Αναρτήθηκε από: firfiris | Απρίλιος 8, 2009

Ο Μότζιο, τα σκαμπίλια πας τα κωλομέρκα, τζιαι η Αστυνομική Δύναμη Κύπρου

Σήμερα το πρωϊν ενώ έπαιρνα τον Μότζιον, το Αγγλικόν μου μπουλντόγκ τζιαι τριχωτήν μου μπαλίτσα, για τον πρωϊνόν του περίπατον, εγίνην έναν συμβάν που με έκαμεν τζιαι εσυνειδητοποίησα πως γίνεται οι αστυνομικοί μας, που κατά τα αλλά μπορεί με τον περίγυρον τους ναν τα καλλύτερα πλάσματα, να μεταβάλλονται σε δυνάστες τζιαι βασανιστές. Πως γίνεται με το να προκαλείς πόνον τζιαι φόβον του άλλου να νιώθεις εσύ ο ίδιος ευχαρίστησην. 

Τζιαι εξηγώ. Ο Μότζιος εν έναν καλοκάγαθον σσυλλίν, αγαπησιάρικον τζιαι τρυφερόν με ούλλους. Ζιεί μόνον για να ευχαριστά τα πλάσματα που του διούν σημασίαν τζιαι η μόνη του ευχαρίστηση εν νάκκον το σιομάλισμαν, νάκκον να βουρά την μάππαν του πουπίσω τζιαι το φαϊν. Δεν ξέρει τί πράμαν εν ο θυμός τζιαι η κατζία τζιαι εμεγάλωσα τον όπως το μωρό με το ώππα, το άλλαϊλι τζιαι τάχτιριτό του. Είναι επίσης ο μιαλλύτερος φοϊτσιάρης του κόσμου. Φοάται τες τσέντες τες πλαστικές που τες παίρνει ο αέρας, φοάται τους αναπτήρες, φοάται τους κάττους, φοάται τα λαξίματα τους άλλους τους σσύλλους που ακούει που την τηλεόραση. Φοάται επίσης την χούβερ, την σόπαν την ηλεκτρικήν που κατσιαρίζει άμαν γυρίζει τζιαι φοάται τζιαι την μάναν μου γιατί που ήταν μωρόν τζιαι έφαν της τα ζουμπούλια έκατσεν τον του βούρου. 

Ενώ επεστρέφαμεν που λαλείτε που το παρπάτημαν μας εσσιάστηκεν το θυληκόν το λαμπρατόρ που απέναντι του δρόμου που εστάθην στα πισινά της πόδκια πας τον βραμόν τζιαι εφώναζεν μας να μας καλημερίσει. Αμέσως ο Μότζιο, που ως τζείνην την ώραν έρκετουν πουπίσω μου κωλοσυρτός, εγέμωσεν ενέργειαν τζιαι ζωντάνιαν. Εφέρμαρεν τζιαι εστάθηκεν με τρόπον ρωμαλέον τζιαι εψήλωσεν την κκελλέν του ψηλά, άννοιξεν τα πόδκια του να φανεί το στήθος του όπως το εικοσάχρονον το παλλικάριν που δείχνεται στην παραλίαν. Ετράβαν με τζιαι εκωλόσερνεν με εμέναν τωρά! Ετράβησα τον πίσω να μεν δώκει μες τον δρόμον, με αποτέλεσμαν να σταθεί στα πισινά του πόδκια ωσάν να ήταν σκλάβος που επροσπαθούσεν να σπάσει τα δεσμά του, σαν το άγαλμαν του Συμπλέγματος του Λαοκόοντα τζιαι των γιούδων του που προσπαθούν να γλυτώσουν που τα θερκά που τους ζώννουν, που εφιλοτέχνησαν ο Αγίσανδρος τζιαι ο Αθηνόδωρος. Αν προτιμάτε, ήτουν σαν το άτιν που στέκει στα πισινά του πόδκια το ηλιοβασίλεμαν. Τόσον όμορφος ήταν!

Ενώ έκαμνεν τούτες τες παλληκαρκές τζιαι τα νταϊλλίκια εσσιάστηκεν έναν κάττον να κάθεται αμέριμνος. Ήτουν που τούτους τους ψωφόκαττους τους φτείρηδες τζιαι αρρωστιάρηδες που θωρούν την δουλειάν τους τζιαι δεν ενοχλούν κανέναν. Ενόσον μας επαρακολουθούσεν η σσιυλλού, ο Μότζιο εσύναξεν το θάρρος του όπου τζιαι να το είσιεν τζιαι εκοντοσυνάχτην του κάττου.  Ο κάττος, επειδή τόσον δέος ΔΕΝ προκαλεί ο σσύλλος μου, έμεινεν τζιαμαί τζι εθώρεν τον. Αντά τζιαι κοντέφκει του τέλεια ο Μότζιος άρκεψεν τζι έλασσεν του τζιαι έκαμεν πως εν να τον βουρήσει. Ο δε κάττος εγίνην Λούης. Τζιαι δώστου λάξιμον ο Μότζιος για το κατόρθωμαν του να φαράσει κάττον. Μεν τα πολυλοώ, αφού εδειχτήκαμεν της σσυλλούς επήαμεν βουρητοί έσσω τζιαι δεν εσυνάετουν. Έπιασεν το πουλουκκούιν του τζιαι έκατσεν το πουκάτω τζι εγίνην ο Ρόκκο Σιφρέτι.

Ergo, το να προκαλείς φόβον τζιαι πόνον του άλλου, το να ασκείς εξουσία προκαλεί κάποιου είδους σεξουαλικήν ικανοποίησην. Δεν εξηγείται άλλωσπως.  Τούτον εξηγά τζιαι την πληθώραν σαδομαζοχιστικών προϊόντων στο παζάριν τζιαι την ανθηρήν πορνογραφίαν στο είδος (κατά που λέσειν, εγιώ εν τζιαι). Το να νιώθουμεν πως εξουσιάζουμεν τον άλλον κτυπά σε κάποιους μιαν χορδήν αρχέγονην όπου με τους πάτσους τζιαι το εσιέκκιπι κάμνεις τζίνον που θέλεις για να ευχαριστηθείς. Αν νιώθεις ότι έσιεις έλεγχον της ζωής σου τζιαι εξουσιάζεις την μοίρα σου τότε δεν σου μεινίσκουν απωθημένα να τα φκάλεις πας τους άλλους. Αν είσαι ο τελευταίος τροχός της άμαξας, αν κάμνεις ότι κάμνεις που ανάγκην τζιαι όϊ επιλογήν τότε ξεκινούν τα προβλήματα. 

Οπόταν αντιλαμβάνεστε γιατί η Αστυνομία μας κάμνει σημηδκιάν φοιτητές τζιαι αλλοδαπούς. Αν δεν τους δέρουν δεν θα μπορούν να παν σπίτιν τους να γαμήσουν. Η παλληκαρκά τους ως τζιαμαί περνάν. Η σωστή φράση δεννεν «γαμώ τζιαι δέρνω» αλλά το αντίθετο; Δέρνω για να γαμήσω.

Advertisements

Responses

  1. Φοβερή ανάρτηση. Καταπληκτική και η ιστορία με το Μόντζιο αλλά και ο παραλληλισμός σου, ο οποίος ισχύει 100%.

  2. Φοβερού βάθους ψυχοσωματική ανάλυση τζιαι παραλληλισμός, μπράβο… 😉

  3. Mania pou tin eshis re koumpare na mourmouras.

    Grafeis kati sentonia ores ores pou varkoume na ta tkievaso, thoro ta poupano poupano kai thkievazo tin teleftea paragrafo!

  4. Όπου να ‘σαι έρκεται το σχόλιο που σικεσκόντηες…

    Άταχτε Φιρφίριε… τέττε…

  5. ooo to agrino me anaferei? xm.
    to keimeno tou firfiri opos panta diaskedastiko

  6. Εκανονίσατε ραντεβού με την σσύλλαν δια τα περαιτέρω ή τζάμπα ανέσυρεν ο αγαθός σσύλλος τα αρχέγονα ένστικά του και χάλασε την ησυχίαν του κάττου;

  7. hehehehe malakies. o idios shillos(?) me sena exei ton o proin geitonas mou. o kattos mou etroen stin avli je dostou laksimo jinos! emountaren ton o shillos je o kattos ekamen tou XXXXXXXX je ektaren ton mesta moutra je evourise efie o shillos(?) ke eklee! itan firmos i fasi!

    P.S. o kattos esinexise ke etroe meta! oute pos egine tpt!

    P.S(2) shillos pou na men einai pano pu miso metro ipsos den theoreite skillos an me rotas emena

  8. Ρατσιστές βρε Φιρφίριε, ‘εν εν’;

    Πάντως… και γω θα προτιμούσα θκυό Ναπολιτάν Μαστίφ. (Ξέρω, εξανάπα σου το)

    Τον ένα θα τον ελάλουν Χαμουραμπί τζιαι τον άλλον Ναβουχοδονόσορ.

    Ο λόγος απλός. Άμαν έσhεις θκυο τέθκοια χτηνά να φροντίζεις… they definitely lay down the Law.

    🙂

  9. an ta anagioseis kala ennan mpik inaf na valoun katw oi ton Law alla je tin gitonian sou. Pezei kamia foto tou motziou? Enan jeron egirefka egglezikon mpo3er, en touti h ratsa tou sosta ? , alla telika epia se samogiez.

  10. Eponisa ta mathkia mou re firfirie osti na thkievaso tin istoria sou gie mou, alla exo na po oti sto telos telos tou post sou, ipa axize to kopo giati arese mou polla i kouventa » derno gia na gamiso» xoris parexigisi vevaia. En to skeftika etsi pote alla tora pou to leeis simfono ta mala mazi sou. Poustiompatsoi gamoto esigxistika pale.

  11. Exactly! Φοιτητές τζιαι αλλοδαπούς κάμνουν τους άχρηστους, αλλά τον Αλ Καπόνε μόνο πίπες δεν του εκάμαν. Or did they…?

  12. Τζαι λαλεί ο αστυνομικικος Πάμπος μόλις μπει του σπιθκίου του: Μαρούλα σάσμε να φάω καλά τζαι πόψε θα σε γαμήσω… έδερα 5 σήμερα 😛

  13. τώρα που σας ανακάλυψα, θα έρχομαι πολύ συχνά.
    συγχαρητήρια.

  14. Ο Αλ εν προσωπικότητα της υψηλότατης κοινωνίας του τόπου. Εν εβρέθην τωρά ένας οπιοσδήποτε μπάτσος που φορεί καππελλίν ανάποδα να τον δέρει. Επι της ουσίας η αστυνομική βία εννεν το πρόβλημα. Πρόβλημαν εν ο νους του κάθε ττόππουζου που γεμώνει με τον κώλο του, αλλά όι τζαι με τις εγκεφαλικές του λειτουργίες, την κάθε διαθέσιμη θέση του τόπου. Ήτε εν θέση μπάτσου, θέση στο κτηματολόγιον κλπ κλπ. Εν γένουνται μπάτσοι τζαι μαθένουν τον πάτσο τζαι τον κλότσο. Ναι! Η πραγματικότητα εν άλλη! Εν του πάτσου τζαι του κλότσου τζαι η εκάστοτε θέση που εκαταφέραν να πιαν με : α) γλύψιμον β) κώλον γ)στόμαν δ) οποιεσδήποτε άλλες μεθόδους που συνοψίζονται ως: μέθοδος που κάτω που κάτω, εν μια εξαιρετική ευκαιρία να παρουσιάσουν τα κκόμπλεξ τους. Εν ξέρω για σέναν φιρφιρί εγώ προσωπικά είμαι της άποψης του ότι είμαστεν έχουμεν τζαι ότι μας κάμνουν αξίζουμεν το δαμέ που εφτάσαμεν ( ναι εφτάσαμεν εν μας εφτάσαν ). Εν ωραία τζαι όμορφα τούτα που λαλείς τζαι σσέρουμε τζαι γελώ άμα σε θκιεβάζω αλλά τωρά πυροβολείς τον τελευαίο κρίκκο της αλυσίδας. Το πρόβλημα εν πιο βαθύ τζαι οι εξάρσεις ιμισh βίας μέσα μέσα έννεν τόσο περιορισμένο στον αριθμό των κλότσων που εννα συνάξει ο φτοχός που τες τρώει. Εννα κάμω τζαι γιω μπλοκ αποφάσισα το 😛

  15. dike mou, akou kati pou mallon den ixeres. gamoume kai arketa syxna malista. kai to oraio einai pos den dernoume prin to sex alla kata ti diarkeia tou.

    me ektimisi panta

  16. EISAI OREOS RE FILE.DEN EXOYME ASTINOMIA EMINAN SE PALIES EPOXES OI ANTHROPOI NIOTHOYN MIKROI THEOI .ENO AFXITHIKAN SIMANTIKA OI DIARIXEIS KAI KLOPES DEN XEROYN TI NA KAMOYN DEN EXOYN YPOTHESI


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: