Αναρτήθηκε από: firfiris | Μαρτίου 17, 2009

1-2-3-4 Σφίξτε τους κοιλιακούς

Δευτέρα πρωϊν.

Έρκουμαι στο πατρικόν μου πριν να πιάσω δουλειάν όπου με καρτερά ο σάκκος του καθαριστηρίου (ο τζύρης μου εγίνηκεν ο προσωπικός μου κούριερ μετά την συνταξιοδότησην του διότι είμαι μοναχοπαίδιν τζι ότι θέλω κάμνω).

Στο σπίτι πλανιέται μια παράξενη ησυχία. Ο τζύρης μου εν στην αυλήν τζιαι θωρεί τα κουτσιά του τζιαι φκάλλει αγριόχορτα, η στετέ κάτω στα βοηθητικά τζοιμάται. Που το σαλόνιν όμως ακούω αμυδρά μουσική τράνς!

‘Γοτδεφάκ ‘ λαλώ του νού μου τζιαι προχωρώ με το βάδισμαν της γάτας. Τίποτε δεν θα με επροετοίμαζεν για το θέαμαν που θα εβλέπαν τα μμάθκια μου.

Η μάνα μου με τες φόρμες τες αθλητικές απλούμενη χαμαί του μάκρους. Πρίν συνειδητοποιήσω τί έγινεν εβούρησα προς βοήθειάν της.

«Άμανα είσαι καλά; Μίλα μου; Μεν φοάσαι, εγιώ είμαι δαμαί!» (επιάσαν τόπον τα μαθήματα πρώτων βοηθειών που εκάμαμεν στην δουλειάν).

‘ΦΥΕ! ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΙ!’ πολοάται τζιαι συνεχίζει ναν απλούμενη χαμαί.

Τότε επρόσεξα ότι στην τηλεόρασην έπαιζεν έναν ντιβιντί με την Πετρουλάκη να κάμνει ασκήσεις. Προφανώς, αν τζιαι δεν είμαι σίουρος, η μάνα μου επροσπάθαν να τεντώσει ταυτόχρονα δεξίν σιέριν αριστερόν πόδι τζιαι το αντίθετον, αλλά έμοιαζεν με φάλαιναν που εξώκοιλεν. Η δε καλλίγραμμη Πετρουλάκη να απλώνει τες ζάμπες της αμέριμνη την μιαν μες το παλιοεργοστάσιον, την άλλην στην παραλίαν…

Έτσι θέαμαν δεν έπρεπεν να το χάσει ο τζύρης μου οπόταν πάω φουρκαστός έξω τζιαι λαλώ του τα καθέκαστα. Βουρά τζιαι τζίνος με ταχύτητα 3 ΜΛ (όπου ΜΛ εν ο χρόνος που θέλει ο Μότζιο να έρτει κοντά σου άμαν καταλάβει ότι βαστάς ληξιό) τζιαι πάμεν στο χωλ να δούμεν το θέαμαν.

Η μάνα μου τωρά έστεκεν τζι ετσουλλοκάθετουν στον αέραν τζι εσηκώννετουν. Ετσουλλοκάθετουν (οκλα, κλα κλα ….κλαδόν) τζι εσηκώνετουν τζιαι φτου ξανά παρκης!

Περιττόν να σας πώ την σφυρκά τζιαι το γέλιον που εκάμαμεν με τον πατέραν μου. Ετρέξαν τα μμάθκια μας.

-Εννά γενείς τζι εσού μοδέλλον;

-Έγλεπε τζι εννά τραβήσεις τίποτε!

-Σώννεις βάρη;

-Κάμε μας σπαγγάτο!

-Να σε πέψουμεν Ολυμπιακούς.

-Φιρφιρή πετάχτου πέ τζιαι της γιαγιάς σου αν εσηκώθηκεν νάρτει τζιαι τζίνη να δεί!

Σε κάποιαν φάση λαλεί η Πετρουλάκη κάτι τέθκοιον…

«Κατεβαίνουμε χαμηλά και σφίγγουμε..σφίγγουμε…σφίγγουμε…»

Τσουλλοκάθεται τζι η μάνα μου…

-ΕΓΛΕΠΕ ΡΕ ΓΕΝΑΙΚΑ ΟΪ ΝΑ ΠΟΛΛΟΣΦΙΧΤΕΙΣ!

Τζιαι δώστου κλωτσιάν τζιαι πορτοκλότσημαν που το γέλιον εμείς. Ετρέξαν τα μμάθκια μου τζι επόνησα την σαούνα μου που το γέλιον.

Η μάνα μου επροσπάθησεν μες τον κυκεώναν του περιπαιξίματος να αμυνθεί των ενεργειών της οσάν να ήταν υπόχρεη αλλά εις μάτην.  Τελικά ετέλειωσεν το γουέρκαουτ τζι εσταμάτησεν, έπιασεν το ττορούδιν της τζιαι με έναν αξιοπρεπέστατον ύφος γυρίζει τζιαι λαλεί μας

‘Τουλάχιστον εγώ γυμνάζουμαι. Εσείς τί κάμνετε; Εσείς προσέχετε την υγείαν σας;»

Σσύφκουμεν χαμαί που την αντροπήν, το πόδιν μας να ζωγραφίζει με περιστροφές νοητούς κύκλους.

«Έσιεις δίκαιο ρε γεναίκα»

«Σόρυ μάμμα…»

 

Το μεσημέριν που εσχόλασα επήα να πω χαλόου της γιαγιάς τζιαι ήυρα την μάνα μου να τρώει 2 κομμάθκια σιάμαλι ΤΟΟΟΣΑ! Γυρίζει τζιαι θωρεί με με έναν ύφος γεμάτον ενοχήν.

«Εεε, έτο να γλυκάνει νάκκον το δόντιν μου…»

 

Responses

  1. Καλά σας έκαμε! Αφήστε τη γεναίκα να εκφραστεί! Τουλάχιστον εννά το κάψει το σιάμαλι άμαν κάμει αλλό θκιο πουτζείνα τα προγράμματα της Rockwoman!

  2. katalavw se mana mou katalavw se, esou toulaxiston en meiniskeis mazin tous, na ksypnas to prwin me tin garilla, na paeis stin kouzinan gia kafe tzai cofleiks tzai fatsa foran i mana sou na kamnei aerobics gia tin tritin ilikian !!!

    ftiaxnei ti mera sou, en mporw na pw.

  3. mpravo mama tou firfiri…. etsi prepei…. i gineka thelei na einai fit gia na troei ta siamali tis tzai ta pourekia tis….

  4. Cyprus!!! 😀

  5. Κάμε κοπελλούθκια λαλεί σου….:)

  6. Oi koiliakoi tis manas mou ws prosfata itan grammwmenoi! Damn 😛
    Potttte men ypotimas mia mana pou gymnazetai.
    (alla en ok na gelas)
    («,)

  7. Σωστή η μητέρα! Οι κοιλιακοί πρέπει να γυμνάζονται ΚΑΙ από μέσα!

  8. Μα τι είναι τούντο κακό με τες μανάες σας να τες περιπέζετε για ότι κάμουν? Επειδή το ζω κάθε μέρα με τους δικούς μου τους γιούες, ότι κάμω εννα το σχολιάσουν σαμπως τζαι είμαι καμια εκατό χρονών. Εμείς φταιμε που σας έχουμε στα όπα όπα τατσιζϊες!

  9. opos lew k egw tou dikou mou… ‘an sou perna kame ta k esi’ 😛

  10. Na sai kala ekames me nan gelaso polla. I kaimeni i gaineka aporo tosin ora pou den peripezete pos antexe kai sinexise tis askiseis tis.

  11. Mana m re, i gaineka edixe megali ipomoni na men sas tapaniasei. En to metaxi tziai i mana m ta idia kamnei. Tora vrike mia krema kai prin tous koiliakous tin vazei. Ego ime 27 kai etsi aisiodoxia en tin exo. Bravo stis mamades mas.

    ivesk

  12. ελπίζω να μεν εν η κασέττα της πετρουλάκη που εβαστούσαμεν με τες συμμαθήτριες μου στο λύκειο τζιαι εκάμναμεν αερόμπικ μες την κουζίνα (μια φορά δηλαδή γιατί εκαταπιαστήκαμεν τζιαι επαρετήσαμεν τα)

    το ΜΛ άρεσεν μου


Σχολιάστε

Kατηγορίες

