Αναρτήθηκε από: firfiris | Σεπτεμβρίου 9, 2010

Η διαφορά φαντασίας τζιαι πραγματικότητας

Πρόσφατα έκαμα έναν που τα όνειρα της ζωής μου πραγματικότητα. Έναν που τα μόνα πράματα που με εκρατούσαν στην Κύπρον με το πέρας των σπουδών μου ήταν η σκέψη τζιαι η ιδέα ότι κάποτε θα μπορούσα να ζήσω κάτω στην Χώρα, πίσω που τα τοισιά που τόσον αγαπώ.

Εφαντάζουμουν τον εαυτόν μου εξευγενισμένον κάτοικον της καρκιάς της πρωτεύουσας, που τα εγγόνια του για πρώτην φοράν θα ελαλούσαν ότι εν που την Λευκωσία τζιαι άμαν τα ερωτούσαν πόθθεν φτάνει ο παπάς τους θα τους απαντούσαν ‘που την Λευκωσία’ τζιαι όϊ που χωρκόν.

Εφαντάζουμουν καλλιεργημένους τζιαι ήσυχους κατοίκους στες γραφικές συνοικίες τζιαι στους στενόδρομους που λόγω του κοντινού της απόστασης του ενός που του άλλου θα εσέβονταν ακόμα παραπάνω την ιδιωτικήν ζωήν των υπολοίπων.

Έτσι μόλις ήρτα Κύπρον επούλησα τον κώλο μου στο ΟΧΙ, τζιαι εγόρασα έναν διατηρητέο σπίτιν το οποίον πρόσφατα έσασα (βλέπε ππατσιαρίσματα do it yourself της κακιάς ώρας) τζιαι πλέον ζω σε έναν σπίτιν επιπέδου τουρκοκυπριακού σπιθκιού στην Περιστερώνα . Το όνειρο έγινεν τελικά πραγματικότητα.

Τσούπ, θα ππηδούσα το καλτερίμιν μου τζιαι νάμαι στην Χρυσαλινιώτισσαν. Τσουπ τζιαι νάμαι Ονασαγόρου για λαχματζιού. Τσούπ τζιαι νάμαι στην λαϊκή στο παλιόν το Δημαρχείον.

Το όνειρον εκράτησεν 3 ώρες. Μετά έκαμεν kick in η πραγματικότητα.

Το πρώτον Τσουπ που έκαμα ήταν πας σε μιαν κατσαρίδαν που έφκηκεν που τες αποχετεύσεις μου. Το δεύτερον Τσουπ ήταν που τα νεύρα  όταν ο Μότζιος εκατούρησεν μου τα πάντα μέχρι να εγκληματιστεί τζιαιτ ο τρίτον τσου όταν μου έφαεν το πιστόλιν του λαστίχου τζιαι επλύμανεν την αυλήν μου, εφούσκωσεν την πόρταν την ξύλενην τζιαι τωρά δεν βαώννει.

Φυσικά αναποδκιές υπάρχουν πάντα τζιαι έμεινα απτόητος. Τζίνον που δεν ελοάρκασεν ο νους μου είναι πως άμαν δεξιά τζι αριστερά σου έσιει σπίθκια τζιαι τα παραθύρκα σου έννεν που τα τζινούρκα τα διπλά, ακούεις τα πάντα τζιαι τους πάντες. Ξέρω τα κουτσομπολιά του κόσμου ούλλου.

Οι δε γείτονες μου σούππερ εκλεπτυσμένοι. Όταν δεν πετάσσουν τα σκουπίδκια τους πόξω πόσσω μου ή να τσακκώνουνται βάλλουν τα ράδια ττάππον. Έναν καντούνιν πάρακατω έσιει πουτάνες (εκ των οποίων η μια πρέπει νάταν τραουδίστρια γιατί δεν φκάλλει φάουσα με τις άριες της) τζιαι μιαν φοράν χαζίριν ο Μότζιος να μουντάρει μες το πουτανιόν γιατί η μιά έσιει σσυλλιν τζιαι τζίνη έτσι αναγκαστικά εννά φιλέψουμεν.

Τζιαι σαν να μεν με κανούν τούτα ούλλα, η φίλη μου αρνείται να παίξει μαζίν μου στην πανηγυρικήν τόμπουλαν του Ορφέα με πλούσια βραβεία και δώρα (4ο ευρώ η γραμμή τζιαι τα δοκάρκα, 200 η κάρτα)…

Φαντασμένες μάνα μου….είδες άμαν έν είσαι Χωραϊτης;

Responses

  1. A τον Μότζιον.
    Άρεσες μου ρε Φιρφιρή. Σημαδκιάζω σε

    • Αλλό λίο τζαι εννα τα εύρω να υπογράψω , χεχεχε

  2. A τον Μότζιον.
    Άρεσες μου ρε Φιρφιρή. Σημαδκιάζω σε

  3. μα τι ωραίο όνειρο!
    είμαι περήφανη για σένα. με το καλό

  4. Λάλε μου τέθκοια τζιαι εν θα το βάλουμε ποττέ μπροστά το όνειρον με τον Πέιπ να πάμεν παλιάν Λευκωσίαν…
    τα καμώματα του Μότζιου διορθώνουνται, οι κατσαρίδες βάλλεις τους φάρμακον τζιαι φεύκουν, τα τζάμια γίνουνται διπλά, αλλά καλύτερα να σου φκει το μάτι παρά να έσιεις κακό γείτονα (που λαλούν τζιαι στους «Γειτόνους»).
    Τα λαχματζιούν του Άβο άπαιχτα πάντως

  5. Έχω το μόπαϊλ του Άβο τζιαι παραγγέλλω πριν να πάω!

  6. wow! εκαταφερες τζιαι εσωσες ενα, υποψηφιο για κατεδαφιση σε 5-6 χρονια, σπιτι!
    μπραβο!
    Εν γινεται να γορασουμεν ουλλα τα διατηρητεα της Λευκωσιας τζιαι να τα σασουμε? Εν κριμα να γινουν τζιαι τουτα παρκινγκ!

    cypriopoul

    • Μεν ανησυχείς, όσα εν ανήκουν στην εκκλησιά εγόρασεν τα η Sharelink… Η Sharelink ανακαινίζει τζαι πουλά/ενοικιάζει το ένα αλλόνα, τζαι η εκκλησιά καρτερά τα ππέσουν μόνα της να κάμει καθεδρικούς τζαι πάρκινγκ.

  7. nan kala i sharelink mas pu enna swsei tin palia lefkwsia…

  8. Ρε ήσουν εχτές στο μοναστήρι στον μέσα ποταμό;

    • Όϊ ρε. Μάλλον εσύ ήσουν όμως 🙂

  9. ixa tze egio tounto oniro ke epia me fili mou enikiasmen ena sxetika anakenismeno
    evalame pramata mesa egine ia koukla
    tin 3 mera exypnisa pou to oniro dioti anakalipsa oti eklepsan masta oula aman lalo oula enno oula


Σχολιάστε

Kατηγορίες

