου!

  25. Πραγματικά ελυπήθηκα πάρα πολύ για το φίλο σου. Δεν ξέρω αν οι άντρες αγαπούν περισσότερο από τις γυναίκες αλλά νομίζω ότι οι γυναίκες είναι συνήθως πιο προσκολλημένες στη σχέση παρά στον άντρα γι’αυτό και μερικές φορές είναι πιο δύσκολο να χωρίσουν, ειδικά αν δεν υπάρχει τρανταχτός λόγος. Κι εγώ ανακάλυψα μετά από σχεδόν 5 χρόνια σχέσης ότι μου έλεγε ψέματα (δεν με κεράτωσε αλλά ίσως και να το προτιμούσα εν τέλει) και έπέτρεψε μου να πω ένα πράγμα στο φίλο σου: την εμπιστοσύνη του στις γυναίκες θα την ξαναβρεί (εν είμαστεν όλες σκάρτες όπως ούτε και όλοι οι άντρες θα ήθελα να ελπίζω) αλλά την εμπιστοσύνη του σε εκείνη ποτέ.

  26. eklaia pou to e8kevasa…

  27. Cake: Είτε είσαι ακόμα έφηβη τζιαι κάμνεις τες ψευδοεπαναστάσεις σου, ή είσαι απλά ηλίθια.

    Το κέρατο δεν έχει φύλο, τζιαι όποιος το κάμει για οποιοδήποτε λόγο, άντρας ή γυναίκα, το ίδιο σκατό πατημένο είναι.

    Χώρισε, τζιαι πηδήχτου με όποιον/όποια γουστάρεις. Εν πολλά απλό, για κάποιον που έσιει την μίνιμουμ αξιοπρέπεια.

  28. Εγώ θωρώ ότι καμιά γυναίκα εν εδιαμαρτυρήθηκε που χρησιμοποιείς τον σεξιστικό χαρακτηριστικό «αδρώποι» για τους άντρες. Η απορία η δική μου είναι, κάμνει σας περήφανες να ακούτε τούτο το επίθετο για τους άντρες;

    Το τι είπε η Cake εν η φυσιολογική κατάσταση στη Κυπριακή κοινωνία. Δυστυχώς φυσιολογική κατάσταση στη Κυπριακή κοινωνία είναι τζιαι το να βρίζουμε τον άλλο αντί να τον σεβαστούμε.

  29. The Passenger: το τί είπε η Cake, είναι αυτό που έχει στο γεμάτο στερεότυπα μυαλό της. Το τί είπες εσύ, είναι εντελώς εκτός θέματος.

  30. Το τι είπε η Cake είναι απάντηση σε αυτό «Εν ξέρω αν εν η προκατάληψη μου, αλλά νομίζω πως οι αδρώποι αγαπούν παραπάνω που τες γεναίτζιες, πιό έντονα, πιο ανόθευτα τζιαι πιο σπάνια».

    Αλέξη, ακριβώς όπως λες εσύ ότι το κέρατο δεν έχει φύλο, έτσι και εγώ πιστεύω ότι ούτε η αγάπη μετριέται πόσο έντονη είναι βάση του φύλου.

    Πάντα όταν διαφωνείς με κάποιον τον αποκαλείς έφηβο και ηλίθιο?

  31. Agapnte *****kai fans tou Firfiroblog.
    Priv apavtnsw sto post epitrepse te mou va kamw eva mikro intro:

    *****, exei arketo kairo pou dkiabazw ta grapsimia sou. Nomizw apo tov kairo pou nsouv stnv Agglia, priv metakomiseis sto WP. Emai evas apo tous «pa8ntikous» episkeptes tou blog sou (pa8ntikos evvow oti movo diabazw kai dev afnvw sxolio sta grapsimia sou). Mias kai apofasisa va avoi3w to stoma mou snmera (virtually) ofeilw va sou pw oti file mou exeis talevto sto grapsimo. Grafeis me pa8os kai aln8ofavia (av e3eresoume tes lafazavies pou surveis mesa-mesa). Suvexise tzai mia mera elpizw va grapseis eva kalo biblio.
    Na mnv favw kai agevns, va sustn8w: Xristos, gevvnma Ammoxwstou, 8remma Lemesou kai twra katoikos Kyoto, Iapwvias.

    Gia to post:
    Polla eipw8nkav. Gia eva proswpiko 8ema. Ka8reftisma tns koivwvias mas. Oxi oti eivai kako, deixvei oti akoma voiazomaste gia tov suva8rwpo mas. Wraio sxolio apo tnv Pomilorou:

    «Omws apo tin alli einai kai to megalo thema tou egwismou. “Pws mporese na mou to kanei EMENA touto to prama?” Xwris na tin dikaiologw vevaia. Alla apo tin alli an i agapi tou filou mas einai alithini, iparxei kai i sigxwresi.»

    H dikn mou n gvwmn, se 3eves proswpikes sxeseis dev 3ereis pragmatika ti paizete, oso kovta kai av eisai kovta sto filo/n sou. Dev mporeis va kriveis eukola. Se etsi periptwsn movo sumparastasn mporeis va dwseis sav filos.
    Egwismos: Na sugxwrnsoume mporei va eivai duvato, to ti eivai duskolo eivai va akoueis pisw apo tnv platn sou (n akoma kai stn mourn) «va evas (mia) malakas/w, ekeratwse tov/tnv kai epnrev tnv/tov pisw.» Touto exei va kamei me tnv mikrn kleistn koivwvia tns Kuprou, kai me tov prwsopiko mas egwismo.

    Auta. H zwn suvexizetai. O pareas sou ***** mporei va to dei kai etsi av 8elei: kalutera pou avakalupse ti paizetai priv va pavtreftei kai va kamei kai kopellou8kia kai va upoferouv parisoteroi..

    Nastai oloi kala!

  32. Cake:Ρωτάς αν «Πάντα όταν διαφωνείς με κάποιον τον αποκαλείς έφηβο και ηλίθιο?»

    Μόνο όταν η αντίδραση του είναι παρόμοια με τη δική σου: αντί να αναφερθείς στην ουσία (κέρατο, ανεξαρτήτος φύλου), παγιδεύτηκες σε μια άνευ σημασίας συζήτηση για το «αν οι άντρες αγαπούν παραπάνω απο τις γυναίκες», τζιαι «γιατί αν το κάμουν το ίδιο αντρες η αντιμετώπιση εν διαφορετική» κ.λ.π.

    Τέτοιου είδους αντιδράσεις έχουν ανώριμα άτομα (συνήθως έφηβοι) που απλά αντιδρούν σε οτιδήποτε, ή ηλίθιοι που δεν αντιλαμβάνονται την ουσία και μιλούν για να μιλούν.

    Κατα τα άλλα, μπορείς να συνεχίσεις να αντιδράς όπως θέλεις. Δικαίωμα σου.

  33. Ευχαριστώ που μου δίνεις το δικαίωμα να εκφράσω την γνώμη μου. Νόμιζα ότι για αυτό ακριβώς γράφουμε μπλογκ, για να λέμε αυτό που νιώθουμε, ανοιχτά και δημοκρατικά, χωρίς όμως να προσβάλλουμε τον άλλο εαν τύχει και διαφωνεί με τις απόψεις μας.

  34. «Άνθρωποι! Προς τί το μίσος; Προς τί ο αλληλοσπαραγμός;»
    από το «Οι Γερμανοί Ξανάρχονται» του Ιάκωβου Καμπανέλλη

  35. Ε αδρώποι..Πείτε μας τώρα..
    ‘Αμαν «άδρωπος» εν συνώνυμη λέξη του «άντρα» για τη γυναίκα ποιον εν το συνώνυμο;

  36. Re firfiri o filos sou en tyxeros je na men niwtheis oikto gia lloou tou. Eshei polla thetika na parei pou tin katastasi.

    Pisw sthn kypriakh pragmatikotita: Eimaste anatolites oso afora pws theloume je exoume tes genejes mas, me ta kala je ta kaka tou.

    Apla na pw oti polloi kypraoi exoume mia «idanikh» eikona gia to pws prepei na symperiferetai mia geneka pou en paropida na men thoroume pramata pou en mas areskoun.

    Thelw na kataliksw oti oso ftain oi ‘adropoi’ pou en apodexounte tin se3oualikotita tis genekas giati en mporoun na thn allaksoun, toso ftain je orismenes genejes pou paizoun touto ton rolo ths «idanikhs» gkomenas gia na evroun arseniko.

    Eto giati eshei etsi pastes atimes…

  37. @crusifixio ena lepto re koumbare. epidi thelw tin geneka mou na men mou ta forei eimai mesanatolitis. an en touo to metro tou evropaismou/mesanatolismou dilono teleia arapis tote.

  38. Oi re file en ennow to metro touto pou laleis je ftaiw pou en ekatsa na ta grapsw kalytera. Kanenas en thelei jeraton me anatolitis, me dytikos.Milw genika gia to pws aksiologoume mia geneka prin na mpoume se mia sxesh.

    Ama enas arsenikos paei me polles genejes theoreite ‘kopellin’ je ama mia gynaika paei me pollous en ‘poutanaki.’ Me osous parapanw paei mia geneka xanei parapanw pou thn «aksia» ths. Touto eksipiretei emas pou en theloume tes genejes mas na pan me allous. Na grapsw je 2-3 paradeigmata symperiforas pou eparathrhsa je en endiaferon.

    – Na einai «frominh» je na men paei me pollous (ama en eleutherh) je se periptosh pou metanasteusei, na to kamei pio eleuthera xwris na eshei kindyno na matheutei tipote.

    – Na paei me diaforous (pale gia tes eleutheres pou anaferome) alla na prosexei na men matheutei. Eshei genejes pou en loarkazoun tes peripeteies mias niktas je ksexanoun tes.

    – Deusmemenes pou 3enogamoun alla en to theoroun kerato giati «htan aplws sex» xwris aisthima.

    H eksairesh einai ta atoma pou agapiounte je epilegoun na men kamoun pellares ektos tis sxeshs giati 1) en theloun na plhgosoun oute na xasoun to allo atomo 2) se periptosh pou pellarisoun enna tous peiraksei proswpika 3) en ikanopoihmenoi je en theloun parakatw.

    Sthn teliki re file pisteukw touta ta pramata panta esymbainan alla htan se pio llio vathmo je pio kryfa apoti twra…To allo thema einai pws merikes fores prepei na ksexorisoume to sex pou thn agaph. Ama to kataferoume touto, en tha thoroume tosous pollous gamous je tosous xorismous.

    Touta egrapsa ta gia xarhn ths syzhthshs re koumpare je en prospathw na ekshghsw ti egine me ton parea sou h thn geneka tou, epeidh en tous kserw. Makari na katalaboun jinoi ti egine je tous ypoloipous en mas afora.

  39. Passenger, έννεν ξεπερασμένο/χωρκάτικο/άππομα να αντιδρούν οι κοπέλες κάθε φορά που αποκαλούνται οι άντρες «αδρώποι»; Πιστεύκω άμαν έshεις λλίο iq καταλάβεις πότε ο άλλος το λαλεί για χιούμορ ή μη κακοπροαίρετα. Έθελες δηλαδή να στήσουμε καυκά με τον φιρφιρή ότι δήθεν μας προσβάλλει;

    *αυτό* θα ήταν «άνευ σημασίας συζήτηση» κύριε Αλέξη και όχι αυτό που λέει η κεϊκ.

  40. Εμένα αρέσκει μου πολλά η εκφραση «άδρωπος», η οποία κατά την άποψη μου εννοει άνδρα με μπέσα και λεβεντιά & τιμιότητα και δεν προσβάλλει απαραίτητα τη γυναίκα γιατί τάχα μου εννοεί ότι οι γυναίκες δεν είναι άνθρωποι.

    Κάτι παρόμοιο που έλεγε και η στετέ μου για τις νούσιμες γεναίντζες «έχουν γεναικάτα πάνω τους»!

  41. Τούτη ούλλη η συζήτηση για το «άδρωπος» τζιαι ξέρω γιω, θυμίζει μου πολλά Τζιορτζ Όργουελ τζιαι Νιουσπικ. Σσίλιες φορές να λαλώ τον άλλον Μαύρον, τζιαι να του συμπεριφέρομαι σαν άνθρωπος, παρά να τον λαλώ Αφρο-Αμερικανό τζιαι να του συμπεριφέρομαι σαν μαύρος. Το να περιορίζεις το λεξιλόγιο του άλλου, ακόμα τζιαι αν εν καλοπροαίρεται τζιαι με σκοπόν να καταργήσει κάποιαν διάκρισην, αποτελεί ρατσισμό τζιαι φασισμόν τζιαι έλεγχον της σκέψης που μόνον του ποθ κατ’εμέναν εν χειρότερον που την διάκρισην που επιδιώκει να καταργήσει.
    Έτσι έμαθα να μιλώ, έτσι εμίλαν ο πατέρας μου, ο πάππος μου, η στετέ μου τζι η μάνα μου τζιαι έτσι λοαρκάζω να μιλώ. Εν σας αρέσκει μερικούς, χωρίς παρεξήσην, έσιει ξύδιν κοπέλια. Θυμίζει μου την κουβέντα του μακαρίτη τζιαι μέγα κωμικού Τζιώρτζ Κκάρλιν για την πολιτική ορθότητα στην αμερικανική κοινωνία όπου σε λίγο καιρό θα αποκαλούμεν τα θύματα βιασμού «απρόθυμους λήπτες σπέρματος».

  42. Evvoeis auto firfiri;

    http://jp.youtube.com/watch?v=Z2gQCHztRAE

  43. Kai peste mou av auto dev isxuei kai stnv Kupro kai se arketes alles xwres…

    http://jp.youtube.com/watch?v=kJ4SSvVbhLw

  44. deja vu τα αισθήματα του παρέα σου Φιρφιρί μου… Θα σου εξηγήσω όταν κατέβω Κύπρο.

  45. εώτηση..
    είμαι η μόνη αναγνώστρια που σε παρόμοια φάση θα συγχωρούσε?
    άλλο αγάπη κ άλλο σεξ,έτσι δεν είναι?

    πάντως, αν την αγαπάει τόσο πολύ ο φίλος σου αυτήν την κοπέλα καλό 8α ήταν πρώτον να σκεφτεί τι θα έκανε αν αντιστρέφονταν οι ρόλοι και δεύτερον να συγχωρέσει..
    γιατι,η συγχώρεση είναι αγάπη..

  46. «γιατι,η συγχώρεση είναι αγάπη..»

    Για τους άντρες που συγχωρούν το κέρατο (τζιαι ξανασυγχωρούν τζιαι ξανασυγχωρούν ώσπου φτάνουν να κρατούν τζιαι το φανάρι) υπάρχει ο όρος «ππεζεβέγκης».

    Για τις γυναίκες που καταλήγουν να κρατούν ΤΖΙΗΝΕΣ το φανάρι για τα ξενοπηδήματα του συζύγου, δυστυχώς εν υπάρχει ειδικός όρος ακόμα. Εν τζιαιρός να εφευρεθεί πάντως, εν άδικο να τες αποκαλούν απλά «φτανές».

  47. δυστυχώς έχει και απο τα 2 φύλα τέτοιους ανθρώπους που θα σε προδώσουν ενω έχεις κάνει τα παντα. Εσυ απλά να σταθείς σαν φίλος και να τον βοηθήσεις να προχωρήσει με τη ζωή του, να το ξεπεράσει. Ισως να δυσκολευτει να ξαναφτιαξει μια νεα σχεση αλλα σιγα σιγα καποτε θα βρει καποια και θα το κανει.
    Κρίμα όμως. Τον περιγράφεις σαν πολύ καλό παιδί και δυστυχώς τα καλά παιδιά είναι αυτοί που την τρωνε στο τέλος…
    Και συνφωνω με το σχολιο οτι ο Θεός μας έδωσε τα όργανα και μπορούμε να τα κοντρολάρουμε. Οχι αυτά εμας…

  48. exei orees apopseis damesa idika tis evitas. oi epoxes en allaksan pros to kalo. gia mena antras ke gineka den einai ek fiseos «kataskevasmenoi» na zoun kato apo mia stegi. giafto ke ginontai ola afta (dikeologimena an me rotate). Palia ipirxe o «pothos» na ginei to kerato alla itan pio diskolo. tora einai pio efkolo logo tou oti i gineka kiklofora elefthera (ke simfono se touto) ke iparxoun mobile etc etc etc etc.

    se teliki analisi men spazete. an pate na to analisete eis vathos en tha fkalete akri. keep life simple. its too damn short

  49. γενικα το κερατο στην Κυπρο παει συννεφο..
    πειτε μου αν δεν εχετε προσεξει το εξης συνηθες φαινομενo: δυο ατομα να εχουν σχεση, ο ενασ η και οι δυο πολλεσ φορες να μην ειναι και τοσο ικανοποιημενοι δηλ. να τουσ λεσ πωσ τα πατε? και να σου αρχιζουν ενα σορο παραπονα και γκρινιες.
    η να λεν ε.. περνουμεν.
    στο ε περνουμεν ερχεται και το κερατο.
    αλλα δεν χωριζουν. καθονται εκει, μουρμουρουν κανουν τα δικα τουσ στα μουλλοχτα αλλα δεν περνουν την αποφαση να αφησουν μια νεκρη πια σχεση. κυριως απο ανασφαλεια.. μηπωσ και μεινουν λιγο μονοι, μηπωσ και δεν βρουν τον επομενο αμεσως και παει λεγοντας..
    το χειροτερο φυσικα ειναι οταν ο ενασ απο τουσ δυο εξακολουθει να ειναι ερωτευμενος και την παθαινει ετσι απο τον αλλο.
    παρτε επιτελουσ την αποφαση να λετε καθαρεσ κουβεντες. ξερεις δεν μπορω αλλο για αυτους και αυτους τους λογους.
    οχι μονα ζυγα δικα μας.


Σχολιάστε

Kατηγορίες