Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουλίου 21, 2008

Οι πατσαρκές ως επιβεβλημένη ανάγκη της Κυπριακής κοινωνίας

Κάθε κοινωνία που θέλει να ονομάζεται “εύρυθμη” πρέπει να αυτοελέγχεται. Πρέπει οι νόμοι να εφαρμόζονται, όϊ μόνον να υπάρχουν στα χαρκιά. Δυστυχώς η αστυνομία δεν μπορεί ναν παντού τζιαι ούτε πάντα εφαρμόζει τον νόμο ίσια ίσια, στο πνεύμα του ή με διακριτικότητα (παράδειγμα την μάνα που ελαπορτάραν ενώ επερίμενεν έξω που το σχολείο το ανάπηρον της μωρόν για να το φορτώσει στο αυτοκίνητον).

Το δεύτερον, είναι που ο Κυπραίος θέλει ττοππούζι, τζιαι μάλιστα ττοππούζι άγριο για να κάμει κάποια πράματα. Για παράδειγμα να πάεις να γοράσεις κάτι τζιαι η κοπέλλα πίσω που τον πάγκο να κάμνει ππόλισh τα νύσια της τζιαι να μιλά με την κολλητήν της στο μόπαϊλ, ή ο γάδαρος που επάρκαρεν ομπρώς που την είσοδο σου τζιαι έκλεισεν σε, ή την καρτάνα που παρκάρει μες τις πολυκατοικίες μας, ή τον γάδαρον τον πλασιέ που παρκάρει όπως του καυλώσει τζιαι κλείει τον δρόμο, ή τον επαίσχυντον που ψατζιέφκει τα χτηνά ή που δεν καθαρίζει τες ξιμαρισιές του σσύλλου του, τον πελεκάνο που σε περιπαίζει τζιαι δεν τελειώνει κλπ κλπ κλπ.

Δυστυχώς το αίσθημαν της εκτόνωσης της δημόσιας αγανάκτησης, διότι μιλούμεν για γενικά προβλήματα, ωθεί πολλούς στο να παίρνουν τον νομόν στα σιέρκα τους (πχ ο άνθρωπος που ετσίλλισεν τον άλλον στο Λατσί γιατί επήρεν τον σσύλλον του θάλασσα) πράμαν παράνομο τζιαι πολιτικά λανθασμένο καθότι οι ποινές πρέπει να εφαρμόζουνται αποκλειστικά τζιαι μόνον που το κράτος. Οπόταν τί εισηγούμαι.

Η κυβέρνηση να εκδίδει σε κάθε ενήλικο ψηφοφόρο ένα δελτίο με πέντε κουπόνια
, τα οποία θα ονομάσω “Πατσαρκοκοκουπόνια”. Την εφαρμογή τους θα εγγυούνται τμήματα πατσαρκάσματως στο δημοτικό επίπεδο. Τα εν λόγω κουπόνια έχουν την εξής διπλή χρήση

1) Μπορεί να τα χρησιμοποιήσει ένας πολίτης ενάντια στον άλλο, όπως τα εξώδικα, τζιαι θα έρκεται ο πατσαρκαστής του δήμου, που θα διαπιστώσει την παρανομία, τζιαι να τον δέρνει τζιαι να συλλέγει τζιαι πρόστιμον 100 λίρες.

2) Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να γλυτώσεις το ξύλον τζιαι το πρόστιμον.

Έτσι, αν καταλήσεις τα κουπόνια σου τζιαι δώσει σου κουπόνι, δικαιολογημένα κάποιος, τότε θα τες φάεις τζι εσύ. Αν τα δώσεις ούλλα τζιαι είσαι νομοταγής τζιαι δεν δώσεις αφορμήν του άλλου, τότε φκαίνεις κούππα άπαννη. Άν κάποιος παρανομεί συνέχεια τζιαι κάποιοι των ανέχουνται σίουρα κάποιος άλλος θα βρεθεί να του δώσει κουπόνι.

Έτσι έχουμεν κάθε κίνητρο να προσέχουμεν να μεν ενοχλούμεν τον συνάνθρωπό μας για να μεν τες φάμεν τζιαι να πληρώσουμεν πρόστιμον, αλλά τζιαι να φυλάξουμεν τα κουπόνια μας για αυτοάμυνα. Ο δε επιστάστης του δήμου θα βεβαιώνει ότι όντως υπάρχει λόγος που θα τες φάει κάποιος τζιαι δεννεν που τατσιλίκι που έπιασεν το κουπόνι.

Προσπερνά σε επικίνδυνα ο άλλος. Πάρε κουπόνιν κύριε! Εν σε εξυπηρετεί η πωλήτρια, φάε να κάτσεις ρα! Εν καθαρίζεις του σσύλλου σου κύριε, έλα δα τζι είμαι καλός για λλόου σου. Εψάτζιεψες κάττον; Έλα δκυο όϊ έναν!

Μόνον έτσι να θα βρεθεί λύση. Τί νομίζετε;

—-

Δημιουργήστε μιαν ιστοσελίδα http://www.cyprusgadaroi.com όπου ο καθένας θα μπορεί να αναρτήζει φωτογραφίες κυπραίων που παρανομούν πάνω στην ράσιη των άλλων. Να τους κάμνουμεν τουτούκκιν τζιαι να τα θωρεί η αστυνομία. Αβρατινή, επαραγίνηκεν το πράμα. Ειδικά με τες τροχαίες παραβάσεις, τα ραντίσματα το πρωίν σαν δεν έχουμεν νερό…

Ππάουερ του δε ππίπολ. Ιν πάτσον γουι τράστ!

Advertisements

Responses

  1. Μαζί σου φίλε μου όμως εννά το πάρω ένα βήμα πάρα κάτω για μακροπρόθεσμα.

    Καταρχήν πέντε κουπόνια εν λλία. Εννά τα φάω που την πρώτη μέρα!

    Εισηγούμαι να ξεκινήσουμε την πατσαρκοκουπονόφαση με 20 κουπόνια, τζαι να τα μειώνουμε σταδιακά. Πχ. Στους 6 μήνες να γίνονται 10 και στον χρόνο 5. Από κει και έπειτα θα παραμένουν 5 για την επόμενη 10ετία (με δικαίωμα ετήσιας ανανέωσης), όταν υπολογίζεται πως η γαουροσύνη θα έχει επισήμως μετατραπεί σε συνείδηση. Έπειτα μπορούμε να απαλλαγούμε εντελώς από τα πατσαρκοκουπόνια.

    Κάπως σαν την αποχώρηση του τουρκικού στρατού σε περίπτωση λύσης του Κυπριακού :Ρ

  2. Ouloi idees eisai teleutaia re firfiri!

    8eloume na doume ta sxedia sou se project proposal stous armodious!

    DEMOCRATIZATION kai CIVIL INVOLVEMENT laloun sou!

  3. ασιλα ουλλο ιδεες εισαι !
    ομως ξερουμε το ουλλοι οτι το κουμπαριλικι και το μεσο θα υπερισχυσει οπως παντα !
    τζεινοι που εν ανακατωμενοι μες την κουπονο-υπηρεσια θα χουν που καμια 100στη κουπονια τζεινοι τζαι οι φιλοι τους …
    τζιαμε να δεις ποσοι θα γινουν τατσιζη τζαι ποσο ξυλο θα πεφτει για μαλακιες …
    => κακη ιδεα αλλα ηταν καλες οι προθεσεις σου 😛

  4. spoudaia idea alla nomizw oti oute 1000 kouponia ston ka8ena de 8a kanoun tipote an den alla3oun nootropies…

  5. i katali3i tou olou exeirimatos tha ine na fkaineis e3o pou to spiti s k to mono pou tha thoreis tha einai na topouziazontai.

    o kipraios einai 3eri kelle

    mia paroimia leei «isionei o nouros tou shilou, en ishionei»

  6. Symfono kai epauksano sto gero ttoppouzi. Alla o patsarkastis tou dymou (epistatis) prepei na men einai Kypraios yiati tha ypostirizei ton enoxo – afou tzai tzinos tha eshi tin idia symperifora. For example, odigas mes to motorway tzai o odigos tou fortigou mbrosta sou voura san ton pellon tzai fefkoun oi palio kaplamaes tou tzai erkounte pas to windscreen sou, kamnoun sou zimia tzai paroligon na se stravosoun. Paeis ston astynomiko stathmo na ton katagkeileis tzai o astynomikos o idios anti na ton piasei ton fortiyaji na ton kamei axristo, pairnei to meros tou tzai lalei sou » e kalan, ethelen o athropos na tou fyoun oi kaplamaes? Eto entze travmatistiken kanenas, piainnete sto kalon.» O garos, o ilithiooos! An einai dynaton! En anagki na skotothei kapios yia na doumen tin paranomia? Tzai akoma aman eshei tzai thymata i ypothesi anti na evroun ton ftaixti tzai na tou dosoun to said ttoppouzi, ftain tous oi «fonikoi dromoi», oi «epikyndynes strofes» tzai i «elleipsi fotismou». Yiati o egkefalos tou Kypraiou potte den ftaiei? One more question: pou ypovalonte aitiseis yia ergodotisi sto Ministry of Patsarkes? Entze pistefko na theloumen tzai meso…
    Firfiri an me ergodoteis, please please please na me valeis ypefthyni na patsarkazo osous deilous psajefkoun kattous tzai skyllous. Exo tous polla sto stomashi tous vromismenous. Thank you.

  7. den prepei na eiste oloi arnitikoi me tis idees tou firfiri! mporei na petyxei den 3ereis pote!

    oi protovoulies sou einai a3iepaines! write a letter pou lene kai oi aggloi!

  8. Πολλά καλή η ιδέα σου, πριν λίο είδα ενα γέρο που του άξιζε ούλλο το πατσομπλοκούι πάντως. Έν κανεί που ετζιλούσε σιγά σιγά σαν ήταν κότσιηνο, έν κανεί που είσιεν 2 μωρά μέσα, έν κανεί που το ένα εστέκετουν στην μέση των 2 μαξιλάρων, έν κανεί που εμιλούσε στο μόπαιλ, άψεν τζιαι τσιάρο ο γάδαρος

  9. αλόπως επατσαρκάσαν σε άγρια ρε φιρφιρή τζι εζάωσες γιατί τα ορθογραφικά σου εν άνευ προηγουμένου!

    επί της ουσίας. Εν εκατάλαβα τη διαδικασία: κόφκεις του άλλου το πιλλιεττούι, τζιαι μετά; Ίνταλος το παίρνει πρέφαν ο πατσαρκαστής τζι έρκεται; Τζιαι ίνταλος αποδεικνύεται ότι έχρηζεν πατσαρκάσματος το πλάσμαν τζείνον; Να βουρούμεν δικαστήρια; Κάτσε γάρε ψόφα. Τζι αν είμαι πελλός τζιαι κόψω σου ούλλο το μπλοκκ; Τζιαι πώς θα προσλαμβάνουνται οι πατσαρκαστές; Στη βάση ποιας αξιοκρατικής -πάντοτε- διαδικασίας;

    επερίμενα να προτείνεις κάτι ανάλογο του αμερικάνικου citizen’s arrest (citizen’s wood)… αλλά τζιαι πάλε, άλλη δουλειά εν θα εκάμναμε μες τες στράτες.

  10. Αρκέψετε το ξύλον, πρίν να σας κάμει η Ευρώπη ππολίτικλι κκορέκτ τζιαι κινού σσας αγωγήν οι πατσαρκαζόμενοι.

  11. na thorei o kathenas tin douleia tou ke na men nevriazei me to paramikro epidi ta nevra kamnoun kako stin ygeia ennen kaliteri lisi?:P

  12. Ένα πράμα θέλω να ξέρω…

    Η ασυλία των βουλευτών θα ισχύει;

  13. ipogrammizo tis pio GRANDE patsarkes gia oullous tous ttopouzous pou opos polla sosta ethixes, PSATZEFKOUN kattous, skillous kai ola ta athoa kai aniperaspista zoa pou kikloforoun stis gitoneies mas. Goustaro pou eisai filozoos tziai lalei to i psishi sou.. Argisa na dkiavaso to post sou eneka diakopon tziai tora dkiavazo ta oulla mazemena. A pure delight!

  14. Firfiri, eimai neos anagnostis – thaumastis sou. Simfono apolita me osa les.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: