Αναρτήθηκε από: firfiris | Μαΐου 13, 2009

Το Τραούδιν του Μότζιου – Μέρος Β

Το δεύτερον τζιαι τελευταίον μέρος του ποιήματος που αφιερώνω στον σσύλλον μου, τον πιο πιστόν σύντροφον του αδρώπου. Το πρώτον θα το έβρετε δαμαί.

 

Εεεεεεεεε.. 

 

Σιγά σιγά μεγάλωνες
εστρούφωνες στο σχήμαν,
τζι ήσουν στα μμάθκια ζωγραφκιά
τζιαι στην καρκιάν μου ποιήμαν.
Σιγά σιγά εγίνηκες
του πατρικού μασκόττα,
τζι υπάκουες στες εντολές
όποιου βαστά πισκόττα.
Εκάθεσουν με εντολήν,
απλώνες όποιου ελάλε,
ως τζιαι η στετέ μου αγάπαν σε
ποιος της το παραλάλεν.
Έκαθετουν εις την αυλήν
τζιε έκαμνεν τον τσέστον,
τζιαι σου εππήδας πάνω της,
τζι είσιες ούλλην την άνεση,
που έχουν οι χαππάκηδες,
σε κκόνσερτ του Τiesto.
Άρπασσες το παστούνιν της
τζιαι πάλιωνες μιτά του,
εθώρεν σε ο τζύρης μου
τζι εβάσταν τα πλευρά του.
Άλλην φορά της έπαιζες,
τζι έσουζες της τον νούρο,
τζι αρπάσσεις το τσιεμπέριν της
τζιαι κόφκεις έναν βούρος.
Έσιώνοσες τον τραχανάν
που απλώσαμεν στον ήλιο,
τζιαι έφαες τζιαι επρίστηκες
τζι έκαμες έτσι τζοίλιο.
Εφόδον άλλην έκαμες
πάνω στο σιοιρομέριν
που φέραμεν που το χωρκόν
για να τσιλλούμεν το ποτόν
νύχταν τζιαι μεσημέριν.
Του τζύρη μου μες την αυλήν,
τανείς για να τσαππίσει,
της μάνας μου είσαι δίπλα της 
σαν πιάννει να σκουπίσει
Εβούρας μέσα στην αυλήν,
τα φκια σου ανεμίζαν,
τζιαι δεν εκάθεσουν λεπτόν,
σαν το ρομπότ στην πρίζαν.
Έτρωες μας τα φκιόρα μας,
τουλίππες, τσαρτελλούθκια,
τζια άμαν σου βάλλαν τες φωνές
έκαμνες μας αξιούθκια.
Όπου τζιαι αν επάεννα,
ως τζιαι να κατουρήσω,
σαν το τσουρίν την μάναν του,
εβούρας με πουπίσω.
Με μωρομάντηλα υγρά,
πούχουν aloe vera,
φκάλλω σου τες γαρίλλες σου,
σαν ξεκινά η μέρα.
 
Ταράσσεις μόνον σαν πεινάς
για μυριστείς τον πούττον
τζιαι γίνεσαι αερόπλανον
που κάθεται στο Λούττον.
Σσυλλίν μου βουκκαλλέτικον,
ναζιάρικον χτηνόν μου,
σύντροφε μ’ αφοσίωση, 
πάντοτε στο πλευρόν μου.
Ότι τζι αν κάμω μ’αγαπάς
τζιαι δεν με κατακρίνεις,
τζιαι το νερόν στο δίσκο σου
στο όνομα μου πίνεις.
Σσυλλίν μου Ουγγαρέζικον
καμάριν του σπιθκιού μου,
με τζιν τα μμάθκια τα υγρά,
που «szeretlek» λαλούν μου.
Responses

  1. «…Ταράσσεις μόνον σαν πεινάς
    για μυριστείς τον πούττον…»

    Εν για τον σhύλλον οξά για τον μάστρον τούτο;

  2. ohhhhhhhhhhhhhhh theiko to poiima/odi gia ton ssilon sou…

  3. Μόνον ο τελευταίος στίχος μιλά για το παρών οι άλλοι ( ωραίοι ) αλλά μιλάς για παρελθόν.Κάτι ενι στέκει.Δέτους ξανά.

  4. To traoudin tou Mojo, kai to Godfather 2, en oi mones periptwseis pou to sequel en kallittero pou to prwto ;-P

  5. πάεις να πάμε στον κατακλυσμό να τσιαττίσουμε?

  6. szeretlek εν όπως λέμεν «σιαιρετούμεν»;

  7. εμένα άρεσεν μου πιο πολλά τούτο:

    Σιγά σιγά εγίνηκες
    του πατρικού μασκόττα,
    τζι υπάκουες στες εντολές
    όποιου βαστά πισκόττα.

    αν και όλο εν πολλά γλυκό:)

  8. Είσαι τεράστιος!!!!

  9. Άτε, έβαλες τον Πιερέττην κάτω. Να πάεις στον Δόχτοραν Γιαγκουλλήν να σε προσθέσει στην λίστα των ποιητάρηδων. Άξιος.

  10. εν μου απάντησες

    chicken

    😛

  11. @ neerie

    Άλλον να γράφεις τσιαττιστά,
    τζιαι άλλον να τσιαττίζεις,
    να μάσιεσαι πας την σκηνήν
    λέξεις να κοσσινίζεις.

    Μπροστά στους τσιαττιστάρηδες
    εμείς πάμεν καμμόντα,
    τζιαι πρέφαν αν μας πάρουσιν
    εννά γινούμεν τσόντα.

    Ώστε να αρθρώσω μιαν λαλιάν
    τζιαι να πρωτοτσιαττίσω,
    εννά με πιάσιν που γυρόν
    προτού τους απαντήσω.

    Θα βάλουμεν την αντροπήν
    στην ράσιην, μες στην βούρκα,
    που πήαμεντε κορτωτοί,
    ξεβράκωτοι στ’ αγγούρκα.

  12. αμάν τζι εσού ρε φιρφιρή
    είπαμεν μιαν κουβέντα
    τζι ενόμισες ενόμισα
    πως είμαστεν ταλέντα

    αμμά να ξέρεις εν καλόν
    το πλάσμαν να ρισκάρει
    ίνταλως άλλοσπως να δει
    αν έσιει τζείντην χάρη

    εγώ θα πάω να τους δω
    ν’ ακούσω να τσιαττίζουν
    τζαι εσού χώστα ταλέντα σου
    τζι άφηστα να σαπίζουν

  13. ekatantises polla aniaros re file… pou isoun kanada ediabaza ti egrafes ke eixe polli gelio… pou ton kairo pou ise kipro enexeis empnefsi… mono malakies grafeis…

  14. teleio 🙂 theiko!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

