Αναρτήθηκε από: firfiris | Δεκέμβριος 11, 2008

Όλα τα ζώα είναι ίσα

 

Ο Τζιορτζ Όργουελ στην «Φάρμα των Ζώων» όπου επροειδοποιούσε για της μελλοντικές καταχρήσεις του Σταλινισμού, τα γουρούνια αναφέρουν πως ούλλα τα ζώα εν ίσα, αλλά κάποια εν πιο ίσα που τα άλλα. Τούτον μπορεί να μεν μας αρέσκει αφού θέλουμεν να είμαστεν ούλλοι ίσοι μεταξύ μας (τουλάχιστον έναντι του νόμου τζιαι πράμαν το οποίον πιστεύκω έντονα) αλλά η πραγματικότητα αποδεικνύει το αντίθετο.
Όπως δεν είμαστεν ίσοι στη ζωήν, άλλον τόσο δεν είμαστεν στο θάνατο, αν τζιαι το τελικόν αποτέλεσμαν εν το ίδιον. Δεν είμαστεν ούλλοι ίσοι πιστεύκω εκτός που θεολογικής πλευράς. Δεν είμαστεν ίσοι όϊ αυτό καθ’αυτόν, αλλά γιατί στο προσωπικόν επίπεδο δεν αντιμετωπίζουμεν τον άλλο στα ίσα, γιατί οι προσωπικές μας απόψεις, εμπειρίες, επαφές δημιουργούν για όλους τους ανθρώπους ανεξαίρετα κάποιον που τούτα τα συναισθήματα: συμπάθεια, εμπάθεια, αντιπάθεια.
Είναι αδύνατον να συμφωνήσουμεν ούλλοι πάνω σε τί πρέπει να πιστεύκουμεν τζιαι να νιώθουμεν σε οποιανδήποτε κατάσταση τζιαι γράφω τα τούτα αφορμόμενος που το προηγούμενον πποστ, που ομολογώ, δεν επερίμενα να προκαλέσει τόσες αντιδράσεις. Δυστυχώς σε κάποιο βαθμό λλίον πολλά είμαστεν ούλλοι υποκριτές τζιαι χρησιμοποιούμεν δκυο μέτρα τζιαι δκυο σταθμά, όσον τζι αν δεν το παραδεχούμαστεν τζι όσον τζιαν προσπαθούμεν να το αποβάλουμεν που πάνω μας. Τζιαι κινούμαστεν σαν όχλος πολλές φορές, εκούσια ή ακούσια, γιατί έτσι εν ο προγραμματισμός μας σας κοινωνικά όντα να ακολουθούμεν τες μάζες για να μεν κόψουμεν πίσω, ride the wave, jump the bandwagon.
Οι απόψεις μας τζιαι αλληλεγγύη μας για κάποιον άνθρωπο ή ομάδες ανθρώπους καθορίζουνται που τρεις παράγοντες
α) Προσωπική επαφή με τον άλλο, συγγένεια, κοινές πολιτικοθρησκευτικές απόψεις, καταβολές κλπ.
β) Ο τρόπος που έζησεν τούτος ο άνθρωπος
γ) Ο τρόπος που επέθανεν.
Για παράδειγμαν, αν ψοφήσει ο σσύλλος σας πιθανών να τον κλάψετε (εγώ θα φυρτώ για τον δικό μου τζι ας εν μόνον έναν χτηνόν) γιατί τον εζήσετε ενώ επίσης πιθανότατα να μεν εκλάψετε για τον σσύλλον του γείτονα ή τα θύματα του τσουνάμι. Απλά δεν έσιεται προσωπικήν επαφήν μαζίν τους ή κάτι άλλον που να σας συνδέει εκτός που μιαν αόριστην έννοιαν πανανθρωπισμού τζιαι αδελφότητος. 
Αν πεθάνει ο Κληρίδης εγώ θα κλάψω, ενώ αν πεθάνει ο Χριστόφιας πιθανότατα όϊ  (μηκακον τους τζιαι τους δκυο)  διότι με τον έναν ταυτίζουμαι τζιαι με τον άλλον όϊ, ενώ το αντίθετο για πολλούς που εσάς ίσως.
Έμαράζωσα για τον Καζαντζίδη αλλά αν πάθει τίποτε η Βανδή δεν νομίζω να παίζω τα τραούδκια της που το πρωϊν ως την νύχταν.
Επίσης, κάποιος που έζησεν τζιαι επρόσφερεν στον τόπο ή σε εμένα θα έσιει πολλά παραπάνω βαρύτητα στη συνείδηση μου παρά κάποιος που δεν το έπραξεν. Το 1977 πιθανών να έκλαια τον Μακάριο αλλά δεν θα έκλαια τον Καντάφι που δεν έκαμε τίποτε για μένα τζιαι εν ένας δικτάτορας (κανονικά τζιαι με τον νόμο). Για κάποιους ο Κάστρο εν ένας ήρωας που έθκιωξεν τους Αμερικανούς που την Κούβα τζιαι αντιστέκεται στον Ιμπεριαλισμό. Για μέναν εν ένας δικτάτορας που επιβάλλει έναν καθεστώς που μέχρι πρόσφατα απαγόρευκεν του κόσμου να έσιει μόπαϊλ. Το πως έζησεν ο άλλος εν πολλά σημαντικό.
Η ηλικία επίσης για μέναν δεν παίζει ρόλο. Κάποιος νεαρός έσιει το πποτέντιαλ να μεγαλουργήσει, αλλά πιθανότατα εν θα το κάμει γιατί λλίοι εν οι μεγάλοι ανθρώποι στην ιστορία, ενώ ο θάνατος του Αμερικανού προέδρου πολλά παραπάνω θα μας επηρεάσει με της συνέπειες τους. Ούλλες οι εταιρίες εν ίσες έναντι του νόμου, αλλά άλλον να πτωχεύσει η Τράπεζα Κύπρου τζιαι άλλον ο Γιαννής ο περιπτεράς.
Τέλος, ο τρόπος που επέθανεν ο άλλος. Γιατί κάποιος που υπόφερεν που καρκίνον τζι επέθανεν ναν κρίμα ενώ κάποιος που τον ήυρεν το καρδιακό στον ύπνο του να μέννενει; Για ο Αλέξης που εσκοτώθηκεν πριν λλίες μέρες, ήταν στον λάθος τόπον στην λάθος στιγμήν. Ούτε για τα ιδανικά του επέθανε, ούτε επέθανεν υπερασπίζομενος κάποια ιδανικά. Νεαρός μεν, τζιαι τούτον εν κρίμα, αλλά δεν είναι ούτε μάρτυρας ούτε ήρωας. Σύμβολον ίσως. Για μέναν όϊ. Ούτε πιστεύκω εδολοφονήθηκε όπως παπαγαλίζουν τα ράδια. Τζιαι πρόθεση να υπήρχεν στο θάνατο του, δόλος δεν το νομίζω. Άλλον δολοφονία, άλλον ανθρωποκτονία.
Διαφορετικά πεθανίσκει ένας ήρωας επανάστασης (ή τρομοκράτης, εξαρτάται ποιον θα ρωτήσετε) τζιαι διαφορετικά ένας δεκαεννιάρης που πιάννει την μοτόρα μεθυσμένος ή ένας ρόκολος το αυτοκίνητον δίχως άδειαν τζιαι πάει τζιαι καρφώνεται.
Πριν επισκεφτώ την Κένυα, ελάχιστα ενδιαφερόμουν για τους Ορθόδοξους τζικάτω. Όταν τους είδα με τα μμάθκια μου τζιαι έζησα τους απόκτησα το ενδιαφέρον. Ένιωσα αλληλέγγυος μαζί τους. Εκερδίσαν με. Η απουσία προσωπικής επαφής εκαθιστούσεν με αδιάφορον, η παρουσία της όϊ.
Με φρίκην αναλογίζουμαι το μέγεθος του Ολοκαυτώματος που την Ναζιστική Γερμανία, όμως ένας φονταμενταλιστής μουσουλμάνος, που κατά τα άλλα μπορεί ναν άριστος άνθρωπος τζιαι οικογενιάρχης, σιάιρεται.
Κάποιοι δκιαβάζουν για της φρικαλεότητες του Στάλιν τζιαι τα εκατομμύρια που εξόρισεν στην Σιβηρία ενώ η Παπαρήγα σε συνέντευξην της πρόσφατην αναφέρεται πως «Λάθη, υπερβολές και αδικίες γίνονταν πάντα…τα λάθη δεν ήταν δημιούργημα ανθρώπων με δόλιες προθέσεις…είχαν να λύσουν πρωτόγνωρα θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα».
Γιατί εν τα εσπάσαν οι αντιεξουσιαστές στο κέντρο μετά που έτσι δηλώσεις; Τζιαι ο Χίτλερ έπιασεν να λύσει έναν πρόβλημαν, καλόν πλάσμαν ήταν τζιαι ήταν τζιαι χορτοφάγος… (ο πιο πάνω συλλογισμός αντιγράφτηκεν που το e-rooster.gr 
Τελικά εν ούλλα θέμαν άποψης τζιαι προπαγάνδας. Γιατί στην Κύπρο δεν τα εσπάσαμεν όταν η ΜΜΑΔ έλιωσε στο ξύλο τους δκυο φοιτητές; Γιατί δεν τα σπάζουμεν άμαν ένας εθνοφρουρός σκοτώνεται στον Νικηφόρο κατά λάθος; Έννεν το κράτος που τον εσκότωσε; Γιατί δεν τα σπάζουμεν για τις καταχρήσεις της αστυνομίας στην Κίνα; Γιατί δεν τα κάμνουμεν λίμπα πόξω που την Κινεζική πρεσβεία για τις καταχρήσεις που γίνουνται στο Θιβέτ. Αλλά στο γήπεδον, η ομάδα μας υπεράνω όλων έννεν; Ίσως, λέω ίσως, να μεν είμαι αναίσθητος. Ίσως ναν ανθρώπινο τελικά να μπλοκάρουμεν κάποια πράματα τζιαι κάποια όϊ. Δεν υπάρχει αντικειμενικόν συναίσθημα. Εγώ στην συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται να είμαι αντίθετος με το τι πιστεύκει η μάζα των αναγνωστών τούτου του μπλογκ. Ελάχιστα εν τα αντικειμενικά κριτήρια. Τζιαι η ζωή πρέπει να συνεχιστεί.
Advertisements

Responses

  1. nomizw to post sou apodiknyei parafta akrivws poso sto kosmo mas zoume… deixnei tin eilikrini apopsi enos ergeni psagmenou ke diavasmenou. o mitsis evrethike tin lathos ora sti lathos stigmi, to idio akrivws pistevw ki egw, mia mana omws, pou exi ena 15xrono, ke 3-4 fores ti vdomada 3erei oti o yiokkas tis gyrizei apla mestous dromous, oute me anarxikous mplekete, oute me koumounia, oute me xrysaugites, einai poly pio pithanon na shokkaristei ke na lypithei pou ton thanato tou alexi para pou opoioudipote allou «megalou» athrwpou [pou yia mena to megalos ine episi para poly sxetiko] oxi katanagki apo kalosyni apla epidi tha kata ena vathmo tha taftistei me ti mana tou mitsi ke kata kyrio logo tha dierwtate an tha mporouse pote na ginei to idio me to diko tis to mwro…

    den diafwnw mazi sou apla e3igw sou oti ki esy vlepeis to apo tin diki sou subjective plevra

  2. enas thanatos mas shokkarei analoga me to poses pithanotites iparxei na symvei se mas ean den 3eroume ton apothanon….oi athrwpoi ine kata koron egwistika zoa…

  3. Διότι αποδεδειγμένα το Κράτος απώλεσε τη νομιμοποίηση του.

    Γειά μας…

  4. Συμφωνώ για την υποκειμενικότητα στις ανθρώπινες σχέσεις και αυτό είναι κάτι φυσιολογικό.
    Θα ήθελα να σε ρωτήσω όμως ποια η άποψή σου για τους Σολωμού και τον Ισαακ; Αυτούς τους αναγνωρίζεις σαν ήρωες; Αυτοί γιατί πήγαν σε εκείνες τις πορείες αν και επανελειμένα προειδοποιήθηκαν από την αστυνομία και το στρατό μας για φασαρίες; Ήταν κι αυτοί στο λάθος τόπο την λάθος ώρα; Αυτοί θεωρούνται ήρωες στην Κύπρο. Γιατί; Γιατί ότι έκαναν ήταν ενάντια των Τούρκων; Γιατί πέθαναν για τα ιδανικά που σου μάθανε στο σχολείο με τα οποία συμφωνείς;

    Το γεγονός είναι ένα: Εκεί πέθαναν πάλι άοπλοι από ένοπλους. Όπως και στην Αθήνα που πέθανε ένα παιδί και κανείς δε ξέρει πως έγινε ακριβώς και τι περνούσε από το μυαλό του εκείνη τη στιγμή. Κανείς δεν ξέρει αν είχε πραγματικά ιδανικά ή κάτι άλλο έκανε εκεί γιατί κανείς δεν έιναι στο μυαλό του.

    Ο κάθε άνθρωπος εκεί που είναι και ζεί δίνει τις δικές του΄μαχες΄. Κάποιες τις καταλαβαίνεις και κάποιες όχι. Σημασία έχει ότι όταν κάποιος έχει ένα όπλο και σκοτώνει με όποιαδήποτε πρόφαση, αυτό είναι ασυγχώρητο και είναι λογικό ο κόσμος να δείχνει εμπάθεια.

  5. apanto kirios sto proigoumeno post sou pou gia kapio logo emporo na afiso sxolio eki.

    whatever….an den se ekofte katholou o thanatos tou mitsi…..etha egrafes 2 post dikaiologontas tzina pou eipes…..

    tze kati allo…opoios en ekso pou to xoro polla traouthkia kserei…..

    pas kala??

  6. re firfiri mou,
    egw katalavw polu kala ti thes na peis…kai ti sto proigoumeno post sou.
    oxi den eisai anaisthitos…kamia sxesh….
    anaisthisia einai na fanatizesai apo ena gegonos kai na to xrhsimopoieis san dikaiologia gia opoiesdipote metepeita energeies sou opws kamnoun twra sth athina.
    nai o mitsis epethane adika…kai nai o mpatsos htan kai einai kai pikris kai malakas…
    olokliro ethnos omws gamietai twra gia ton alexi?
    min akouw malakies…ekarterousan kairo na evroun aformi na ksesikwthoun…e tziai twra ivran thn.pan tziai spazoun vitrines tziai klefkoun katastimata logw tou penthous tziai tou shock tous gia ton alexi?ma peripaizoun mas sior????
    kai gia na apantisw se ena pio panw sxolio sxetika me tous solomou kai isaak.
    O isaak gia mena nai htan hrwas….sthn telikh panta elegan gia fasaries etc ma pote den upirkse via se poreies etc. o isaak gia mena pethane adika…
    o solomou omws gia mena den htan hrwas…..apo th stigmh pou eide pws purovolisan ekei pou de to perimenan pws tha to ekanan kai hdh xathike enas anthrwpos o opoios an thumamai kala htan kai suggenis tou solomou, pws mpaineis sth diadikasia na skefteis kan na aneveis se isto kai na ksereis oti oi pithanotites einai 99% na se skotwsoun kai esena????to 1% oti purovolisan thn proigoumeni fora kai fagane xesimo sou dinei th othisi na fkeis panw ston isto tziai na peis sikkime oti enna ginei enna ginei?????sugnwmi ma afto gia mena den onomazetai irwismos!!!
    firfiri krata gera…and keep on writing!!

  7. A, ok. Pale anoiksan ta matia mou! Diladi, san egio re file pou eimai nosokoma, kai kathe fora pou pethaniskei arrostos mou lounoume tou klamatou, se poia katigoria emptipto?? ti zoon eimai? Etsi gia na sou apantiso se tzino pou eipes oti kapoioi thanatoi en pio simantikoi pou allous.

    Eto pale to xarti tis kenias. Ma inta asxoloume sior, o garos, garos egennithike, garos en na pethanei (mias kai miloume gia tin farma ton zoon). I give up.

  8. @Starry Το χτιν τζιαι το χτοσιέριν. Φυσικά τζιαι κόφτει σε άμαν πεθάνει κάποιος. Έσιεις επαφήν μαζίν του. Είμαι εγώ υπόχρεως να κλαίω τους αρρώστους σου; Είσαι εσύ υπόχρεη να κλαίεις τους συγγενείς μου;
    Ο καθένας βάση της ηθικής του τζιαι της εμπειρίας του θεωρεί κάποια πράματα πιο σημαντικά που τα άλλα χωρίς να σημαίνει κατανάγκην ότι έσιει το απόλυτον δίκαιον.
    Γιατί μια μάνα αγαπά τα μωρά τα δικά της παραπάνω που τα άλλα τζιαι αν πάθουν μηκακο τίποτε μαραζώνει τα παραπάνω; Εν αξίζουν για την ίδια παραπάνω τα δικά της τα μωρά; Οι δικοί τις οι ανθρώποι;
    Τζιαι ναι αναφέρνω την Κένυα διότι εσύ το έθιξες πρώτη. Νιώθω ότι νιώθω για τζίνα τα πλάσματα τζικάτω. Στην Κύπρο ασχολούμαι εθελοντικά με τον σύνδεσμο φίλων Κένυας. Πρέπει να είσαστεν οι πάντες υπόχρεοι να μου δώσετε τα ρούχα σας τα παλιά; Πρέπει να είσαστεν υπόχρεοι να νιώθετε ότι νιώθω τζιαι να κάμνετε εισφορές; Εν κοντά στον νου νομίζω… 🙂

  9. @Starry Night
    anikeis se spania katigoria «zoon» afth sthn opoia akoma exoun sunaisthima kai empathy gia ton sunanthrwpo tous.BUT needless to say,kai afta me ton kairo tha xathoune…Kai oi giatroi molis prwtodioristoun xaraktirizontai apo afto to empathy alla oso perna o kairos ginontai xontropetsoi…Stathou mesa se ena ogkologiko kentro kai de tous giatrous an furnountai pou to sunaisthima…no they dont. Dioti ama deis tous prwtous 100 klaieis,meta omws ama ftaseis stous 1000 einai pia kath8imerinotita sou kai routina…
    Same goes for nurses,same goes for psychologists etc…
    Makari na eisai panta etsi opws simera,na se xaraktirizei h evaisthisia afth…makari kai esu kai oi upoloipoi giatroi,nosokomes,psuxologoi…
    t
    wra gia to an kapioi thanatoi en pio shmantikoi pou allous egw sumfwnw me ton firfiri.
    For example na sou dwsw paradeigma tou uk mias kai eisai ekei.
    Kathe mera pethaniskoun mwra pou accidents,pou arrwsties pou 1002 pragmata..Giati egine tosos ntoros gia to Baby P????ennen kathe mera sthn agglia pou to social system or to medical system pou kamnei fail mwra??giati akoustike MONO gia ton Baby P?????dioti oi sunthikes thanatou tou htan diaforetikes kai shmantikoteres apo tous upoloipous??giati prin ton baby P akoustike to paromoio case of little victoria from Ivory coast?Ta upoloipa mwra sto endiameso diasthma kai metepeita diasthma giati en akoustikan????
    Kai nai ama enas mitsis perpata eksw pou to sxoleio tou kai perasei enas motortzis kai dokei tou thn tziai to mwro pethanei nai gia mena einai enas polu shmantikos thanatos..
    An omws enas mitsis krata thn motora tziai voura opws ton demona tziai dokei kapou tziai pethanei ekei de tha ton lupithw ekeinon…en thn oikogeneia tou pou tha lupithw!!!!!!!
    oloi oi anthrwpoi viwnoume to thanato..theloume en theloume…gia olous einai pikra na vlepeis to thanato gurw sou…polles fores o thanatos fernei lutrwsh pou tous ponous tous swmatikous h akomh tous psuxikous. pale omws pou mesa mas theloume en theloume san anthrwpoi skeftoumaste tziai lio parakatw…
    ama pethanei enas geros 92 xronwn nai klaime tziai lupoumaste…an eponen leme toulaxisto elutrwthike…but pernoume parigoria apo th gwnsh pws eixe mia full zwh…,
    ama pethanei ena mwro oulloi matsoukwnoume kai eimaste depressed akomh pio polu dioti mesa mas skeftoumaste oti tzino to mwro en eprolave na zhsei….
    giati krineis me afto ton tropo tis apopseis tou firfiri?????oi nosokomes pou douolefkoun mazi sou furnountai tziai tzines oulles sto klama opws esu????i am sure that they dont….do you punish them and talk them off or verbally attack them every single time that you mourn and they dont for the same patient????no…
    makari na meineis panta h nurse full of empathy not only for your patients but also their families…sto efxomai…

  10. oi firfiri mou, fysika kai en eisai ipoxreos na klapseis i na lipitheis. en ksero, apla isos eimai emotional i kati tetio, apla aman akouo oti exathike mia zoi panta niotho lipi. Epidi exathike mia zoi. Aneksartitos peristaseon, prosopon kai katastaseon.

    Kai nai, an matho oti mikako epathe kapoios pou tous dikous sou kati (mikako ton plasmaton vevaia) tha stenaxoritho. Etsi eimai, etsi me emialinen i stete mou na eimai.

    Episis, exei megali simasia o thanatos. exoume oloklira seminaria, protokolla, ekpaideusi kai ena soro alla pramata poda, etsi oste na eimaste se thesi na parexoume ena «kalo thanato» ston etoimothano arrosto kai tin oikogeneia tou. H akoma kai se tzino pou xanete ksafnika kai stin oikogeneia tou. Having that in mind, pos itan o thanatos tou mitsi «enas kalos thanatos»? en itan. kai oute exriazontan anthropoi san kai esena na ton kamnoun xeirotero.

    To provlima mou einai oti en enioses tpt gia touto ton thanato. Mallon en diko sou to provlima, oi diko mou.

    Kai oson afora the Kenya thing, tha xareis na matheis oti i oikogeneia mou iothetise kai vaftise ena agoraki 8 xronon apo tin Kenya meso esas. Nomizo stelloumen to kai sxoleio or something like that. H mana mou dld me tin giagia mou. Xate, eipa sou to tziai touto na xareis gia na men me laleis pikrissan.

  11. @jasnine

    Ennen the same, men mas valeis sto idio kazani. Ksero pollous sinadelfous mou pou niothoun to idio.. Exei okto xronia pou eimai mesa se touto to epaggelma, kathe fora to idio niotho. To kalon tous poda einai oti ginounte nosokomoi kai giatroi epidi theloun pragmatika, oi epidi en mia kali thesi sto dimosio i epidi theloun na kamoun perifano tin mama kai ton papa. Xate na xareis, apla eshei orismenous pou emas pou eimaste klamouries.

    Oso gia to Baby P kai tin Victoria Climbie, o logos pou eginan protoselida itan epeidi eixe major communication failure kai sistimatiko failure anamesa stis ipiresies pou asxolithikan me touta ta mora. Ksero para polla kala tis periptoseis kai eidika tis Climbie, as it happens na exo kamei olokliro study pano se child protection issues. O monos logos pou prizounte oulloi en epidi «apotixan ta sistimata tous». Lious en na evreis pou apla en jiame epidi they just CARE.

    oson gia ta ipolipa eipa ta tou firfiridiou.xate, afiste me na fao tora kai molis irta pou tin douleia.

  12. ρε παιδια εχει δικιο ο φιρφιρης
    Δε συμφωνω με ολες του τις αποψεις αλλα γινεται να πιστευετε οτι επιδη εγινε αυτο το ατυχο γεγονος, ολοι αυτοι που βγηκαν μετα και εκαναν τα αισχη το εκαναν απο αγανακτηση για το συγκεκριμενο γεγονος;
    Αφορμη γυρευαν, να βγουν στους δρομους να κανουν πλιατσικο. Κατα τα αλλα και αυτοι χεστηκαν αν πεθανε ενας νεαρος.
    Γιατι θα το δουμε ολοι μας οτι αυτοι που τωρα καινε την πολη για ασημαντη αφορμη, αυριο θα καθονται στις καφετεριες φορωντας τα κλεμμενα πραγματα που αρπαξαν και δεν θα βγαλουν ουτε κιχ για πιο σοβαρα θεματα, εκει που περπει οντως να γινουν διαμαρτυριες.
    Οκ καποιος σκοτωσε καποιον. Παρτε τον – δικαστε τον να τελειωνουμε.
    Τι θελετε δηλαδη; Να μην υπαρχει αστυνομια; Να μην κρατα οπλα η αστυνομια; Ποιος τοτε και πως θα επιβαλλει την ταξη και με ποιο τροπο;
    Εγω στις ειδησεις ειδα απλα ενα θεατρο του παραλογου. απο τη μια να φωναζουν οι διμοσιογραφισκοι- μα που ειναι το κρατος και γιατι δεν προστατευει τους πολιτες και απο την αλλη μολις ενας αστυνομικος πυροβολησε στον αερα βγηκαν να τον φανε.
    Ε αφου ετσι θελετε να τους αφησουμε να τα κρουσουν ολα..
    Αν θελεις να αλλαξουν τα πραγματα δεν καις τη χωρα. Υπαρχουν πολλοι αλλοι τροποι να δηλωσεις την αγανακτηση σου. Οχι ετσι. Και αυριο να πας να ψηφιζεις τους ιδιους πολιτικους η ακομα χειροτερα να απεχεις αδιαφορα.

  13. Νομίζω εν ο Κισιντζερ που είπεν οτι χορτάτος λαός εν παραπονιέται για την Κύπρο.

  14. Ο λόγος για τον οποίο «η μάζα των αναγνωστών τούτου του μπλογκ» διαφωνεί μαζί σου δεν είναι γιατί εν πιστεύκουν πως μπορείς να είσαι αναίσθητος τζαμέ που θέλεις, τζαμέ που εν σου έρκεται.

    Είναι επειδή εν σέβεσαι την ευαισθησία των άλλων, με το να προσπαθείς να έβρεις κάθε πιθανή τζιαι απίθανη δικαιολογία για το πως θα μπορούσαν τα πράματα να ιδωθούν αλλιώς.

    Είναι, επίσης, επειδή εν φανερό το ότι εν έσιεις ιδέα για τη γενική κατάσταση στην Ελλάδα πριν τούντο περιστατικό (τη γενική συμπεριφορά της αστυνομίας, γενικά τι είναι τα Εξάρχεια) τζιαι βρίσκεις το θράσος να μιλάς.

    Είναι επειδή επίσης εν έσιεις ιδέα (ή συμπεριφέρεσαι σαν να μεν έσιεις ιδέα) για τα ένα σωρό μικρά γεγονότα των ημερών (μοντάζ του βίντεο των πυροβολισμών από το μέγκα, κουκουλοφόροι στις τάξεις της αστυνομίας, πραγματικά ξεφτιλισμένοι πανελλαδικώς δικηγόροι να αναλαμβάνουν την υπεράσπιση), τα οποία διαμορφώνουν ένα κλίμα, τζιαι πάλε επιμένεις να φκάλλεις άποψη.

    Εν επειδή μιλάς για πράματα των οποίων τες λεπτομέρεις κατά δική σου παραδοχή εν τες έξερες την ώρα που έγραφες. Λες τζιαι ανάγκασε σε κανένας να γράψεις άμεσα, λες τζιαι είσιες προθεσμία.

    Εν επειδή λαλείς την άποψή σου εξυπανκίστικα, χωρίς ίχνος διάθεσης για κατανόηση, με μόνο σκοπό να είσαι contrarian.

    Χωρίς σεβασμό, χωρίς στοιχειώδη ευαισθησία μπορεί να είναι πολλοί. Τζιαι εγώ σε πολλές περιπτώσεις εν εσυγκινήθηκα με πράματα που εσυγκινήσαν το σύνολο. Εν φκαίννω να το φωνάζω όμως. Ειδικά άμαν μιλούμε για τόσο ευαίσθητο θέμα όσο ένας θάνατος τζιαι όι απλώς μια ιδεολογική διαφωνία.

    Εν τούτη η γαουροσύνη σου να φκεις να φωνάζεις την ώρα που άλλοι πονούν (δηλώνωνω το καθαρά: πονώ για ό,τι έγινε τζιαι ξέρουν ένα σωρό κόσμο τζιαι στην Ελλάδα τζιαι στην Κύπρο που δεν μπορεί να το προσπεράσει, που εκόλλησε τζαμέ), εν το θράσος σου να φωνάζεις για πράματα που εν φανερό πως εν ξέρεις, εν η μαλακία σου να φκεις να πεις άποψη για πράματα τα οποία θα μπορούσες να περιμένεις να μάθεις, εν το ύφος σου.

    άλλο πράμα η δική σου, ιδιωτική αναισθησία, τζιαι άλλο πράμα η σιχαμερή, επιμένω τζιαι κυριολεκτώ, πράξη να φκαίνεις για να πεις τους άλλους ότι κακώς πονούν, ότι αδίκως αναστατώνουνται. Έσιει τζιαι μια γραμμή στοιχειώδους σεβασμού τζιαι συμπόνοιας, πέρα που την οποία γίνεσαι σκουλούτζιν τζιαι εσύ επέρασες την.

  15. LIA LOGIA GIA TON GIANNAKI TO PERIPTERA MOUUUUUUUUUUUUU

  16. fille firfiri i eleftheria tou logou kai tis skepsis ine oti pio oreo iparxi kai oli mas prepi na tolmoume na ekfrazomaste elefthera esi afto ekanes kai poli kala malista parousiazontas tis dikes sou apopsis………….

    Fuck the rest

  17. Eίχα πει πως εν θα ασχολούμουν με ότι έγραψες, επειδή μου εφανηκεν τόσον εξωφρενικόν, αλλά το δεύτερο ποστ με εκνεύρισε ακόμα παραπάνω. Συμφωνώ απόλυτα με τον Σίμο, ότι δηλαδή μιλάς χωρίς να ξέρεις την δεδομένη κατάσταση, (που εν φανερόν που το πώς περιγράφεις τα πράματα), είσαι αναίσθητος πάνω στον πόνο τον άλλων ανθρώπων τζαι φωνάζεις της με το πιο εξυπνικίστικο τρόπο με τρόπο δημόσιο, μέσα που το μπλοκ. Το κυριότερο, τόσα άτομα επισήμαναν ότι όσα είπες ήταν άτοπα, ψυχρά τζαι άσχημα, επληγώσαν εμάς που τα θκιαβάζαμεν τζαι αντί να πεις ένα συγνώμη, ή να σιωπήσεις, φκαίνεις να κάνεις πάλε τον έξυπνο τζαι να δικαιολογηθείς. Σιώπα! Κανεί!

  18. nodding at elato

  19. Φιρφιρή εκατάλαβα τι θέλεις να πεις.

    Σε τούτο το θέμα τουλάχιστον – γιατί σε άλλα είμαι καρα εναντίον – είμαι μαζί σου.

  20. Μπράβο. Πολύ ψύχραιμη και ολοκληρωμένη προσέγγιση.
    Άραγε όλοι αυτοί οι «αγανακτισμένοι» ξέρουν τι ακριβώς έγινε; και από που; από τους δημοσιγραφίσκους των ΜΜΕ που ψοφάνε για φασαρία και εντυπωσιασμό;

  21. @Σίμος και Κωνσταντίνα
    Θα ήθελα απλά να σας επισημάνω κάτι το (για μένα) αυτονόητο: Είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε, είτε συμπαθούμε είτε μας φακκά ένας μπλόγκερ, δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να του επιβάλουμε τι θα γράφει και πότε θα γράφει στο μπλογκ του. Όπως γενικότερα δεν έχουμε δικαίωμα να επιβάλουμε σε κανέναν το πως να σκέφτεται, το τι να λέει, το πότε και το πως να το λέει.
    Είτε μας αρέσει είτε όχι.

    Τελεία και παύλα.

  22. Ψυχία

    σοβαρεύτου. καμιά απαγόρευση τζιαι μεν πάεις να το κάμεις σε θέμα ελευθερίας έκφρασης λόγου. Ο Φιρφιρής ετέλειωσε το προηγούμενο του ποστ ζητώντας σχολιασμό της στάσης του (τζιαι ήδη λλίο πολλά ξέρωντας τζιαι προκαταβάλλοντας το χαρακτηρισμό: αναίσθητος).

    το να του πει κάποιος γιατί δεν ΘΑ έπρεπε να σκέφτεται έτσι (κατά τη γνώμη τζείνου του κάποιου) ή γιατί εν ΘΑ έπρεπε να μιλά έτσι εν σημαίνει ότι απαγορεύκει του κανένας να πει ότι είπε. Εν πρακτικά αδύνατο. Ένα «σιώπα», ένα «εννα έπρεπε να ξέρεις πριν μιλήσεις» δεν είναι απαγόρευση.

    Εν σκέττη κριτική, πόσο πιο νουν πρέπει να έσιεις για να το καταλάβεις;

    Ξεκόλλα.

  23. irten i rashi na ipostiriksi

  24. συμφωνώ
    φιρφιρή

  25. Simos
    Συμφωνώ μαζί σου, έχεις δίκαιο. Εκτός από το ότι το «Σιώπα» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως «κριτική», αλλά δεν το είπες εσύ οπότε πάσο.

  26. Υπουργείο Εξωτερικών. Λογάριασαν χωρίς τον ξενοδόχο επίδοξοι Πρέσβεις εκ Προσωπικοτήτων, Πρέσβεις επί τιμή, γηραλέοι συνταξιούχοι Πρέσβεις τους οποίους επαναδιορίζει στο ΥΠΕΞ η Ντόρα Μπακογιάννη, εν είδει χαρεμιού, σύμφωνα με διατάξεις που υπήρχαν στον Οργανισμό του Υπουργείου Εξωτερικών και επαυξήθηκαν στο πολλαπλάσιο με το άσχετο νόμο 3712/2008. Στην ιστοσελίδα http://www.equal-rights-greece.com ετοιμάζεται η καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ταυτόχρονα σε Βρυξέλλες και Αθήνα, Λ. Βασιλίσσης Σοφίας) για μαζική παραβίαση εκ μέρους του Υπουργείου Εξωτερικών της κοινοτικής οδηγίας 2000/78/ΕΚ που απαγορεύει διακρίσεις λόγω ηλικίας κλπ στην απασχόληση και εργασία.

    Σημειώνεται ότι το Υπουργείο Εξωτερικών, εν μέσω οικονομικής κρίσης, και ενώ κάνει μύριες όσες διακρίσεις στα όρια υποχρεωτικής εξόδου από την εργασία λόγω ορίου ηλικίας (για άλλους στο 60 έτος που τους έδιωξαν και αμέσως μετά κατάργησαν τη διάταξη, στους διπλωματικούς μέχρι το 65ο και σε άλλους στο 67ο), τώρα φέρνει από τα γηροκομεία υπέργηρους συνταξιούχους Πρέσβεις 80 χρονών, για να τους ταϊζει με χρυσά κουτάλια από τα λεφτά του ελληνικού λαού.

    Στην προσφυγή, στην οποία επιτρέπεται και η τήρηση της εχεμύθειας ως προς το όνομα του καταγγέλλοντος, αφού θα κυνηγηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το κράτος που παραβιάζει το κοινοτικό δίκαιο και πέσει «καμπάνα» και παραπομπή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (ενώ θα χάσουν τον ύπνο τους οι επαναδιοριζόμενοι μετά τη συνταξιοδότησή τους Πρέσβεις), έχουν δηλώσει συμμετοχή και υπάλληλοι τόσο του διπλωματικού κλάδου και λοιπών κλάδων του Υπουργείου Εξωτερικών και απλοί πολίτες που φυσικά και έχουν «έννομο συμφέρον» για να κάνουν την καταγγελία.

    Για δηλώσεις συμμετοχής στην υπογραφή του εντύπου της καταγγελίας, δηλώστε στο

    http://www.equal-rights-greece.com


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: