Αναρτήθηκε από: firfiris | Απρίλιος 14, 2009

Μότζιος – Φκιόρα, σημειώσατε 1.

 

Κάποιοι επεραπονεθήκαν ότι δεν γράφω πλέον για ιστορίες τζιαι κουβέντες καθημερινής πελλάρας με τους δικούς μου οι οποίες ήταν χαρακτηριστικόν γνώρισμαν του μπλογκ τζιαι πως αντί τούτων γράφω πολιτικές μαλακίες κλπ. Δεν έσιετε τζι άδικον. Αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ζιω πλέον με τους γονιούς οπόταν τζιαι η τριβή τζιαι συναναστροφή μαζίν τους εν περιορισμένη τζιαι δεν βρίσκω αφορμές να γράψω, τζιαι είμαι τζιαι έντονα πολιτικόν ζώον οπόταν γράφω τζείνα που γράφω.

Υπάρχει ακόμα ένας λόγος όμως που δεν επισκέφτουμαι συχνά τους δικούς μου τζιαι τούτος ο λόγος ονομάζεται Μότζιος.

Πριν δκυο Σάββατα, πριν το μνημόσυνον του παππού μου,  αποφάσισα να τον πάρω να επισκευτεί τα παλιά του τα λημέρια, τους τόπους τζιαι την αυλήν που αναγιώθηκεν. Η μάνα μου απαγόρευσεν μου το ρητά διότι, ιμίσh  κάμνει ζημιές τζιαι αταξίες. Εγώ είπα της πως θα της τον πάρω με το εσιέκκιπι τζιαι πως εμεγάλωσεν τωρά τζιαι εν φρόνιμος. 

Πάμεντε το λοιπόν στο πατρικόν. Η μάνα μου με την στετέν παουρκές πως έφερα τον ψοφόσσυλλον έσσω τζιαι θα μας τα ξημαρίσει. Εγιώ να επιμένω ότι εν υπάκουος. Λαλώ του να κάτσει, κάθεται. Λαλώ του να απλώσει, απλώνει. Γενικά κάθεται φρόνιμος προς μιάλην έκπληξην ούλλων τον παρευρισκομένων. Την ώραν που ετρώαμεν παραδέχουνται τζι οι δκυο ότι εν φρόνιμος τζιαι πως έκοψεν ο νους του. Φαντάζομαι τζίνην την ώραν επαρουσιαστήκαν δίπλα που τον Μότζιο έναν μίνι μπουλντόκ σατανούι τζιαι έναν αγγελούι όπως τα μίκιμαους τζιαι εκουρτίζαν τον να κάμει πελλάρες.

Αφού εφάμεν το λοιπόν, ο πατέρας μου έφκηκεν έξω στον κήπο (έχουμεν περβόλιν στο πατρικόν μου). Εμείς εμείναμεν έσσω να κάμουμεν τον καφέ. Σε κάποιαν φάσην ακούμεν μιαν παουρκά «ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΓΚ!». Πετασσούμαστεν πάνω όπως τους αίλουρους, πουκουππούμεν τζιαι το μπρίκκιν πας το καζούιν, τζιαι βουρούμεν πόξω να δούμεν αν εφάτσησεν ο τζύρης μου διότι η παουρκά του ήταν όπως τότε που έππεσεν που την ελιάν.

Θωρώ τον τζύρην μου να βαστά την τσάππαν πάνω που την κελλέ του, να την σούζει, τζιαι να βουρά μες τα κουτσιά, που εν πάνω που έναν μέτρον ύψος.

-Παπά τί έπαθες τζιαι φωνάζεις!

-ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ!

-Μα τί έγινεν!

-ΒΟΥΡΑ ΠΙΑΣ ΤΟΝ ΣΣΥΛΛΟΝ ΣΟΥ ΤΖΙ ΕΜΠΗΝ ΜΕΣ ΤΑ ΚΟΥΤΣΙΑ!

Τζίνην την ώραν παρατηρώ ότι μπροστά που τον τζύρην μου εσούζουνταν τα κουτσιά. Ο Μότζιος εβούραν μες το χωράφιν τζι έπαιζεν τζι ο τζύρης μου εβούραν να τον πιάσει. Φυσικά άμαν δεν ξεχωρίζεις τον άλλον λόγο ύψους εν δύσκολον να τον έβρεις. Βουρώ τζι εγιώ μες τα σπαρμένα τζιαι γυρέφκουμεν τζι οι θκυό τον Μότζιο. Η μάνα μου τζι η στετέ μου αφορμήν εθέλαν να αρκέψουν το τροπάριν.

-Παναϊα μου Δέσποινα μου να ξιλειφτείς τον σσύλλον!

-Που να σου ψοφήσει να ησυχάσεις!

-Παναϊα μου τζι έσιει τον σσύλλον τζιαι ξημαρίζει του το διαμέρισμαν.

-Παναϊα μου τζι ίνταλως να βάλει γεναίκαν έσσω τούντο κοπελλούϊν!

Εσιώπαν η μια αντάκωννεν η άλλη.

Σε κάποιαν φάσην έφκην που τα κουτσιά τζι έκατσεν φρόνιμος. Ο πατέρας μου λαλεί μου να τον πιάσω τζιαι να πάμεν έσσω.

-Θκιώχνεις μας;

-Εν κάμνει ο σσύλλος δαμαί!

-Αλώπος εφοήτσιασες τον τζι έμπην μες τα κουτσιά!

-Τίποτε εν του έκαμα!

-Εσηκώθην τζι άρκεψεν να βουρά μες τα σπαρμένα για το χάζιν;

-Έκαμεν μου τα γέρημα!

-Εν φρόνιμο το μωρό…

Δεν έφτασα να τελειώσω την κουβένταν μου τζιαι ακούεται η στριγκλία της μάνας μου.

-ΠΑΠΑ ΦΙΡΦΙΡΗ ΒΟΥΡΑ! ΕΜΠΗΝ ΜΕΣ ΤΟΝ ΑΝΘΩΝΑ!

 

Βούρος εμείς.

-ΤΑ ΒΑΤΡΑΧΙΑ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΒΑΤΡΑΧΙΑ!

-Μότζιο έφκα πόξω.

-ΤΑ ΚΡΙΝΑΚΙΑ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΚΡΙΝΑΚΙΑ!

-Μότζιο εννά θυμώσω!

-ΤΑ ΚΥΚΛΑΜΙΝΑ! ΠΑΝΑΪΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ!

-Θα του βάλω λανέϊτ!

-ΟΥΣΣΟΥ ΓΙΑΓΙΑ! Μότζιο έφκα έξω γλήορα!

-ΤΕΣ ΤΟΥΛΙΠΠΕΣ ΜΟΥ ΤΡΩΕΙ ΤΕΣ ΤΟΥΛΙΠΠΕΣ ΜΟΥ!

-Παπά μεν φωνάζεις!

-ΕΝ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ ΤΖΙΑΙ ΤΣΑΡΤΕΛΛΙΑ!

-Παπά η πίεση σου… ΜΟΤΖΙΟ ΕΛΑ ΔΑ!

Η όλη σκηνή εγίνηκεν σαν τον εβουρούσαμεν γυρόν γυρόν.

Τελικά άρπαξα τον. Ετοιμαζούμασταν αν φύουμεν άμαν ακούμεν την γιαγιάν να παουρίζει.

-ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΥ ΤΖΥΚΚΟΥ ΜΟΥ ΕΝΝΑ ΠΕΘΑΝΩ!

Ο Μότζιος έπιασεν το τσιεμπέριν της που εκρέμμετουν να στεγνώσει τζι επάλιωννεν μαζί του.

-ΤΟ ΤΣΙΕΜΠΕΡΙΝ ΠΟΥΤΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΣΟΥ! Παναϊα μου τζι αν εν κακό τζιαι ξόρισ΄το!

Φανταστείτε την σκηνήν τωρά. Να βουρά έναν μπουλντόγκ με έναν τσιεμπέριν τζιαι πίσω του εγώ τζιαι πιό πίσω του ο παπάς μου. Βρίσκω το πολλά αστείο. Οι δικοί μου όϊ.

Τελικά εφύαμεν. Για λόγους πέραν της κατανόησης μου ένιωθα ότι ήταν ώρα μας…

 

 

ΥΓ (Τα γεγονότα εν πραγματικά, απλά το τζυνήιν εδιάρκεσεν λλιόττερον). OK, έγραψα τζιαι καλλύτερα αλλά τούτον έσιει σήμερα.

Responses

  1. ahahahaahahahahahahahahahahaahaha!:))))))
    Theos o Mojo!!!THEOS!!!:)))))))))))))
    Emena o dikos mou einai to antitheto:spiti kamnei oti kopsei o nous tou alla ama pame kapou einai upodeigma skullou!(oi gia tipote allo alla dioti kserei oti thwroun ton tziai kamnei ton fronimo tziai ton cute gia na ton xaidefkoun tziai na ton taizoun…koinws deixnetai!!otan htan mwro re firfiri den edexetoun na paei volta…mesa stes paroudes etravousa ton tziai ekamne peismata…molis efkename se leoforo htan upodeigma skullou!!EPEIDH ethwrousan ton tziai iksere to!)

  2. hahaha. En je terastios o gerimos, fantazomai pos epittosen ta koutsia.

    Na paeis na kameis ton kipouro na epanor8oseis 😉

  3. paroudes=parodous

  4. καλα τζιαι αντέχεις τους!
    έπρεπε να τους σιέσει τζιόλας πριν να φύετε!
    κάμνουν σε τζιαι αισθάνεσαι τζιαι ενοχές τζιαι τύψεις έννεν;γιατί απλά έχεις ένα ζωντανό υπό την προστασία σου…να μεν σε κόφτει όμως εμείς είμαστε μαζί σου ( τζιαι παραπάνω με τον μότζιο φυσικά!)

  5. :))))

  6. ego os para poli zoofili, oti tziai na egrafes oti ekamen o Motzios, palai kouppan apanni tha ton efkala ! Ma eshi pio haritomeno praman apo ena eftihismeno skillo pou kamnei haroues tziai zavolies tziai voura ton oulli i oikogenia pou piso?? Na pareis tin oikogenia sou sto cinema , na doun to » marley and me» …dioti en ginetai. Kata vathos, kati thelei na pei o poiitis. Tziai en i efkairia sas na simfiliothite !

  7. […] ιστορία που έχει βιώσει/ακούσει. Ιστορίες για το μότζιο από firfiri, για ένα χαμόγελο από Joshoua και για κομμωτήρια […]


Σχολιάστε

Kατηγορίες

