Αναρτήθηκε από: firfiris | Δεκέμβριος 22, 2008

‘Tis the season to be jolly..

Κτυπούν μου το κουδούνι μόλις μπαίνω στο μπάνιο. Καρτερώ κόσμο οπόταν πετάσσουμαι πόξω. Παουρίζω «ΕΝΑ ΛΕΠΤΟΟΟ» τζιαι βουρώ τζιαι βάλλω φόρμες. Βουρώ να πάω να αννοίξω διότι όπως φαίνεται ο κωδωνοκρούστης δεν καταλάβει το space-time continuum τζιαι συνεχίζει να κτυπά κουδούνι.

Η είσοδος εν δίπλα που την κουζίναν. Ο Μότζιος βλέποντας με να πηαίννω ποτζί φουρκαστός, νομιζόμενος ότι πάω να του δώσω ληξιόν βουρά τζιαι τζίνος. Ένεκα του ότι έχω παρκέ πάτωμα γλυάζει τζιαι βρέθετε ομπρός μου οπόταν τζιαι κλαππώνουμαι πάνω του. Η κκελλέ μου περνά 10 πόντους ξυστά που την γωνιάν την μουττερήν του άίσλαντ. Σηκώνουμαι πάνω ούλλον νεύρα. Ο Μότζιος καταλάβει το τζιαι βουρά να χωστεί στην κάμαρην του πίσω που το κρεβάτιν του.

Αννοίω την πόρτα τζιαι θωρώ θκυο μιτσιούς, ακούρευτους, αχτένιστους, με τα σιέρκα μες τες πούντζιες. Προς στιγμής ενόμισα ότι οι σκουπιδκιάρηες του Δήμου Στροβόλου (που δεν τους έδωσα πουρπουάρ πέρσι γιατί πληρώνω δημοτικούς φόρους τζιαι δεν μου κάμνουν χατίρι με το να μου καθαρίζουν τα σκουπίδκια μου) ήβραν με τζιαι εστείλαν μου αλητόπαιδα να με δέρουν.

Η δεύτερη εκδοχή ήταν πως οι μιτσιοί εν μέρος συμμορίας που την Ελλάδα με τουρκόγυφτους τσιγγάνους που γυρίζουν τζιαι δκιακονιούν. Εκόντεψα στο δεύτερον. Εν τα κοπελλούδκια των γειτόνων τζιαι ήρταν να πουν τα κάλαντα.

 

-Να τα πούμεν, να τα πούμεν; Ερωτήσαν αγέλαστα, χωρίς την παραμικρήν δόσην ενθουσιασμού τζιαι χριστουγεννιάτικου πνεύματος.

-Πέτε τα ρε κοπέλια.

-Καληνεσπέραναρχοντεςκιαααανεικιανείναιορισμόοοοσαςχριστούτηθείαγέννηση, νάαααπωναπώωωωστ’αρχοντικόοοοοσαςχριστοςγεννάαααταισήμμερον,τηηηηηητηβηθλεεεεμτην πόοοοοοοολη….

Ετραγουδούσαν με την αναπνοή κάποιου που πνίεται στην θάλασσα τζιαι την όρεξην Σομαλού που καρτερά φαϊν που την Γιούνισεφ (με τα σιέρκα μες τες πούντζιες). 

-Ελάτε τζιαι παρετάτε, λαλώ τους. Πληρώνω σαν να μεν ξανατραουδίσετε. Ούτε μαστραππίν να βάλλουν τα ψιλά δεν είχαν.Ούτε «τζιαι του Χρόνου» δεν μου ευχηθήκαν. Μισοδότζιες τέλεια. Μισοδότζιες όπως τους πατρονίσιμους Αϊ Βασίληδες που μάχουνται να φκούν την φωτεινήν την σκαλούα πας τα μπαλκόνια.

Που τζιαιρός που εντυνούμασταν χριστουγεννιάτικα με τα καππελούθκια μας τα κότσινα, επιάναμεν μπουζούκιν τζιαι αυλό τζιαι ετραουδούσαμεν τα κάλαντα με το χαμόγελον, που την αρχήν ως το τέλος. Που εβουρούσαμεν να προλάβουμεν τα σπίθκια πριν να παν άλλοι μιτσιοί τζιαι βαρεθεί μας ο κόσμος.

 

Κκρίστμας σπίριτ μαϊ ας. Αντί να ακούω χριστουγενιάτικα τραούδκια ακούω την παραλλαγή του τζιάμπο τζιαι του ορφανίδη. Εν χριστούγεννα τούτα; Ευτυχώς που έχω τα χριστουγεννιάτικα του Ντιν Μάρτιν τζιαι του Φρανκ Σινάτρα, λετ ιτ σνόου που λαλεί το τραούδιν τζιαι πόψε θα κάμω πισκοττούθκια με κανέλλαν τζιαι σιρόππιν σφενδάμου.

 

Τζι ας τολμήσουν να έρτουν να μου πούν τα κάλαντα.

Responses

  1. ouffou re Firfiri… posin idiotropia pleon!!!

    Eleos gie mou.

    En laleis kala pou irtan?

    Makari na erkountan na mou ta elalousan k mena. Eho to parapono… kathe hrono mono ego ta «lalo» se 10 horka, emena kanenas!

    Opios mou ta pei protos eshi doroui!!!

  2. ahahaha
    1)tzai gw ws twra tes dkio fores pou irtan mitsioi tzai rwtoun «na ta poumen na ta poumen?» etsi anwrexta, lalw tous «oi na men ta peite» tzai diw tous dkio evrw na skasoun (panw xara tous)

    2) To nomizomenos en ontws swsto san leksi? eipa to mia fora kai eperipezan me oi kalamaraes oti eimai manni tzai amorfwti, tzai emeinen mou travma

    3) Xairomai pou exei kai allous pou thewroun oti en malakia na dioumen twn skoupidkiariwn tips (plirwnountai mia xara, tzai en ti douleia tous pou kamnoun!!) en ekatalava, egw pou grafw epistoles tzai katagrafw timologia, prepei na piasw ta spitkia pou gyrwn na mou dwkoun tips (oute mena mou areskei i douleia mou alla plirwnoumai na tin kamw) ts ts ts ts

  3. Έρκονται τζαι τα Φώτα τωρά. Ετοιμαστείται για τον αγιασμό που τον παπά του χωρκού τζαι τα σελινούθκια έτοιμα..

  4. Κκρίστμας σπίριτ μαϊ ας, όπως ακριβως το λαλείς. Παλιά είχαμεν την ττενέκκα μας τζιε εκαρτερούσαμεν τζιόλας με αγωνία μόλις ετελιώναμεν(Λήδρας, Ονασαγόρου τζιε παράδρομους, καθότι μαθητής της Φανερωμένης) να τα μετρήσουμεν να δούμεν πόσα αναλογούν στον καθένα. Με τους σκουπιδκιάρηες έχω λλίον διαφορετική άποψη, λυπούμε τους νομίζω.. Αλλά τα μουρόχαβλα που λαλούν τα κάλαντα, ούτε ένα σεντ εν τους διώ άμαν εφανιστούν έτσι σκέδιο. Αρέσκεις μου πολλά ρε κουμπάρε όπως τα λαλείς, ο Θεός να σε σσιέπει να συνεχίσεις σίλια χρόνια να γράφεις έτσι τζιε να μας κάμνεις να γελούμεν. Τζιε χάππι νιου γίαρ

  5. Firfiri xeris pos distixos ego den mporo na ero gia mpiskotouin gia afton pepse mou kanena dkio gia voutima me ton kafe giati anixes mou tin orexi mou

    Polla fillia pou tin alli megaloniso tin Kriti tje gronous polous

    p.s. kartero na do pote ena kataferis na ertis 🙂

  6. Τίποτε έν εσιει.
    Αν έρτουν ποδά εννα τους ταπανιάσω.
    Εμάθαν μου ούλλοι τα κάλαντα.
    Πελλάρες..

  7. sorry kiolas,ala ti 8a kanis diladi otan el8un i epomeni?! 8a tous paris sto katopi me ta biskota?!
    eleos!!!!!

  8. eginen epeixirisi pleon to kalanto…ute pu katalavumen oi mitsioi ti pamen na pumen…se mian epoxin pu to xrima eshei tin megisti simasia.tuton karterw na skeftumaste.
    Egw proxtes pu irtan na ta pun pantws…anoi3a tin porta,edwka tus 2 evra…je sto kalo 😉

  9. En tzai, zattin ama vouras na piaeis to tilefwno, na anoi3eis tin porta syni8ws en tzeines oi fores pou efxesai na men isoun essw.

  10. mpiskota akouo yiami….

  11. aaaaa na rto na sou taniso me ta piskotta? afou 3ereis oti areskoun mou oi mageirikes. na sou fero je ta melomakarouna mou na mou peis ti gnomi sou!!! (je ta kleidkia!!!)

  12. Μετά που ήρταν 2 δεκαεφτάχρονα emo (πέρσι) η ώρα 9 να μου πουν τα κάλαντα εφύλαξα και τα πισκόττα και τα ευρώ…Φέτος, απλά κάμνω πως εν είμαι σπίτι.

  13. Τα κάλαντα εν ένας πολλά ωραίος τρόπος να νιώσουν τα μωρά το ομαδικό πνεύμα και εμείς οι υπόλοιποι το χριστουγεννιάτικο πνεύμα. Και η μαγειρική τέλειος τρόπος για να σου φύουν τα νεύρα!

  14. εμάς ένηρτεν κανένας να μας τα πει

    έντα κρίμα

  15. Καλάν εσείς! Εμένα που ήρταν 3 νύχτες πάνω τ’ άλλου οι ίδιοι να μου τα πουν τι να πω; Εσπάσαν μου τα νεύρα μου τα αππωμένα. Την 2η νύχτα έπαιξά πελλόν αλλά την 3η ετυλίξαν με οι δαιμόνοι!

  16. cake, έμαθα τζι εγώ τυχαία ότι έννεν σωστή η λέξη. «Νομίζοντας» είναι το σωστό, «νομιζόμενος» είναι αυτός που τον νομίζουν οι άλλοι…

    καλαντάρηες είδα τζι εγώ κάτι κούλλουφους μιτσιούς να ρέμπουν μες τους δρόμους εν ώρα σχολείου τζιαι εδιερωτήθηκα αν εν τόσο φτωshοί ή τόσο γέρημοι…


Σχολιάστε

Kατηγορίες

