Αναρτήθηκε από: firfiris | Δεκέμβριος 29, 2008

Γιατί μισούμε την Αμερική…

 

– Γιατί παράγουν περισσότερο πλούτο που εμάς τζιαι γιατί οι  εργαζόμενοι τζικάτω, μη έχοντας την θεσμοθετημένην ασφάλειαν εργασίας εν πολλά πιο παραγωγικοί που τους τεμπέληδες δικούς μας.

-Γιατί είναι υπερδύναμη ενώ εμείς όϊ, αν τζιαι θα το θέλαμεν.

-Γιατί αφομοιώσαν κύμματα τζιαι κύμματα μεταναστών, Εγγλέζους, Γερμανούς, Σκανδιναβούς, Ιρλανδούς, Ολλανδούς, Σέρβους, Μεξικανούς, Ιρανούς τζιαι πρώην Σκλάβους σε πολλά μεγαλλύτερον βαθμόν απ’ ότι εμείς. Γιατί τζίνοι νιώθουν ούλλοι Αμερικανοί ενώ εμείς ακόμα είμαστεν Ελληνοκύπριοι τζιαι Τουρκοκύπριοι.

-Γιατί  εν χώρα που θα θέλαμεν να ζήσουμεν τζιαι να δουλέψουμεν, ενώ η δική μας όϊ (αλήθκεια γιατί δεν πάμεν μετανάστες σε χώρες με κουμμουνιστικά μοντέλα διακυβέρνησης τζιαι προτιμούμεν τες φιλελεύθερες Ευρωπαϊκές χώρες, την Αγγλία τζιαι την Αμερική).

-Γιατί δεν εβιώσαν κουμμουνισμό τζιαι εβοηθήσαν να τον πνίξουν.

-Γιατί οι φελλοί δεν παν μπροστά τζικάτω.

-Γιατί τζικάτω μόνον οι εργατικοί τζιαι οι έξυπνοι παν μπροστά.

-Γιατί οι αναρχικοί στην Ελλάδα φορούν Νάϊκ ενώ που την ελλάδα μόνο την φέττα ξέρουν στην Αμερική.

-Γιατί εφκάλαν πρόεδρον ΜΑΥΡΟΝ ΜΙΓΑ, ενώ μέχρι τα 60ς εγίνετουν φυλετικός διαχωρισμός,  ενώ εμείς δεν θέλουμεν να ακούσουμεν για εκ περιτροπής προεδρίαν 35 χρόνια μετά την εισβολήν.

-Γιατί εξεχάσαμεν ότι μαζί με τους Εγγλέζους τζιαι τους Ρώσσους εσώσαν το τομάριν μας που τους Ναζιστές.

-Γιατί έχουν αντιπροσωπευτικήν δημοκρατίαν που λειτουργεί με πολλά ανώττερες συνθήκες αξιοκρατίας.

-Γιατί εξεχάσαμεν τα εκατομμύρια αθρώπους που έφαεν τζιαι εξόρισεν ο σοσιαλιστής Στάλιν τζιαι νομίζουμεν πως μόνον τζίνοι εν η πηγή του κακού.

-Γιατί άμαν έσιει έναν σκάνδαλον στην Αμερική σε διάστημαν ημερών ανθρώποι βρέθουνται πίσω που τα σίδερα (βλέπε ΕΝΡΟΝ) ενώ εμείς γυρεύκουμεν τον Κίταν ακόμα.

-Γιατί μέσα σε 60 χρόνια εφάν τον κόσμον ενώ εμείς μόνον που πάνω μας τρώμεν.

-Γιατί έχουν χρηστήν διοίκησην.

– Γιατί έχουν παραπάνω κοινωνικήν συνοχή που εμάς που είμαστεν μια δράκα αθρώποι.

-Γιατί οι καταχρήσεις που κάμνουν ανά το παγκόσμιο εν λλιότερες που τους πλεονασμούς τζιαι την βοήθειαν που παρέχουν (οικονομική κρίση exluded)

-Γιατί η αμερικανική ποπ κουλτούρα εν πιο γνωστή τζιαι διασκεδαστική που την δική μας πχ Friends vs την Πάτησα, How I met your mother vs Αίγια Φούξια, CSI vs ΛΑPD. 

-Γιατί όποιος εν δουλεύκει πάει σπίτιν του.

-Γιατί η εκκλησία τζικάτω δεν έσιει λόγον στην πολιτική.

-Γιατί έχουν λλιόττερην φοροδιαφυγή.

-Γιατί έχουν πανεπιστήμια της προκοπής.

-Γιατί τα πανεπιστήμια ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ!

-Γιατί έχουν affirmative action τζιαι δράσεις που καταργούν τον ρατσισμό.

– Γιατί βολεύκει να φταίμεν κάποιον εκτός που τον εαυτόν μας.

Βασικά μισούμεν την Αμερική γιατί είναι ότι δεν εμπορέσαμεν ποττέ μας να είμαστεν. Γιατί στο βάθος το ζηλέυουμε αυτό που ρεζιλεύουμε.

ΥΓ: Επροσέξετε πως μόνον οι χώρες που ΔΕΝ εβιώσαν τον κουμμουνισμό έχουν πολλά ψηλά ποσοστά αριστερών;

ΥΓΓ: Έσιει τζιαι τα κακά της η Αμερική αλλά συγκρινόμενη με τα δικά μας εν μια χαρά.

Advertisements

Responses

  1. an misoumen tin ameriki gt en kalitteroi mas tote eprepe na misoumen oullo to kosmo!!

    re koumpare de ti ekaman j ti sinexizoun na , kamnoun (latin america epofkalan tous, ’74 kipros, vietnam, iraq 1, iraq 2, afghanistan i an protimas war on terror, palestini etc…)

    Vasika sta arxidia mou an en se oulla kalliteroi en i e3oteriki tous politiki pou me enoxla emena

  2. PEMAS KAI POSUS ESKOTOSAN OI AMERIKANOI.

  3. excellent, very well put., A refreshing point of view

  4. Το μόνο καλό που έχει να διδάξει η Αμερική την Κύπρο τώρα πια είναι πώς τα καταφέρνει να επιβιώνει ένα ομοσπονδιακό κράτος. Στα υπόλοιπα, π.χ. πώς τα μέσα και η πολιτική επυρεάζουν τις μάζες και δημιουργούν ανεγκέφαλους πολίτες, τα καταφέρνουμε και μόνοι μας.

  5. Καλά τι γίνεται με τις χιλιάδες που εσκοτώσαν σε τόσους πολέμους στην Ασία? Την αναισθησία που επιδεικνύουν όσον αφορά το περιβάλλον? Την πλύση εγκεφάλου που υπόκεινται οι πολίτες της τζιαι οι παραπάνω δεν έχουν ιδέα τι γίνεται στις υπόλοιπες ηπείρους?

    Τζιαι τούτο με τον κομμουνισμό εν το καταλάβω πολλά. Η χώρα της ελευθερίας και της δημοκρατίας μίσιη μου τζιαι αν δεν είσαι Ρεπουμπλικάνος ή Δημοκράτης εν κάμνεις τίποτε. Όι εν είμαι κουμμουνίστρια αλλά εν να ήθελα να έχω την επιλογή να είμαι.

    Α τζιαι εν ηξέρω τι γίνεται τωρά αλλά όταν εζούσαμε εμείς στην Αμερική η πολιτική τους εν ήταν καθόλου ανθρωποκεντρική. Αν δεν είσιες ασφάλεια εν εκόντευκες σε νοσοκομείο. Η μάμα μου εγέννησε με τζιαι εδικαιούτουν ΜΟΝΟΝ 3 εβδομάδες άδεια μητρότητας τον καιρό που στην Κύπρο εδικαιούσουν πολλά παραπάνω. Για να πάεις να ψηφίσεις έπρεπε να μεν πάεις στην δουλειά σου τζιαι να χάσεις το μεροκάματο σου.

    Τα παραπάνω που τζείνα που λαλείς έχουν βάση αλλά τούτο εν σημαίνει πως εν έχουμε λόγους να μισούμε την Αμερική.

    Μπορεί ναν μαλακίες που λαλώ αλλά εν πιστεύκω ότι εν απλά θέμα ζήλειας τούτον ούλλος το μίσος προς τις ΗΠΑ.

  6. @tsartelloudi

    Nai eskotosan kosmo stin Asia, evalan diktatories stin Latiniki Ameriki jie stin Afriki alla perissoteros kosmos ehei pethanei sta heria ton DIKWN tou kyvernisewn para sta heria xenwn i se polemous, eidika sovietikou-laikou typou kyverniseis.

    To zitima den einai posous skotosan oi amerikanoi (ligouterous apo tous sovietikous i tous nazi pantws) alla poso kalo ekanan ston kosmo en shesi me to kako pou ekaman. Estisan tin evropi pou ta sintrimia meta ton B pagosmio polemo (gia na kamnoun emporio mazi tous ennoeitai), emplokaran tin epektasi tou koummounismou jie afisan tous Sovietikous na kremmastoun me to dikon tous to shinin. I diplomatia tou Nixon anoixe ton dromo gia to emporio me tin Kina jie tin anaptixi pou akolouthise. Kathe hora kamnei oti theorei simferon tis, polles fores eis varos ton allon. Oses hores evropaikes tahtikan me tin plevra tis amerikis vgikan kerdismenes. Oses me tis USSR en kati hronia pisw stin kaliteri periptosi. Oses epian me tous adesmeftous, ehoun tin fatsa tou makariou mes ta kyvernitika ta ktiria akoma…

    oso gia ton koummounismo stin ameriki, eheis tin epilogi
    http://www.cpusa.org/
    apla aperripsen o kosmos tin ideologia. mporeis na kameis diko sou komma omos an theleis. Stin Kina jie stin Kouva den mporeis. An isoun Kouva persi den tha mporousa na se piasw tilefono sto mobile giati apla den tha eishes mobile. Mallonei o Kastro. Metaxy tou enallaktikou tis Amerikis (USSR) protimw tin ameriki.

  7. Το εναλλαχτικόν της αμερικής εν η Ευρώπη τζιαι εν έχουμεν να ζηλέψουμεν τίποτε. Έχει πολλήν δουλειάν η Ευρώπη να κάμει για να γινεί καλλύττερη αλλά σίουρα όι στα πρότυπα τους αμερικάνους που πααίννουν κατευθείας να σπάσουν τα τζιέρρατα τους πας τον τοίχον. Μακάρι ότι πάθουν να το πάθουν μόνοι τους τζιαι να μεν πάρουν τζιαι τον πλανήτην μιτά τους, αλλά το ότι τρών οι Αμερικάνοι 275 κιλοβατώρες ενέργειαν την ημέραν τζιαι σιέζουν το ανάλογον διοξείδιον του άνθρακα ψηλώννει ακόμα τζιαι την στην Κύπρον την θερμοκρασίαν κατά 1 βαθμόν τζιαι μειώννει την βροχόπτωσην κατά 15%. Το Αμερικάνικον μετέλλον είναι ποσπασμένον φιρφιρή όσον ήταν τζιαι το σοβιετικόν. Ξύπνα τζιαι ο κόσμος δεν είναι στον ψυχρόν πόλεμον του 80.

    Αν οι Αμερικάνοι ξυπνήσουν τζιαι δείξουν μας πως να γλυτώσουμεν τον πλανήτην να τους φκάλω το καππέλλον. Προς το παρόν εν η Ευρώπη που δουλεύκει προς αυτήν την κατευθυνσην.

    Γερμανίαν, Σουηδίαν, Ελβετίαν, Αυστρίαν, Δανίαν… Ποτζιεί να θωρείς. Δεν γρειάζεται να πάεις τζιεί του Ατλαντικού για να εύρεις καλλύττερους μας.

  8. Βασικά είπες μας γιατί αγαπάς την Αμερική ρε Φιρφιρή.

    Εν νομίζω έστω και ένας από τους λόγους που παραθέτεις να προκαλεί μίσος. Τους πραγματικούς λόγους που μισα σχεδόν όλος ο κόσμος την Αμερική τους κρύβεις επιμελώς. Δεν διαφέρουν και πολύ από τους λόγους που κάποιος μισά ένα δολοφόνο. Κρίμα να γίνεσαι απολογητής τους.

    Χρόνια σου πολλά

  9. Επιλεκτικες οι ευαισθησιες σας για τους δολοφονους της ανθρωποτητας. Δεν ακουσα ποτε κανενα να καταδικαζει τα εγκληματα των Σοβιετικων και μετεπειτα των Ρωσων εστω με το ενα δεκατο του παθους με το οποιο καταδικαζει το παραμικρο που κανουν οι Αμερικανοι.

    Στην Αμερικη εχουμε φορτωσει ολα τα παθη και τις ανασφαλειες του παρελθοντος (βλεπε 1974) και προσπαθουμε με την παραμικρη ευκαιρια να επιβεβαιωσουμε στους εαυτους μας οτι εχουμε δικαιο γι αυτη μας την επιλογη.

    Ωραιο αρθρο Φιρφιρη. Επιτελους μια «αιρετικη» αποψη για το θεμα.

    Αντρεας

  10. Ρε φίλε, νομίζω άμαν γράφεις με πολιτικό περιεχόμενο ππέφτεις πολλά έξω, καλλύττερα να γράφεις τα χιουμορίστικα/αναμνηστικά σου, τζείνα εν έχουν λάθος. Άφηστην Αμερικήν να πα να γαμηθεί…

  11. Εχουν πολιτικούς που ξέρουν πότε να πάσιν σπίτιν τούς!!!

  12. Κατακριβιαν εν ΕΞΑΙΤΙΑΣ των εγγλέζων που αναγκαστήκαμε να ανεκτούμε τους Γερμανούς και εν ΕΞΑΙΤΙΑΣ των εγγλέζων που εισέβαλαν στην Ελλάδα. Αλλά never mind τούτα εν τα λαλούμε παρα έξω, συνεχίζουμε να ευχαριστούμε τους Ρώσσους και τους άγγλους για τη «βοήθεια»!

    Εν το εκατάλαβα τούτο με τους Έλληνες και τους Τούρκους της Κύπρου. Δηλαδή τι πρέπει να λεγόμαστε κατα τα μοντέρνα αμερικανικά πρότυπα?? «Κύπριοι»??
    χαχαχα

    Είμαστε τυχεροί που δεν εβιώσαμε ποτέ τον κομμουνισμό(ο σύντροφος Χριστοφιας εν πιάνεται) γιατί για όσους δεν το ξέρουν ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ=ΦΑΣΙΣΜΟΣ

  13. @aceras I evropi akoma en polla artiriosklirotiki en shesi me tin ameriki, isteri en shesi me tin ameriki stin erevna, stin organosi. O Amerikanos tolma jie epemvainei, gia ta simferonta tou pantote, eno o evropaios en pouttos. o amerikanos en igetis eite mas areskei eite oi.

    @lexipenitas re myfriend, oudeis amfivallei tes thiriodies ton amerikanon. omos den mporeis na amfivalleis tin dinami proodou pou ekprosopoun, oso ji an en diskolo na to katapieis. egw den eimai apologitis tous. apla pistefko oti kamnoun parapanw kalo para kako. energoun gia to simferon tous opos kamnoumen oulloi.

  14. Σου το ξαναγραψα…υπεραπλοποιεις πολλα και παραποιεις αλλα τοσα οσο αφορα ιστορια, πολιτικη και οικονομια. Μας ειπες βασικα γιατι εισαι φανατικος αντικομμουνιστης και ειναι θεμα σου, αλλα μην το ξεχυλωσουμε ιστορικα…Και αφηνω ολα τ’αλλα που ειπες αλλα…η εκκλησια δεν ανακατευεται στην πολιτικη στην Αμερικη;;;;;;;;;;;;

    Μεινε στα χιουμοριστικα…

    Καλη χρονια

  15. – παραγουν περισσοτερο πλουτο απο εμας γιατι εχουν πολυ περισσοτερους πορους σε αντιθεση με εμας και οχι επιδη η παραγωγικοτητα τους ειναι πιο υψηλη

    -εκει ΟΛΟΙ ειναι μεταναστες που ξεπαστρεψαν τους αυτοχθονες και διεκδικησαν τη γη τους.
    και οταν εχεις μια τοσο αχανη χωρα αφομοιωνεις πιο ευκολα κοσμο-βασικα οι μεταναστες που ειρθαν λιγο αργοτερα ειχαν χωρο να μπουν σε γκετο

    -ο μονος λογος που προτιμουμε να δουλεψουμε εκει ειναι λογο της πλησης εκγεφαλου που δεχομαστε οτι εκει ειναι ο παραδεισος και ξεχναμε οτι ειναι και η κολαση μαζι.

    -μονο οι εξυπνοι και οι εργατικοι παν μπροστα εκει και οι φελλοι οχι? αχαχαχαχαχα..
    μια λεξη : ΜΠΟΥΣ

    -αν δεν κανω λαθος ο αριστερος προεδρος που εχουμε δεν κολυεται και πολυ με την εκ περιτροπης προεδρια

    – οσο για τη δημοκρατια τους δεν ειναι τοσο ζαχαρενια οσο την φανταζεσαι. την ουσιαστικη δυναμη την εχουν λιγα πλουσια λομπις τα οποια καθοριζουν τα πραγματα με βαση τα οικονομικα τους συμφεροντα. Και αυτο δεν ειναι δημοκρατια. στη δημοκρατια τη δυναμη σου τη δινει ο λαος και πρεπει να τη χρησιμοποιεις για το καλο του λαου με γνωμονα το κοινο συμφερον.
    να εχεις ελευθερια εκφρασης και πραγματικη δυνατοτητα επιλογης.
    Κατι τετοιο δεν ισχυει στην περιπτωση της Αμερικης

    – Αμα εχει σκανδαλο στην Αμερικη απλα εχουν ετοιμο τον αποδιοπομπαιο τραγο αντι να τον ψαχνουν τελευταια στιγμη δεν λεω, αλλα και εκει οι πραγματικοι ενοχοι μια χαρα τη γλυτωνουν

    -κοινωνικη συνοχη και χρηστη διοικηση δεν ξερω τι σημαινουν σε μια χωρα χωρις δωρεαν παιδεια, υγεια και ασφαλεια για ολους

    ουτε και δημοκρατια…

    νομιζω οτι βλεπεις την Αμερικη μεσα απο ροζ γυαλια

  16. Φίλε μου χαιρετώ, κάποια από αυτά που γράφεις στέκουν…αλλά με το συμπάθκειο τα παραπάνω εν λαφαζανιές τύπου «Ραμπο ΙΙ» και πάει λέγοντας.
    Έζησα στην Αμερική 10 χρόνια. Μια χώρα με υπέροχο κόσμο, αλλά με διοικούμενη από τα αδηφάγα corporations που τσαλαπατούν τον κόσμο σαν γόπες του τσιγάρου. Θες να μιλήσουμε για παιδεία σε δημόσια σχολεία? -Ανύπαρκτη, Για δημόσια υγεία? -Μην σου τύχει να αρρωστήσεις. Για την φλώμοση του Λαού με φρου φρου και αρώματα (βλέπε σπορτς) ενώ την ίδια στιγμή δουλεύουν όλοι απίστευτες ώρες? Για τα property taxes? Καλύτερα να νοικιάζεις παρά να αγοράζεις. Για τα δίχως δεύτερη σκέψη foreclosures και evictions δεξιά και αριστερά? Για την καθαρά, χρηματοκινούμενη επιθετικότητα εναντίον ότιδηποτε «ανεξήγητου»? (Ιρακ, παλαιστίνη, Ανατολικό Τιμόρ, Κορέα, Βιετνάμ, Λατινική Αμερική, Ελλάδα, Κύπρος κλπ κλπ κλπ)? Η μήπως η φασιστική συμπεριφορά του Στάλιν και του Χίτλερ δικαιολογά όλα αυτά? Να τα βάλουμε στην πιλάντζα δηλαδή. Ο ένας έκαμε 10 ο άλλος 9 αρά τούτος που τα 9 εν καλλίτερος? Η Αμερική φίλε μου είναι υπέροχη βιτρίνα, ειδικά στον Άρτον και στο Θέαμα, στην οργάνωση και την ποιμενοποιήση.. Patriot Act, NSA, CIA και πάει λέγοντας..τα κεφάλια που σηκώνονται (π.χ. Michael Moore,Noam Chomsky klp) είναι απλά ανεκτά γιατί δεν προκαλούν ζημιά. Ζημιά μπορούσε να προκαλέσει ο Dr King – Πάρτον Κάτω, ο JFK – Πάρτον Κάτω, RFK – Πάρτον Κάτω, Abe Linclon- Πάρτον Κάτω και πάει λέγοντας.
    Άρα όλα καλά και άγια και δεν μισούμε την Αμερική. Μισούμε το δήθεν της αμερικής, μισούμε το Love it or Leave it της Αμερικής, Μισούμε το 0.00001% των ανθρώπων της αμερικής που ανεμίζοντας δολάρια διαφεντέυουν τις τύχες δισεκατομυρρίων ανθρώπων. Μισούμε το Idiocracy της Αμερικής, την παραπληροφόρηση του CNN και του Fox της Αμερικής, και τέλος το «American Supremacy» της Αμερικής που δεν διαφέρει και πολύ (στα μυαλά αυτών που το προωθούν) από το Arian Supremacy, από το Uberalles του Χίτλερ. Μισούμε την υποκρισία και το «πολυμορφικό» πατριοτικό συμφέρον της Αμερικης, που με το ίδιο σκεπτικό εκπαίδευει τον Οσάμα και εξοπλίζει τον Σαντάμ ενώ με το ΄διο σκεπτικό κυνηγάει τον Ομπάμα και κρεμμάζει τον Σαντάμ.
    Αλλά πάνω από όλα..NOVUS ORDO SECLORUM…αυτό μισούμε στην Αμερική που αγαπάμε.

  17. Διόρθωση.. Κυνηγάει τον ΟΣΑΜΑ και όχι τον ΟΜΠΑΜΑ — Απολογούμε

  18. @anonymos Den mporis na eisai Kyprios Ellinas opos o Miguel einia Amerikanos Latino?

    @greekstories Xereis kanena thriskeftiko igeti pou epireazi tin amerikaniki politiki zoi? Allo o kosmos na psifizei vasi ton thriskeftikwn tou pepithisewn kai allo i organomeni ekklisia na paremvainei sti zwi tou kratous (px kapies fileleftheres polities nomimopoioun tis ektrosis kai apagorevoun ti thanatifora poini, eno alles sintiritikes ohi). An itan i ekklisia pou ehei perasi sto kratos afto tha itan katholiko.

    @chris O ploutos den paragetai mono me protes iles alla kai me ypiresies. Jie i argentini eshi porous, jie i vrazilia, jie i Hili, jie i Angola…
    I ameriki en proti stin antagonistikotita pagosmios. Kati kamnoyn sosta en nomizeis. Eto jie to report damai
    http://www.weforum.org/pdf/gcr08/United%20States.pdf

    To an en oloi metanastes den stekei pouthena. Den mporo ego me simerina dedomena na erkoumai na krino tin apoikiokratia tou 1500. Einai paralogo. Tote etsi itan i sinithis praktiki. Lanthasmeni me to fos to simerino alla etsi itan tote. Parakatw! Se affirmative action en shesi me ton ypoloipo kosmo tin simeron imera ti ginete?

    I paidia einai dorean stin ameriki. yparhoun dimosia sholia kai panepistimia. apla ta kala sholia kai panepistimia einai idiotika (kai i horigia pou pairnoun oi ekei mathites einai kata poly ypsiloteri tis evropis eneka megaliteron endowment funds, paragogis erevnas klp). Ftaiei to Harvard pou en idiotiko? Yparhoun omos kai kala dimosia panepistimia (California State University px). Giati omos na ta plironei o forologoumenos anti jinos pou thelei na spoudasei? Oi ftohoi kaloi mathites spoudazoun dorean. Egw pou imoun xenos ston KAnada (pou en polla pio mprosta pou tin ameriki) imoun me ypotrofia.
    Oso afora gia tin eleftheria ekfrasis sitn ameriki einia katohiromeni jie den to sizito. Tolma xitimase ton Atatourk stin tourkia, tin kivernisi sitn Kina (i empa sto google jie kame search tiannamen na doume an mporeis).
    An me rotas o Mpous den einai o vlakas pou ton parousiazoun ta media , alla sigoura den einia kai o harismatikos proedros. Ekamen jie polla kala (ni child left behind program klp klp kpl) ta opoia episkiazontai me tin fasistiki kai etsitheliki isvoli se Afghanistan kai Iraq.
    I ameriki dapanei terastio meros tou GDP tis gia ygeia parapanw pou tis evropaikes hores. Emas nomizeis en dorean i ygeia stin Kypro? en dorean i asfalia? Planasai planin oiktra. Diploplironoumenta. Tha efkainamen stous dromous an xerame to pragmatiko kostos tis «Dorean Ygeias» jie tis koinonikis asfalisis.
    Apla stin kypro en Ypohreotiki i asfalisi se antithesi me tin ameriki. An o amerikanos thelei tileorasi jie oi asfalisi ygeias (ta epidomata pou poianoun oi ftohoi tis amerikis en terastia akoma jie se shesi me tin evropi) ti ftain oi ypoloipoi? Sigoura i katastasi en polla ashimi alla ohi oso halia nomizeis. hilies fores na eimai ftohos stin ameriki para allou.

    @michalis
    touta ta adifaga corporations pou laleis poson kosmo ergodotoun jie poso sinisferoun me ti forologia tous sto GDP tis horas?

    etyhe mou jie arostisa jie ston Kanada (pou en ypohreotiki i asfalisi kai katholou ftini) jie stin Washington opou ekama temporary insurance. Epronoisa jie tipote den epatha. Tziai btw den mou ta estelnan ta lefta akopa oi goneis mou opos mporei na ypotheseis. ergazomoun paranoma jie efylaa.

    poli sosta ginontai ta foreclosures. aman i trapeza pou se danizei den ehei exasfalisi, ti eggiisi ehei pws tha tis xofliseis to daneio? en jien filanthropika idrimata. ypografeis simvolaio, dkiavasto ji istera. Kanenas den se trava pou ta genia na goraseis spiti pou den eheis lefta na xofliseis. stin kypro i trapeza thelei 7-15 hronia na sou piasei spiti. pothen na daneisoun twra pou edanisan jie den mporoun na ta piasoun pisw?
    mporoume na miloume oso theloume gia itn aplistia ton trapezwn, gia ta terastia tous kerdi alla as min xehname oti ME DIKI MAS THELISI pamen jie kamnoumen daneia konta tous. Opos otan paeis se ena estiatorio jie paraggeleis oti eshei to menou, en gyrefkeis fain tis manas sou pou se volefkei.

    symfono omos file apolyta mazi sou gia tin maziki apohavnosi tou kosmou me ta reality shows jie tis sensationalised idiseis , tin eterovari kalipsi tis epikairotitas.

    Omos rota ena Voriokoreati an thelei na einai stin Voria i stin Notia Korea. Rota ena apo to Guam, i Porto Rikano an eshie parapono. Osoi taftistikan me ta amerikanika simferononta simera en pio mprosta me osous enantiothikan. Den to vrisko ithiko jie sosto na les tou allou «I eisai mazi mas i enantion mas» alla ta pramata etsi doulefkoun.
    To dithen tis amerikis misw to ji egw. Omos tin hora jie afto pou presvevi (apo ti genesi tis, oi monon ta xronia meta ton B pagkosmio polemo) thavmazw to. Jie opos eipes, en exairetikos kosmos oi amerikanoi.

  19. Φίλε μου καλέ και αγαπημένε, πιστεύω ότι εξακολουθείς να κάνεις το ίδιο λάθος. Εκφράζεις το θαυμασμό σου με επιχειρήματα του τύπου «οι άλλοι εν χειρότεροι». Συμφωνώ ότι πολλοί εν χειρότεροι, αυτό δεν μας κάνει εμάς καλούς όμως.

    Όπως και εσύ έτσι και εγώ δούλευα παράνομα και σπούδαζα, και για αυτό ευχαριστώ την Αμερική γιατί αλειώς δεν θα σπούδαζα ποτέ και πουθενά.

    Ας μην μιλήσω για δημόσια παιδεία γιατί θα βγω εκτός ορίων (Ο υπέυθυνος του προγραμματισμού για την δημόσια εκπαίδευση στο Σικάγο ήταν Έλληνας και φίλος, και έτσι έχω μια άποψη περί της ποιότητας της παιδείας η οποία μπορεί να περιγραφεί απλά ως 1. Ξεσκαρτάρισμα 2. Προώθηση και διαφήμιση των αρίστων 3. Ρίξιμο από τον Ταϋγετο των υπολοίπων)

    Ασφάλεια- Φίλε δες το «sicko». Τις ψευτοαρρώστειες τις καλύπτει η ασφάλεια. Ρώτα όμως για τα HMOs να δεις πόσο ευχαριστημένος και πόσο ασφαλής νιώθει ο κόσμος.

    Συμφωνώ ότι τα μεγάλα corporations εργοδοτούν. Ξεχνάς όμως κάτι- «He suspended the gold standard, embarked on huge public works programs like Autobahns, protected industry from foreign competition, expanded credit, instituted jobs programs, bullied the private sector on prices and production decisions, vastly expanded the military, enforced capital controls, instituted family planning, penalized smoking, brought about national health care and unemployment insurance, imposed education standards.» <– Αυτά τα έκανε ο Χίτλερ..Ωραία δεν ακούγονται? Δουλειές, πολλές δουλειές, πάρα πολλές δουλειές….αλλά στο τέλος…? Έτσι και τα corporations, τα πιόνια προς τέρψην του βασιλέα…και τα πίονια πεινούν (GM, Chrysler klp) ενώ οι βασιλιάδες παίρνουν μπόνους εκατομμυρρίων..

    Έτσι καταλήγω…γουστάρω τον ρομαντισμό δημιούργησε και υπήρξε η Αμερική. Μισώ την ωμότητα της πραγματικότητας της Αμερικής και πάντα όλα αυτά stand-alone, χωρίς συμψηφισμό με άλλα καθεστώτα.

  20. Δε λεω οτι στην Κυπρο η υγεια ειναι δωρεαν. Θα επρεπε να ειναι ομως. Και λεω οτι σε θεματα παιδειας και υγειας η Αμερικη δεν ειναι το παραδειγμα που θα πρεπει να εχουμε ως προτυπο.
    Να μου πεις για τον Καναδα ναι.. εκει ειναι πολυ καλυτερα τα πραγματα πιστευω σε σχεση με την Αμερικη.

    Οσο για την ελευθερια εκφρασης, αν πρεπει να συγκρινουμε με χωρες οπως η Τουρκια και η Κινα για να πουμε οτι ειναι καλυτερα τα πραγματα τοτε…παρετα καλυτερα..

    Δεν κρινω με τα δεδομενα του 1500, αλλα ακριβως για να δεις οτι δεν ειναι τοσο ροδινα τα πραγματα στην Αμερικη, εχουν περασει 500 χρονια σε μια τοσο πολυπολιτισμικη κοινωνια και ακομα υπαρχουν εντονα ρατσιστικα φαινομενα.
    Ουτε εμεις ειμαστε καλυτεροι ναι αλλα ουτε αυτοι.

    Ρωτας γιατι να πληρωνει ο φορολογουμενος και οχι μονο αυτος που θελει να σπουδασει.. Αν ξεκινησουμε ετσι – γιατι να φορολογουμαι για το ενα και το αλλο – που τραβας τη γραμμη? να μη φορολογουμαστε για την παιδεια η για την υγεια και την ασφαλεια μας και να φορολογουμαστε μονο για τους δρομους? Η παιδεια και η υγεια δεν ειναι απαραιτητες υποδομες για ενα κρατος οσο και οι δρομοι κτλ?

    Κατα την αποψη μου η νοοτροπια ο καθενας για το τομαρι του ειναι η πλεον φασιστικη απο ολες.
    Μια απο τις βασικες αρχες που πρεπει να διεπει μια συχρονη δημοκρατια ειναι η αλληλεγγυη – βοηθαμε ολοι για να περναμε ολοι καλα.
    το ποσοστο του ΑΕΠ που λες οτι δινεται στην Αμερικη για παιδεια και υγεια πως αξιοποιειται? σιγουρα οχι για να εχουν ολοι περιθαλψη και ευκαιριες για σπουδες γιατι αλλιως δε θα παττιζε ο κοσμος στην Αμερικη οταν αρωστησει η θελει να σπουδασει.

    Δεν λεω οτι ειναι ολα χαλια στην Αμερικη αλλα δεν ειναι και ολα τοσο καλα οσο τα περιγραφεις.
    Οπως δεν ηταν ολα χαλια σε ολες τις κουμμουνιστικες χωρες. Υπηρχαν και πολλα καλα τα ποια παραβλεπουμε

  21. Μπορώ να είμαι και είμαι Έλληνας Κύπριος ή αλλιώς Έλληνας που ζει στην Κύπρο, ακόμα και σκέτο Κύπριος δεν έχω πρόβλημα να δηλώνω αφού Κύπριος=Έλληνας. Την ψευτο-«ταυτότητα» «Ειμαι Κυπραίος τζαι οι Έλληνας» δεν τη δέχομαι αφού είναι τουλάχιστον βλακώδης και επικίνδυνη.

  22. Για την Αμερική του 2008 μιλάς;
    Για την USA του 2008;
    Είναι έτσι όπως τα λες; Τα τσέκαρες; (πχ απο την πρώτη πρόταση διαβάζω …παράγει περισσότερο πλούτο…. ενώ το σωστό είναι ….κόβει περισσότερο χρήμα απ’ ότι πρέπει να έχει…)

    Φέτος το έγραψες το post ή πριν 20-30 χρόνια;

  23. mia aporia: skeftikate pote ti tha ginotan ston kaimeno ton planiti an iperdinami itan i kypros anti i ameriki?? kai planitarhis o kathe tassos i estw o hristofias? emeis agapoume polla olous tous kaimenous tis gis ennen?? kai eimaste kai oi prwtoi perivallontistes.. kai otan mas epetassen 2-3 bombes kanenas palestinios den tha ekamnamen antipoina giati en kriman oi palestinioi, swsta?? oute tha eihamen ennoia na prostatevoume ta simferonta mas se alles hwres dioti genika emas en mas koftei pou ta riallia..i exousia pou ehei i ameriki ferei poli megales efthines tis opoies den mboroume na dianoithoume kai opoia hwra kai na eihe afti tin exousia ta idia kai poli heirotera tha ekane.

  24. Αγαπητή Αμερικάνα, η δική μας ανυπαρξία, το πόσο καραγκιόζηδες και υποκριτές είμαστε, το πόσο δειλοί και ρατσιστές είμαστε εμείς σαν λαός, δεν σημαίνει αυτόματα ότι όποιος είναι ΄καλύτερος από εμάς (ή λιγότερο χειρότερος) είναι και καλός…

  25. «Γιατί οι φελλοί δεν παν μπροστά τζικάτω.»
    Personal favorite. Τουλάχιστον να επερίμενες ως την ορκομωσία είσιε τζαι ένα έλεος… κοντή μνήμη αλλά όι τζαι έτσι. Λέγε με Ρόναλντ.

    Βασικά δαμαί βλέπω το εξής: Βλάκας εν είσαι, οπότε εν φαντάζουμαι να μεν αντιλαμβάνεσαι τα τεράστια κενά στα σημεία σου, τζαι όσα αρνητικά εν αναφέρεις καθόλου. Άρα γράφεις τα σαν απάντηση σε κάποιο ή σαν γενική απάντηση σε όσους παρουσιάζουν εξίσου μονόπλευρα την Αμερική που την αντίθετη σκοπιά.

    Πρέπει να σου πω όμως ότι στο τέλος της ημέρας εγώ που το διαβάζω απλά θεωρώ σε εξίσου αφελή/ευαγγελιστή/φανατικό, επειδή είτε που τη μια πλευρά γράφει μαλακίες κάποιος είτε που την άλλη, πάλε μαλακίες ένι.

  26. Καλά πελλέ..
    Έσιει φορές που διερωτούμαι αν πραγματικά σκέφτεσε τζιαι γράφεις τα τούτα ή αν απλά θέλεις να προκαλείς εντυπώσεις.
    Το ότι η Αμερική εν το λίκνο του καπιταλισμού τζιαι εσύ δεξιός ως τα μπούνια, εν κάμνει την Αμερική την γής της επαγγελίας.
    Ούλλα όσα υποστηρίζεις εν σχετικά τζιαι αόριστα. Στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο η Αμερική ίσιεν 416,800 θανάτους στρατιωτών τζιαι 1700 θανάτους πολιτών.
    Η Σοβιετική ένωση, ίσιεν 10,700,000 τζιαι 11,400,000 αντίστοιχα.
    Τι κάμνει την Αμερική ποιο σημαντική στην προκειμένη περίοδο;
    Μπάι δε γούει, στην Αμερική αν αρρωστήσεις τζιαι έν έισιης ασφάλεια τρών σε οι σιήλλοι μες τους δρόμους.
    Στην Κύπρο, φκάλλεις άφθες πας τα σιείλη τζιαι βουράς στο γενικό να σου δώκουν κρέμα..μούχτι..

  27. Ε Φιρφιρή παρέτα τα πολιτικά μάνα μου διότι χαλάς το ταλέντο σου. Τζιαι πραγματικά δεν σου το λαλώ επειδή δεν συμφωνώ με αυτά που λαλείς ή επειδή τα βρίσκω κάτι μεταξύ λουβάνες τζιαι κόνναρα. Εχτός που αν προκαλείς έτσι για να δουλεύκεις τους επισκέπτας σου τζιαι να κάμνεις χάζιν.

    Εγώ πάντως, παρόλον που με ενδίαφέρουν τα πολιτικά, εκτός που οικολογίαν που ξέρω τι λαλώ, η τέλως πάντων κάτι ξέρω, δεν γράφω τζιαι δεν απαντώ πολιτικά μες το μπλογκ μου. Πολιτικά γράφω στο Προεδρικές τζιαι έτσι διαχωρίζω τα θκυό στύλ. Οπότε, ότι μαλακίαν γράψω πολιτικά, δεν μεινίσκει σαν την τσιλλάραν της όρνιθας την ασάριστην μες το μπλογκ. Έλα τζιαι σύ στο προεδρικές τζιαι ζήτα να σε κάμει ο Νουλλής μέλος, οπόταν, ότι έχεις να πεις πολιτικά να μας το λαλείς τζιειμέσα. Άφης το μπλογκ σου τζιαι ανάπτυξε το ταλέντοςν σου με κουβέντες πιό διαχρονικές τζιαι βάλλε τα πολιτικά σε πιό εφήμερα στέκκια όπου τζιαι να σου φύει τζιαι κανέναν άκρουστον, έν πειράζει. Τα παραπάνω που λέγονται στες πολιτικές συζητήσεις εν άκρουστα έτσι τζιαι αλλιώς.

  28. Επι της ουσίας, τζιαι μιλώντας για άκρουστα, όταν εμίλησες κάπου για αποδοτικότηταν της αμερικανικής οικονομίας έκαμες με τζιαι εγέλασα. Επήα πας το σάιντ της CIA τζιαι εκοίταξα τα στατιστικά στοιχεία ούλλων των χωρών. Οι Αμερικάνοι φκάλλου κάπου 36 000 $ ανά κκελλέν τζιαι κρούζουν 9600 λιτρα πετρόλαον (στοιχεία του 2002, τωρά εν σιειρόττερα). Οι Ελβετοί φκάλλουν 31 000 $ κρούζοντας κάτω που 4500 λίτρα. Η παραγωγικότητα του Αμερικάνου εν 0.26 λίτρα το $, του Ελβετού 0.14 τζιαι του μέσου ευρωπαίου κάτω που 0.2. Όταν το πετρόλαον πάει 80$ το βαρέλλιν, η αποδοτικότητα του αμερικανικού δολλαρίου είναι 87% τζιαι άμαν ξεβεί στα 160 ππέφτει στα 75%. Το 2009 εν να φκάλουμεν την μεγιστην παραγωγήν πετρελαίου τζιαι απο τούδε τζιαι στο εξής κάθε χρόνον τζιαι λλιόττερον. Αν μου εύρεις υπαλλακτικήν λύσην για την ενέργειαν να σε προτείνω για Νόμπελ. Για ποιάν αποδοτικότηταν μιλούμεν όταν ακόμα τζιαι η κύπρος έχει λλιόττερα έξοδα πετρελαίου για κάθε δολάριον που φκάλλει (0.24 l/$); Άσε που η αμερικάνικη πολεοδομία υποθήκευσεν τον μελλον της χώρας στο ιδιωτικόν αυτοκίνητον τζιαι δεν υπάρχει λύση με μαζικά μέσα μεταφορών όπως στην Ευρώπην. Άμαν κρούζεις που τα 100€ τα 10-25 σε πετρόλαον για τί αποδωτικότηταν μιλούμεν; Άσε που χρειάζεσαι άλλα τόσα για να πέμπεις τους στρατιώτες, τα ττάνκς, τα αεροπλάνα τζιαι τες πόμπες για να κουμαντάρουν τους Αράπηες που κατέχουν τα πετρόλαα. Άμαν σου λαλώ ότι οι Αμερικάνοι παν φούσπιν σιυφτοί με τα τζιέρρατα πας τον τοίχον εν αυτόν που εννοώ. Τζιαι αυτή είναι η βάση του γέλιου μου όταν λαλείς ότι οι Αμερικάνοι εν ευέλικτοι τζιαι αποδωτικοί. Ιδίως ξέροντας πόσον δύσκολον είναι να γυρίσεις τον τρόχόν τζιαι να κάμεις οικονομίαν τζιαι απεξάρτησην που την ενέργειαν. matter matters too Φιρφιρή μου τζιαι δυστυχώς κάποτε έρκεται η ώρα που η φυσική κυβερνά την οικονομίαν. Αν δεν αλλάξουν συνθέμελλα την οικονομίαν τους, η φυσική εκαταδίκασεν τους τζιαι θα παν τζιαι τούτοι τζιεί που πήεν η Σοβιετική Ένωση. Με πόμπες τους σώζουν με πυρινικά, αφού όπως λαλείς τζιαι σύ κρεμμάζουνται με το σσιοινίν το δικόν τους. Τζιαι είπα σου, μακάρι να μεν μας πάρουν τζιαι μας μαζίν στον λαιμόν τους.

  29. Firfiri, Xronia Polla prota prota.

    To arthro sou einai akairo logo tou ti ginetai sti Gaza pou ennoeitai pos exoun xeri k oi amerikanoi (oxi pos i Hamas e kali diladi). Einai mia apti apodeiksi pos diakivernate i america (to evraiko lobby kammi tous oti thelei)

    Eimai katoikos Manhattan auti ti stigmi k douleuo se ena global corporation (na min anoiksoume kouventa gia to ti esti globalization giati den tha teliosoume potte) tzai amoivomai para polla psila tzai theoro ton eauto mou os ena apo tou pio tixerous adropous tou kosmou (pisteulo mesa sto 0,0000000001% tou kosmou). Alla touto den simainei pos exo dikaioma na paravlepo tin pragmatikotita. Polla pramata pou laleis enne katholou sosta.
    H Ameriki empike stous 2 pagosmious polemous gia kathara oikonomika simferonta (eksou k agnoise tin pliroforia apo tous Australous oti to iaponiko nautiko eksikinise gia to Pearl Harbor) k oxi gia na sosei to kosmo pou to nazismo.
    H paragogikotita nai ekamposo psili -especially after the 2001-2003 recession) alla mono stous arithmous. Dio paradeigmata: Epiga sto AVIS na enoikiaso autokinito i ora 08.30am k eperadosa to i ora 21.30: H upallilos (latina apo notio ameriki) itan i idia dld edouleuke oulli mera. Pao sto supermarket gireuko ena ipallilo na rotiso kati, ipalliloi den iparxoun (tzai ama evreis kanena meta pou 5 lepta, einai agenestatos k den exei oreksi na sou milisei). Etsi paragogikotita den diarkei. Giati? Giati stin ameriki to essense einai to corporation k oxi o consumer k sinepos etsi oikonomiki anaptiksi den tha diarkesi poli…I am afraid, the end of the empire is approacing..

    Den tha miliso gia ugeia, paideia, racism (ta meli tis KKK auksithikan meta pou eksevike o Obama proedros) k alla polla

    Mporo na doso kai alla paradeigmata politikou, koinonikou k oikonimikou xaraktira alla anafora exei idi ginei apo allous.

    Sigoura e kalitteri pou mas se sxedon oullous tous tomeis (gia tin Ellada den to sizito). To thema den einai na sigrinome tin USA me tin Kirpo alla na mporoume na doume tin pragmatikotita me to na sigrinoume me to ideato tzai to dikaion kosmo pou oramatizetai kade sostos adropos pano ston planiti: i ameriki einai mia autokratoria pou dolofonei kiriolektika (vlepe px dekaeti embargo sto Iraq) osous (athoous k mi) enantionontai sto simferonta tis.

    Firfiri, me olo to sevasmo, to arthro sou periexei asafies, einai ellipi k den einai antiprosopeutiko tis pragmatikotitas.

    Misoume tin Amerkiki gia allous logous….

  30. Ντάξει σιορ έγραψεν ο άνθρωπος πέντε πράματα για το αμερικκα τζαι έτρεξαν ούλλοι οι φιλόσοφοι-παντογνώστες να τον ψεξουν τζαι να τον διορθώσουν. Μπορεί τζαι εγώ να διαφώνησα με πολλά τζαι να είπα κάποια πράματα αλλά εν τον έπιασα τζαι που τον λαιμό!! relaxxxxx!!

    Καλή Χρονιά

  31. είπαν σου το τζιάλλοι, επαναλαμβάνω το τζιαι εγώ. αφού δεν καταλάβεις, γιατί επιμένεις να γράφεις πολιτικά; γράφε τες χιουμορίστικες σου ιστορίες στην κυπριακή γλώσσα που σου περνούν τζιαι παρέτα τες δήθεν πολιτικές αναλύσεις. μοιάζεις με πρωτοετή φοιτητή που τρώει το κουτόχορτο της δυτικής προπαγάνδας τζιαι νομίζει ότι εκατάλαβε το πως λειτουργούν τα κοινωνικο-οικονομικά τζιαι πολιτικά συστήματα…

  32. Θα ηθελα να ξαναγραψεις το ιδιο αρθρο το ιδιο απλοποιημενα και απολυτα οπως το υφισταμενο αλλα αυτη τη φορα απο αρνητικη σκοπια. Διερωτομαι ποσοι απο τους σχολιαστες θα το βρουν απλουστευμενο και οτι παραποιει την ιστορια και ποσοι θα επιδοθουν σε ακατασχετο αντιαμερικανισμο.

  33. Αγαπητέ Ανδρέα, αν ο Φιρφιρής γράψει αυτόν που του προτείνεις, με το ταλέντον που έχει, θα γράψει την μεγαλύτερη σάτυρα για τους αντιρατσιστές αντιαμέρικάνους καθως πρέπει ρατσιστές.

    Φιρφιρή μου θκιαβάζοντας το σχόλιον του Γρηγόρη (τον οποίον κατα τ΄άλλα εκτιμώ πάρα πολλά) φοούμαι μπάς τζιαι φαίνεται τζιαι το δικόν μου σχόλιον πιο πάνω τόσον υποτιμητικόν τζιαι απαξιωτικόν.

    Δεν νομίζω ότι το μόνον που σου περνά είναι να γράφεις κυπριακές χιουμορίστικες ιστορίες, οι ιστορίες σου θεωρώ ότι έχουν πολλά, μα πολλά παραπάνω που απλά το χιούμορ τους, τζιαι ιδίως δεν νομίζω πως ότι πολιτικά λαλείς (με τα οποία δεν συμφωνώ) φκαίνουν από υπερβολικήν δόσην κουτόχορτου που έφαες που την δυτικήν προπαγάνδαν.

    Επίσεις ήθελα να σου πώ ότι βρίσκω μεγάλην πικραντερίαν κάτι που σου είπεν κάποιος άλλος σε παλιόττερην πολιτικήν συζήτησην που άννοιξες, ότι τάχα, λλίον πολλά, ο λόγος που δεν συμπαθάς τες εξεγέρσεις είναι επειδή οι μάλλουροι οι ανάρχες αρκέφκουν να έχουν πέρασην στες γκόμενες τζιαι τους αντιπαθάς που την αζούλαν σου.

    Σου εύχουμαι καλήν χρονιά, τζιαι του χρόνου να έχουμεν αντιπρόεδρον τουρκοκύπριον.

  34. Έχουμεν ήδη πρόεδρον τούρκον αν έχουμε τζαι αντιπρόεδρο επίσης τούρκο κατίσιη μας!!

  35. ena pou ta new years resolutions mou itan na men ksanasxolitho me pellares san kai autes pou grafeis kai na min xalo tin zaxarenia mou gia kanena. gia auto, den asxoloume. oson kai na me troei na sxoliaso, apla den tha to kamo!! einai mia prosopiki maxi. lol.

  36. @ οικοδεσπότης
    Αμάν ρε Φιρφιρή τί έγκλημα έκαμες. Ετόλμησες και είπες καλό λόγο για την Αμερική.

    @ απαξιωτές
    Εν δικό του το μπλογκ ό,τι θέλει γράφει. Εν σας αρέσκει πηένετε πάρακατω. Δηλαδή όποιος δεν συμφωνεί μαζί σας είναι αυτόματα λάθος. Ο τύπος γουστάρει την Αμερική, κάποιοι γουστάρετε την Κούβα. Γούστα είναι αυτά και μεν προσποιήστε ότι οι δικές σας οι απόψεις είναι αντικειμενικές / πιο εμπεριστατωμένες. Ειδικά όταν οι πλήστοι ούτε καν αντιπάραθεσαν ουσιαστικά αντι-επιχειρήματα, εκτός που κλασσικές αερολογίες.

    Αφού ξέρετε ότι ο Φιρφιρής είναι φιλελεύθερος – καπιταλιστής τί πιάνεστε πόι-σιέρι όταν λαλεί τα δικά του. Τελικά έσχιει πολλούς σταυροφόρους η μπλογκόσφαιρα.

    Άτε καλή χρονιά

  37. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο sceptic anonymous βάλλει έναν πρόβλημαν στην πραγματικήν του διάστασην.

    Ατε, καλή χρονιά σου τζιαι σένα, τζιαι σου εύχομαι τζιαι σέναν αντιπρόεδρον τουρκοκύπριον το 2009 να σπάσει ο μή sceptic ανώνυμος που καγρεύκει ότι έχει πρόεδρον Τούρκον.

  38. φίλε ασέρας τζιαι σκέπτικ,
    ας μεν τα ισοπεδώνουμεν ούλλα δαμέ με έναν σχετικισμό χωρίς όρια.
    το θέμα δεν είναι οι πολιτικές πεποιθήσεις του φιρφιρή. εν ο στρεβλός τρόπος με τον οποίο τες παραθέτει βασισμένος δήθεν σε παρατηρημένα γεγονότα τζιαι αντικειμενικές αλήθκιες (παραγωγικότητα, δημοκρατία, περιορισμός εκκλησίας κτλ) που απλά δεν υφίστανται. τζιαι έννεν θέμα γούστου δαμέ, εν θέμαν ανάλυσης. τζιαι υπάρχουν σωστές τζιαι λάθος αναλύσεις, λλιόττερον τζιαι περισόττερον εμπεριστατωμένες τοποθετήσεις. το ότι ο φιρφιρής έσιει λογοτεχνικό ταλέντο δεν είναι υπό αμφισβήτηση. άλλον όμως το διήγημαν τζιαι άλλον η ανάλυση. η δική μου θέση σαν αναγνώστης εν ότι εν πρέπει να τα σμίει, τουλάχιστον με τον τρόπο που το κάμνει. υπάρχουν επιχειρήματα προς υπεράσπισην της αμερικής τζιαι του καπιταλισμού. ας τα έβρει παρά να προσπαθεί να τα κατασκευάσει βασισμένος σε ψέματα τζιαι ανακρίβειες.

  39. an sa areski toso polla na pais na minis

  40. Ο τρόπος όμως που του το είπες Γληόρη ήταν λλίον απαξιωτικός (τζιαι ο δικός μου λλίον δασκαλίστικος).

  41. Ναι, Γρηγόρη, αλλά ο Φιρφιρής (νομίζω δηλαδή) πάλι μιλά μεταξύ σοβαρού και αστείου και μάλλον θέλει να θίξει τον αντιαμερικανισμό που δεν προέρχεται από βαθιά σκέψη αλλά από κεκτημένη ταχύτητα. Σε τούτο συμφωνώ με τον Φιρφιρή αλλά και εγώ είμαι σίγουρος ότι αν κάτσω να ψάξω αυτά που λέει για την Αμερική είμαι σίγουρος ότι θα βρω αδυναμίες. Ειδικά τούτο με την εκκλησία, αν έπινα καφέ τζίνη την ώρα θα ήθελα νέο λάπ-τοπ. Μιλούμε στην Αμερική πάνε δικαστήριο για να αποφασίσουν αν εξελικτήκαμε που τους πίθηκους ή αν μας έπλασε ο Θεός πριν 10 000 χρόνια. Ο δικός μας ο Αρχιεπίσκοπος είναι αρνί σε σύγκριση με τους Ευαγγελιστές, άσχετον αν δεν υπαρχει οργανωμένη κεντρική Εκκλησία της Αμερικής, ευτυχώς δηλαδη.

    Τέλος πάντων το θέμα δεν είναι ότι κάποιοι διαφώνησαν μαζί του, αλλά ο τρόπος που τρέξαμε να του πούμε πόσο λάθος είναι και να μεν ξαναγράψει για πολιτικά θέματα. Επιχειρήματα, όχι αφορισμούς και προ πάντων να μην ξενίζει όταν κάποιος έχει διαφορετική άποψη, ειδικά ο Φιρφιρή που έχει ξεκάθαρη ιδεολογία. Είναι σαν να και μπω στο ιστολόγιο του Ασερά και να του πω μα γιατί δεν γράφεις στα Νέα Ελληνικά!

    Φιλικά πάντα

  42. για τον αντι-αμερικανισμό ΄της κεκτημένης ταχύτητας τζιαι της επιφανειακής ανάλυσης τζιαι εγώ συμφωνώ ότι εν προβληματικός τζιαι ίσως τζιαι επικίνδυνος. πολλές φορές εκοντραρίστηκα με ΚΚΕεδες τζαι ΑΚΕΛικούς για το «φονιάδες των λαών Αμερικάνοι». τούτον όμως έσιει να κάμει με την εθνοκεντρική κοσμοαντίληψη που εν διάχυτη στην κοινωνία ότι τα «έθνη» αποτελούν ιστορικά υποκείμενα. άλλον ο αμερικάνικος τζιαι ο ισραηλινός μηχανισμός διεθνούς καταστολής τζιαι άλλον ο λαός/πλήθος/κοινωνία που κατοικά στην ΗΠΑ ή στο Ισραήλ.

  43. Φιρφιρή, λαλείς ότι:
    «@aceras I evropi akoma en polla artiriosklirotiki en shesi me tin ameriki, isteri en shesi me tin ameriki stin erevna, stin organosi. »

    Πώς το στηρίζεις τούτο;
    Δαμέ αμφισβητούν τη θεωρία της εξέλιξης τζιαι πλασάρουν το «intelligent design» ή πώς το λαλούν.

    Με συγχύζεις τη δύναμη με το πνεύμα. Οι Αμερικάνοι είναι απο τις πιό συντηρητικές κοινωνίες εκτός μερικών μεγαλουπόλεων (βλ. Σικάγο), καμία σχέση με την ουσιαστική ελευθερία του λόγου/πνεύματος που επικρατεί λλίο πολλά στην Ευρώπη.

    Ο Aceras εν καλά που σου λαλεί, αν θέλεις να δείς τον καλλύττερο σου, κοίταξε στην Ευρώπη.

  44. Εν ο χάρος μου να γίνεται μια συζήτηση (όποιου επιπέδου τζιαι να είναι) τζιαι να μπαίνει μες την μέση ο κάθε μισοάκυρος – μισοέγκυρος να λαλεί την στάνταρ κουβέντα (που νομίζει ότι εν τζιαι έξυπνη, τζιαι αντικειμενική)
    «Εεεε…ο καθένας ότι θέλει λαλεί,αμα διαφωνείτε πιένετε πάρακατω».
    Όποιος φκάλλει την άποψη του στον αέρα, πρέπει να δέχεται κριτική.Είτε καλή, είτε κακή, είτε να συμφωνεί μαζί του είτε να διαφωνεί.
    Σε ούλλα τα πράματα πρέπει να γίνεται συζήτηση, τζιαι πολλές φορές το να αγριέυκει τούτη η συζήτηση, εν ποιό υγιές που το να υποκρίνουνται ούλλοι ότι συμφωνούν.
    Οπόταν ρε septic, κάμνεις κακό στην συζήτηση (αν δεν έπιαες το υπονοούμενο).
    Αν δεν έσιεις κάτι που να προσφέρει να πείς, καλύτερα μεν κάμνεις τον κόπο.
    Η συγκεκριμένη νοοτροπία τζιαι άποψη, δείχνει απλά ότι εν έσιεις άποψη.
    Θένκς.

  45. Εγώ που μεινίσκω αμερική δαμαί τζιαι 17 χρόνια τζιαι ξέρω τζιαι τα καλά της τζιαι τα κακά της, που θωρώ τί έκαμεν στον κόσμον σε αγαθοεργίες τζιαι ακολασίες, έχω άλλην εικόναν που τούτην που παρουσιάζουν οι μισούντες ή οι αγαπούντες την χώραν τούτη. Τζιαι οι δκυό οι πλευρές περιέχουν μονοχρωματικές θέσεις οι οποίες δέν εκφράζουν την πραγματικότηταν ολοκληρωμένα.

    Την αμερικήν, εγώ αγαπωμισωαδιαφορώ την, τζιαι τούτος ο τρόπος σκέψης πιάννει ούλλες τες πάντες.

    Άτε, μέν μαλλώννετε.

  46. Re firfiri poly wraio to arthro sou..symfono sxedon se ola. Exalases mou ta llion omos me ta antiaristera sou sxolia. Dikaioma sou na eisai..oti eisai..alla en eterkazan me to arthro sou. Etsi gia na ksereis stin rossia ekatargisan ta kouponia fagitou alla stin ameriki ehoun ta. Ennen oti dixnei to CNN etc. Oso gia tis proin koummounistikes xores, aman rotiseis ton lao ti protima tha ekplageis. Eimoun prosfata roumania kai rotisa ton taksitzi. Mou eipe oti me ton tsiaouseskou edoulefke 6 meres tin vdomada kai eixen apo ola.
    Tora doulevei 7 meres kai den ehei tipota.
    Fkale esy loarkasmon.

  47. simo
    τα κουπονια φαγητού έχουν τα για να βοηθούν τους φτωχούς τζιαι άπορους να βάλουν φαϊν στο τραπέζιν, έννεν κανένα μυστικό που χώννουν οι αμερικάνοι.
    Εν καλό πρόγραμμα (http://www.fns.usda.gov/FSP/)
    για καπιταλιστές που έναι.

    Η τεράστια φτώσια που υπάρχει δαμε εν φώς φανάριν, άν σου στείλω φωτογραφίες της πόλης μου εννα φρίξεις, τζιαι όσοι θωρούν ταινίες του χόλλυγουτ τζιαι CNN/FOX τζιαι φκάλλουν συμπεράσματα που τζιαμέ για την πλούσιαν κοινωνίαν της αμερικής έν έχουν ολικήν εικόνα, σωστά;

  48. Μιλάς για ένα κράτος που ιδρύθηκε πάνω στη γενοκτονία των ιθαγενών.
    Που αναπτύχθηκε καταληστεύοντας και αιματοκυλώντας την ήπειρο στην οποία βρίσκεται.
    Που απομυζά τους πόρους όλου του πλανήτη.
    Που ξοδεύει ενέργεια και τρόφιμα πολλαπλάσια του πληθυσμού της.
    Που φτιάχνει πολέμους όποτε γουστάρει, είτε μετέχει σε αυτούς είτε όχι.
    Που ελέγχει τα μυαλά δισεκατομμυρίων ανθρώπων μέσω του κινηματογράφου και της ψυχιατρικής.
    Που κάνει συνεχώς πειράματα για να ελέγξει και τα υπόλοιπα μυαλά.
    Που κατασκευάζει τρομοκρατικά σενάρια για να μας κάνει τη ζωή δύσκολη.
    Που κρατάει εκατομμύρια πολίτες ΤΟΥ άνεργους, πεινασμένους, αγράμματους, ναρκομανείς και άρρωστους.
    Που άφησε την Ευρώπη να διαλυθεί για να το παίξει σωτήρας το 1943. Εξάλλου είναι κι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ πόλεμος που κέρδισε -χάρη στη θυσία των Ελλήνων και των Ρώσων!
    Που θεωρεί ότι όποιος είναι φτωχός είναι τεμπέλης, ενώ όποιος είναι πλούσιος έχει την ευλογία του Θεού.
    Που έχει δύο πανομοιότυπα κόμματα τα οποία εναλλάσσονται, και άλλα πολλά για διακόσμηση.
    Που έχει τους περισσότερους φυλακισμένους (κυρίως έγχρωμους) και τους περισσότερους πολίτες χωρίς δικαιωμα ψήφου από όλα τα άλλα κράτη.
    Που αρνείται να συμβάλει με οποιονδήποτε τρόπο στη μείωση των ρύπων.
    Που όταν δεν γουστάρει την κυβέρνηση μιας χώρας, της προκαλεί οικονομική ασφυξία μέχρι να την αλλάξει.
    Που είναι βουτηγμένο στα σκάνδαλα και στη διαφθορά αλλά το αποκρύπτει επιμελώς.
    Που πουλάει ναρκωτικά, όπλα, ανθρώπους και προστασία,

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ;

    Αν απλώς αστειεύεσαι, πες το μας να ησυχάσουμε και ξαναγύρνα στα χαριτωμένα κειμενάκια σου που αγαπήσαμε.
    Διαφορετικά, δεν βλέπω τι σε κρατάει στην Κύπρο και δεν μεταναστεύεις στη χώρα των ονείρων σου. Το ότι δεν θα έχεις τη μαμά να σου πλένει τα σώβρακα;
    Όσο για τη Σοβιετική Ένωση, γιατί θα πρέπει να συγκρίνουμε δυο εγκληματικά καθεστώτα για να πούμε ποιο σκότωσε λιγότερους;
    Αν όχι, απλώς πήγαινε

  49. Ελληνίδες, Έλληνες. Σόρρυ για την καθυστέρησην αλλά ας εν τζιαι τωρά…

    Παρά να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά θα απαντήσω λλίον πιο γενικά τζιαι με παραπάνω στοιχεία τζιαι ελπίζω να σας καλύψω ούλλους.
    Αν δεν συμφωνείτε, δεν φταίμε εμείς. Ίσως μερικοί που εσάς να έχουν δίκαιο ότι δεν μου περνά να γράφω πολιτικά πποστς, ότι τρώω κουτόχορτο, είμαι θύμα της δυτικής Αγγλοσαξονικής προπαγάνδας τζιαι ο εγκέφαλος μου εν διακοσμητικού χαρακτήρα.
    Εν πειράζει. Μακάρι να είσαστεν εσείς ανεπηρέαστοι τζιαι αντικειμενικοί τζι αφήστε με εμένα…

    Επιχειρήσεις, απληστία και λομπυς στην Αμερική: Οι πλουσιότεροι της αμερικής πληρώνουν πολλά παραπάνω φόρους από τους υπόλοιπους, με τεράστια διαφορά (τεράστια και το χάσμα φτωχών και πλουσίων) , Βάση του τελευταίου Congressional Budget Report το ποσοστό του εισοδήματος που πληρώνουν φόρους οι Αμερικανοί είναι
    Lowest quintile: 4.3 percent
    Second quintile: 9.9 percent
    Middle quintile: 14.2 percent
    Fourth quintile: 17.4 percent
    Percentiles 81-90: 20.3 percent
    Percentiles 91-95: 22.4 percent
    Percentiles 96-99: 25.7 percent
    Percentiles 99.0-99.5: 29.7 percent
    Percentiles 99.5-99.9: 31.2 percent
    Percentiles 99.9-99.99: 32.1 percent
    Top 0.01 Percentile: 31.5 percent

    Με συγχωρείτε αλλά άμαν κάποιος με πάρει στο κέντρον τζιαι πληρώσω πάνω που τον μισό λογαριασμό τότε θα ήθελα να μου ππέφτει τζιαι λόγος για το τί θα παραγγελθεί που το μενού. Ναι υπάρχουν λόμπυ αλλά υπάρχουν και γκρασρουτ μούβμεντς )που τωρά κάμνουν εμφάνιση στην Κύπρο) και έχουν εκτόπισμα.
    Απαγορεύτηκε το κάπνισμα πολλά πιο πριν σε πολιτείες στην Αμερική παρά σε ευρωπαϊκές χώρες όπως και οι διαφημήσεις για τα τσιγάρα, πολύ πιο αυστηρές είναι ορισμένες αμερικάνικες πολιτείες σε περιβαλλοντικά θέματα (Καλιφόρνια, Ουάσινγκτον, Όρεγκον) παρά οι ευρωπαϊκές χώρες.
    Δεν βλέπω κανένα κακό με τα διάφορα λόμπυ, Εβραϊκό, Ελληνικό, Τουρκικό, pro-life and pro-choice, gay, βιομηχανικό να διεκδικούν προνόμια στο κογκρέσο νοουμένου ότι το κάνουν ΝΟΜΙΜΑ. Ονομάζεται δημοκρατία για μένα τούτο το πράμα.

    Κοινωνικός Συντηρητισμός: Συμφωνώ με τον aceras ότι ακόμα συζητούν την εξέλιξη του ανθρώπου στην αμερική. Έζησα τους τζιαι όντως οι Αμερικανοί εν που τους ποιό συντηρητικούς λαούς που υπάρχουν. Αλλά τουλάχιστων συζητούν θέματα όπως την έκτρωση, την θεωρεία της εξέλιξης, τα δικαιώματα των ομοφυλοφύλων, τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας, τις θετικές δράσεις ενάντια στις διακρίσεις. Γίνεται έτσι διάλογος στην Κύπρο; Τουλάχιστων δεν χώννουνται πίσω που τα δακτύλια τους ούτε ντρέπουνται για τα πιστεύω τους.

    Φτώχεια:
    Η φτώχεια δεν είναι απόλυτη αλλά συγκριτική. Ακόμα τζιαι με τέλεια αναδιανομή του πλούτου ώστε να γυρίσει η μέρα θα έσιει φτωχούς γιατί κάποιοι ξέρουν τζιαι κουμαντάρουν τζιαι κάποιοι όϊ. Έστω και αν δεν υπάρχουν ίσες αφετηρίες άλλον το να είσαι φτωχός στην αμερική τζιαι άλλο στην Αγκόλα (τζιαι να ζεις με λιγότερο που ένα δολάριο την μέρα).
    Μπορεί να μην έχουν ασφάλιση οι φτωχοί, αλλά αυτό είναι γιατί δεν τους αναγκάζει κανένας. Να στέκουν γραμμή, να πιάνουν κουπόνια τζιαι τηλεοράσεις ξέρουν, να ασφαλίζονται δεν ξέρουν…Τα μεσαία και χαμηλά αμοιβόμενα στρώματα είναι υπέυθυνα για την περισσότερη κατανάλωση στην αμερική (ειδικά σε περιπτώσεις χαμηλής ανεργείας όπως ήταν μέχρι και πέρσι). Κόψε πίσω μιαν τηλεόραση ή έναν ζευκάριν Νικε τζιαι γόρασε ασφάλισην υγείας. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του.

    Όπως πάμεν παραπάνω πόρους θα απομυζά οι Κίνα τζιαι η Ινδία σε λίγα χρόνια. Θα τους φταίμε τζίνους για ούλλα τα δεινά του πλανήτη; Οι Αμερικανοί απομυζούν γιατί πληρώνουν. Αν δεν ήταν τζίνοι ούτε σταθερή ροή πετρελαίου ούτε πολλά αγαθά θα είχαμεν. Να σε δώ χωρίς κκομπιούτερ πως θα έγραφες το σχόλιο σου.
    Άφησε η Αμερική την Ευρώπη να διαλυθεί; Ναί όντως αργήσαν να μπουν στον πόλεμο αλλά το έκαναν. Εσύ σαν Κύπρος θα πολεμούσες υπέρ κάποιου άλλου στην άλλη άκρη του κόσμου όταν ο ίδιος δεν απειλείσαι; Θα πήγαινες να πολεμήσεις στην Κίνα; Αλλά το έκαμαν (και για οικονομικό συφμέρον φυσικά). Παραπάνω ένοχη βρίσκω την Ελβετία και κάποιες Σκανδιναβικές χώρες για την «ουδετερότητά» τους τζιαι όϊ την Αμερική που εν στου δκιαούλου την μάνα.
    Σίγουρα δεν είναι τοσο ιδανικά τα πράματα όσο τα περιγράφω αλλά μην παραγνωρίζουμε τον παράγοντα επιλογή που έχουν στην αμερική.
    Στην ευρώπη πληρώνουμε τα μαλλιοκέφαλα μας για ασφάλεια υγείας (μέσω φόρων) που μπορεί να μην χρειαστούμε ποτέ και είμαστε όλοι καλυμμένοι, επιχορηγόντας έτσι τους καπνιστές και όσους προκαλούν μόνοι τους προβλήματα στην υγεία τους. Στην Αμερική δεν πληρώνουν και δεν τους υποχρεώνει κανένας να ασφαλιστούν, αλλά άμαν το χρειαστούν φκαίνουν τζιαι φωνάζουν. Εν έναν τζιαι το αυτόν.

    Πέραν της υγείας ας κοιτάξουμε τζιαι την συγκριτική ευημερία μεταξύ των διαφόρων γενεών μεταναστών. Αν δείτε τα άλματα που γίνονται ανάμεσα στις γενεές τότε όντος παρέχονται πάρα πολλές ευκαιρίες στην μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου.

    Τζιαι επειδή δεν αντέχω θα σχολιάσω τζιαι στον Λωτοφάγο..

    Μόνον οι Αμερικανοί έκαμαν γενοκτονίες ιστορικά τζιαι διαχρονικά; Οι Πορτογάλλοι, οι Εγγλέζοι, οι Γάλλοι, οι Ισπανοί, οι Τούρκοι, οι Έλληνες, οι Γερμανοί, οι Ιταλοί, οι Ισραηλίτες, οι Άραβες (γενοκτονία Σιμητών της Αραβικής χερσονήσου) οι Κινέζοι, οι Ιάπωνες, οι Αιγύπτιοι, οι Ρώσσοι; Χώνεψε το ότι η ιστορία της ανθρωπότητας είναι βαμμένη με αίμα. Τζιαι όταν έφτασαν οι Εγγλέζοι στον Νεό Κόσμο οι Ινδιάνοι σφάζονταν μεταξύ τους (οι φυλές τον βορειοανατολικών πολιτειών). ΟΙ Μάγια ξεκλήρησαν άλλες φυλές στην νότια αμερική το ίδιο και οι ίνκας. Άνοιξε τζιαι κανένα βιβλίο ιστορίας. Όποιος λαός ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ανέπτυσσε οικονομίες κλίμακας υποδούλωνε και επιβαλλόταν στους άλλους. Ουδείς αναμάρτητος τζι ας μην είμαστεν αφελείς. Έναν καιρό αν μας επερνούσε θα εσφάζαμεν κάθε Τουρκοκύπριο…(βλέπε σχέδιο Ακρίτας)

    Η Αμερική δεν πουλά ναρκωτικά αλλά αγοράζει. Επόμενη φορά που θα αρρωστήσεις μην αγοράσεις φάρμακο Αμερικανικής εταιρίας ή προέλευσης. Μιλάς για δικαιώματα ψήφου κλπ. Τουλάχιστον μια συντηρητική χώρα εφκαλεν μαύρο πρόεδρο. Εμείς που βρισκόμαστε;

    Αν τζιαι τωρά που το σκέφτουμαι το σχόλιο του Διάσπορου μπορεί να είναι τζιαι το πιο ισορροπημένο.

    ΥΓ. Προς τους υπόλοιπους αγνώστες του μπλογκ, θέκκιου για τα σχόλια. Points taken.

  50. Καλά πελλέ..
    Εν τζιαι εν πως έσιεις άδικο…εννοώ τα επιχειρήματα σου, εν λογικά..που μια εντελώς καπιταλιστική, οικονομικής επιβίωσης άποψη.
    Το θέμα εν ότι, επιχειρηματολογείς που το διαμερισματούιν σου με την σοπούν σου τζιαι τον εσπρέσσο.
    Αν σου εσύρναν τζιαι σένα πόμπες με το καλημέρα,είμαι σίουρος ότι ούτε εσύ θα τους εγούσταρες.
    Επίσης είμαι σίουρος, ότι αν επεθάνισκεν κάποιος που ήξερες, επειδή εν θα τον εδέχετουν το νοσοκομείο μέσα (λόγω ασφάλισης), πάλε εν θα σου άρεσκε.
    Η Αμερική εμπήκε στον πόλεμο επειδη εβομβαρδίσαν το περλ χάρμπορ τζιαι φυσικά επιβίωσε του πολέμου, επειδή τζίνους εν εσυκώνουνταν κάθε πρωι τα ζέππελιν που την Γερμανία τζιαι να τους κόφκουν την Νέα Υόρκη οικόπεδα.
    Τέλος, τα περι κίνας τζιαι ινδίας, εν θέμα του ποιός σου αρέσκει να σε γαμεί.
    Τουλάχιστον αν θα μας γαμούν να μεν μας σύρνουν τζιαι πόμπες, εγώ έτσι νομίζω.
    Έχουν τζιαι καλά οι Αμερικάνοι σαν λαός τζιαι σαν χώρα.
    Απλά εν μια απολίτηστη, βλαχαδερή, μάζα λαού που την ελέγχουν μερικοί πάμπλουτοι μασώνοι.
    Τζιαι μπάι δε γούει στην Αμερική παν λλιότεροι που τους μισούς να ψηφίσουν.
    Τούτο εν τους κάμνει, φιλελεύθερους αλλα αδιάφορους τζιαι αναίσθητους.
    Τζιαι στην Κύπρο είμαστε ρατσιστές, μες τα λεωφορία μας, οι μαύροι εν εκάθουνταν ποττέ πίσω για να μεν ξημαρίζουν οι λευκοί.
    Ούτε είχαμε ποττέ ξεχωριστούς ψύκτες του νερού για τους Τουρκοκύπριους.
    Εν τέλει, οι Μαγια τζιαι οι Ίνκας,εσφάζουνταν μόνοι τους τζιαι εν ενεκατώναν κανέναν.
    Οι Αμερικάνοι σφάζουν όποιον τους καυλώσει,τζιαι εν ακούν κανένα.
    Άνοιξε τα νέα τζιαι άκου ρε λεβέντη, η Αμερική, εν εδέχτηκε ψήφισμα εκεχειρίας στην Μέση Ανατολή, επειδή η «αυτοάμυνα του Ισραήλ, δεν είναι διαπραγματεύσιμη»
    Αν για σένα εν τούτος ο σωστός λαός τζιαι όι εμείς, πάω πάσο.

  51. Φιρφιρή έσιει χάζιν το ππόστ σου. Αρέσκει μου που οι μισοί θαμώνες εν μορφωμένοι τζιαι έχουν καλά επιχειρήματα, λογικά, τζιαι αναπτύσσουν την θέσην τους ενάντια στην αυτοκρατορίαν καλά. Οι άλλοι μισοί θαμώνες που απλά εκφράζουν μίσος τζιαι πετάσσουν κουβέντες του καφενέ έχουν πλάκαν.

    Θυμίζουν μου προπαγάνδαν των ναζιστών του ᾽30, ή ακόμα του στάλιν για το decadence της δύσης.

  52. en kala pou lalei o Marios re file. Tzai o Joshoua eshei dikaio.

  53. Τούτα ούλλα εν πελλάρες.

    Το ερώτημα που πρέπει να ρωτάτε είναι: Θέλουμε ένα κόσμο χωρις την πορνοβιομηχανία των ΗΠΑ; Ενα κόσμο όπου θα υπάρχουν μόνο Κινέζικες τζιαι Ινδικες τσόντες;

    Ετσι, για να σοβαρευτούμε τζιαι λλίο.

    😀

  54. Tziai malakas k koimismenos.
    Lupoumai se…


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: