Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουλίου 23, 2008

Σκηνές απείρου κάλλους εις την Κύπρον

επειδή ώρες ώρες εν πολλά ωραία η χώρα μου.

Σκηνή 1η – Φίλος

Σουρουππώνει καλοτζιαιρόνυχτα. Ο γείτος κάθεται που κάτω που το κλήμαν τζιαι παίζει μπουζούκι. Βάλλω την φωνή.

-ΕΕΕΕΕΕΕ ΓΕΙΤΟΟΟΟΟΟ….

-Ρεεεεε ΓΕΙΤΟΟΟΟΟΟ…. πολοάται.

-ΘΕΛΕΙΣ ΞΕΝΟΥΣ ΡΕ ΓΕΙΤΟΟΟΟΟΟ;

-ΚΟΠΙΑΣΕ ΓΕΙΤΟΟΟΟΟ…

Με τον συνονόματο εμεγαλώσαμεν μαζί, 11 μήνες διαφορά. Πάω ποτζί.

-Φέρμου το μπουζούκι ρε γείτο ώστε να πάεις να γύρεις κανέναν κονιάκκιν.

Ώστε να στραφεί πίσω έπαιζα γρατσουνισμένα τζι ανοργάνωτα το Σαββατόβραδον του Καζαντζίδη.

-Ρε γειτο, λαλεί μου ο γείτος, φέρμου το μπουζούκι τζιαι το παίξιμον σου εν όπως την τραουδκιάν σου…

-Εν καλά που λαλέις ρε γειτό. Φέρμου το κονιάκκιν που μου περνά.

Πόλιπιφ, παττίχαν, χαλλούμιν τζιαι αγγούρι με λεμόνι τζι άλας. Τζιαι κούννες.

Όταν εσηκωθήκαμεν άρκεψεν να ξημερώνει.

Σκηνή 2η – Αγάπη

Φέρνει η ανιψιά μου το αναμισιαρούιν της να δεί το Μότζιο. Στέκει το μωρό τζιαι βαστά πας τα κάντζιελλα. Η ανηψιά μου κάθεται πάρατζι.

-Κωνσταντίνο, έλα δαμαί πουλλί μου να πάμε να παίξουμε του Μότζιο.

Διστάζει. Εν έσιει εμπιστοσύνη στα πόθκια του ακόμα. Κάμνει να ξαπολύσει τζιαι ντρέπεται.

Τσουλλοκάθουμαι τζιαι έρκουμαι ένα στο επίπεδο του.

-Κωνσταντίνο, έλα μάνα μου να πάμε να δούμε το σκυλάκι που κάμνει γαβγαβγαβ…

Θωρεί με τζιαι ποταυρίζει το έναν το σιέριν.

-Έλα τζιαι χαρώ σε. Έλα στο θείο να πάμεν όππα.

Ξαπολά, κάμνει δέκα βήματα μόνος του τζιαι βουρητός. Έρκεται σιονωτός πάνω μου με τα σιέρκα του πάνω. Πρίν να προυμουττιστεί χαμαί αρπάσσω τον τζιαι πετάσσω τον πάνω.

-Μπράβο το μωρό μου. Μπράβο το μωρό μου τζι επερπάτησε.

Πισκαλιούμεν του ούλλοι τζιαι τζίνος με το στόμαν το ξιδόντικον χαμογελά. Ο Μότζιος σούζει το νουρίν του το κλωστρόν.

Σκηνή 3η – Γυναίκα

Σε κάποιο κάμπινγκ κάποτε, κάποια χρονιά μέσα σε μιαν απροσπέλαστην γωνιάν του Ακάμα πέφτω μιτά της τζιαι σμίουμεν. Αγκομαχούμεν τζιαι προσπαθούμεν να μεν κάμουμεν θόρυβον να μας ακούσουν οι άλλοι. Ούλλοι έτσι προσπαθούμεν. Αγαπώ την πολλά. Μπορεί να μ’αγάπαν τζιαι τζίνη.

Κοντεύκουμεν να τελειώσουμεν. Πριν την έκστασην κλείω τα μμάθκια τζιαι φαντασιώνουμε πως την αφήνω έγγυο. Τζίνη μπήει τα νύσια της μες την ράσιην μου τζιαι φκάλει μου τες πέτσες μου.

Γέρνουμεν τνα τζοιμηθούμεν. Ποσσιεπάζω τζιαι θωρώ την ποκαματισμένην τζιαι χαμογελαστήν να μάσιεται να τζοιμηθεί. Το κορμίν της το τιτσίρικον μες το νυχτερινόν το φως εν όπως το σεληνιακόν το τοπίον, το μισόν ασημίν τζιαι τ’άλλον μισόν σκοτεινόν. Πάνω στο στέρνον της έσιει πεντέξι τρίσιες που το στήθος μου.

Κάμνω να τζοιμηθώ τζιαι ακούω που θκυο τσιατίρκα πάρακατω τον ανιψιόν μου να φωνάζει περιπαιχτικά.

-Ετελειώσετε να τζοιμηθούμεν;

Εν μου ‘ρκεται ύπνος. Φκαίνω πόξω τζιαι κάμνω τσιάρον. Ακούεται μόνον η θάλασα που σπάζει πας τον κρεμμόν. Ξαναμπαίνω μες το τσιατίρι. Κουντώ την νάκκον πάρατζι γιατί εν πυρά. Ποταυρίζει το σιέριν της πίσω τζιαι πιάνει το δικόν μου να μεν με ποχωριστεί. Το σιέριν της χωρεί μες την παλάμην μου όπως του μωρού.

Σκηνή 4η – Συναπάντημαν

Σήμερα το πρωίν έρκεται ένας να κάμει συνέντευξην του μάστρου για μιαν μελέτην που κάμνει. Με το που μπαίνει θωρεί με τζιαι θωρώ τον καλά. Εν φίλος αγαπητός που τα κατηχητικά της Χρυσελεούσας. Θα έσιει να τον δώ πάνω που δεκαετίαν.

-Αδελφέ.

-Φίλε μου.

Σφίγγουμεν τα σιέρκα μας εγκάρδια. Ακούω τα νέα του. Επρόκοψεν στην ζωήν του. Δεν άλλαξεν πολλά, εκκέλιασεν νάκκον όπως ούλλοι μας. Εχάρηκα πολλά που τον είδα. Έφτιαξεν μου την μέρα μου. Δόξα Σοι Κύριε δόξα Σοι που είμαστεν καλά.

Responses

  1. Η αλήθεια είναι φιρφιρή πως μέχρι τώρα δεν άφησες καθόλου να νοηθεί (μπορεί εγώ να μην το κατάλαβα) πως μπορούσε να είσαι ο ρομαντικός τύπος!! Εξέπληξες με ευχάριστα ομολογουμένως.. και με την χαρά για το μωρό που περπάτησε και με την κοπέλα στη σκηνή:) ατε πάντα τέτοια!

  2. omorfi k parakseni patrida

  3. Ωραίο πόστ. Διαφορετικό απ αυτά που έχω διαβάσει μεχρι τώρα στο blog σου. Όμορφες στιγμές.

  4. Διαβάζω αργά για να καταλαβαίνω, αλλά το ..ευχαριστιέμαι.

    Αυτό το ποστ ήταν …κλωστρόν 🙂

    Τι θα πει «εκκέλιασεν νάκκον», παρακαλώ;

  5. @panos klostron=strifogyristo
    ekkeliasen nakkon = karafliase ligo

  6. @se oulous

    diavaste palia post tou firfiri na deite megaleio san touto to post:)

  7. Simfonw me tin maria. Se palia post enna deite akoma pio romantiko firfiri

  8. Αν μου πεις οτι υπάρχουν κι άλλοι άντρες που μπορούν να νιώσουν έτσι για κάτι τόσο απλό και ταυτόχρονα τόσο μεγάλο όπως μια καλοκαιρινή βραδυα με καλή παρέα, τα πρώτα βήματα ενός μωρού, και μια καλοκαιρινή αγάπη θα σε πιστέψω και θα πάρω πίσω τα όσα έχω σούρει κατά καιρούς στους Κύπριους.

  9. dr Spock,

    ο «αντικειμενισμός» της Άυν Ραντ και όλα τα σχετικά ρεύματα σκέψης, είναι yatabaza – για να το θέσω κομψά.

  10. Αγαπητέ Φιρφιρή, τελευταίως άρχισα να σε διαβάζω και ομολογω ότι αυτή η δημοσίευση ήταν η πιο καλή. Όμορφες περιγραφές και όμορφα νοήματα.

  11. Ωραίος!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

