Αναρτήθηκε από: firfiris | Φεβρουαρίου 6, 2009

Ιστορίες της Λευκωσίας – Μέρος Γ

 

Ο Χάρης έκλεισεν τραπέζι στο Ζέν Φιούζιον. Έμαθεν τα σούσιη στο εξωτερικόν τζιαι εν ωραίος τζιαι ήσυχος τόπος σχετικά για να φάεις με κάποιον. 

Τζίνος έφτασεν στην ώραν του ενώ η Κούλλα με έναν τέταρτον καθυστέρησην.  «Γεναίτζιες. Εν μας κανεί η κρυάδα» λαλεί του νού του. Φυσικά η Κούλλα εκαθυστέρησεν να σαστεί γιατί έθελεν ναν άψογη για πάρτην του. Έβαλεν φούστα κανονικήν, μιαν μπλούζαν με νάκκον ντεκολτέ αλλά όϊ να το ταϊζει μες τα μούτρα του τζιαι μπότες με τακούνιν αλλά όϊ πολλά ψηλόν πουτανίσιμο. Το όλον παρουσιαστικόν της ελάλεν «Γαμιούμαι, αλλά όϊ που τα τωρά».

Ο δε Χάρης έβαλεν έναν τζίν καλό, παπούτσι δερμάτινον τζιαι έναν πουκάμισον με πολλά διακριτικό φλοράλ πάνω, ακριβό, τζιαι έναν σάκκον Ττέντ Βάκερ. Το παρουσιαστικόν του τζίνου ελάλεν «Εν είμαι τσαλαβούττης αλλά αν θέλεις πάμεν σπίτιν μου να φκάλουμεν τα μμάθκια μας».

«Συγγνώμην για την καθυστέρηση»

«Έννεν τίποτε. Τα καλά τα πράματα αρκούν…» αστειεύτηκεν τζείνος. Την ώραν που της άννοιξεν την πόρταν επρόσεξεν τον κώλο της. Εφαίνουνταν οι γραμμές του βρατζιού της πας τα κωλομέρκα της. «Γαμώτο, εν με την περίοδο της» εσκέφτηκεν » Εννά μου μείνει ο κόπος». Η γραμμή του βρατζιού πας τον κώλο της γεναίκας για τον Χάρην ήταν όπως τους πολύχρωμους βατράχους του Αμαζονίου για τα πουλιά- ΜΕΝ ΚΟΝΤΕΨΕΙΣ!

Εκάτσαν να παραγγείλουν. Ο Χάρης εβοήθησεν την να παραγγείλει κάτι που δέννεν καυτερό παντές τζι εν σε ινδικόν εστιατόριον που ήρταν.  Η Κούλλα πρώτη φοράν ήταν να φάει γιαπωνέζικα στην ζωήν της τζιαι ποττέ δεν τα κατάφερνεν με τα ξυλούθκια. Με υπομονήν τζιαι χαμόγελον ο Χάρης εξήγησεν της όπως εξηγάς στα μωρά. Ήταν όμορφη σκηνή, όπως την Λαίδη τζιαι τον Αλήτη χωρίς το ρούφημαν του μακαρονιού. Τελικά επαρέδωσεν τα όπλα η Κούλλα τζιαι εγύρεψεν μασιαίριν τζιαι πηρούνιν. 

Τζίνος εθώρεν το στήθος της. Τζίνη τα ρούχα, τα νύσια του που ήταν κομμένα, το ότι έτρωεν με κλειστον το στόμα, το ότι της έγυρνεν κρασίν όποτε το ελείφκετουν.

Αρκέψαν την κουβένταν, πόθθεν είσαι, τί δουλειάν κάμνεις, σπουδές, σχολεία τζιαι ξέρω γιω. Ο Χάρης είσιεν δκυο καταστήματα με ρούχα, έναν στην Λευκωσίαν τζιαι έναν στην Λεμεσόν, πράμαν που τον ανέβασεν στα μμάθκια της Κούλλας γιατί ήταν τζιαι αυτοδημιούργητος τζιαι δεν τα ήυρεν έτοιμα όπως τον Πανίκκον. Ακόμα παραπάνω άρεσεν της που δεν εχουμίζετουν για τες δουλειές του. «Παράξενον πράμαν για Κυπραίον» είπεν που μέσα της. Η Κούλλα είπεν του ότι δουλεύκει στην τράπεζαν πράμαν καθόλου ενδιαφέρον. 

«Με τί ασχολείσαι στον ελεύθερον σου χρόνο;» αρώτησεν ο Χάρης για να τζυλίσει η κουβέντα.

«Εεεεε, βρέθουμε με τες κορούες, πάω κανέναν κομμωτήριο, κάποτε προσέχω το μωρόν της αρφής μου…»

«Εννοώ τί χόμπυς έσιεις;»

«Εεεεεεεεεεεε….αρέσκει μου να ακούω μουσική».

Ο Χάρης ένιωθεν τον εγκέφαλον του να βασανιέται. Που την μιαν να ακούει μιαν γεναίκαν που εθεωρούσεν πεζήν για τα γούστα του, τζιαι που την άλλην να προσπαθεί να μεν το κάμει εμφανές πως έφκαλεν τα μμάθκια του πας το ντεκολτέ της, που να σημειωθεί πως ήταν πολλά σεξουλιάρικον αλλά καθόλου πρόστυχον. Ξαπόλυτη σίουρα δεν ήταν, οπόταν προσπαθούσεν να την υποφέρει για συζήτησην.

«Τί μουσικήν ακούεις;»

«Εεεεεε, ακούω Άνναν Βίσσυ, Βανδή….επίαμεν τζιαι με τες φίλες μου Αθήναν πέρσι τζι είδαμεν τες. Επεράσαμεν πολλά όμορφα».

Ο εγκέφαλος του Χάρη έφκαλεν σιέρκα τζιαι έχτερνεν το κρανίον του να φκεί έξω.

«Βιβλία θκιαβάζεις;»

«Καλό! Μόλις ετέλειωσα το ‘Η Γυναίκα της Σοφίτας»‘ της Χρύσας Δημουλίδου».

Ο Χάρης έκαμεν παύση για λλίο τζι εβυθίστηκεν μες τες σκέψεις του. «Αν είναι δυνατόν! Εγώ που εταξίδευσα αμερικήν τζιαι μεξικό με το σακκίδιο στον ώμο τζι εθκιάβαζα Κέρουακ τζιαι Γουόλτ Γουίτμαν! Τί γυρεύκω δαμαί; Γιατί τα κάμνω τούτα τζιαι κάθε φοράν τα ίδια;». Επανήλθεν γρήορα στο περιβάλλον του τζιαι απάντησεν με τυπικήν ευγένιαν.

«Ήταν ενδιαφέρον;»

«Ήταν πολλά ενδιαφέρον. Εν η υπόθεση δκυο αρφάδων που έκλεψεν η μιά τον άντρας της άλλης τζιαι…»

«Τζιάλλον κρασί;» εδιέκοψεν με τρόπον ο Χάρης.

——————-

Που την πλευράν της Κούλλας ο Χάρης έμοιαζεν να είσιεν έναν τοίχον αόρατον χτισμένον γυρών του που όποτε έθελεν να τον ρωτήσει κάτι σημαντικόν, η πρόθεση της εχτύπαν πάνω τζι εστρέφετουν πίσω.

» Ούτε και την ερώτησεν πόσον μηνών εν το μωρό της αρφής της τζιας του το ανάφερεν 2-3 φορές. Παντελής αδιαφορία.

Που την μιαν έθελεν να το παίξει κκουλ τζιαι άνετη. Να έσιει κάποιον έλεγχον τζιαι να μεν κάμει τα ίδια λάθη που έκαμεν με τον Πανίκκον που έδωκεν με τα μούτρα μέσα τζιαι που την άλλην η γεναίκα μέσα της έθελεν να ξέρει τα πάντα που μιας αρκής.

Έθελεν να τον ρωτήσει γιατί εν μόνος του, ποιες εν οι προθέσεις του, αν αγαπά τα μωρά, αν έσιει αδέρκια τζιαι αρφάες, αν μινίσκει μόνος του, αν εν συναισθηματικά διαθέσιμος, αν εν ζηλιάρης, τι γνώμην έσιει για την ίδιαν, αν εν παντρεμένος (κανονικά δεν θα το ερώταν τούτον αλλά πιο παλιά εκόλλησεν της ένας μαλάκας), αν, αν, αν, αν….

Η συζήτηση τζιαι το δείπνον επροχώραν κανονικά. 

Έθελεν μόνον να ξαναγαπήσει τζιαι να ξαναγαπηθεί. Να γνωρίσει κάποιον της προκοπής. Αλλά που φελλούς άλλον τίποτε η χώρα. Μόνον μαλάκες τζιαι ππούστηδες.

Τούτος όμως εφαίνετουν ναν διαφορετικός. Άρεσεν της ο τρόπος που της επαράντζελλεν ίνταλος να φάει, όπως το μωρό. Για έναν εκατομμυριοστόν του δευτερολέπτου εφαντάστηκεν τον να ταϊζει το μωρόν που θα εκάμναν τζιαι να του κάμνει αγάπες, τζιαι αμέσως μετά η ιδέα εχάθην στα εξ ον συνετέθη. Απαγορεύουνται έτσι σκέψεις.

Ετόλμησεν τζιαι έκαμεν κάτι με την ζωήν του τούτος όμως. Ήταν απόμακρος αλλά είσιεν τρόπους. Είσιεν το στοιχείον του μυστηρίου πάνω του. Δεν ήταν τυπικός Κυπραίος. Αλλά είδαν πολλά τα μμάθκια της τζιαι αποφάσησεν να του εξηγηθεί που μιας αρκής για να αποφύγει παρεξηγήσεις τζιαι για να μεν την πάρει για κάτι άλλο. Η κουβέντα δεν έφτασεν στες σχέσεις οπόταν δεν θα του ελάλεν για τον ΠΑνίκκο τζιαι τον διαλυμένον αρραβώνα της. Όμως θα το ελάλεν ότι δεννεν καμιά της μιας νύχτας τζιαι του περιπαιξίματος τζι αν καταλάβει εκατάλαβεν.

 Έβαλεν αλλόναν βούκκο φαίν να πάρει δύναμην …

-Χάρη, θέλω να σου πώ κάτι προς αποφυγή…..Α! Α! Α! Α!

-Τί έπαθες;

-ΝΕΡΟΝ ΝΕΡΟΝ ΓΛΗΟΡΑ! ΓΥΡΕ ΜΟΥ ΝΕΡΟ! ΚΡΟΥΖΕΙ ΚΡΟΥΖΕΙ ΚΡΟΥΖΕΙ

-Τί πράμα;  Ερώτησεν πανικόβλητος τζίνος σαν της έγερνεν νερόν.

-(ΓΚΛΟΥ ΓΚΛΟΥ ΓΚΛΟΥ ΓΚΛΟΥ ΓΚΛΟΥ ΓΚΛΟΥ ΓΚΛΟΥ) Τούτον το πράσινο. Έννεν αμυγδαλωτό;

-ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ! Εν γουασάπι. Εν καρύκευμαν για το σούσhι! Έφας το ούλλον;

 

Η Κούλλα ετρέξαν τα μμάθκια της τζι εβούρησεν στην τουαλέτα μετά που είπιεν αλλό δκυο ποτήρκα νερόν. Εστράφην πίσω ολοκότσινη.

Με μιάλην ευγένιαν ο Χάρης επαράγγειλεν γλύκισμα τζιαι ευθύμησεν την κατάσταση. Είπεν της για την πρώτη φορά που το έπαθεν τζίνος που έφκηκεν η σέβεναπ που τα ρουθούνια του. Εγελάσαν τζι οι θκυό.

Όταν ήταν ώρα να πάσιν ο Χάρης επλήρωσεν τον λοαρκασμό. Επροσφέρθην φυσικά να πληρώσει η Κούλλα αλλά δεν το εννοούσεν. Εν δουλειά του άντρα τούτα τζιαι εξέραν το τζι οι θκυό.

-Επέρασα πολλά ωραία. Λαλεί της.

-Τζι εγώ το ίδιο.

-Ευχαριστήθηκα την κουβέντα.

-Τζι εγώ.

-Πραγματικά λυπούμαι για το περιστατικό στο τέλος. Εξέχασα να σου πώ τι εν το γουασάπι.

-Μεν το σκέφτεσαι. Τουλάχιστο εγελάσαμε.

-Να ξαναφκούμε να το επανορθώσω τότε. Τζιαι μακριά που γιαπωνέζικα!

-Θα δούμεν… είπεν τζίνη με τρόπο τζιαι για να μεν φανεί πολλά ενθουσιασμένη.

-Ξέρω μιαν ταβέρναν εξαιρετικήν στην Αγιάν Μαρίνα…

-Αν θα πάμε πούποτε κερνώ εγώ όμως.

-Ντάξει.. 

-Καλυνήχτα.

 

Εφιληθήκαν στα μάγουλα  τζι ετράβησεν ο καθένας τον δρόμον του σκεφτόμενοι πόσον ωραία εμύριζεν ο άλλος.

 

 

…Συνεχίζεται

Advertisements

Responses

  1. Η λεπτομέρεια που κάμνει τη διαφορά: η φωτογραφία!

    Είσαι φοβερός με τις περιγραφές σου. Διαβάζω τις λέξεις σου και βλέπω τις εικόνες μπροστά μου.

    Πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι να γράψεις βιβλίο!

  2. Συνήθως δκιαβάζω σε χωρίς να σχολιάζω, αλλά σήμερα έτσι ένιωσα την ανάγκη να πω κάτι. Καθώς το εδκιάβαζα ενευρίαζα ( που τον τρόπο σκέψης του Χάρη), αλλά ο τρόπος που το έκλεισες.. η τελευταία γραμμή.. απλά κάμνει με να θέλω να δκιαβάσω τη συνέχεια! We want more!

  3. Yperoxo …! perimenoume diakaos tin sinexeia! 🙂

  4. One might say, he’s too good for her.
    Αμερικές, backpacking τζαι ιστορίες.
    Δυστυχώς όμως έν έχουν ούλλοι, τα μυαλά ίσως, ή την ευκαιρία να ζήσουν κάτι άλλο που το mainstream cypriot culture and society.

    Τζαι δυστυχώς, αποψή μου, έτσι τύποι που εν διαφορετικοί που τον μέσο Κυπραίο, αν δεν έυρουν άτομα της φύσης τους, they are wasting their time.

    Όμορφες περιγραφές.

  5. Re firfiri dos mou to tilefono tou xari tzai pareta tin koulla… tzai kleise tzai to senario dame.

    Na evro ENAN na me akolouthei me to sakidio ston omo k en thelo tpt allo…

  6. Nomizw o Xaris kai oloi oi Xarides pou etaxidepsan sto exwteriko kai eidan kai kati diaforetiko na katsoun llion tin mappa xame kai na men nomizoun oti kratoun ton Theo pou ta arxidia.. exallou touton tairiazei mes ta xwriatikon einai…

  7. gia to washabi….

  8. Oraio! Ate na doume kai ti tha ginei sti syneheia me to Hari, outos oste na profylagomaste emeis oi Koulles…..
    Kati mou leei oti en eshiei Happy End!

  9. Η συντριπτική πλειοψηφία των Κυπρίων ανδρών δεν διαβάζει λογοτεχνία, τρώει αποκλειστικά σε ταβέρνες και φαστφουντάδικα και θεωρεί ποιοτικό κινηματογράφο οποιαδήποτε ταινία έχει λιγότερους από 3 σκοτωμούς.
    Ωστόσο το ρόλο του βούρλου τον έδωσες στο θηλυκό της υπόθεσης.
    Δεν είναι κάπως σεξιστικό το στόρι;

  10. Μα θέλεις να πεις ο Χάρης δεν είναι τυπικός Κυπραίος?!!!! Μετά το Range rover και τα κλειδιά δεν το περίμενα. Μήπως, λέω μήπως υπάρχουν αυτοβιογραφικά στοιχεία?

  11. symfwnw apoluta me th svoura.evrete mou kupraio pou na diavazei logotexnia k na mhn exei kata vathos antilhspeis homo neanderthal(ektos pou ton antra mou-gia na se prolavw en eimai sto rafi).ate to polu kanena foithth pou omws molis epistrepsei sthn kupro pernoun tou oulla!enw h koulla ekames thn entelws xwriatisa eidika h skhnh me to eswrouxo kai to fousta kanonikh-panagia mou evlepa mprosta mou kati xwriatopoules me perifereia ish me thn leukwsia.giati dhladh prepei na einai oles oi kupraies mannes k amorfwtes pou theloun ton xarh na tous dwsei ta fwta tou politismou-er sorry tou sousi hthela na pw?

  12. nomizw they are meant for each other. mono mia koula me tin ‘aplotita’ tis 8a apodexotan ena tetoio pswnio. wraia tous esmikses!
    (i skini me tin kauteri saltsa einai apo ta uperoxa plasmata?)

  13. sifono me tin drSpock meta to Range Rover en eperimena na eshi etsi endaferonta kai na diavazei vivlia..kai ti koulla ekames tin na fenete polla krima nomizo…

  14. Ρε μεγάλε, ο εγωισμός σου εν στο μέγεθος του Ισημερινού. Προφανώς ούλλα τα καλά qualities του Χάρη εν πράματα που θεωρείς εσύ ότι κάμνεις καλά… τζιαι δείχνεις την άλλη να φαίνεται σαν βλαμμένη μούλα επειδή ο ελιτισμός σου (τζιαι ένα υποβόσκων κόμπλεξ ανωτερότητας) συντηρεί την φαλλοκρατική σου αντίληψη περί γεναικών.

  15. Συμφωνώ εν μέρη με τον Γιώργο επειδή αναγνωρίζω και εγώ τούτα που λαλεί αλλά ένθα το ελαλούσα με έτσι επιθετικό τρόπο. Που τη μια αν θέλεις να κάμεις τους χαρακτήρες σου πιο αληθινούς εν σωστό ότι πρέπει να ξεκινάς με τα πράματα που ξέρεις. Απλά έμπηξες μας μέστες οθόνες μας τα χιουμοριστικά και καυστικά σχόλια που συνήθως κάμεις στες αναρτήσεις σου αλλά με πιο ναρκιστικό τρόπο τζε τούτη τη φορά μέσα σε ιστορία.

    Καταλάβω ότι εννά σύρεις twist στο επόμενο επισόδιο αλλά το πρόβλημα είναι ότι κόμα να το σκεφτείς, επειδή ο Χάρης άλλος ελεύθερο πνεύμα και γαμιάς της γειτονιάς αν δεν παττήσει ή πάθει κανέναν εγκεφαλικό δεν θα έκαμεν ποττέ κλικ με τη Κούλλα που μας περιγράφεις στα προηγούμενα τρία κείμενα.

    Απλά θα έπιανεν σιήλλο τζαι θα θωρούσεν τη δουλειά του όσπου νάρτει η κατάλληλη.

  16. Opos kai na exei emena arese mou polla kai afto to meros tis istorias…….. egelasa para polla…….
    Xaris + kOULA = L.F.E 😛

    cant wait for the next ….

  17. let the man na kallitexnisi 😛 … oso gia tin koulla … enan dikeon exoun to oi prolalisantes.. ekames mas tin ‘kapos’ apedeutin, kapos enexo-zoin, je den theoro oti ine fair digma tipikis kypreas (kai di Leukosiatissas! !) . pou tin allin, Xarides psonnismenous kserumen pollous…

  18. «τζι εθκιάβαζα Κέρουακ τζιαι Γουόλτ Γουίτμαν! »

    Ποιοι εν τούτοι; Δεν έχω ιδέα. Που σημαίνει είμαι ο τοπουζοκυπραίος άνδρας που δεν διαβάζει λογοτεχνία. Αλλά το σουσι αρέσκει μου και το wasabi δεν είναι και τόσο καυτερό. Έφαα και χειρότερα. Το Zen Fusion κάμνει καλό σουσι ή μήπως είναι μάρκα με έκαψες. Ως τώρα είμαι μάλλον απογοητευμένος με την διεθνή κουζίνα της Λευκωσίας.

  19. ρε γιωργο μεν εισαι προκατειλημμένος ρε φιλε, που τη στιγμή που δκιαβάζεις το blog σημαίνει κάτι έσιει που σου αρέσκει

  20. Χαλόου ο κουλτουριάρης και ο ψαγμένος τύπος είναι ο Χάρης που μια νύχτα πριν ήταν μες το φεισμπουκ και έπαιζε παιχνίδια στον υπολογιστή??? Το ότι εγύρισε με σακίδιο Αμερική και Μεξικό δεν πάει να πει τίποτε! Έξάλλου είναι στα φοιτητικά τα χρόνια που τα έκαμε αυτά! Δηλαδή αν τον ερώτα η Κούλλα ποια είναι τα χόμπι σου τι θα έλεγε? Πάω ταξίδια με σακίδιο στον ώμο ή μπαίνω μες το φεισμπουκ και παίζω παιχνίδια στον υπολογιστή!!!! Ε μα πια! Υποβάθμισες την τέλια την Κούλα! Πλιν το βυζί της!!

  21. Έχω μιαν υποψία πως οι διαχωρισμοί «κουλτούρα-χωρκαθκιόν», «άρσενικά τζιαι γεναίτζες», κλπ. είναι μόνο η επιφάνεια που χρησιμοποιείς Φιρφίριε.

    Στο επόμενο επίπεδο κυριαρχεί η σύζευξη της πλοκής με περιγραφές «lifestyle» χρωματισμού και καταναλωτικές συμπεριφορές με τα σύμβολα-αξεσουάρ της επιτυχίας…

    Από το μπλέντερ και το «Men’s Health» μέχρι τη συχνότητα χρήσης του κινητού ως στοχείο μοναξιάς -παρτ ουάν -από το κυβερνητιλλίκκιν του Πανίκκου μέχρι το BMW του Άντρου -παρτ ττου -από το σούσιη μέχρι την Αγία Μαρίνα – παρτ θρί -βοήθεια μας…

    Η σεξουαλικότητα, η ανάγκη για συντροφικότητα και η επιθυμία για απογόνους… μια φυσική δηλαδή τάση στο ανθρώπινο είδος … φιλτράρεται ξανά και ξανά που τα προϊόντα, τα εμπορεύσιμα σύμβολα και την κατανάλωση … ώσπου η επακόλουθη μεγένθυση του άγχους να πληρωθεί σε ρευστό ή να φτάσει στο σημείο της νεύρωσης.

    Μήπως το ζητούμενο τελικά δεν είναι πάντα να ταυτιστεί ο αναγνώστης / θεατής / ακροατής με τους χαρακτήρες αλλά να αποδεχτεί ως φυσιολογική την εισαγωγή όρων παιχνιδιού που το έργο προσπαθεί να κανονικοποιήσει;

    Ως αναγνώστης σκέφτομαι το εξής:

    Άν ταυτίζεσαι ή «πας κόντρα» με τον όποιο Χάρη-Κούλλα … τούτο είναι σημαντικό μόνο ως προς το ποια γνωσιακά σχήματα και ποια συμβολα συνδέεις με την «επιτυχία». Σύμβολα και γν. σχ. που όταν φυτρώνουν μεσα στο πάνω μέρος του εγκεφάλου … απλώνουν ρίζες ως κάτω, στο υπέδαφος του ενστίκτου και της επαναλαμβανόμενης συμπεριφοράς.

    Μπορεί κάποιος να απορρίπτει τα συγκεκριμένα που εσύ εισαγάγεις και να φανταστεί για τους δικούς του «ήρωες» κάποια άλλα.

    Οι Χαρης-Κούλλα θα μπορούσαν να ακροβατούν πάνω από χάσματα μεταξύ άλλων χωραφιών, π.χ. «η -ταπεινής μα λόγιας καταγωγής -εργατική βιβλιοθηκάριος-χορτοφάγος-ακτιβίστρια-φεμινίστρια τζιαι ο ευφυής μα παρτάκιας, κυνικός, αμοραλιστής και καταϊσhευτής της οικογενειακής περιουσίας πολυπτυχιούχος ομορφονιός».

    Same shit, different market.

    Ήδη όμως έχει αποδεχτεί παθητικά τη σύζευξη (από τον δημιουργό του έργου, από τους παραγωγούς / διαφημιστές lifestyle προϊόντων, κλπ.) της φυσικής τάσης με «συμβολισμούς προς εξαργύρωση» αντί ο ίδιος να φροντίζει ενσυνείδητα να αποκτά γνώσεις και ικανότητα ελέγχου της ίδιας του της φύσης…

    Και ιδού η απορία μου:

    Ο Δημιουργός (Φιρφίριος) κάμνει προσπάθεια να περιγράψει τις πραγματικότητες που βλέπει γύρω του / απλά αντανακλά το περιβάλλον του ή/και πραγματικά πιστεύει ότι τα ζώα της φάρμας είναι φυσιολογικό να καθοδηγούνται τοιουτοτρόπως γιατί τούτον εν αναγκαιότητα τζιαι της αγοράς αλλά τζιαι της σημερινής κοινωνίας γενικότερα;

  22. Άτε ρε Χάρη, κάνε την ¨διαννοούμενη¨ καρδιά σου πέτρα και καταδέχτου την κακόμοιρη την Κούλλα…δαμέ ως και ο Άρθουρ Μίλλερ σου λέει ήταν παντρεμένος με την Μέρυλιν Μονρό. Κάμε μια θυσία!

  23. kai sexistis ektos apo paidi tis ekklisias, dexion ethniko katavolon patris thriskeia kai oikogeneia dear? ts ts ts

  24. Οι ανώνυμοι εν έχουν υπόθεση.

  25. firfiri na rotisoume kati…i istoria ine vgalmeni apo tin ka8imerinotita sou k se sindiasmo me t fantasia s dimiourgises t koula k t xari?:P

  26. oi Xarides toutou tou kosmou den peftoun potte gia mia Koulitsa.
    kataligoun me kati faouses kartanes tsiai touti en i timwria tous gia na nomizoun pws einai kelepouria

  27. ..to aggouraki kai i tomata sto piato tou zen en oulla ta lefta


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: