Αναρτήθηκε από: firfiris | Μαΐου 11, 2009

ΟΕΛΜΕΚ, go home!

Κάμνει απεργίαν πάλε οι ΟΕΛΜΕΚ τζιαι φυσικά θα υποφέρουν οι μαθητές  των δημοσίων σχολείων τους οποίους ισχυρίζονται ότι εξυπηρετούν.

Δαμαί όμως θέλω να πάρω την συζήτησην πάρακατω διότι οι δασκάλοι των λυκείων (καθηγητές κατά την άποψη μου εν τζίνοι που διδάσκουν στο πανεπιστήμιο, όπως λέμεν high school teacher / university professor) εφκάλαν τζιαι το σσοινίν τζιαι το παλλούτζιν. 
Το να έσιεις δικάιωμαν άποψης τζιαι λόγου εν έναν πράμαν. Ζούμεν σε δημοκρατίαν τζιαι εκφράζουμεν ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟΝ την άποψή μας. Το να απειλάς τζιαι να τιμωρείς ανθρώπους που δεν εφταίξαν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτε (βλέπε τελειόφοιτους μαθητές λυκείων που δεν τους κανεί το άγχος τον εξετάσεων ας πούμεν, έχουν τζιαι την ΟΕΛΜΕΚ πας τα φκια τους) απλά τζιαι μόνον γιατί δεν περνά το δικόν σου τζι εκίστησες εν άλλο.
Κάποια ερωτήματα που τίθουνται τούτες τες μέρες εν καλό να απαντηθούν. Αν κάμνω λάθος σας παρακαλώ διορθώστε με. Εγώ δέχουμαι την αντίθετη άποψη, δεν είμαι παντογνώστης τζιαι δεν απειλώ κανέναν ΤΡΙΤΟΝ με απεργίαν τζιαι μέτρα. Έχουμεν τζιαι λέμεν το λοιπόν.
Τί είναι η ΟΕΛΜΕΚ τζιαι γιατί φωνάζει; 
Σύμφωνα με την ιστοσελίδαν τους την επίσημην «Η ΟΕΛΜΕΚ είναι εκπαιδευτική – συνδικαλιστική Οργάνωση των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Κύπρου. «

Δηλαδή, η ΟΕΛΜΕΚ είναι μια συντεχνία η οποία εκπροσωπεί τα συμφέροντα του κλάδου της. Ως δαμαί, τίποτε κακό. Όμως που ακούστηκεν μια συντεχνία να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ την άποψη την προς τον εργοδότη, δηλαδή το Κράτος τζιαι κατ’επέκταση τον Κύπριο φορολογούμενο με το εσιέκκιπι; Το να ακούεις την γνώμη του υπαλλήλου σου εν έναν πράμαν, καλόν τζιαι θεμιτό, το να νομίζει όμως ο υπάλληλος ότι η επιχείρηση εν δική του τζιαι πως ότι πει τζίνος θα γίνεται τούτον εν σφάλμα μέγαν. Ειδικά εφόσον το θέμα ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΑΜΕΣΑ την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά την εισδοχή στην τριτοβάθμια.
Αν κόπτεται η ΟΕΛΜΕΚ για την «αδικία» που γίνεται εις βάρος των μαθητών του δημοσίου σχολείου (που δεν είναι δωρεάν όπως πολλοί νομίζουν διότι πληρώνεται με λεφτά του φορολογούμενου ΣΥΝ τα μαύρα λεφτά της παραπαιδείας που εν πολλοίς καρπίζουνται κάποια μέλη της ΟΕΛΜΕΚ), τότε γιατί δεν κάμνουν ζήτημα τζιαι απεργία για τους φοιτητές με ειδικά κριτήρια που μπαίνουν στο πανεπιστήμιο έστω τζι αν δεν πληρούν τα ακαδημαϊκά προσόντα (φοιτητές που οικογένειες με ειδικές περιστάσεις, φοιτητές με ειδικές ανάγκες, τουρκοκύπριους, Μαρωνίτες, Λατίνους, αθλητές τζιαι άλλους);  Ή υποκρισία!
Η ΟΕΛΜΕΚ δέννεν ισότητα που θέλει αλλά προστασία μονοπωλείου έστω τζι αν δεν το λαλούν ξεκάθαρα. Δεν λέω πως στερούνται επιχειρημάτων (όπως πχ την επανεξέταση ολόκληρου του συστήματος εισδοχής, αλλά δέννεν για τούντην νύφφην ο καυκάς).

Είπεν το Πανεπιστήμιον δια του Αντιπρύτανη Κώστα Χριστοφίδη ότι αν προχωρήσει με απεργία η ΟΕΛΜΕΚ το Πανεπιστήμιον έσιει σχέδιον Β, για να του απαντήσει η Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ κ. Σεμελίδου ότι « οι παγκύπριες εξετάσεις, βάσει νόμου, γίνονται από τους δημόσιους λειτουργούς της Μέσης Εκπαίδευσης και άρα το Πανεπιστήμιο δεν μπορεί να τους αντικαταστήσει

 

Εφόσον εν τόσον προσκολλημένη η ΟΕΛΜΕΚ στην νομοθεσία τζιαι απαιτεί τον σεβασμό της, τότε γιατί η ίδια ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ το δικαίωμα του Πανεπιστημίου και την εξουσία του να καθορίζει το ίδιο το ποιούς θα εισάξει τζιαι ποιούς όχι. Όποτε συμφέρει η ΟΕΛΜΕΚ ξέρει τον νόμο, όποτε δεν την συμφέρει σφυρίζει κλέφτικα. Το ανέκδοτον με το «λίλλον καταλάβεις, λελόνια δεν καταλάβεις» ξέρετε το;

Το πρόβλημαν μου εμέναν δέννεν καθαυτόν τα επιχειρήματα αμφότερων των πλευρών, αν τζιαι έκαμα ήδη μια αναφορά στο επιχείρημαν της «ισότητας» της ένταξης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το όλον θέμαν είναι για τα δικαιώματα ενός συνδικάτου που ενώ δέννεν που την δουλειά του τί κάμνει το Πανεπιστήμιο, που μέλη του καρπίζονται μεγάλον μέρος του μαύρου χρήματος της παραπαιδείας, διαδηλώνει και τιμωρεί τους μαθητές.   Σάννα δέρνεις το παιδίν σου τζιαι να το κάμνεις άχρηστον τζιαι μετά να του λαλείς «έννεν εγώ που σε τιμωρώ, αλλά η μάμμα σου που σε άφησεν να κάμνεις αταξίες. Τζίνη φταίει, όϊ εσύ. Εν για το καλό σου που γίνεται τούτο, διότι με το να σε δέρω εσένα θα πάρει το μύνημαν η μάνα σου!». Την παροιμία «απόν μπορεί να δέρει τον γάρον, δέρνει το σάμα, ξέρετε την».
Που την μιαν η ΟΕΛΜΕΚ λαλεί «μόνον εγώ δικαιούμαι να επιβλέπω τες Παγκύπριες» αλλά αρνείται το ίδιο αποκλειστικό δικαίωμα του Πανεπιστημίου να εισάγει φοιτητές. Αλλά τί περιμένετε όταν η ΟΕΛΜΕΚ παλαιότερα εκάλεσεν τα μέλη της να αντιδράσουν στις προσπάθειες του Υπουργείου Παιδείας να πατάξει την παραπαιδεία τζιαι να κάμει συλλήψεις! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ! Avrupa έναν πράμαν.

Βασικά με μιαν πρόταση μπορώ να σας περιγράψω την όλη εντύπωση που μου δημιουργεί η ΟΕΛΜΕΚ με την στάση της. «Τα δικά μας δικά μας, τζιαι τα δικά σας πάλι δικά μας, τζι ανάθθεμαν σας να λαώννεστε! Είμαστεν ΟΕΛΜΕΚ τζι ότι θέλουμεν κάμνουμεν, για το καλόν σας, motherfuckers».

Η παρούσα ανάρτηση εν  άκρως ειρωνική τζιαι γεμάτη χολή. Δυστυχώς μόνον έτσι φκαίνουν οι λέξεις άμαν αισθάνουμαι τόσην αηδίαν.
Advertisements

Responses

  1. Ρε Φιρφιρή, πε ότι ο καυκάς γίνεται για το πάπλωμαν των ιδιαίτερων για τες παγκύπριες τζιαι εκαθάρισες!

  2. Africa έναν πράμαν.

  3. Πάντως εμένα το κοπελλούι μου που εν 7η σε ιδιωτικό έκαμε μιαν εξέταση του υπουργείου παιδείας τζιαι εδόσαν μας τζιαι πιστοποιητικόν καλής γνώσης της Ελληνικής γλώσσας (και από ότι γνωρίζω αυτή την εξέταση την κάθονται όλα τα παιδιά που φοιτούν σε ξενόγλωσσα σχολεία αν θέλουν). Ινταλως τωρά έρκουνται τούτοι της ΟΕΛΜΕΚ τζιαι λαλούν ότι οι μαθητές των ιδιωτικών δεν ξέρουν Ελληνικά, και κάποιος που δεν ξέρει Ελληνικά πως κάμνει Καβάφη στην 6η και 7η και έχει κάνει και Αρχαία τα πρώτα 3 χρόνια στο ιδιωτικό σχολείο που φοιτά? Το GCE των Ελληνικών που πάει? δεν μετρά?

    Εκολήσαν μίshιμου πάς τα Ελληνικά έτο εν εχορτάσαν που τα ριάλια των γονιών των μαθητών του δημοσίου, θέλουν να φάν τζιάλλα που τους γονιούς των ιδιωτικών.

  4. Πε τα Γρουσόστομε μου (το χρυσόστομε παραπέμπει σε τράουλλον).

  5. Είμαι εκπαιδευτικός σε λύκειο. Κάποιες επισημάνσεις τις θεωρώ αναγκαίες.
    1.Μιλάμε όχι για διεθνείς αλλά για βρετανικές εξετάσεις.
    2. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να εισέρχονται στο κυπριακό πανεπίστημιο οι μαθητές με οποιο σύστημα εκπαίδευσης επέλεξαν να ακολουθήσουν-ελληνικό,τουρκικό, αγγλικό, γαλλικό κλπ.
    3. Αυτό πρέπει να αποτελεί γενική ρύθμιση που να αναφέρεται στον κάθενα και κύρίως να ανακοινωθεί έγκαιρα -τρία χρόνια πριν -ώστε ο καθένας να κάνει την επιλογή του. Έτσι να εξασφαλίζεται η ίση μεταχείριση όλων στη βάση της επιλογής του πολίτη.
    4. Αυτό που γίνεται εδώ είναι κάτι άλλο και γι αυτό διαφωνώ σε πολλά με τις θέσεις της συντάκτριας.
    -Αν ο κάθε εργαζόμενος ή πολίτης που αντιδρά, θα έπρεπε με τις ενέργειές του να μην επωμίζονται κόστος οι άλλοι συμπολίτες, τότε απλώς δε θα αντιδρούσε κανείς. Τους άλλους πολίτες έμαθαν να τους επικαλούνται οι κυβερνώντες προκειμένου να αχρηστεύσουν τις αντιδράσεις εναντίον τους. Φυσικά είναι δικαίωμα του κάθε πολίτη να επιλέγει αυτό που νομίζει σωστό.
    -Το κράτος δεν είναι μια οποιαδήποτε επιχείρηση.Ή αν θέλεις είναι μια επιχείρηση με μετόχους όλους μας. Δεν θα υπήρχε πρόβλημα κανένα αν για διαφορές αποφάσιζαν οι μέτοχοι.
    -Για τα ειδικά κριτήρια γενικά η κοινωνία δέχεται τη βοήθεια σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. έχει στοχευμένα μέτρα γι αυτούς. Στοχευμένα μέτρα για αυτούς που δεν έχουν ανάγκη η κοινωνία δεν τα δέχεται. Και είναι λογικό.
    -Αφού το πρόβλημα, όπως λες, είναι η αυτονομία του πανεπιστημίου , τότε αυτό γιατί εκχώρησε την αυτονομία στη βουλή και με την τωρινή πρόταση του Υπουργού, κάμνει το ίδιο;
    Ήδη έχω καταχραστεί το χώρο σου. Απολογούμαι.

  6. Άγια ολάν που ξέρουν την Ελληνική γλώσσα, εν αγγούρκα που ξέρουν! Να σιέρεστε τους φλώρους σας που πιέννουν τζαι μαθαίνουν «φαρσί» εγγλέζικα τζαι μεινίσκουν ΚΟΥΣΒΟΙ και ΑΓΓΡΑΜΜΑΤΟΙ στην Ελληνική, την οποιά θα χρησιμοποιούν στην υπόλοιπη ζωή τους. Έχω πάρα πολλούς φίλους που πηγαίνουν ιδιωτικό και σας λέω από πρώτο χέρι ότι είναι βλαχάκια.

    ΜΠΡΑΒΟ στην ΟΕΛΜΕΚ(εν τούτο το Ε που σας καίει ένεν;) που έχει το θάρρος να προστατέψει την παιδεία μας.
    Μερικές διευκρινιστικές ερωτήσεις για τους πάνσοφους:
    1. Οι βρεττανοί μπαίνουν στα πανεπιστήμια τους με κυπριακές εξετάσεις;
    2. Ένεν άδικο για τζίνους που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάμουν gce;
    3. Αν κάποιοι υποψήφιοι έχουν π.χ Α Α Α τι γίνεται; Ποιούς περνούν και ποιούς αφήνουν;

    Όσοι παίρνουν τα «μωρά» τους ιδιωτικό εν αππωμένοι, χώρκατοι Κυπραίοι. Τόσους τζαι τόσους ψέγετε μέσα που τα μπλόκ σας, τούτους αφήκετε πίσω;

  7. Ανώνυμε, εν λογικό να εν βλάχοι οι φίλοι σου – στο κάτω κάτω ο καθένας κάμνει παρέα με τζείνους που ταιρκάζει.

  8. Το Πανεπιστήμιο Κύπρου θα αποκτήσει μεγάλο πονοκέφαλο για τούτες τις 30 θέσεις αν τελικά εφαρμοστεί η απόφαση. Έχω απορία, πώς θa διαχωρίζει υποψηφίους που έχουν περασμένα τα GCE με Α μεταξύ τους; Φαντάζομαι με διαφανείς διαδικασίες και αδιάβλητες εξετάσεις! Ένα μικρό αλλά αποτελεσματικό παραθυράκι για να εισχωρήσει το ρουσφέτι και η πλουτοκρατία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

  9. Η ΟΕΛΜΕΚ να δει πρώτα τα δικά της προβλήματα που θάβουν τη παιδεία μας, και μετά να ασχολείται με προβλήματα που δεν την αφορούν. Οι παραπάνω καθηγητές δεν φακκούν πενιά και υποχρεωνόμαστε να βορούμεν που το ένα ιδιαίτερο στο άλλο.

  10. @ Ανδρέας. Σε ευχαριστώ για τα σχόλια τζιαι τις παρατηρήσεις σου. Τα σχόλια μου επι των σχολίων σου.
    α)Βρεττανικές εξετάσεις. So what? Αν είμαι αρκετά καλός για το Cambridge, LSE, Oxford, UCL, St. Andrews ή το Χάρβαρντ τζιαι το Κκορνέλ με τες αμερικάνικες, δεν είμαι αρκετά καλός για το UCY; Σίγουρα δεν είναι απόλυτο, ούτε είναι κατατακτήριες τα GCE, αλλά τούτον έν δικαιολογία τζιαι όϊ αιτία απόρριψης.
    β) Ίση μεταχείρηση; Τότε γιατί οι Αρμένηδες τζιαι οι Μαρωνίτες, που μπορεί να φοιτούν στο Δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα έχουν υπεράριθμες θέσεις; Που είναι η ισότητα (και οι αντιδράσεις) εκεί; Αυτοί δεν έχουν ανάγκη, όπως πχ τα άτομα από οικογένειες με ειδικές περιστάσεις.
    γ) Το γιατί εκχώρησε την αυτονομία του το Πανεπιστήμιο στη Βουλή εν μεγάλο θέμα, τζιαι κατάντια αν με ρωτάς. Πόθθεν ως τα πόθθεν να έχουν λόγο (άποψη να έχουν όλοι) τόσοι τζιαι τόσοι σε έναν κατά τα άλλα ανεξάρτητο ίδρυμα.

    @anonymous
    a) Oι Βρεττανοί δεν μπαίνουν στα πανεπιστήμια τους με Κυπριακές εξετάσεις. Και τί μ’αυτό; Σοβαρά, εν τζιαμαί το πρόβλημα; Εν τυχαία που τα GCE έχουν διεθνή πλέον χαρακτήρα τζιαι οι προεισαγωγικές μας όχι; Κολλούν μπρίκια τζίνοι τζιαι εμείς ξέρουμεν καλύτερα;
    β) Κάποιος που έσιει την οικονομική δυνατότητα να κάμνει ιδιαίτερα (τζιαι μάλιστα παράνομα) έσιει τζιαι την δυνατότητα να κάμνει GCE με πολλά χαμηλότερο κόστος διότι εν θα έρτει ο δάσκαλος των GCE να του πει με τρόπο ότι εν θεματοθέτης ιμίσh. Το πρόβλημα δεν είναι πρόβλημα ισότητας όσο τζιαι αν θέλουν κάποιοι να το παρουσιάσουν έτσι. Τα ιδιωτικά δεν είναι για τους πλούσιους, εκτός κι αν 17% της Κύπρου που φοιτά στα ιδιωτικά εν πλούσιοι οπόταν πρέπει να είμαστεν Σαουδική Αραβία. Επίσης. Με τα GCE κάποιος θα μπόρει να μπαίνει Κύπρο ΚΑΙ Αγγλία ενώ με τις προεισαγωγικές μόνο Κύπρο και Ελλάδα. Με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια δηλαδή. Συμφέρουν τα GCE. Οι μόνοι που δεν τους συμφέρει εν τζίνοι οι κάποιοι που διδάσκουν ιδιαίτερα για τις προεισαγωγικές τζιαι εντελώς τυχαία εν τζιαι δασκάλοι του δημοσίου τζιια μέλη τις ΟΕΛΜΕΚ.
    Όσο για το άλλο το σχόλιο τι να σου πώ. Εν πολλές οι προκαταλήψεις σου. Αντί να αναρωτηθούμε γιατί ένας γονιός σηκώνει το «μωρό» του που το «δωρεάν» δημόσιο τζιαι παίρνει το στο ιδιωτικό (με αυξητικές τάσεις τζιαι στο 17% σήμερα) το μόνον που έχεις να πείς είναι πως τα μωρά εν αππωμένα;
    Αλλά τζιαι δίκαιον να έσιει. Ποιός μπορεί να αδικήσει έναν γονιό που θέλει αυτό που νομίζει εν καλύτερο για το παιδί του τζιαι είναι πρόθυμος να πληρώσει; Γιατί γοράζει ο κόσμος Range Rover, γιατί να έσιει κόσμο με παραλιακό εξοχικό, γιατί κάποιοι να κάμνουν σκι στην Ελβετία; Έννεν ταξικό το πρόβλημα.

  11. Yparhi elpida! Oloi oi amiroi appomenoi yoneis twn floron kai horkaton mathiton ton idiotikon sholion, pou theloun na mathoun an ta pedia tous miloun ellinika mporoun na apotathoun ston kirion anominon!
    Fenete oti apo ta leyomena tou einai se thesi na krini to epipedon ton Ellinikon ton floron- pedion sas!
    Min zite sto skotadi o anonimos fostiras ton Ellinikon tha sas fotisi. … kai min anisihite askopa yia tin epaggelmatikin tous apokatasti. Boroun na kalieryoun aggouria i na kanoun ithietera agglika stous pash mathites ton likion.

    p.s
    apologies for the english fonts, my computer at work does not support greek fonts. Shame on me…

  12. Έτσι πληροφοριακά, τα αγγλικά πανεπιστήμια πκιάνουν φοιτητές με τες κυπριακές εξετάσεις τζιαι olevel αγγλικών.

  13. @afrodutistoumilo
    ??? what’s with the nickname

    now to the point… einai epithi anagnorizoun oti oi apofiti ton dimosion sholion stin enalian Kipro mas den einai floroi, oute horkatoi, outen xeroun apo aggouria (!) alla miloun aptesta tin ellinikin glossa.

  14. Ωραία η τεχνική της ειρωνίας Μαρία αλλά απάντησε δεν έλαβα!
    Τα δημόσια σχολεία δεν έχουν τίποτε να ζηλέψουν από τα ιδιωτικά και δεν υπάρχει κανένας λόγος να στέλλουν οι Κυπραίοι τα παιδάκια τους σε ιδιωτικά.
    Δεν λέω ότι το επίπεδο της Ελληνικής στα δημόσια είναι άριστο αλλά είναι πολύ καλύτερο από αυτό στα ιδιωτικά και δυστυχώς όσοι πηγαίνουν ιδιωτικό, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις, ο νους τους εν πας τα λούσα, τις μάρκες και δίνει και κάθε χρόνο 5-6 χιλιάδες ο μπαμπάκας για να περάσει τις εξετάσεις και την τάξη το μωρό του.

    Δεν είναι δίκαιο για 30-40 παιδάκια βουλευτών και υπουργών που θέλουν να τους βάλουν Πανεπιστήμιο Κύπρου να αδικούνται οι μαθητές των δημοσίων οι οποίοι διαβάζουμε ολόχρονα για να μπούμε στο Π.Κ, ενώ οι άλλοι να κάθουνται 3 τζαι 4 φορές τα gce και να τα παιρνούν με Α, όσο κούσβοι και αν είναι.

    Υ.Γ όταν λέω με κυπριακές εξετάσεις εννοώ αν οι ΑΓΓΛΟΙ στην ΑΓΓΛΙΑ τους δέχονται με κυπριακές εξετάσεις όπως θέλετε να κάμουμεν εμείς με τις αγγλικές. Επιπλέον τούτα τα καραγκιοζιλίκια μόνο στην Κύπρο γίνονται και σε καμία άλλη χώρα!
    Α και για να σας προλάβω εγώ δεν έχω συμφέρον ή κάτι γιατί δεν θα πάω πανεπιστήμιο Κύπρου, πτου πτου.

  15. @anonymous.

    Επειδή εγώ εφοίτησα τζιαι σε δημόσιο αλλά τζιαι σε ιδιωτικό να σου πώ εγώ τις βασικές διαφορές τους.

    α) Στο ιδιωτικό ο εκπαιδευτικός είναι ΥΠΟΛΟΓΟΣ στο γονιό που πληρώνει. Στο δημόσιο ο εκπαιδευτικός είναι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΣ στο γονιός ο οποίος επίσης πληρώνει (φόρους). Αν είσαι σκάρτος καθηγητής στο ιδιωτικό πιάννεις την βαλιτσούα σου τζιαι πάεις σπίτι. Αν είσαι σκάρτος καθηγητής στο δημόσιο πιάννεις μετάθεση, προαγωγή (μπορεί να κάμνεις τζι ιδιαίτερα).

    β) Στο ιδιωτικό ο μαθητής μαθαίνει μια γλώσσα χρήσιμη. Στο δημόσιο ο μαθητής μαθαίνει μια γλώσσα εθνική δε, αλλά λλιόττερο χρήσιμη.

    γ) Στο ιδιωτικό ο μαθητής μαθαίνει να σέβεται καλύτερα μαθητές που άλλες φυλές, κουλτούρες τζιαι νοοτροπίες λόγω του ότι συναναστρέφεται μαζί του. Στο δημόσιο τούτο δε γίνεται.

    δ) Στο ιδιωτικό οι εγκαταστάσεις τζιαι τα κτήρια τζιαι γενικά η μέριμνα εν πιο μπροστά που τα δημόσια. Στο σχολείο το δικό μου για παράδειγμα είχαμε το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο νεολαίας (στο οποίο είχα την τιμή να εκπροσωπήσω την Κύπρο ως πρέσβης) και πισίνα όταν στα δημόσια σχολεία η ΕΕ ήταν λλίο πολλά (εεεεε, ίντα πράμαν;).

    ε) Στο ιδιωτικό, νομίζω, ακόμα υπάρχει πειθαρχία τζιαι δεν θυμούμαι πότε εχάσαν εξετάσεις οι μαθητές που τα καπρίτσια των καθηγητών τους.

    ‘Α, τζιαι στο ιδιωτικό ένιωσα έφηβος, εσχόλανα τζιαι είχα όλο το χρόνο του κόσμου να ασχοληθώ με τη μουσική, τον αθλητισμό τζιαι πολλά άλλα που βλέποντας τα ανήψια μου να πασκίζουν για προεισαγωγικές τί να σας πω…

    Τούτα εν υπεργενικευμένα τζιαι υπεραπλουστευμένα απλά τα γράφω έτσι να θίξω κάτι πράματα. ότι οι μύθοι που υπάρχουν για τα ιδιωτικά εν μόνο μύθοι. Αν δεν υπήρχε σκοπός να υπάρχουν δεν θα υπήρχαν. You get what you pay στο ιδιωτικό, ότι πληρώσεις παίρνεις. Στο δημόσιο δεν παίρνεις κάτι ιδιαίτερο, άσχετο αν το πληρώνεις έμμεσα και άμεσα.

    Όσο για τα παιδάκια τον βουλευτών, πίστεψε με έννεν πανεπιστήμιο Κύπρου που θα πάσιν. Τούτα λαλείς τα για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα τζιαι να παρηγορηθείς ότι υπάρχει θεωρία συνομωσίας πίσω που την κοινή λογική. Το ότι μπορεί κάποιος να κάτσει 3-4 φορές τα GCE πάει να πεί ότι α)βελτιώνεται η επίδοση του με το χρόνο, β) δεν θα πάει να χρυσώσει τον παράνομο καθηγητή για να περάσει την ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ εξέταση , μετά που την οποία όσα τζιαι να έμαθε θα τα ξεχάσει.

  16. @anonymous

    δεν ειμαι πανσοφη για να απαντησω στις ερωτησεις σου! την ειρωνεια την προκαλεσαν τα διαφορα επιθετα στο κειμενο σου. Αλλα πες μου τι ζορι τραβας εσυ, σε ηντα σχολειο εννα στειλω εγω το κοπελλουδι μου? το αν υπαρχει η οχι λογος ειναι εντελως υποκειμενικο.

  17. simfono … eleos me tutin tin oelmek… oula ta panepistimia exoun ta dika tous kritiria eisdoxis alla to diko mas tha prepei prota na rota tin oelmek dioti tha thimosei kai tha katevei se apergia…

    egw den eimai apofoitos idiotikou, dimosio epiena kai perasa kai sto panepistimio kiprou me tis eisagogikes e3etaseis… prosopika emena den me peirazei ean anoixtoun akoma 30 theseis gia gce… as anoixtoun … alla to na apeiloume me apergia gia na perasei to diko mas to theoro apla morisimo

  18. @Ανώνυμος μελετηρός αδικημένος μαθητής

    Προσπερνώ τα περί ζήλιας επειδή εν τα θεωρώ σημαντικά. Πες ότι εν καλύττερο το επίπεδο των ελληνικών, τί σημμασία έσηει? Εν στα ελληνικά τα βιβλία του UCY?

    Ελπίζω να ξέρεις πόσο άκυρα εν τα στερεότυπα σου περι μαθητών του ιδιωτικού τζιαι να μέν τα πιστέυκεις. Οπως τζιαι ο δικός σου παπάκης στερείται για να σε πέψει ιδιαίτερα έτσι στερείται τζιαι ο παπάς κάποιου που τον έστειλε ιδιωτικό.

    Υ/Γ: Ναί λαλούμεν, τα Αγγλικά πανεπιστήμια δέχουνται ΚΥΠΡΑΙΟΥΣ μαθητές με τες ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ εξετάσεις, δίπλωμα ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ λυκείου τζιαι olevel αγγλικών ή κάτι αντίστοιχο.

    Τα καρακιοζιλίκια που γίνουνται στην συγκεκριμένη περίπτωση εν η ΟΕΛΜΕΚ που βλαστά τζιαμέ που εν την σπέρνουν.

    @maria
    Whats with it?

  19. @afrodutistoumilo
    I like it! was just wondering where it came from…

  20. Η εργοδότηση καθηγητή σε ιδιωτικό σχολείο είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον ευνοϊκό τρόπο που αυτός θα αξιολογεί τους μαθητές της επιχείρησης που τον προσέλαβε. Οποιαδήποτε αντίρρηση με τη διεύθυνση, συνεπάγεται ευχαριστούμε για τη συνεργασία κι έξω από την πόρτα. Απλά μαθήματα συνδικαλισμού.

  21. α. Δαμαί συμφωνούμε και δεν με κόφτει να το παραδεχτώ, χωρίς να σημαίνει οτι οι καθηγητές στα ιδιωτικά εν καλύτεροι καθηγητές που των δημοσίων.

    β. Μπορούν να μάθουν και οι των δημοσίων πολύ καλά την αγγλική γλώσσα που είναι αναμφισβήτητα χρήσιμη, με σπουδές στην Αγγλία(ναι, κι εμείς μπορούμε να πάμε). Επιπλέον όπως είπες κι εσύ δεν μαθαίνουν καλά την εθνική που είτε το θέλουν είτε όχι θα την χρησιμοποιούν παντού.

    γ. ΧΑΧΑΧΑ σόρρυ αλλά τι μαθαίνει;; Μαθαίνει το κόμπλεξ και τη διάκριση όχι μόνο τη φυλετική(πόσοι ξένοι υπάρχουν στα ιδιωτικά;;;) αλλά και την ταξική και την κοινωνική, αφού τζιμέσα όποιος δεν είναι ντυμένος με μάρκες είναι αποβλητέος και δεν ταιρίαζει με τους άλλους της…καλής κοινωνίας.

    δ. ΟΚ, έχετε πισίνα για να πιτσαλλίζεται και φάνσυ τάξεις και κτήρια!!

    ε. Αν δεν εθυμόταν ο μέγας υπουργός να πει για τα gce 10 μέρες πριν τις εξετάσεις, ίσως να μεν εγίνετουν τούτη ούλλη η αναστάτωση. Πάντα κάθε χρόνο διεξάγονται κανονικότατα οι εξετάσεις.

    Όσον αφορά τα ιδιαίτερα, φοβάμαι ότι έμεινες πίσω καθώς και τα παιδάκια των ιδιωτικών κάνουν ιδιαίτερα και με τα gce μπορεί να παραπάνω που μας. Εμείς δεν έχουμε ελεύθερο χρόνο και πασκίζουμε όπως λες για να περάσουμε τις γαμ***** τις εξετάσεις ΜΙΑ φορά για περάσουμε κάπου που θέλετε εσείς να περνάτε με το να κάθεστε 500 φορές τα gce.
    Τζαι μεν το πάεις αλλού τωρά, για το σύστημα που εν εξετασιοκεντρικό γιατί τούτο εν που μόνο του πρόβλημα και αν θα αλλάξει πρέπει να αλλάξει για όλους και όχι μόνο για τους «εκλεκτούς»!

  22. Για τους άλλους:

    afropotsino, κόρη μου/γιέ μου καταλάβεις ελληνικά;;(oooops!!) εγώ ερώτησασε αν στην αγγλία(u know, england) δέχονται Άγγλους μαθητές με κυπριακές εξετάσεις όπως σκοπεύουμε να δεχτούμε εμείς ΚΥΠΡΙΟΥΣ με ΑΓΓΛΙΚΕΣ εξετάσεις!! get it??

    Τζαι δεν μου λέτε βρε μεγαλόψυχοι που δεν έσιετε πρόβλημα, γιατί εθυμήθηκε τωρά το υπουργείο και το πανεπιστήμιο να θέσει έτσι θέμα??

    Υπάρχει και νόμος που ψηφίστηκε το 2006 και που επικυρώνει τις παγκύπριες ως το μόνο μέσο εισδοχής στο Π.Κ.

    Και αφού το Πανεπιστήμιο που είναι τόσο μεγάλο και άξιο, ας κάμει ρε τις εξετάσεις τζίνο. Ας βρει θεματοθέτες ας βρει επιτηρητές τζαι ας βρει τζαι διορθωτές! Άτε να δούμε!

    Να σας πω τζαι κάτι, άδικα ιδρώνεται, εν έσιει υπόθεση το Π.Κ, εν άχρηστο. Πάρτε τα φλωράκια σας αγγλία, πέρκι ανοίξουν τζαι να μάθκια τους.

  23. @anonymous
    Στο σχόλιο γ). Μακάρι να έσιεις δίκαιο τζιαι ναν το 17 % της Κυπριακής κοινωνίας τόσο εύπορο που να ντύνεται με μάρκες. Εμέναν πάντως μια φορά ο πατέρας μου ήταν εργάτης.

    ε) Ο Υπουργός έκαμεν πέρσι θέμα τζιαι πάλαι υπό το καθεστώς απειλής της ΟΕΛΜΕΚ ετράβησεν πίσω. Αν δεν αθθυμάσαι κάμε έναν search τες εφημερίδες Μαϊού του 2008

    Το ότι ΜΙΑΝ και μόνο φορά κάθεσαι τις εξετάσεις δεν έσιει ΚΑΜΙΑΝ ΜΑ ΚΑΜΙΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση για το αν θα είσαι έτοιμος ή κατάλληλος στο τέλος της ημέρας για να μπείς πανεπιστήμιο. Δεν είναι καθόλου θέμα ίσων ευκαιριών εκτός και αν μιλάς για εις βάρος των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων.
    Το θέμαν εν απλό ρε κουμπάρε. Δκυο σημεία ένει.
    α) Όπως εν το Πανεπιστήμιο τωρά αποκλείει τους καλύτερους μαθητές των ιδιωτικών τζιαι τους προσφέρει θέσεις πολλά λιγότερες από την αναλογία τους στον μαθητικό κόσμο.
    β) Το Πανεπιστήμιο έχει δικαίωμα να δκιαλέει τζίνον πως θα βάλλει φοιτητές μέσα. Το πανεπιστήμιο δεν είναι κτήμα των μαθητών των δημοσίων. Εν κτήμα ούλλων όσους πληρώνουν φόρους,αφού ο γονιός τζίνος πληρώνει 2 φορές φόρο, μια φόρο εισοδήματος κανονικά τζιαι μετά με τα δίδακτρα (μέσω των φόρων που πληρώνει το ιδιωτικό σχολείο).

  24. Epidi kapios epimenei oti nte je kala ta panepistimia tis agglias dexounte mas je me to apolitirio mas mono an kapios 8elei, na vrw tin allilografia mou me to University of Southampton me to opio eprepe sxedon na antala3e vrisies gia na pisw kapion secretary oti exw enan xarti pou den en ipodiesteron enos A level tous. Sto telos tis imeras ekataferamen ta je pisamen tous oti to apolitirio tou idiotikou mpori na simenei oti en eimai kolokos alla kofkei tsas o nous mou. Je touto mono otan tous estila je ta 3 A levels mou. Ta dimosia sxolia prosferoun monon tin epilogi tis ellados – ucy. En our way or the high way. Epi tis ousias oi ka8igites dioun nean ousian stin kouventa pou laloumen mesa mesa efkales je to shinin je to palloujin. H axortasia tous den eshei me eleos me orion.
    Je na men sxoliasw tin apo4i kapiou gia tin aggliki sto dimosio. Prosopika 8imoume ton ka8igiti mou na adinatei na proferei vasikes le3eis tis glossas pou ipoti8ete en mastros je ikanos na dida3ei. Je touto otan imoun 16 oi tora pou eimai 22.
    Jino pou adinatoun na katalavoun oi parpaanw en to oti je ta 2 sistimata exoun tromeres adinamies alla je dinatotites. To telefteo jero to dimosio egine ermeon twn ore3ewn tis oelmek pou diatassei kofkei je rafkei, les je apousiazei entelos jinos o ipourgos pou tin kareklan tou. Prosopika eteliosa dimosion alla parallila eprepen na vourw ta gce ( epidi ETHELA je oi epidi mou to zitise kapios ) alla je na vourw na kali4w koutsa strava ta kena pou mou afinne h anikanotita tou x,y, ma8imatikou-fisikou-texnologikou. Den gnorizw to epipedo twn ka8igtwn tou idiotikou alla jino pou 8eorw pws kimenete se elafrws kallitera epipeda pou tou kivernitikou.
    8a i8ela na rotisw ton filo pou tonizei oti sto idiotiko gnorizeis tin diakrisi kai ka8e ratsistiki simperifora an eviose etsi katastaseis h an apla areskete sto na poula kourades.

  25. @ Φιρφιρής

    α) Πως αποκλείει τους καλύτερους μαθητές των ιδιωτικών το Πανεπιστ; Δεν έχουν το δικαίωμα να παρακαθήσουν στις προεισαγωγικές , και αν δεν το έχουν να τους το δώσουν. Και αφού είναι οι καλύτεροι των ιδιωτικών μπορούν να περάσουν και τις Προεισαγωγικες, και να εξασφαλίσουν θέση.

    β)Το Πανεπ. Κύπρου είναι κτήμα όλων, θα συμφωνήσω. Και ο καθένας έχει το δικαίωμα να επιλέξει ιδιωτικό ή δημάσιο σχολείο. Και ο καθένας, είτε δημοσίου είτε ιδιωτικου, θα πρέπει να έχει τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις πχ. παρακάθηση σε ίδιου τύπου εξετάσεων για εξασφάλιση θέσης. Μήπως το πρόβλημα βρίσκεται στα ιδιωτικά που αδυνατούν, ή μάλλον δε θέλουν, να προετοιμάσουν τους μαθητές τους για τις προεισαγωγικές εξετάσεις. Αλήθεια, όταν οι γονείς ενέγγραφαν τα παιδιά τους στα ιδιωτικά σχολεία δεν ήταν ενήμεροι για αυτό;

    Το Πανεπ. Κύπρου θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να αποφασίζει πως θα επιλέγει τους φοιτητές του.
    Ας αποφασίσει τότε, να κάνει τις δικές του εξετάσεις άμα δεν του κάνουν οι προεισαγωγικές, και όχι να μου βάζει τα GCE. Στην αρχή μας είπαν για διεθνείς εξετάσεις, μασημένα λίγο, έχοντας στο μυαλό τους τα GCE. Τα GCE δεν είναι διεθνείς εξετάσεις, αφού δεν γίνονται δεκτές διεθνώς και διοργανώνόνται από μια χώρα για λογαριασμό τους.

    Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι ότι 50χρόνια μετά, εξακολουθούμε να θέλουμε να είμαστε Αποκία…Να θέλουμε το κρατικό μας ίδρυμα να δέχεται πολίτες της χώρας του με εξετάσεις άλλης χώρας.

    Τώρα όσο αφορά το ποσοστό 3% αύριο θα πιέζουν για 5%, μεθαύριο για 7%, 9%…

    Εκτός από το δικαίωμα επανάληψης των εξετάσεων τα GCE είναι εξετάσεις καθορισμού επιπέδου γνώσεων και όχι καθορισμού επιπέδου κατάταξης.

    Επειδή είχα την ευκαιρία να παρακαθήσω σε GCE Μαθηματικών A Level, βρήκα τις εξετάσεις προβλέψιμες ως προς τον τύπο των ερωτήσεων και το επίπεδο.

    Η λύση: κοινές εξετάσεις για όλους ή εξετάσεις διοργανώμένες από το Πανεπ. ή «διεθνείς» εξετάσες, αν βρουν τέτοιες ή υπάρχουν τέτοιες.

    Ευχαριστώ

  26. @dentist Σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου.

    α) Το Πανεπιστήμιο αποκλείει τους καλύτερους μαθητές τον ιδιωτικών σχολών με το να μην έχει σύστημα εισδοχής προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες του ιδιωτικού εκπαιδευτικού συστήματος που αντιπροσωπεύει σχεδόν 1 στους 5 μαθητές. Δεν έχει να κάνει καθόλου με το αν δικαιούνται να παρακαθήσουν προεισαγωγικές ή όχι.

    Στο εξωτερικό κάποιες θέσεις είναι μόνο για μαθητές συγκεκριμένης φυλής, οικονομικής κατάστασης, ή άλλα κριτήρια που διαφέρουν από τα κριτήρια που τίθενται στην πλειονότητα των εισακτέων χωρίς κανένας να διαμαρτύρεται, ακριβώς γιατί το βλέπουν σαν θετικό ένα πανεπιστήμιο να είναι όσο πιο inclusive γίνεται.

    Επαναλαμβάνω, για το Cornell ήμουν καλός με τα SAT, αλλά για το Πανεπιστήμιο Κύπρου όχι; Το Imperial τζιαι το LSE κρίνει ότι ο Κύπριος απόφοιτος εν κατάλληλος για σπουδαστής αλλά για το UCY όχι;

    Τέτοια προσκόλληση μόνο στην Κύπρο και την Ελλάδα έχουμε όπου με ένα πύχη τα ισοπεδώνουμε όλα.

    β) Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι πρέπει να έχουμε όλοι τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις. Τούτο όμως δεν συνεπάγεται εξίσωση δύο διαφορετικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Όπως ο μαθητής του Δημοσίου έχει δικαίωμα να παρακαθήσει προεισαγωγικές (για τις οποίες προετοιμάστηκε στο δημόσιο σχολείο), έτσι και ο μαθητής του ιδιωτικού να έχει δικαίωμα να μπεί στο πανεπιστήμιο με τα GCE, SAT, που έχει προετοιμαστεί στο ιδιωτικό. Τα ίδια δικαιώματα όμως πρέπει να έχουν τζιαι του δημοσίου, την πρόσβαση με τα GCE δηλαδή.
    Άλλο ισότητα τζιαι άλλο εξίσωση.

    Το σχόλιο σου ότι 50 χρόνια μετά θέλουμε να είμαστε αποικία το βρίσκω εκτός τόπου και χρόνου. Με το ίδιο σκεπτικό να φορούμε και βράκες γιατί τα παντελόνια είναι ξενόφερτα, να κυκλοφορούμε με το γάρο γιατί τα αυτοκίνητα είναι ξενόφερτα, να καταργήσουμε HACCP και ISO γιατί είναι ξενόφερτα τζιαι να πίννουμεν μόνον τσιάγια που βότανα γιατί τα φάρμακα τζιαι τα μηχανήματα εν ξενόφερτης προέλευσης δυτικής ιατρικής. Αν κάτι οι ξένοι κάνουν καλύτερα από εμάς γιατί να μεν το αντιγράψουμε σε κάποιο βαθμό; Ειδικά όταν η συγκεκριμένη πρακτική ακολουθείται που πανεπιστήμια κατά πολύ παλαιότερα, σημαντικότερα και σαφέστατα καλύτερα που τα δικά μας;

  27. @ Dentist

    Τζιαι επειδή το σχόλιο σου έκαμεν με να σκεφτώ, θέλω να πω τζιαι το εξής. Δεν είναι όλες οι διακρίσεις το ίδιο, υπάρχουν τζιαι θετικές διακρίσεις που είναι ωφέλιμες (κατατάσσω το θέμα του ππόστ σε τούτες).

    Θετικές διακρίσεις υπάρχουν πολλές.

    Γιατί μια έγγυος να πληρώνεται ενώ εν σπίτι τζιαι κάθεται; Ποιός της είπε να πάει να γκαστρωθεί; Δέν ήταν δική της επιλογή να κάμει κοπελλούι;

  28. e firfiri εν γίνεται οι μαθητές του δημόσιου να έχουν τζαι τες 2 επιλογές, τζαι προεισαγωγικες τζαι GCE. Όσοι εν ιδιωτικό μπαίνουν με GCE, IB, SAT ktl τζαι όσοι εν δημόσιο μπαίνουν με προεισαγωγικές,

    α τζαι έσιει δίκαιο ο dentist ότι τα GCE εννε εξετάσεις καταταξης, αλλά πιάνεις βαθμό που τα 600 που σημάινει μπορούν να δούν που 2 υποψηφιους με 3Α ποιον εννά πιαν, αν δεν χρησιμοποιήσουν άλλα κριτήρια

    Όσο για το ότι οι παραπάνω που παν ιδιωτικά εν ξερούν καλά ελληνικά ισχύει, πάει ο αρφος μου τζαι εν πιστεύκω κάποτε που με ρωτά λέξεις

    ****
    Δείετε το τούτο http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_PUBLIC/3-28042009-AP/EN/3-28042009-AP-EN.PDF

    In 2006, 2.6% of students originating from one of the EU27 Member States were enrolled in tertiary education in a European country4 other than their country of origin, compared with 2.1% in 2000. The highest rates in 2006 were
    observed in Cyprus (78.7%), Malta (10.6%), Slovakia (9.5%) and Bulgaria (8.9%).

    78.7% των κυπρίων φοιτητών φοιτούν στο εξωτερικό, δεύτερη εν η μάλτα με 10.6 % !!!!!

    Τζαι γίνεται προσπάθεια να κρατηθούν φοιτητές στην κύπρο τζαι πετάσσεται η οελμεκ όπως το αγγούρι

  29. @ Firfiris

    Μαλλόν συμφωνούμε από αντίθετες πλευρές.

    Αναφέρεις ότι το Πανεπιστήμιο αποκλείει τους καλύτερους μαθητές τον ιδιωτικών σχολών με το να μην έχει σύστημα εισδοχής προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες του ιδιωτικού εκπαιδευτικού συστήματος που αντιπροσωπεύει σχεδόν 1 στους 5 μαθητές.
    Και εγώ πιστεύω ότι 1 στους 5 με την επιλογή τους να ακολουθήσουν σχολείο που δεν τους υποστηρίζει για προεισαγ. εξετασεις (ή άμα θες έχει διαφορετικούς εκπαιδευτικους στόχους από αυτους που θέτει τι Υπουργ. Παιδείας, τώρα αν είναι ορθοί ή λάθος οι στόχοι σηκώνει άλλη συζήτηση μπορεί και μεγαλύτερη) αποκλείουν εν γνώσει τους τη δυνατότητά τους αυτή.
    Αλήθεια ιδιωτικά με αναλυτικό αντίστοιχο του Υπουργ. Παιδείας υπάρχουν στην Κύπρο και αν δεν υπάρχουν νομίζω έπρεπε να υπάρχουν.

    Για τα ειδικά κριτήρια, νομίζω θα υπάρχουν και στην Κύπρο. Δεν το έψαξα το θέμα γιατί τελείωσα Αθήνα και δεν έτυχε. Δεν θέλω να μπω σε αυτή τη συζήτηση σχετικά με αυτά, γιατί δεν νγνωρίζω πολλα και γιατί ίσως να λειτουργούν ως παραθυρακια πολλές φορές.

    Όσον αφορά τα παραδείγματα με τα πανεπ. που ανέφερες:
    Ετσι κάποιος με SAT γίνεται δεκτός στις ΗΠΑ και μπορεί να μην γίνεται δεκτός σε Η.Β, Σουηδία, Γαλλία, Γερμανία, Γαλλία. Ή με GCE δεκτός σε Η.Β και όχι σε Γαλλία, ΗΠΑ, Γερμανία, Ελβετία κλπ (εφόσον γνωρίζει τη γλώσσα διδασκαλίας πάντα μιλώ). Γιατί να γίνεται δεκτός στην Κύπρο με αυτά;

    Σχετίκα με αποικία, εννοώ τη χρησιμοποιήση του ίδιου και του αυτού συστήματος του ΗΒ (50 χρονια μετά το 1960 εννοώ), αφου έχουμε ένα δικό μας σύστημα που λειτουργεί σωστά-οι προεισαγ. είναι από τους μόνους , αν ο μοναδικός θεσμός στην Κύπρο με τη λιγότερη αμφισβήτησης από πλευράς αξιοπιστίας.

    Δεν αποκλείω κάθε τι ξενόφερτο και σωστό(για τα παραδείγματα που ανέφερες ομιλώ, βράκες, γάρους, βότανα, κλπ)

    «Αν κάτι οι ξένοι κάνουν καλύτερα από εμάς γιατί να μεν το ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ»
    Ας εξετάσουμε τότε τα GCE ή άλλη εξέταση τότε και αν είναι καλύτερες ως προς την εκπαιδευτική διαδικασία, δυνατότητα κριτικής σκέψης κλπ να προσαρμόσουμε τις εξετάσεις μας (τις δικές μας) για το καλό τις εκπαίδευσης. Αυτό είναι θέμα εκπαιδ. μεταρρύθμισης.( Εκπαιδ. μεταρρύθμιση πρέπει να ξεκινήσει απο το νηπιαγωγεία γιατί η παιδεια είναι ενιαία, άλλο μεγάλο θέμα αυτό)

    Και κάτι τελευταίο , σκέψεις γίνονται από κάποια ιδρύματα της Αγγλίας (δεν θυμάμαι ποια, αλλά κάποια απο τα καλά, Imperial (πολυτεχνείο;) αν δεν κάνω λάθος ένα από αυτά) για μη αποδοχή των GCE (για λόγους αυξημένης επιτυχίας και προβλεψιμότητας ερωτήσεων) και την πραγματοποίση εξετάσεων από το ίδια το Πανεπ. για επιλογή των φοιτητών του. Κατι που δεν θα το έβλεπα αρνητικά αν το αποφάσιζε το Πανεπ. Κύπρου (για τα δικά του κριτήρα επολογής αναφέρομαι).

    Ευχαριστώ για την ανταλλάγη απόψεων,

    (τώρα τα τελευταία με την εγκύο δεν τα πολυκατάλαβα νομίζω..)

  30. @Ανώνυμος on Μαΐου 12, 2009
    at 10:21 μμ

    πράγματι το ποσοστό των Κυπρίων που φοιτούν στο εξωτερικό είναι μεγάλο,
    αλλά το 78.7% είναι πλασματικό ,γιατί η Κυπρός αποτελει μια ιδιάζουσα περίπτωση, αφού ενά μεγάλα ποσοστό σπουδάζει στη γλώσσα του σε πανεπιστήμια της Ελλάδας.

    «Τζαι γίνεται προσπάθεια να κρατηθούν φοιτητές στην κύπρο τζαι πετάσσεται η οελμεκ όπως το αγγούρι»

    εν νομίζω επειδή πετάσσεται σαν το αγγούρι να αποτρέψει κάποιο που επιθυμεί να σπουδάσει Κύπρο να το πράξει ή να μη γίνουν οι εξετάσεισ

  31. Είχα πει τη γνώμη μου στο παλαιότερο κείμενό σου. Βαριέμαι να την επαναλάβω.
    Απλά, πληροφοριακά, διότι γράφτηκαν πολλά λανθασμένα πράγματα στα σχόλια και τρελλαίνομαι να τα διαβάζω.
    Τα GCEs γίνονται δεκτά ως απολυτήριο και χαρτι εισαγωγής σε όλα τα Πανεπιστήμια της Γερμανίας, Γαλλίας, Νορβηγίας, Φιλανδίας, Βελγίου, Ολλανδίας, Λουξεμβούργου,Σουηδίας, Ελβετίας, Αυστρίας, Ισπανίας, Πορτογαλίας, Ιταλίας, Ουγγαρίας,(…).Όπως βλέπετε, δεν επεκτείνομαι στις υπόλοιπες Ηπείρους.
    Τραγικό γεγονός παραμένει ότι ως συνήθως, η Ελλάδα διώχνει τα παιδιά της. Η Κύπρος, έστω.

    Στην Κύπρο τα GCEs γίνονται δεκτά μόνο όταν οι κάτοχοί τους, είναι μέλη εθνικής ή θρησκευτικής μειονότητας ή κάποιας άλλης ειδικής κατηγορίας.
    Δεν είναι αυτό αδικία;

    Πάντως το κύριο ερώτημα παραμένει:
    Ποιό το δικαίωμα της ΟΕΛΜΕΚ να έχει γνώμη στα του Πανεπιστημίου; Ας ασχοληθούν με την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που τους αφορά άμεσα, κι ας αφήσουν την τριτοβάθμια για τους αρμόδιους.

    @dentist
    Όταν δεν σου επιτρέπουνε να φοιτήσεις στο Παν.Κύπρου με τις ΔΙΕΘΝΕΙΣ (όχι βρεττανικές) εξετάσεις GCE, σε βάζουν στο τρυπάκι να επιλέξεις ανάμεσα στην παρακολούθηση ιδιαιτέρων μαθημάτων προετοιμασίας για τις Προεισαγωγικές/Παγκύπριες για τουλάχιστον ένα χρόνο (αφού η ύλη διαφέρει αρκετά), και στην παρακολούθηση μαθημάτων γλώσσας σε ένα ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο, πολύ πιο αξιόλογο από το Παν.Κύπρου, που σε δέχεται με το απολυτήριό σου.
    Σε κάθε περίπτωση, αν είσαι Έλληνορθόδοξος ελληνοκύπριος χωρίς μα και μου και μπλαμπλου,δεν σου επιτρέπουνε ν’ αρχίσεις άμεσα τις σπουδές στο πανεπιστήμιο της χώρας Σου!
    Δεν είναι αυτό, τακτική/πολιτική περιθωριοποίησης;

  32. Aνώνυμε φίλε μου, πήαινε θκιέβασε να τλειώσεις το λύκειο τζαι άφηστες φιλοσοφίες με τα ιδιωτικά.

    Τζαι γω εν δημόσιο που τέλειωσα αλλά τα παιθκιά μου εν να προσπαθήσω να τα στείλω σε ιδιωτικό τζι ας εφκούν «κούζβοι» όπως λαλείς στα Ελληνικά.

    Αν εν τουτον το κρητίριο σου που σκαρτάρεις τα ιδιωτικά, συγνώμη αλλά εν με πείθεις..

    Ξέρεις εσύ κανέναν που έμαθεν Αγγλικά ή Γαλλικά που τα μαθήματα που έκαμνεν στο Λύκειο μόνο;

    Αν είναι δυνατόν να θεωρείται αυτονόητο ότι πρέπει να στέλνουμεν τους μητσιούς ΦΡΟΝΤΙΣΤΉΡΙΟ για να μάθουν μιαν γλώσσα την στιγμή που ΕΠΡΕΠΕ να την μαθαίνουν στο σχολείο!
    Το ίδιο ισχύει τζαι για τα υπόλοιπα «βασικά» μαθήματα(Φυσική, Μαθηματικά κλπ) που αν δεν χρυσοπληρώσεις, εν τα μαθαίνεις..

    Θέλω να μου πεις έστω έναν που εν περασμένος δάσκαλος, γιατρός, τζαι ξέρω τζαι γώ τι, στην Ελλάδα που δεν έκαμεν ποττέ του φροντιστήρια. Που η «παιδεία» του δημοσίου ήταν αρκετή για να του δώσει μια θέση στο πανεπιστήμιο..

    Θέλω να μου πεις έναν που έσχει ταλέντο στο πιάνο τζαι μπορεί να το μελετήσει με δάσκαλο στο σχολείο τζαι όχι ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ!!! (όπου πιάνο βάλε χορό, θέατρο, ζωγραφική, κλπ)

    Πόσα άλλα παραδείγματα πρέπει να σου πούμε για να σε πείσουμεν ότι το δημόσιο εν τις ***τσας;;;;

    Σταμάτα να ζεις με αυταπάτες τζαι άνοιξε τα μάθκια σου τωρά που εν γλήορα..

  33. @ Terra + @ φιρφιρης

    εγω τελειωσα δημοσιο σχολειο και δεν εκανα ποτε ιδιαιτερα.. ουτε καν αγγλικα και μια χαρα περασα τις εξετασεις και για το πανεπιστημιο και αργοτερα τα IELTS.

    Η αποψη μου ειναι οτι οι περισσότεροι που παν ιδιαιτερα δεν τα χρειάζονται στην πραγματικότητα.

    Εχω κανει όμως εγώ ιδιαιτερα σε μαθητές και διαπιστωσα το εξης: τα ιδιαιτερα εχουν καταντήσει τρόπος απασχόλησης των παιδιών το απόγευμα γιατι οι γονεις τους εχουν πιο σημαντικά πράγματα να κάνουν ( όπως ψώνια και νύχια). τα παιδιά απο την πλευρά τους εχουν γραμμενο το σχολειο εκει που ξερετε, γιατι σου λεει θα τα κανω το απογευμα οπότε τώρα ειναι η ωρα της παιδικης χαρας. γιαυτο δε μαθαινουν τιποτε στο σχολειο. οι δε γονεις στους καθηγητες των σχολειων κανουν προβλημα οταν κανουν την παραμικρη παρατηρηση στα «μωρα», ενω τον καθηγητη των ιδιαιτερων, επειδη τους πονει η πουγκα τους, τον αφηνουν να κανει τη δουλεια του χωρις πολλα πολλα.

    εγω ειμαι εναντίων των εξετασεων για εισαγωγη στο πανεπιστημιο γενικά. ουτε GCE ουτε προεισαγωγικες. (αλλα ειδικα GCE. αν θελουν να κανουν κατι αντιστοιχο στα ελληνικα οκ αλλα γιατι να δινουμε εξετασεις φυσικης πχ στα αγγλικά?)

    λεω να αφησουμε τους μαθητες να μπαινουν στο πανεπιστημιο ελευθερα στον πρωτο χρονο στη σχολη που επιλεγουν και απο εκει να γινεται το ξεκαθαρισμα. θελεις κυριε μου να μπεις στην ταδε σχολη? κοπιασε. και αν του αρεσει και θελει πραγματικα να μεινει τοτε θα κατσει τον ποπο του κατω μονος του να διαβασει και να πετυχει

    στο κατω κατω ετσι οπως ειναι το συστημα τωρα τα παιδια αναγκαζονται απο πολυ νωρις, πριν καλα καλα καταλαβουν που παν τα τεσσερα, να επιλεξουν τι θελουν να ακολουθησουν μεσα απο τα μαθηματα που πρεπει να επιλεξουν. και αυτες οι επιλογες δεν ειναι ευκολο να αλλαξουν αργοτερα στην τριτη ταξη του λυκειου.

    και το κυριοτερο το σχολειο γινεται ενα συστημα προετοιμασιας για τις εξετασεις ενω θα επρεπε να προσφερει μορφωση με την ολοκληρωμενη ενοια.

  34. συμφωνώ με το να μπαίνεις πανεπιστήμιο χωρίς εξετάσεις, γίνεται στη γαλλία νομίζω τζαι μετά τον πρώτο χρόνο φέφκουν πολλοί

    το πρόβλημα ένει ότι εννά έσιει πρόβλημα να πιέννουν μια φάουσα πρώτο χρόνο ιατρική, λόγω έλλειψης χώρου, χρόνου, καθηγητών κτλ..

  35. @ Ανωνυμος

    δεν χρειαζεται περισσοτερος χρονος ή καθηγητες αφου τα μαθηματα δε θα αλλαξουν

    μονο το προβλημα του χώρου υπάρχει το οποιο λυνεται΄εύκολα με τη χρήση αμφιθεάτρων για τους φοιτητές του πρώτου έτους. αμφιθέατρα εχουν σχεδόν όλες οι σχολές στο εξωτερικό

  36. Sto imperial prospa8oun parallila me ta Gce na isa3oun je enan allon tipon e3etasis pou 8a ginete mazi me kapia interviews. En akoma mia idea je den apofasistike an je h sigkekrimeni e3etasi ginete idi sto Cambridge (Cambridge Assessment – Admission Test gia osous eperasan gia interview). Edokimasan to fetos panw mas gia na doun ti 4arian mallon emaze4an me ta Gces je analoga me ta apotelesmata (etsi len toulaxiston) 8a krinoun kata poson en ousiastiki allagi je sosto na ginei.

  37. […] Κύριε firfiri, σχετικά με το post soυ OELMEK, go home να ξέρεις οτι ξέρουμε που μινίσκεις και ειναι στο δικό […]


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: