Αναρτήθηκε από: firfiris | Οκτώβριος 30, 2008

Εφτά πράματα για λλόου μου.

Εφτά πράματα για μέναν. Επάσαρεν μου το η Ψυχία τζιαι επειδή εν έχω τίποτε άλλον να γράψω ορίστε. Μεν καρτεράτε συνταραχτικά πράματα. 

1. Μέχρι πριν λλία χρόνια δεν έξερα ότι ο Αντρέα Μποτσιέλλι εν τυφλός τζιαι ενόμιζα πως ο λόγος που ετραούδαν με τα μμάθκια κλειστά εν επειδή νιώθει τα τραούδκια του.
2. Είμαι φκιακάς με πεταχτά φκιά. Που ήμουν μωρόν επερίπαιζεν με ο παπάς μου. Όποτε εκάμναμεν σούβλαν επαρακάλαν με να σούσω τα φκιά μου να ανάψουν τα κάρβουνα τζιαι επίσης ελάλεν μου πως αν τα σούσω εννά πετάσω. Έχω τζιαι μιαν φωτογραφίαν με τον ήλιον πουπίσω μου τζιαι τα φκια μου εν ολοκότσινα παντές τζιαι έχουν λαμπούα του μπουρδέλου πουμέσα τους. Ένιωθα άσσημα τζιαι μιαν φορά στο δημοτικό εκόλλησα τα πας την κκελλέ μου με πισφίξ τζιαι επερίμενα να μεν το προσέξει κανένας. Τωρά στον βίλλο μου. Εξιούρισα τζιαι την κκελλέ τζιαι φαίνουνται καλλύτερα. Εν εκατάλαβα, του Γουίλ Σμιθ πάντου, πάνμου τζιαι μέναν. Αμμά σιορ!
3. Έχω μες το αφτοκίνητον έναν χάρτην της Κύπρου τζιαι σημειώνω τα χωρκά που επισκέφτουμαι. Σκοπός μου είναι να γυρίσω ούλλην την Κύπρον. Ως τωρά καλά τα πάω. Αρέσκει μου άμαν βρίσκω παππούλληδες τζιαι κοτζιάκαρες μες την στράτα να τους πιάννω κουβέντα τζιαι άμαν με ρωτούν πόθθεν φτάνω να τους λαλώ.
 
4. Βρίσκω την κλασσική μουσική τζιαι την καλήν λογοτεχνίαν ναν τα μόνα σημάδκια πως υπάρχει νοήμων ζωή στον πλανήτην τζιαι ακούω τζιαι θκιαβάζω ανελλειπώς. Τελευταία το ίδιο τζιαι με την τζαζ.
5. Έχω ADD (Αttention Deficiency Disorder). Αρέσκει μου που το έχω διότι ως τωρά ενόμιζα ότι απλά δεν μπορεί να κάτσει ο κώλος μου έναν τόπο. Είμαι τζιαι τσας δυσλεκτικός, μα πλατυποδία τζιαι σκωλίωση. Το τέλειον γενετικόν υλικόν.
6. Αρέσκει μου να φαντασιώνουμαι ότι ζω εκτός τόπου τζιαι χρόνου. Αυστροουγρική αυτοκρατορία της αρχές του προηγούμενου αιώνα, Κύπρος την δεκαετία του πενήντα μες τες φασαρίες, Αγγλίαν τον 17μο αιώνα, Ιαπωνία τον 16 κλπ. Δυστυχώς οι παραπάνω φαντασιώσεις εξελίσσουνται σε σεξουαλικές τζιαι βούρα να βάλλεις την άλλην να βρίσκει κιμονό (not). Φαντάζουμαι θα εκαταλάβετε πως λατρεύω την ιστορία. Λατρεύω τζιαι τα ταξίδκια επίσης τζιαι έχω γυρίσει από Μεξικό μέχρι Κένυα, βόρειες Σκανδιναβικές χώρες τζιαι Κίνα. Δυστυχώς εμείναν πάρα πολλές χώρες πίσω.
7 Συλλέγω οτιδήποτε Κυπρολογικόν έβρω. Έχω πάνω που 200 πρωτότυπες γραβούρες, 8 χάρτες της Κύπρου που το 1571 μέχρι το 1880, καμιάν 60 βιβλία που το 1750 μέχρι το 1920 τζιαι διαφημίσεις εποχής.   
Εν πασάρω κανενιού. Για που θα βάλω τέρμαν για τίποτε. Όσοι αθκιασεροί προσέλθετε.
Responses

  1. to ADD διαγνώνεις το τζαι μόνος σου οξά πρέπει να πάεις σε γιατρό; Νομίζω έχω το τζι εγώ
    (Μα πότε ετυφλώθηκε ο Bocelli;)

  2. Φιρφιρή, είσαι καλός άνθρωπος. Έν με ξέρεις, αλλά εχτίμησα που εμοιράστηκες τούτα τα ωραία για σέναν. Να’ σαι καλά.

  3. Ρε συ φίλε καλά τα λες σχετικά με κάποιους άλλους,αλλά γιατί προβάλλεις τα προβλήματα σου πρώτα? Μου θυμίζεις κάτι τύπους που κρατούν ταμπέλες στους δρόμους που αναγράφουν»είμαι άρρωστος με 3 παιδιά παρακαλώ βοηθήστε με..». Ίσως να έγραφες και σ τα Ελληνικά να σε καταλάβαιναν λίγο περισσότεροι ανθρωποι?

  4. Φιρφιφή μου νομίζω είσαι και καλό κοπελλούδι,Μοιάζεις ασίκκης και καραπουγιουκλής.Να σε χαίρουνται οι γονιοί σου και η στετέ σου.

  5. en esy pou ta pianneis oulla sto ebay?

  6. gavrako se gamao. giannaki gamiese. papalouka gamiese

  7. gavrako se gamao. giannaki gamiese. papalouka gamiese

  8. hahahahhaha to comment gia ta afkia sou en teleio!! en paizetai o papas sou!!
    exw akrivws to idio issue me sena sto 6 (olokliro apo tin arxi mexri to telos akrivws opws to egrapses, ektos apo to kimono-emena einai foustani tou 17ou aiwna tzai pou na vourw twra na vriskw, ennan tzai akrivi i enoikiasi gamwto)

  9. Αυκιά πεταχτά είχα τζι εγώ. Αλλά έκαμά τα εγχείρησην στα 12

  10. Προσπαθώ να καταλάβω τη διάλεκτο. Θα το ξαναδιαβάσω. Την καλησπέρα μου.

  11. ΠΟΙΑ σου το επάσαρεν ρε φκιακά??

  12. ouffou prepei na stamatisw na dkiavazw blogs xwris ta gialia mou! eida «thelw na girisw apo mexico mexri kenya» anti gia girisa… ts ts ts twra eknevrizeis me llion pou epies stous topous pou thelw na paw ;p

  13. fifiri proti fora diavasa to blog sou kai me entiposiase para poli… me ekanes kai gelasa …. na se kala… en ligo diskolo stis meres mas afto… btw to skilaki sou en teleio…

  14. firfiri exeis pollin xazi 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

