Αναρτήθηκε από: firfiris | Μαρτίου 13, 2009

Snail Mail

 

Σήμερα θα σας έγραφα για την οικογένεια, τον πατέραν μου, την στετέ μου τζιαι την μάνα μου, με μπόλικες δόσεις χιουμοριστικού διαλόγου που αντιλαμβάνουμαι αρέσκουν σε αρκετούς που εσάς. Ειδικά τζείνους που δεν συμφωνούν με τες πολιτικές μου πεποιθήσεις .  Εν θα το κάμω όμως.

 

Ξέρετε, ο κάθε άνθρωπος διαμορφώνει τες εμπειρίες του που τα βιώματά του. Ακούστε τι μου εσυνέβηκεν τζι εμένα τζιαι πέτε μου αν φταίω που είμαι φιλελεύθερος.

Περιστατικόν Α:

Έρκεται ένας λοαρκασμός ίντερνετ τζιαι τηλεφώνου 300 ευρά μες τον Μάρτη. Τηλεφωνώ τζιαι ρωτώ γιατί έτσι ακριβά (ντάξει μιλώ με εξωτερικόν αλλά με μέτρον) τζιαι λαλούν μου ότι δεν επλήρωσα τον Γεννάρην τζιαι εβάλαν μου τζιαι 9% τόκο. Λαλώ τους πως δεν τον επλήρωσα γιατί δεν μου εστείλαν τον λοαρκασμόν. Λαλούν μου εστειλαν μου τον. 

Δεύτερον, καρτερώ να πιάσω έναν τσιέκκιν 10,000 λίρες επιστροφήν του ΦΠΑ για την αγορά της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας του Φιρφιρή τζιαι του Παλατινάτου του Μότζιου με το οποίον θα ξοφλήσω μεγάλον μέρος του φοιτητικού μου δανείου τζιαι να μειώσω την δόσην.

Τηλεφωνώ στες χορηγίες, ενώνουν με αλλού, ενώνουν με αλλού, ξαναενώννουν με αλλού, ξανά-wait for it….-ενώνουν με αλλού τζιαι μαθαίνω ότι το τσιέκκιν εστάλεικε 10 Φεβρουαρίου!!!! Τηλεφωνώ στο Γενικό Λογιστήριο τζιαι λαλούν μου ότι το τσιέκκιν δεν εξαργυρώθηκεν τζιαι πως ούτε τους επιστράφηκεν. Τελικά ακυρώνω το τζιαι θα μου φκάλουν άλλο, με την βοήθεια του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού (δαμαί πιστεύκουν τζιαι οι άθεοι αν θέλουν να γινεί δουλειά), σε 10 εργάσιμες μέρες.

Ακυρώνω το που λαλείτε τζιαι πάω σπίτι τζιαι θωρώ μες το γραμματοκιβώτιο το τσιέκκιν με ημερομηνία 10 Φεβρουαρίου τζιαι τον λοαρκασμό του τηλεφώνου με ημερομηνία 16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ (του Φεβράρη ήρτεν του Γεννάρη όϊ δηλαδή)! Μόνον δυο μήνες καθυστέρηση.

 

Το να συμβεί έναν λάθος δέχουμαι το, το να γινούν δκυο λάθη όμως εν περιπαίξιμο. Άμαν αναλογίζουμαι όμως ότι εν με τα λεφτά των φόρων μου εμένα τζιαι εσάς που γίνεται τούτον τότε πιάνει με το μαύρον το σάραλλικκιν.

Πιάννω τηλέφωνω στα ταχυδρομεία τζιαι σιέζω τους ευγενικά.

-Ε τί θέλεις να κάμουμεν κύριε;

-Τί εννοείς άνθρωπέ μου. Θέλω να μου πληρώσετε τον τόκο που την καθυστέρηση.

-Χαράς το πράμαν! (ΝΑΙ ΕΙΠΑΝ ΜΟΥ ΤΟ!)

-Σοβαρολογείτε; (τούτη η λέξη εν το calm before the storm μου, αν με ακούσετε να την λαλώ βουράτε να γλυτώσετε πριν να ξεκινήσω την επόμενη πρόταση).

-Πέτε μου το όνομα σας.

-Εεεεε, ναι, εμ , τί το θέλετε;

-Έννα καταλάβετε.

 

Τον άνθρωπο δεν τον παρεξηγώ. Εν μέρος τζιαι συνέπεια του συστήματος. Γιατί να τον κόφτει δηλαδή; Εννά χάσει την δουλειά του; Εν με λεφτά δικά του που δουλεύκει; Εν υπόλογος; Εν υπεύθυνος; 

Η γραπτή καταγγελία εν στο δρόμο της. Ελπίζω να παραδοθεί εγκαίρως τζιαι πριν να αλλάξει κυβέρνηση.  Υποσχεθήκαν μου να το «διερευνήσουν». Εξήγησα τους ότι ο μόνος λόγος που θέλω να μου πληρώσουν τους τόκους εν γιατί με ανγκρίσαν τζιαι πως θέλω να ξέρουν πως δέννεν ούλλοι οι Κυπραίοι αρνιά που θα σσύφκουν να τους γαμούν οι κάθε κυβερνητικοί οι οποίοι στο τέλος της ημέρας πιάνουν το τσιέκκιν που τα λεφτά μας για να μας εξυπηρετούν εμάς. 

Εν πάσει περιπτώσει δεν περιμένω να γινεί τζιαι τίποτε

Περιστατικό  Β:

Στέλνω λουλλούδκια τζιαι σιοκολάτες της φιλενάδας η οποία δουλέφκει στο Λονδίνο για την γιορτήν του Αγίου Βαλεντίνου (εγλύστρισα πάτερ αλλά σίιλιες φορές να κάμω έκτωσην στες αρχές μου παρά να την έχω να με κουκκουφά ότι είμαι αναίσθητος τζιαι να φάω τζιαι κότσιηνη) με ιδιωτικήν εταιρεία. Έκλεισα τα που το ίντερνετ τούτα ούλλα. Μιαν τουζίναν τριαντάφυλλα τζιαι έναν κουτίν σιοκολάτες Βέλγικες πέρκει πασιύνει νάκκον τζι εν σαν την στέκκαν.

Τηλεφωνά μου πίσω τζιαι ευχαριστά με. Δεν επαράλαβεν τες σιοκολάτες. Τηλεφωνώ της εταιρείας τζιαι χωρίς μα τζιαι μου, χωρίς να μου πουλήσουν μούρη, χωρίς να μου δικαιολογηθούν:

 

  1. Αποζημιώσαν μου την αξία τον σιοκολατών
  2. Εξαναστείλαν τες.
  3. Μαζί με έναν δωροκουπόνι ίσης αξίας.
  4. Εζητήσαν μου συγγνώμην

 

 

I rest my case your honour!

Responses

  1. Ίσως το σύμπαν συνωμοτεί εναντίων σου σε θέματα mail τζαι courier.

    Εδοκίμασες το ευχέλαιο;

  2. exeis apolito dikeo! eixa paromies empiries me ta kyrpiaka taxidromia! oti kai na kanoume pali tritokosmiki tha minoume se afti ti xora, alla emeis fteme giati opos poli sosta to etheses eimaste arnia!

  3. you have a girlfriend!……..there goes my secret fantasy, booohooooo

  4. you have a girlfriend?!!…….there goes my secret fantasy

  5. Φίλε μου θύμισες μια ανάρτηση μου με θέμα τα «αυτονόητα».

    Ο κάθε ένας έχει τα δικά του αυτονόητα και επομένως τα αυτονόητα παύουν να είναι αυτονόητα.

    Έτσι, για παράδειγμα για την εταιρεία του εξωτερικού ήταν αυτονόητο πως θα σε αποζημιώνε και για τους δικούς μας είναι αυτονόητο πως μπορεί να μην απαντήσουν καν στο παράπονό σου.

    Είναι αυτονόητο να σου πουν ένα «χαράς το πράμα!» και πως «κάνεις ολόκληρο θέμα για κάτι λιρούες…!»

  6. κατα βάθος ούλλοι θέλετε να είσαστε κυβερνητικοί γιαυτόν εκυστίσετε.παραδεκτείτε!

  7. oula stin kipro en fisiologika… siezoun se grizoun se alla ginoftai afta…

    kala ekames tzai ekames tou parapono… oso gia to internet sto telos ena kamnoume oules tis douleies mas pou tziame dioti en na sigouro pos tha ginoun

  8. Theiko !! poli dinato, kathreptizei tin Kipriaki pragmatikotita..

  9. pantos se sxesi me alles mesogiakes xores i kipros mpori nan i pio organomeni(sovaromilo).touton to ‘ate sior intalos kamnis’ ‘klioume ela avrio’ ‘kouventoua sto tilefono i me tin sinadelfo anti na se eksipiretoun’ ‘argoporia sta rantevou pano pou ora’ pai me ton xalaro tropo zois tis mesogiou. Kapote simferi se alles fores oi. i voria evropi pou ta parapano pramata doulefkoun roloi(alla touton to roloi mpori na se pniksi)i mesogios pou oullla pernoun sto xalaro.

  10. Άψογο! Μαζί σου φίλε μου all the way!

  11. Ena exw na s pw. P.O. BOX! mono etsi en na pianeis ta grammata s stin wra tous. Epatha k gw to idio me to internet, o logariasmos tou genari en irte k esteilan m minima oti en na to kopsoun, j ama tous epiasa eipan m ma o logariasmos exei k 2 mines p estalike. Oso eides to diko s eida j ton diko m!

  12. Filenada??????
    firfirakis and girlfriend sitting on a tree! K-I-S-S-I-N-G

  13. ennen tpt olann..
    eto eisai j su idiotroposs:P

  14. ma tziai esu.. pragmatika eperimenes signwmi pou kivernitiko? 🙂

  15. τώρα που ‘χεις δωρεάν κουπόνι στείλε μου κι εμένα! (μόνο σοκολάτες)

  16. Firfiri mou ego ekama parapono gia tin eteria kapnos pou metaferi pou to aerodromio pros lefkosia kai anapoda.Afou mallon ehasan mou tin epistoli kai irta se kontra m ena ipallilo tou ipourgiou epiasa mian apantisi(psilokoroidia) alla tin epomeni fora pou iha pare dose me tin eteria , i ipallili tis itan me to sis kai me to sas kai eksipiretisi komple.Mes stamatas ne tous ta prizis opos kamno ki ego.Kai propantos na zitate onomata ton dimosion ipallilon pou milate.

  17. Firfiri m, kata vathos xereis to oti en tha evreis to dikaio sou. Alla ti na ginei; etsi ine oi kivernitikes ipiresies, grammeno se exoune prin kan na apotatheis se aftous. Kapios pio pano ipe oti ekisistises pou den ise kivernitikos. Ma sovaromiloume; Ego osous kivernitikous xero simperiferonte etsi kai ektos ipiresias. I ironia ine oti nai pragmatika en me ta dika mas lefta pou zoun..

  18. Prin kati xronia proslifthika kai egw ws kyvernitikos. H synadelfos sto idio grafeio mou espaze ta nevra me ton tropo pou symperiferotan stous polites. Skeftomoun ti skyla pou einai kai den vlepei oti aytoi oi polites einai pou plirwnoun ti mistho tis kai prepei na tous sevetai kai na tous eksypireta. Meta apo ligo kairo omws pigaina na tis moiasw. otan kourasteis epeidi to systima einai tetoio pou de dieykolynei ta pragmata kai oi polites epeidi exoun idi mia idea gia tous kyvernitikous den mporoun na pistepsoun oti theleis na tous voithiseis alla den mporeis, tote anagkazesai na pairneis amyntiki stasi apenanti se opoiodipote se vrizei, einai etoimos na se deirei akoma, kai esy na skeftesai oti apla kaneis ti douleia sou… De dikaiologw plirws tous dimosious, alla sigoura as min tous vazoume olous se ena kaloupi. I’m not one of them now, btw


Σχολιάστε

Kατηγορίες

