Αναρτήθηκε από: firfiris | Οκτώβριος 27, 2009

Σσυλλοκουβέντες

Έναν που τα πράματα που κάθε ιδιοκτήτης σσύλου σκέφτεται, ειδικά άμαν μεινίσκει μόνος του τζιαι σχετικά απερίσπαστος που το οικογενειακόν του το περιβάλλον, είναι το τί να περνά που τον νουν του σσύλλου. Πολλές φορές λαλούμεν πως ένας σσύλλος εν τόσον εκφραστικός στα καμώματα του που χαρκέσαι αν ήταν πλάσμαν ήταν να σου συντύσιει.

Ως γεγονός, τους σσύλλους η μιλιά τους λείπει. Εγιώ ας πούμεν, καταλάβω του δικού μου τί θέλει να πει που το λάξιμον τζιαι μόνον όπως ακριβώς μια μάνα καταλάβει του μωρού της που το κλάμαν αν θέλει άλλαμαν, φαΐν ή σημασίαν. Ντάξει, έννεν το ίδιο το μωρό με το σσύλλον ούτε κάθουμαι να βυζάσω, αλλά η αρχή εν η ίδια.

Έκατσα το λοιπόν τζι επαρατήρησα τον Μότζιον πως συμπεριφέρεται τζιαι έφτασα στο αβίαστον συμπερασμαν ότι το λάξιμον του έννεν απλοϊκόν του τύπου «ΠΕΙΝΩ», «ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΚΩ ΕΞΩ», αλλά πολλά πιο κοινωνικόν τζιαι περίπλοκον. Σας μεταφέρω πάρακάτω κάποιες σκηνές καθημερινές τζιαι τον διάλογον που εξελίσσεται μεταξύ μας. Έρευνες απέδειξαν πως ο σσύλλος ο ενήλικας έσιει τον νουν νιου μωρού δκυο γρονών. Αν τα πράματα έννεν έτσι τζιαι φαντάζουμαι τα, δικαίωμαν μου.

 

Πρωϊ – Μόλις εξύπνησα τζιαι κωλοσέρνουμαι στο αποχωρητήριον τζιαι μετά στην κουζίναν.
Ο Μότζιος έρκεται βουρητός τζιαι αρκέφκει το λάξιμον.

Μ- Καλημέρα μάστρε! Μάστρε! Μάστρε! Μάστρε, γύρισε δε με! Καλημέρα μάστρε!

Φ- ΓΚΡΜΠΦΛΡ Φύε σσύλλε.

Μ- Μάστρε! Μάστρε! Έσιει που εψές να σε δώ μάστρε!

Φ- Έφκα πόξω να κατουρήσω…

Μ- Μάστρε! Ίνναμπου κάμνεις τζειμέσα; Μάστρε! Μάστρε! Έφκα πόξω τζι επείνασα μάστρε!

Φ- Τί θέλεις ρε ψόφο που τη ζωή μου;

Μ- Μάστρε! Φαϊ μάστρε τζιαι μια φέττα χαμ πόπαστη.

Φ- Έλα φάε.

Μ- Μάστρε, είσαι ο καλλύτερος τζυνηός μάστρε! Το αρμάριν εν πάντα γεμάτον!

Απόγευμα – Ο μεγάλος περίπατος της ημέρας. Στο δρόμο μας συναντούμεν άλλους σσύλλους με τους μαστόρους τους. Οι σσύλλοι αρχίζουν να λάσσουν που το έναν πεζοδρόμιο στο άλλο.

(ΑΣ= Άλλος Σσύλλος)

Μ- Ε! Ε! Ε! Μουτσούνα!

ΑΣ- (Σφυρίζει τζιαι παίζει πελλό)

Μ- Ρε ππούτολ! Εν εσέναν που λαλώ! Μάστρε, γράφει με!

ΑΣ- Τί θέλεις ρε βόρτο; Έννα μου φωνάξεις χέμα!

Μ- Μεν σε ξαναδώ να σηκώνεις το πόϊ σου γιατί θα έρτω ποτζί να σου κάμω τα μούτρα σου όπως τα δικά μου! Που το παλλούτζι τζιαμαί ώς το τέρμαν πον οι καλάθοι τζιαι το δεντρούιν εν δικό μου μάλιν.

ΑΣ- (Κατουρά επιδεικτικά). Αν μεν κατεβάσω το πόδιν μου τί θα κάμεις; Εννά με κάμεις τέττε;

Μ- Μάστρε ξαπόλα να πάω ποτζί! Ξαπόλα να πάω ποτζί τζι αν τον προλάβω κατίσιη του!

ΑΣ – Κανεί σε ρε, κανεί σε! Επειδή είσαι που τες ακριβές τες ράτσες εννά κατουράς όπου θέλεις;

Μ- Έσιει χάρη ρε κατσαρομάλλικον. Έσιε χάρη που’με διμμένος…

Η ιδιοκτήτρια διασταυρώνει με το ππούτολ τζιαι έρκεται κοντά μου να παίξει του Μότζιου.

Οι σσύλλοι μυρίζουνται ο ένας τον πισινό του άλλου τζιαι ο ππούτολ γονατά σε υποταγή. Ο Μότζιο λάσσει του τζι ο ππούτολ κλαψουρίζει. Εγώ με την μαστόρισσα είμαστε φυρμένοι του γέλιου.

M- (Mυρίζοντας το ππούτολ). Εν εσύ που πάεις τζιαι στο χωράφιν απέναντι που το περίπτερον έννεν;

ΑΣ- Παρεξήγηση φίλε μου…παρεξήγηση…

Μ- Ας εν καλά ο μάστρος σου πον δαμαί τζιαι έσαζα σε…

ΑΣ – Εν το έξερα ότι οι στύλλοι τζιαι το δεντρίν εν δικά σου.

Μ – Έφυες…

Ενώ προχωρούμεν ο Μότζιο λάσσει μια φορά στον αέρα θριαμβευφτικά.

Μ-  Say hello to my little friend! (βλέπουμε μαζί ταινίες)

Μετά ξαναλάσσει τζιαι γυρίζει τζιαι θωρεί με.

Μ- Μάστρε, μεν φοάσαι τζι άμαν είσαι μαζί μου εν έσιει τίποτε…

Σε λλίον κάμνουμεν την ανάγκη μας τζιαι στρεφούμαστεν σπίτι. Στο στραφίν βλέπουμεν έναν θυληκό λαμπρατόρ με την μαστόρισσαν του να έρκουνται που την απέναντι μερκάν του δρόμου.

Φ- Φρόνιμα τωρά

Μ- ΆΓΓΕΛΕ ΜΟΥ!

Φ- Φρόνιμααα…

Μ- Έρκεσαι συχνά που ποδά;

Φ- Πάμεν σπίτι τωρά.

M- Έλα ποδά να σε μυρίσω

Φ- (Διώ του έναν πατσούι γιατί τραβά με) Τράβα έσσω γρήορα…

Μόλις μπούμεν της πολυκατοικίας λάσσει ακόμα μια φορά.

Μ- Μάστρε, μα είδες σούσμα τον νούρο της;

ΥΓ – Στο σπίτιν επήαμεν βουρητοί τελικά διότι εφύσησεν ο αέρας τζι επήρεν μια τσένταν πλαστικήν τζι εφοήθηκεν ο σσύλλος.

Responses

  1. Χα χα! Εθύμησες μου τον δικό μου. Ακριβώς έτσι που κάμνει.
    Πολλές φορές στο σπίτι αρχίζω και μεταφράζω τι λέει και φύρνεται η φίλη μου!

  2. μάστρε είσαι ο καλλίττερος τζιηνιός ha ha ha

    πέμου , είδες τζιαι συ το up?
    εν τέλεια έτσι που μιλά ο σσιήλλος

  3. χαχαχα, πολλά καλο! Μα δέχεται να φκεί έξω άμαν κατουράς;;;;;

  4. χαχαχα, πολλά καλος!

  5. Heheh mana mou re…

  6. πιστεύκω ο δικός μου εν κάπως έτσι:
    -τζοιμούμαι το πρωι με κλειστή την πόρτα τζαι ο σιύλος έξω να την χτέρνει όσπου να ξυπνίσω

    σ: Ε ΜΑΛΑΚΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΙΗΣΤΟ ΜΟΥ ΞΥΠΝΑ ΕΝΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΦΟΥΣΚΑ ΜΟΥ!!! ΕΝ ΞΥΠΝΑΣ??? ΠΑΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΤΟΥΡΙΣΩ ΠΑΣ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΩΡΑ ΣΟΒΑΡΟΜΙΛΩ!!! ΤΕΛΛΙΩΝΕΕ ΡΕ ΓΑΑΑΡΕ ΚΑΝΕΙ ΥΠΝΟ ΕΝ 6 Η ΩΡΑ!!

    -σαν τρώω παϊδάκια τζαι έσιει μες το πιάτο του σιύλλου σουβλάκια χτεσινά που το ψυγείο:

    σ: ε μαστρε μα σοβαρομιλάς τωρα?? ειμαι τιποτε σιύλλος τζαι διας μου φαί χτεσινό παγωμένο??? τέλειωνε θέλω παϊδάκια!!!

  7. «…είσαι ο καλλύτερος τζυνηός μάστρε..»

    Α, καλά!

  8. kapios idikos eipe oti ama xaideyeis to shilo soy genika to zwo soy kapies ormones kapies xeimikes oysies xypnoy sto egefalo soy kai se iremoyn.den yparxei kalitero anti stress apo ayto.

  9. χαχαχαχα ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ!!!

    όλα τα ζωα μιλούν απλά πρέπει να ζεί κάποιος με ένα για να του καταλάβει..

  10. Χαχα ακριβώς όπως το UP! 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

