Αναρτήθηκε από: firfiris | Σεπτεμβρίου 3, 2008

Προβλέποντας το μέλλον

Τετάρτην δείλις έπιασα όφ, για να πάω με τον τζύρη μου στο ΙΚΕΑ να πιάσουμεν έναν έπιπλο κουζίνας που χρειάζουμε. Ο λόγος που θα πάμεν μαζί είναι γιατί τζίνος έσιει το διπλοκάμπινο το οποίο δεν μου δανείζει διότι ισχυρίζεται ανά πάσα στιγμή πως μπορεί να το χρειαστεί. Τωρά, άμαν ζείς τζιαι μεγαλώσεις με έναν άνθρωπο για τόσα χρόνια μαθαίνεις τον όπως την κωλόπουγκα σου τζιαι μαθαίνεις να περιμένεις πως θα συμπεριφερτεί ανά πάσα στιγμή.

Το πλάνον μου για σήμερα είναι. Πάω ΙΚΕΑ με τον τάτι, γοράζω το έπιπλο, καθούμαστεν τρώμεν, πάμεν σπίτι, στήνουμεν το έπιπλο and pat each other on the back. Ακούστε την πρόβλεψη μου για το τί μπορεί να συμβεί.

Άφιξη εις ΙΚΕΑ. Ξεκινούμεν καφκάν με τζίνον που άρκησεν να διαμαρτύρεται για την κίνηση ενώ ο άλλος να του λαλεί πως δεν είναι γάρος να τον περιμένει. Αν ένας που τους δκυο μας παρκάρει μακριά τότε ο άλλος που επάρκαρεν κοντά θα του μουρμουρά ότι δεν έσιει υπόθεση πας το πάρκιν τζιαι τον δεύτερον να δικαιολογάται πως δεν είναι ττεμπέλης τζιαι πως λλίον παρπάτημαν δεν έβλαψεν κανέναν.

Επειδή τζιαι οι δκυο μας δεν ψουμνίζουμεν παρορμητικά, θα πάμεν ολόϊσια στα έπιπλα κουζίνας χωρίς να θωρούμεν ποτζί τζιαι ποδά. Όταν φτάσουμεν θα ανακοινώσω στον τάτι τί θέλω να γοράσω ενώ ο τάτις θα αρχίζει να βρίσκει κατασκευαστικά σφάλματα στο έπιπλο, θα αρχίσει να ποβαρά πάνω του, καθόλου απίθανο να αρχίσει να χοροππηδά πάνω του να δει αν αντέχει το βάρος. Μετά θα τσακκοθούμεν για το χρώμαν του επίπλου με τον πατέραν μου να θέλει την φτηνήν των 30 ευρώ ενώ εγώ, που θα το θωρώ κάθε μέρα τζιαι θα το πληρώσω, να θέλω την ακριβή των 130 που εν λακαριστή.

Κατόπιν θα πάμεν στην καττίνα.

-Μα ίνταλως εν έτσι οι κκιοφτέδες τους;

-Φάτους τζι εν καλοί παπά.

-Πόσα;

-Τεσσεράμισι Ευρώ.

-Τεσσεράμισι ευρώ; Με τεσσεράμισι ευρώ η μάνα σου γοράζει δκυο κιλά κεϊμά τζιαι τρώμεν κκιοφτέδες μιαν εφτομάδαν. Τζιαι μάλιστα κκιοφτέδες, όϊ που τούτους (κραντς κρουντς).

-Φάτους τζιαι σιώπα.

Η υπόλοιπη συζήτηση αναλώνεται για το ΙΚΕΑ τζιαι για την εφευρετικότητα των Σκανδιναβών.

Μετά το φαϊν επιστρέφουμεν στην Γαληνοτάτη Δημοκρατία του Φιρφιρή τζιαι στο Παλατινάτο του Μότζιο. Θα παίξουμε του Μότζιο κανένα μισάωρο τζιαι όταν θα μας αφήσει για να πάει να βατέψει το πουλουκκούι του (το οποίο εν επίσης μπουλντόγκ τζιαι εγόρασα του το που το ΙΚΕΑ) θα ξεκινήσουμεν το στήσιμο.

Ο τάτις θα ισχυρίζεται ότι δεν έχουμεν ανάγκην που οδηγίες τζιαι θα μου υπενθυμίσει πως ο παππούς μου που την μάνα μου του είσιεν πει παλαιότερα πως άμαν θέλει κάμνει του ψύλλου χαλινάρι οπόταν οι οδηγίες εν αχρείαστες. Εγώ θα επιμένω πως κάτι ξέρουν παραπάνω οι σουηδοί τζιαι πως υπάρχει λόγος που εβάλαν της οδηγίες. Θα τσακκωθούμε τζιαι θα υπερισχύσω εγώ. Θα ξεκινήσουμεν να στήννουμεν το μαυρογέριμον το ερμάριν τζιαι θα μείνουν παραπάνω βίδες τζιαι εξαρτήματα, παρότι ακολούθησα τες οδηγίες. Θα τα ακούσω καλά καλά που τον τζύρην μου τζιαι μετά θα το ξιλώσουμεν τζιαι θα το ξαναστήσουμεν τζιαι πάλε θα έχουμεν πρόβλημαν οπόταν θα πίαμεν τον ανιψιό μου τζιαι θα έρτει να μας το στήσει.

Το γινάτι μας ενώνει. Ξέρω με μαθηματικήν ακρίβειαν τι θα συμβεί σήμερα, τζιαι ανυπομονώ να γίνει. Παρόλα τα νεύρα, εν ο πιο ποιοτικός χρόνος που περνώ μαζί του.

Responses

  1. eee en klisto to IKEA to apogeuma simmera….

  2. Το ίδιο σκατόν είσαστε δηλαδής… 🙂

    (Αν εν όντως κλειστό το ΙΚΕΑ εννάσιει πολλύ γέλιο!)

  3. re an esheis prob me to stisimo pemu emena!

    ematha ta panta gino apo to stisimo twn epiplwn tou ikea.
    egorasa tze idika ergaliouthkia pu tziame!

    epatha IKEAtitida ton teleftaio kairo! 🙂

  4. Καλό Μπόντιγκ με τον τάτι!!

  5. Σαν να ακούω για τον δικό μου Ντάντι. Κι εγώ παίρνω τον στο ΙΚΕΑ μόνο αν θέλω να μου κουβαλήσει κάτι με το διπλοκάμπινο (το οποίον εμείς δεν μπορούμε φυσικά να οδηγήσουμε), κι εμένα γέρνει πας τα έπιπλά και κοιτάζει τα που ούλλες τις μεριές και όταν φτάσουμε στη συναρμολόγηση ισχυρίζεται ότι οι οδηγίες εν για κείνους που δεν ξέρουν και όχι για τους μάστρους ασχέτως αν εγώ επιμένω ότι οι Σουηδοί κάτι παραπάνω ξέρουν. Τελικά όμως εν μάστρος.
    Μήπως εν όλοι οι Πίτσιλλοι έτσι?

  6. να φέρει το διπλοκάμπινο που ποδά που έχω να κάνω μια μετακόμιση; Και μετά ένα ταξιδάκι στο ΙΚΕΑ.

    (Καλό μπόντινγκ, καλό κουράγιο, με γεια το έπιπλο και χαιρετίσματα στο κουκλίν τον Μότζιον)


Σχολιάστε

Kατηγορίες

