Αναρτήθηκε από: firfiris | Οκτώβριος 9, 2008

Well respected man (που το ξύπνημαν ώστε να πάω δουλειάν)

Το ξυπνητήριν παίζει που τες πεντέμιση. Μεν ρωτάτε γιατί. Κνίθω τα αρτσhιδκια μου, ποκνιάζουμαι τζιαι κλώννω πλευρόν. Τσακκώνουμαι με τα σεντόνια σαν σε κκαρτούν Calvin and Hobbes, σχεδόν σουρρεαλίστικά. Επειδή βάλλω το ξυπνητήριν να παίζει δκυο φορές, ύστερα που έναν δεκάλεπτο ξαναπαίζει. Πόξω εν πισσούριν ‘κόμα.

Σηκώννουμαι όπως το ζόμπιν. Πάω τουαλέττα. Μετά όπως το ρομποττούιν πάω στην κουζίνα τζιαι ανάφκω την μηχανήν του εσπρέσου να βράσει. Μετά μπάνιον. Το νερόν το βραστόν προκαλεί μου υπνηλίαν. Προσπαθώ να μεν τζοιμηθώ μέσα. Ανάφκω το ράδιον (ναί, έχω που τζίνα τα μπάνια που έχουν φώτα καπαρετζίσιμα, πιτιλλούν νερόν που εκατόν πάντες, κάμνουν σου μασάζ τζιαι παίζουν τζιαι ράδιον). Δκιαλέω έναν που τα σιαμπού που γράφουν energising πάνω. Όϊ με εσπεριδοειδή, όϊ με τζίνσεγκ τζιαι ξέρω γιω κουβέντες. Μαλακίες. Μυρίζουν ωραία όμως.

Φκαίννω, σκουπίζουμαι. Μετά ξιουρίζω την μουτσούνα μου τζιαι την κκελλέν μου. Αρέσκει μου να ξιουρίζουμαι με το πάσον μου, χωρίς να βιάζουμαι. Κάμνω τον αφρόν μου, απλώθω τον με το φρουτσούιν, σιγά σιγά. Αρέσκει μου να ποσκολιούμαι. Όϊ κατανάγκην να θωρώ την φάτσαν μου αλλά να την περιποιούμαι. Άφτερσιέϊβ, κρεμούαν να γυαλλίσει η βούκκα. Μετά βάλλω την φορμούα μου τζιαι πάω έξω που την κάμαρην του Μότζιου (ναι, έσιει δικήν του) τζιαι ακούω τον που ροχχαλίζει. Πέρκι νάμαι ο μόνος μες την Κύπρον που ο σσύλλος του θέλει κούντημαν να ξυπνήσει. Πάω στο σαλόνι τζιαι αννοίω την παραθυρόπορταν για λόγον που θα σας εξηγήσω.

Μπαίνω στην κάμαρην του Μότζιου τζιαι σουξουλώ τον. Τότε μπορεί να συμβεί έναν που θκυο πράματα.

α) Ξυπνά, τζιαι βουρά όπως τον Κεντέρην πόξω να παίξει με το πουλουκκούιν τζιαι την μαππούαν του (τζιαι αν δεννεν αννοιχτή η τζαμαρόπορτα πάντα πάει τζιαι κουτουλλά με τα μούτρα πάνω).

β) Ξυπνά τζιαι κάμνουμεν αγάπες τζιαι παίζουμεν για κανέναν δεκάλεπτο, κάμνουμεν κίλικίλι τζιαι βουρά με τζιαι βουρώ τον πουπίσω. Σούζει το νουρίν του τζιαι κάμνω τον χάζι.

Μετά πάμεν τον περίπατον μας τζιαι μετά σπίτι.

Βάλλω την εσπρεσιέραν πάνω, το σπίτιν να μυρίσει φρέσκον καφέν. Κάμνω καπηρούες με μαρμελάδαν του ΙΚΕΑ, γιαούρτιν με μέλιν τζιαι καρυδόκουννα. Αννοίω την καψούλα με τες βιταμίνες του Μότζιου τζιαι φκαιρώνω την πάνω σε μιαν φέττα σαλάμι. Τυλίω την τζιαι διώ την του Μότζιο. Άλλωσπος δεν πίνει τα φάρμακα του.

Βάλλω μουσικήν, το σάουντρακ του Αμελί, τζιάζ ή  Κκίνκς (το Γουέλ Ρισπέκτετ Μαν ακούω το κάθε μέρα. Λατρέυω το. Εν που τα αρτιότερα τραούθκια που άκουσα ποττέ). Κάθουμαι τζιαι μπουκκώνω, πίννω τζιαι έναν χυμόν κρέϊπφρουτ. Βάλλω τα νέα τζι ακούω τι γίνεται στον κόσμο.

Μετά βάλλω τες κολόνιες μου τζιαι ντύνουμαι. Το κουστούμιν τες παραπάνω φορές εν έτοιμο που την νύχταν πριν. Βάλλω την γραβατούα μου τζιαι κοκεττάρουμαι ομπρώς του καθρέφτη. Προς στιγμήν μαραζώνω που έν έσιει μιαν να μου σάσει τον κολλάρον. Μετά έρκεται ο Μότζιο τζιαι η έγνοια μου εν να μεν με γεμώσει τρίσιες.

Φκαίνω της πολυκατοικίας τζιαι λαλώ που μέσα μου «Κόσμε σήμερα είσαι δικός μου. Θα σε φάω για πρέκφαστ!» Κάθε μέρα του Θεού ξεκινά όμορφα τζιαι με όρεξη.

Μετά μπαίνω μες την κίνησην τζιαι με τον πρώτο εξυπνόβλακα για παλαβή που θα δω στο δρόμο, πουτζίνους που πιάννουν την διπλανήν λωρίδα που κινείται πιο γρήορα τζιαι μετά άφκουν φωτούι να μπούν στην πλευρά σου αντί να πιαν την σωστή λωρίδα που μιας αρκής, πιάνουν με τα νεύρα τζιαι συνειδητοποιώ πως είμαι στην Κύπρο.

Δεν βαρίεσαι…

Απολάυστε το τραγουδάκιν. Τέλειον;

Responses

  1. Το πεντέμιση θα το αφήσω ασχολίαστο!
    Τι εννοείς να φάεις ΚΑΙ τον κόσμο? Ήδη έφαες τον άμπακο για μπρέκφαστ!
    Το κομμάτι ότι πρέπει για πρωί (κατά τις 9 δηλαδή)

  2. εχω πολλα σχολια να κανω αλλα επειδη ειμαι καλος ανθρωπος δε θα αναφερθω στο οτι ο σκυλος ροχαλιζει περισσοτερο απ τ ιδιοκτητη, ουτε οτι ειναι ουφο και δεν μπορει να διακρινει τ τζαμαρια κ βαραει πανω της, ουτε κ στην ανωμαλη τ ντουζιερα σου..

    τ τραγουδι ομως, κ γενικοτερα τ σαουντρακ τ ταινιας εχει κατι μηνες που σου τ εχω συστησει..
    τωρα τ ανακαλυψες?
    καρβουνο καις αγαπητε φιρφιρη?!
    αυτα
    keep on rockin’

  3. Πολλά ωραίο τραγούδι τζιαι αρκετά καλή ταινία επίσης!

    Ζηλεύκω τους ανθρώπους που μπορούν τζιαι ξυπνούν τόσο πρωί τζιαι κάμνουν τόσα πράματα πριν φύουν που σπίτι. Εγώ έχω μάθημα πχ η ώρα 9, θα ξυπνήσω η ώρα 8.30 τζιαι θέλω τζιαι μισήν ώρα να πάω κέντρο. Το πρόγευμα εξήχασα νάμπου είναι. Μπάνιο τζιαι έτσι πολυτέλειες μόνον τα σαββατοκυρίακα. Συνήθως σύρνω λίο νερό πάνω στα μούτρα μου, κάμνω τα δόντια μου τζιαι έξω της πόρτας.

    Με δκυο λόγια βράσε ρύζι.

  4. wow!! τζαι νόμιζα οτι εγω που ξυπνω που τες 6 30 ότι κάμνω άθλο! είσαι πολλά πειθαρχημένος ρε φίλε..μπράβο σου. Η «ρουτίνα/τελετουργία» σου εθύμισε μου ενα καθωσπρέπει οικογενιάρχη.

  5. Χαράς την όρεξην πρωίν πρωίν! Εγώ δεν κινούμαι… Τζι είμαι τζαι μούργα.

  6. hahahahahahaha
    eisai theos!:)))))
    den eisai o monos pou exei mwro pou de ksupna to prwi!!!kai egw exw ena agoraki samoyed 2 xronwn kai kathe prwi prepei na ton kountw gia na ksupnisei alliws de pernei xapari!!!!kai epishs otan etoimazomai exw ennoia na mh me akoumpisei kai gemisoun trixes ta rouxa!!!!and believe me,the coat of a samoyed is nothing like athe coat of any other dog!!!
    Teleio tragoudaki!

  7. Kala pou ti wra pefteis tin proigoumenin gia na ksupnas i wra 5:30 me etsi oreksi?

  8. Το 5:30 δεν μπορώ να το φανταστώ με καμία δύναμη στον κοσμο. Εδώ 9 πρέπει να μαι γραφείο και ως συνήθως έρχομαι στις 10 επειδή έχω τον ασήκωτο. Αλλά μακάρι να μπορούσα να έχω την όρεξη και το πρωϊνο το δικό σου φίλε μου. Την διαδικασία, το χρόνο για μπάνιο και πρόγευμα κτλ.

  9. Η “ρουτίνα/τελετουργία” σου εθύμισε μου ενα καθωσπρέπει οικογενιάρχη.
    Tha simfwnisw me tin filtati cake .
    Mipws lew mipws theleis kati na mas peis?

  10. Δε βαριέσαι (όπως λες)!! Εσύ να ζεις την κάθε μέρα με την ίδια όρεξη και λαχτάρα! 1 τέταρτο αργότερα ξεκινάει η καθημερινότητά μου χωρίς όμως τη χαλαρότητα που μπορείς και έχεις εσύ. 6:15 έχω φύγει!! Καλή σου μέρα λοιπόν!

  11. panagia mou eshei alithia kosmo pou ksipna to prwi tziai exei wra gia breakfast tziai volta me ton skillo? btw to ksipnima tou oikogeniarxi enen katholou etsi… en mallon kapws etsi: ksipna oti ora ton ksipnisei i sizigos, i pou tes fones twn morwn, fonazei giati en ton afinnoun na mpei sto mpanio na katourisei, piannei tin efimerida pou to grammatokivotio afu prota eprolave na tis katourisei o skillos, fonazei pws en prolavenei na piei kafe, vallei ta mora mesto 4porto tziai fefkei vrizontas opoion evrei mporsta tou…

  12. Mporeis se parakalo na mou kamneis ena tilefono kathe proi kata tis 7:30 kyprou na me 3ypnas? Logika os tzeinthn ora mesomerkazeis pile opote 8a eisai se thesi na mou laleis anekdota. Etsi 8a exw ena yperoxo 3ypnima kathe mera.

    An pale mou stelneis ton Mojo na mou anapneei mes ta moutra, enna 3ypno episis alla oi toso euxarista!

    (To vrisko e3airetika diskolo na sikoso to vlefaro kai na prosarmostw sth nea mou routina pou moni mou!)

  13. @axapari Nai, eimai enan poy ta dkyo atoma poy gnorizw poy xypnoyn me tis kavles tziai to kkefin. O allos en o anipsios mou o Nikolis poy tin Lemeso. Symfona me ton ypoloipon planiti eimasten polla eknevristikoi emeiw oi typoi alla diafonoymen.
    @Kat Oti wra nanai. Apla oson pio arga toso pio diskolo to palioma me ta sentonia. Apax ji esikothika eteleiwse

  14. χαχαχαχα!!!
    Τελειο ποστ. Ενομισα μονο εγω ξυπναω νωρις και εχω ορεξεις….
    Εγω ξυπναω απο τις 6 και 15. Στεκομαι στο παραθυρο και βλεπω τι γινεται στη γειτονια. Και μου αρεσει η μυρωδια το πρωι. Πριν αρχισει ο κοσμος δειλα δειλα να πηγαινει για δουλεια. Συγυριζω λιγο το καθηστικο, θα αναψω το ραδιο και θα ακουσω τις ειδησεις του Ρικ (να ενημερωθω και λιγο), φτιαχνω προγευμα και συνναμα σαντουιτς για μενα και για τον καλο μου.
    Διαβαζω κανενα βιβλιο ή στέλνω θετικα μηνυματα στους δικους μου.
    Τη ωρα που φτιαχνομαι κοιταζω τον εαυτο μου στον καθρεπτη και γελαω σαν και μου ειπαν κατι αστειο….μεχρι που γελαω αθελα μου αλλα σε σημειο που θα σταξουν τα ματια μου…
    Με μια χαρα αναχωρω για το γραφειο….οπου στη διαδρομη θα πεσει του κοσμου το βρισιδι και το κορναρισμα.

    ΥΓ εν γινεται να πιεις χυμο ενω πριν εφαγες γιαουρτι? ο Μοζο κατα την διαρκεια της νυχτας αν θελει πιπη του, που το κανει? Στο δωματιο του?

  15. Μετά που θκυό χρόνια στρατό επήρα όρκο να μεν ξυπνήσω ποττέ η ώρα πεντέμισυ. Ακόμα εν τον έσπασα.

  16. Αν ήμουν όμορφη ήταν να σου κάμω πρόταση γάμου μόνο τζαι μόνο για τζίντο πρόγευμα που να κάμνεις κάθε πρωί! 🙂

  17. τες μισές μέρες της φτομάς ξυπνώ 4:15, κάποτε 5:30, τζαι άμα ειμαι με διανυκτεύρευση παρ η σαβ κατά τες 8 αλλά πάλε το ίδιο ένει επειδή πέφτω πιο αργά! αν τζοιμηθώ συνεχόμενο 5ωρο πλέον νιώθω σαν να τζαι τζοιμούμουν 10ώρο πριν πάω στρατό

    τούντο πρωινό ποσκόλιο, τίκκι τίκκι ξιούρισμα, νεσκαφούι σιγά σιγά με κανένα πισκοτούι κάμνω το τζαι γω, τζαι τρώω τζαι καλά, σιγά να μεν βουρώ σε φούρνους το πρωί τζαι στες καττίνες τζαι να γοράζω μαλακίες.

    e passenger τούντο πρωινό ξύπνημα πιστέφκω εν καλό, λειτουργώ πολλά καλύτερα το πρωί παρα απόγευμα τζαι νύχτα, τζαι θα εθυσίαζα άνετα 1 ώρα πρωινού ύπνου για να γλυτώσω την κίνηση

    έσιει αθρώπους που παν γυμναστήριο που τες 6 το πρωί τζαι μετά δουλειά!

    αλλά το άσhιμο ως τες 2 το μεσημέρι γίνεσαι τέζα με έτσι ξυπνήματα

  18. Κι ένας φίλος μου ξυπνά από τις 5.30 και μέχρι τις 6.30 είναι στο γραφείο!! Είσα κι εσύ γιάππης λογιστής; 🙂

  19. man i kinda miss u when i read these.

    ivra sou pou jinta tsagia pou annoiei to fkioro mes to potiri!

    filou8kia.

    ps: entelos patronisimi i mpaniera sou :p

  20. Εγω εξακολουθω να επιμενω!

    Εshει ο μοτζιος δικο του δωματιο??????

  21. Λαφαζανιές τους αρσενικούς, κάμνει δκυο καπίρες το πρωϊ τζιαι εποθαυμάσαν ούλλοι.

  22. Peta re Olga peta!!!

  23. Ζαλίστηκα! Τι ώρα κοιμάσαι το βράδυ; Red bull πίνεις, παιδάκι μου; Δεν είναι οι καπίρες που με συγκίνησαν, αλλά όλα τα υπόλοιπα!
    Τα συγχαρητήριά μου, πάντως!

  24. «efimerida pou to grammatokivotio» αχάπαρη; Τζιαι ποτσούα γαλί at your doorstep?!

    Όλγα, εν το «γιαούρτιν με μέλιν τζιαι καρυδόκουννα» που προσδίδει έναν άλφα γουάου φάκτορ νομίζω. Τζιαι το ότι τα τσιλλά με χυμό γκρέιπφρουτ (μιτσοκαμμώ μόνο που το γράφω, όι να το πιω), δείχνει ψαγμενότητα.

    Προσθέστε ψήφο στο «μακάρι να ξυπνούσα τζι εγώ τόσο νωρίς τζιαι να είχα ορέξεις». Εγώ θεωρώ το απαράδεκτο να πρέπει να άψω το φως το πρωί.

  25. ate na sikonnete kai na pernei ton kopro gia katourima… siga na men kathete na kamei toutin oulli ti kouventa an k ego en fefko pou spiti horis na fao kati xipno panta orexati alla oi pou ta haramata.

    7 xipno 8 eimai doulia k prolaveno omos na etimasto kai na fao kai 2 kapiroues me to neskafe mou ospou na ntitho.

    an erto popse potzi re firfiri k eneshi himo kreifrou tha se fkalo stes efimerides. To shampoo eimai siouri oti en psemata giati den eshis triha pas ti kkelle sou.

    Ate afike tzai llio kosmo gia tous ipolipous… efirtikes na ton kameis dikon sou.

  26. e file ilikrina eton logo pou enexeis geneka akoma:P xorkathkio re file na exeis etsi mpaniera:( panta filika:) keep writing:)


Σχολιάστε

Kατηγορίες

