Αναρτήθηκε από: firfiris | Σεπτεμβρίου 23, 2009

Merhaba

Ελληνίδες Έλληνες, Κυπραίοι Κυπραίες, αλλοδαποί, ημεδαποί τζιαι όσοι ξέρετε να δκιαβάζετε Ελληνικά.

Απολογούμαι που εχάθηκα. Δυστυχώς οι διακοπές μου δεν εδιαρκέσαν μέχρι σήμερα. Μιαν εφτομάδαν έπιασα άδειαν τζιαι τζίνην τον Σεπτέμβρην.

Εγίναν πολλές σημαντικές ανακατατάξεις εις τον βίον μου, κάποιες για καλόν τζιαι κάποιες όϊ, που μέχρι τζιαι σήμερα εσκέφτουμουν να του βάλω λουκέττον του μπλογκ για να μπορέσω να αφοσιωθώ στες νέες μου υποχρεώσεις. Φυσικά άλλον να το λαλείς τζιαι άλλον να το κάμνεις. Όσες φορές έφτασα στο σημείον να απενεργοποιήσω το Ξενύχτικον εμετάνιωσα τζι ετράβησα πίσω.

Αποφάσισα πως δεν θέλω να σχολιάζω την πολιτικήν επικαιρότητα για διάφορους λόγους τζιαι όϊ γιατί εν ανάξια σχολιασμού. Αντιθέτως, πιστεύκω πως η αλλαγή εν δυνατή μέσω του διαλόγου, του προβληματισμού τζιαι εν τέλει με την ψήφο μας. Είναι δυνατόν να αλλάξουν τα μυαλά μας. Επίσης, πιστεύκω εν καλλύτερα το μπλογκ να διατηρήσει έναν χαρακτήραν τζιαι να μεν τα κάμνει ούλλα. Οι πολιτικές απόψεις θα εκφράζουνται ίσως σε συνεργασία με άλλα ιστολόγια ή αφήνοντας σχόλια. Κανεί που οι αναρτήσεις οι πολιτικές εν πολλά πιο κουραστικές

Τελικά κατέληξα μετά την υπαρξιακή διαδικτυακήν κρίσην να διατηρήσω το μπλόγκ χιουμοριστικόν, με ή χωρίς τσιαττιστά, τζιαι φυσικά με αναρτήσεις για την πολλά αγαπημένην μου Χώραν της οποίας ελπίζω ο Θεός να βάλει το σιέριν του τζιαι σύντομα να γίνω κάτοικος της.

Να αναμένετε τζαινούρκον λούκ σύντομα. Το επόμενον ππόστ ελπίζω ναν το «Χωρκάτικον είναι – Γάμος Edition».

Σας ευχαριστώ όσους αφήσετε σχόλια τζιαι όσους μου εγράψετε προσωπικά.

Αυτά προς το παρόν. Πάω να φκάλω τον Μότζιον να κατουρήσει.

Responses

  1. οοοχιι. Πρέπει να συνεχίσεις τα ποστς πολιτικού περιεχομένου. Αφού δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου κυπριακά blogs που να ασχολούνται με τη πολιτική.

    Πάντως πιστεύω πήρες τη σωστή απόφαση. Είμαι σίγουρος ότι θα βρίσκεις χρόνο για να γράφεις κάθε τόσο.

    İyi geceler

  2. Καλως εστραφης φιλε μου τζιαι οπως τζιαι ο chrys7 ειμαι σιουρος οτι εννα κλεβκεις νακκον χρονον για να συντηρεις τουτον το μπλοκ (τζιαι την αναγκη μας να σε δκιεβαζουμε).Τωρα σεβαστη η αποφαση σου να μεν ασχολεισαι με θεματα που σε ενοχλουν (ή προκαλουν) παρολο που ειμαι αντιθετος με την μπλοκοκρισια.

  3. Φίλε το μπλογκ να μεν το βαώσεις γιατί εννά μου βαροφανεί πολλά. 🙂

  4. χαίρομαι που δεν σταματάς!
    μια φανατική αναγνώστρια, που μόλις πρόλαβε το στερητικό 🙂

  5. welcome back firfiri! xairomai pou den to ekleises telika to maxazi.. kali sinexeia se oti eidous post kai an apofasiseis na grafeis!

  6. καλωσόρισες τζιαι τες ευχές μου στην καινούρια σου ζωή

  7. woo- hoo!!

  8. welcome back 😀

  9. Είναι δυνατόν; Δεν θα ξαπολήσει καμιάν αντιφιλελεύθερη, απολυταρχική βαρέλλα κάποιος υπουργός ή κάποιο κομματικό στέλεχος για να πάρεις πουρλόττον?

  10. opios se diabasei ginete fan soy de mporeis na to stamatiseis isos kai na toys dokimazes o kosmos exei anagi gia epikoinonia me opiodipote tropo.kalosorises kai kalo ximona na exoyme.

  11. Άτε ρε κουμπάρε. Έχουμεν τζιαι μείς ένα πλάσμα να θκιαβάζουμε στη ξενηθκιά.. Do your best, and it’ll definitely be appreciated by all of us.

  12. Χαίρε φίλε μου.

  13. ayth h leptomereia gia to katourhma sto telos, xreiazotane?

  14. 5 asterouthkia!
    epetyxes to, akrivws opws ta laleis
    hahahahahahah

  15. Se latrevoume stin Karpatho! Synexise ki as einai opos thes.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

