Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουνίου 2, 2011

Τα λουκκούθκια πας τες βούτσιες σου

Για την κορούν μου

Τα λουκκούθκια πας τες βούτσιες σου

Τα λουκκούθκια πας τες βούτσιες σου,
άμα χαμογελάς τζιαι άμα χαχχανίζεις,
αρέσκει μου να τα θωρώ τζιαι να σου το λαλώ,
τζιαι που το νάζιν τζιαι την αντροπήν να κοτσhινίζεις.
Κάμνεις πως κουτσαντρέπεσαι,
αμα σου πώ καμιά γλυτζιάν κουβέντα
τζιαι κλώνεις τζιαι τυλίεσαι μές τα σεντόνια μου
σαν να λαλείς «πε μου ακόμα δέκα».
Άμα σε πω μουζούραν μουρμουράς
φακκάς τα πόδκια τζιαι κλωτσάς που το γινάτιν.
Πως είσαι άσπρη θέλεις να παραδεχτώ,
αλλίως εννά βρεθώ πουκάτω στο κρεβάτιν.
Τζι αλλοίμονον τζιαν πω για τα πιασίματα
που ‘σεις δεξιά τζι αριστερά της μέσης,
Εννά θυμώσεις τζιαι θα ξεκινήσεις πόλεμον,
πως είμαι γάρος θα λαλείς, την νύχταν πον να ππέσεις.
Τζι αρπάσσω τα παχούθκια σου στα σιέρκα μου
μιαν να φιλώ τζιαι μιαν να τα ακκάννω,
έτσι να δεις πόσον σε αγαπώ τζι εσέν τζιαι τες ραγάδες σου
πως μακρία τζιαι δίχα σου δεν κάμνω.
Responses

  1. ερωτικό ποιήμα που περιέχει τις λέξεις «πιασίματα», «παχούθκια» και «ραγάδες».

    Αν δεν σε κάμει άχρηστο που το ξύλο σημαίνει θέλει σε.

  2. Είσαι ακόμα ζωντανός;

  3. Ρε, έσιει πράματα που δεν λέγονται (διότι σκοτώνουν το ψέμαν που ταΐζει τζιαι συντηρεί τον έρωτα).

  4. 🙂

  5. Τι σου γράφει/λαλεί τζιείνη; 🙂

  6. Μανα μου ρεεε..
    Εγώ νομίιζω εν πολλά γλυτζι!
    Φκαίνει μια τρυφερότητα τζαι μιαν αγάπη όπως το μέλι.
    Ετσι ένι..αμαν αγαπούμε καποιον αγαπούμεν τα ούλλα πανω του, ακόμα τζαι τζίνα τα οποία μπορούν να προκαλούν ανασφάλεια στον άλλο..

  7. μάνα μου ρε :))))) ααχ αγάπη!

  8. O kanapes popse nomizo xori se…

  9. Pai the gouei ekames me k anakatosa kai ivra kati tsiatista 2 xronon akrivos.

  10. Ehehe…

    Endelemagken du Kanape

  11. hellooo all you ignorant men out there…firfiris has got it right!there’s a bunch of women out there wishing to be loved like this… i bet he’s a great lover as well :))

  12. Maria eisai biased 😛

  13. @ego
    katholou ma katholou biased, just jealous….. 🙂

  14. eleos…….

  15. :))


Σχολιάστε

Kατηγορίες

