Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουνίου 8, 2012

Κτύπα κι άλλο…

Πηγή: news247gr

 

Νομίζω ούλλοι όσοι δεν είμαστε σε κώμα ή να ζούμεν κάτω που την γή, είμαστε ενήμεροι για τον ξυλοδαρμόν της υποψήφιας βουλευτίνας του ΚΚΕ Λιάνας Κανέλλη που τον υποψήφιον βουλευτή της Χρυσής Αυγής Ηλίαν Κασιδιάρην τζιαι το μπουγέλομαν της Ρένας Δούρου, υποψήφιας βουλευτίνας του ΣΥΡΙΖΑ σε πρωινή εκπομπήν.

Δεν θα σχολιάσω καν την ηλιθιότηταν της πράξης του Κασιδιάρη, την επικινδυνότηταν της αναρρίχησης του ολοκληρωτισμού (φασισμού, κουμμουνισμού,  θεοκρατίας ή άλλου) αλλά χαίρομαι που συνέβηκεν τούτον το πράμαν. Χαίρομαι διότι με το να δώσουν τα κανάλια βήμαν στην Χρυσήν Αυγήν, δόθηκεν η ευκαιρία να δει ο κόσμος τι πραγματικά πρεσβεύουν, το πραγματικόν τους πρόσωπον.

Σκοπός που γράφω σήμερα όμως δεν είναι να καταδικάσω, να πω το δικό μου ‘οϊμε, αλί τζιαι τρισαλί, ίντα τζιαιρούς εφτάσαμεν’ τζιαι να τραβώ τα βυζιά μου.  Σκοπός μου είναι να επιχειρηματολογήσω υπέρ της θέσης ότι το χτεσινόν γεγονός ήταν απόρροια όχι μόνον της αρρωστημένης ιδεολογίας του Κασιδιάρη αλλά της γενικευμένης ανομίας που επικρατεί στην Ελλάδαν, όπου η βία τζιαι η αυτοδικία αποτελεί για μερικούς αποδεκτήν λύση στα προβλήματά τους.

Πρέπει να αποτελεί έκπληξην που ένας βουλευτής έδερεν άλλον live όταν πριν έναν περίπου χρόνον (στις 5/5/2010) κάποιο τραμπούκοι πυρπόλησαν τους υπαλλήλους της Μαρφίν στην Αθήνα, μαζί τζιαι μιαν γεναίκαν 4 μηνών έγγυο τζιαι εμείναν ατιμώρητοι; Πρέπει να αποτελεί έκπληξη που παίζουν ξύλο στα κανάλια όταν όποιος θέλει μπορεί να κάμνει το κέντρον της πρωτεύουσας αλέ ππεριέ (γυαλλιά καρφιά για τους εξ ελλάδος αναγνώστες) χωρίς συνέπειες;

Δεν είμαστεν υποκριτές να αντιδρούμεν σε έτσι φαινόμενα όταν τα κόμματα τις άκρας δεξιάς παρέχουν κάλυψη σε ξυλοδαρμούς και λυντσαρίσματα αλλοδαπών, ή όταν τα κόμματα τις αριστεράς δεν καταδικάζουν με τον πλέον αυστηρό τρόπο αυτούς που επικαλούνται το λαό για να φκάλλουν το άχτιν τους τζιαι να εκτονώνονται στην δημόσια και ιδιωτική περιουσία; Στο κάτω κάτω «η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες» τζιαι «δίκαιο είναι το δίκαιο του εργάτη». Στ’ ανάθθεμαν τζιαι η ισοπολιτεία τζιαι στ’ ανάθθεμαν το Σύνταγμαν. Εάν νομίζει κάποιος έσιει δίκαιον, τότε κάμνει ότι θέλει τζιαι μινίσκει ατιμώρητος. Όσον αδικημένος τζιαι να νιώθεις, όσα απωθημένα τζιαι να έσιεις, η χρήση βίας (φυσικής ή πολιτικής) είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ! Τελεία και παύλα.

Υπάρχει λύση; Υπάρχει κάποιο πολιτικό σύστημα που μπορεί να αποτρέψει τούτα τα γεγονότα αυτοδικίας ή να τα περιορίσει σε σοβαρό βαθμό; Υπάρχει κάποιο σύστημα πολιτικής οργάνωσης που να προστατεύει βουλευτές, ιδιώτες ή αλλοδαπούς το ίδιο; Υπάρχει τζιαι ονομάζεται φιλελευθερισμός.

Ο φιλελευθερισμός έσιει ως ακρογωνιαίο λίθο την προστασίαν της ελευθερίας του ατόμου τζιαι της περιουσίας τους. Πόσον διαφέρουν οι φασίστες από τους κουμμουνιστές;

Οι φασίστες φταιν τους μετανάστες, τους εβραίους όσους ονομάζαν εχθρούς του έθνους. Ονομάζεσαι εχθρός του έθνους; Είσαι εβραίος; Τα στρατόπεδα συγκεντρώσεως των Ναζί ήταν η θλιβερή αποκορύφωση της έλλειψης ανοχής.

Οι δε κομμουνιστές δεν παν πίσω. Εβάφτισεν σε το κόμμαν ‘εχθρό του λαού’; Ετόλμησες να έχεις άποψη διαφορετικήν που του κόμματος; Είτε είσαι είτε δεν είσαι (δεν έσιει δικαστήριον να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας) πήγαινε για μια κούρα ομορφιάς σε ένα γκούλαγκ, να κάμεις τζιαι βούκκα. Ή αν είσαι στην Κίνα ή στην Βόρεια Κορέα, έσιει ωραίαν φυλάκιση ή μιαν σφαίρα στο πίσω μέρος του κεφαλιού χωρίς πολλές διατυπώσεις τζιαι με συνοπτικές διαδικασίες.

Είπεν ο αγιατολλάχ ότι το Ιράν δεν έσιει ομοφυλόφυλους; Ε ΔΕΝ έσιει ομοφυλόφυλους. Ουαί και αλλοίμονο αν είσαι γεναίκα ή αλλοθρησκός. Το κοράνιν εν κοράνιν ΡΕ! Κρεμμάλες μπόλικες και πέτρες με το κιλό. Είδεν σε ο γείτονας να κυκλοφοράς χωρίς άδειαν που τον άνδραν κηδεμόνα σου; Φάε 20 βουρδουλιές να μάθεις καρτάνα.

Στην δε ελλάδα, υποτίθεται πως το άτομο προστατεύεται αλλά το κράτος αδυνατεί. Οι φιλελεύθερες διατάξεις του Συντάγματος καταργούνται από το ίδιο το κράτος που μόνο φιλελεύθερο δεν είναι. Είσαι πρύτανης και δεν σου αρέσει ο νόμος για την ανώτατη εκπαίδευση που δημοκρατικά ψηφίστηκε; Απλά δεν τον εφαρμόζεις! Θα ασχολούμαστε με την υποχρέωση μας να εκτελούμε τις εντολές του εργοδότη μας (του κράτους) και να εφαρμόζουμε τους νόμους του;

Μόνο σε ένα πραγματικά φιλελεύθερο κράτος ο καθένας μπορεί να νιώθει ασφάλεια για τον σεξουαλικό του προσανατολισμό, τον πλούτο του, το χρώμα του δέρματος, το φύλο , τη θρησκεία του ή την άποψή του. Ο φιλελεύθερος δεν διαχωρίζει ή ερμηνεύει τον κόσμο σε μανιχαϊστικούς όρους.  Ο φιλελεύθερος δεν λέει ‘είτε είσαι μαζί μας είτε είσαι εναντίον μας’. Ο φιλελεύθερος λέει ‘διαφωνείς μαζί μου και αυτό είναι απόλυτα σεβαστό’. Ο μόνος διαχωρισμός που γίνεται είναι σε αυτούς που αγαπούν την ελευθερία (πολιτική, φυσική, σεξουαλική, της άποψης, της ιδιοκτησίας, θρησκευτική κλπ) και σε αυτούς που δεν αγαπούν την ελευθερία.

Το χειρότερο που μπορεί να κάνει ένας πραγματικός φιλελεύθερος σε ένα πολιτικό εχθρό του είναι να τον προστατέψει. Και γι’ αυτό το λόγο πιστεύω πως μόνο ωφέλιμος θα ήταν για την Ελλάδα (και όσους συμμετέχουν σε τηλεοπτικές συζητήσεις ) περισσότερος φιλελευθερισμός.

 

Advertisements

Responses

  1. Το μόρφωμα που ονομάζεται Ελλάδα πρέπει να καταστραφεί άμεσα και να επανιδρυθεί. Ο ελληνισμός δε θα χαθεί, θα χαθούν όμως όλοι οι καραγκιόζηδες που έφεραν την Ελλάδα σε αυτό το σημείο. Προσωπικά παρακαλώ να βγεί ο Τσίπρας πρωθυπουργός, να τα διαλύσει όλα, και να τον διώξουν κακήν κακώς. Το πρόβλημα έιναι ότι αν βγει ο Σαμαράς, οδηγούμαστε σε εμφύλιο πόλεμο

  2. «οδηγουνται» χτηνο, αλλη χωρα ποτζει αλλη ποδα, αλλη η ψυχοσυνθεση του καλαμαρα τζαι αλλη η δικη μας.Μεν τα συγχυζεις.

  3. Φίλε, τι να πω; Απλώς πως συμφωνώ μαζί σου; Θα ήταν πολύ λίγο. Δυστυχώς έχουμε μάθει εδώ στην Κύπρο πως το να υπερασπίζεσαι την ελευθερία του ανθρώπου -όπως την περιγράφεις και όπως την αντιλαμβάνομαι κι εγώ- έχει ως αποτέλεσμα να σε θεωρούν εξωγήινο. Εκτός φυσικά ο αγώνας σου γίνεται για «τις τρεις βασικές ελευθερίες» της Αδούλωτης Κερύνειας, οπότε θεωρείσαι και σπουδαίος Κυπραίος…

  4. The work is based on the contention that in the state of nature, «the earth, in its natural uncultivated state… was the common property of the human race»; the concept of private ownership arose as a necessary result of the development of agriculture, since it was impossible to distinguish the possession of improvements to the land from the possession of the land itself. Thus Paine views private property as necessary, but that the basic needs of all humanity must be provided for by those with property, who have originally taken it from the general public. This in some sense is their «payment» to non-property holders for the right to hold private property.

    (Thomas Paine)

    From: http://en.wikipedia.org/wiki/Agrarian_Justice

    Also see: http://en.wikipedia.org/wiki/Rights_of_Man

  5. σωστά περι φιλελευθερισμού τζε τούτα όλα που εξετάζονται αλλά κάτι άσχετο τι γίνεται με το νεοφιλελευθερισμό που μάχονται τωρά να εισάγουν στην Ευρώπη? Πρώτα μέσα που την Ελλάδα τζε μετά στις υπόλοιπες χώρες? Εμένα φοιτσάζει με λιο τζε το σειρότερο είναι ότι εν μου φαίνεται να έσει σχέδιο διαφυγής. Πιστεύκω ότι τούτες όλες οι ζωώδεις αντιδράσεις είναι για να κάμουν το κόσμακι να ξεχάσει τα πιο σοβαρά τζε να κάμουν ότι θέλουν έτσι απλά, ήρεμα και αθόρυβα.

  6. Καλά στη μάνα του φιλελευθερισμού ισχύουν τούτα που λαλείς;
    κατ’αρχάς έννεν τζιαμέ που εξεκίνησε η ατάκα «Είτε είσαι μαζί μας είτε είσαι εναντίων μας»;
    Όποιος θκιεβάζει – έστω τζιαι περιστασιακά – το blog σου ξέρει ότι θεωρείς πανάκια τον φιλελεφθερισμό. Έσσιει πλάκα όμως να θεωρείς ότι προστατεύκετε τζιαι έσσιει την καλλύττερα ο μέσος πολίτης με ένα σύστημα που τζιαμέ που εφαρμόζεται κάμνει τον πλούσιο πιο πλούσιο τζιαι τον φτωχό αφήννει τον να πεθάνει έξω που τις πόρτες των νοσοκομείων επειδή εν έσσιει να πληρώσει για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
    Τα στατιστικά εν αμείλιχτα: Δεν θα ήθελα με τίποτε να ζιώ σε μια χώρα που το 93% της επιπρόσθετης παραγωγής του 2010 σε σχέση με το 2010 επίε στο 1% του πληθυσμού…

    • Φαντάζουμαι αναφέρεσαι στις ΗΠΑ. Καμία σχέση. Ούτε να γίνουμεν ΗΠΑ είπα, ούτε θεωρώ τις ΗΠΑ τον παράδεισο επί γης. Η ανάρτηση έσιει να κάμει αποκλειστικά με την προστασία της ελευθερίας του ατόμου. Επομένως, δεν μπορούν οι ΗΠΑ που ακόμη να επιτρέψουν τους γάμους ομοφυλοφύλων σε εθνικό επίπεδο, που μέχρι πριν λίγες δεκαετίες ανέχονταν τα λυντσαρίσματα των μαύρων, ή που επιτρέπουν στους ευαγγελικούς και την θρησκεία γενικότερα να διαδραματίζουν τόσο σημαντικό ρόλο στην πολιτική ζωή να θεωρούνται ως φιλελεύθερη χώρα.

      Έχεις μια πολύ εσφαλμένη αντίληψη για το τί είναι φιλελευθερισμός. Υπάρχει και η οικονομική έκφανση του φιλελευθερισμού (λίγο μέχρι ελάχιστο κράτος αλλά με αυστηρό έλεγχο και εποπτεία), η κοινωνικής έκφανση του φιλελευθερισμού (παροχή κινήτρων για οικονομική ανεξαρτησία του πολίτη αφαιρόντας το κράτος από το παζάρι ώστε να αναπτύσσεται η πραγματική οικονομία με δίχτυ προστασίας για τους αδύναμους και ανήμπορους, όχι δημιουργία εξαρτήσεων από το κράτος προνοίας) και ο πολιτικός φιλελευθερισμός για τον οποίο αναφέρθηκα προηγουμένως.

      Ο φιλελευθερισμός δεν είναι η ασυδωσία που προπαγανδίζουν οι αριστερίζοντες, ούτε η παντελής έλλειψη κράτους ή κράτους προνοίας όπως ισχυρίζονται αυτοί που δεν κατανοούν και θέλουν το κράτος να έχει πρωταρχικό ρόλο στη ζωή του πολίτη. Φιλελευθερισμός προπάντων σημαίνει να είσαι ελεύθερος να ζήσεις τη ζωή σου όπως εσύ κρίνεις καλύτερα, χωρίς να έχει ένα κράτος μαμά/παντογνώστη/προστάτη/νταβατζή να σου λέει τί πρέπει να μάθεις ή πως να ζεις τη ζωή σου.

      Ο φιλελευθερισμός δεν είναι πανάκεια. Αντιθέτως, είναι από τις ελάχιστες ιδεολογίες που δεν διεκδικούν το θέσφατο και το αλάθητο.
      Σε ότι αφορά εμένα, είμαι επί το πλείστον φιλελεύθερος. Δεν βλέπω την ζωή με απόλυτο τρόπο. Οικονομικά και κοινωνικά είμαι φιλελεύθερος. Στην αντιμετώπιση του εγκλήματος είμαι συντηρητικός όμως.
      Πολύ ευχαρίστως να παρέχω παραπομπές εάν θες.

      Φιλελεύθερος σημαίνει να

      • Που ήμουν 15 – αν τζιαι που δεξιά οικογένεια – άρκεψα να εντυπωσιάζουμε με τον κομμουνισμό τζιαι λλίον αργότερα να βλέπω ρομαντικά τους αναρχικούς (τούτα κυρίως λόγω μουσικών επιρροών τζιαι βιωμάτων στην Αθήνα)… Στες κουβέντες μου με φίλους επεριγράφαμεν τα ούλλα σάννα τζιαι άμα εφαρμοστούν που την μια μέρα στην άλλη ήταν να λυθούν τα προβλήματα ούλλου του κόσμου… Στα 32 μου μπορώ να ξεχωρίσω την ιδεολογία του κάθε πολιτεύματος τζιαι το ουτοπικό που περιγράφει που την πρακτική εφαρμογή του τζιαι το που οδήγησε…

        Η πρακτική εφαρμογή του πολιτεύματος που περιγράφεις εν η Αμερική τα τελευταία 100-150 χρόνια τζιαι η Αγγλία της Θάτσιερ…

        Οι παραπομπές πάντως είναι ευπρόσδεκτες 🙂

    • Πολύ ευχαρίστως. Στείλε μου το email σου για να σου στείλω τις παραπομπές.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: