Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουλίου 7, 2008

Μιάλον βούκκον βάλε…

Έναν που τα μεγάλα μου κακά, εν που’μαι αθυρόστομος. Άμαν σκεφτώ κάτι εννά το πώ χωρίς να λοαρκάσω συνέπειες, ή πως θα το πάρει ο άλλος. Έσιει φορές που μπορεί να με ρωτήσει μια γνωστή που μόλις ήρτεν που το κομμωτήριον πχ αν εν καλά τα μαλλιά της τζι εγιώ θα της πω ότι εν όπως τον τράουλλον του Κορματζίτη τζιαι πως δεν μ’αρέσκουν. Το δέυτερον μιάλον μου κακόν εν το γινάτιν μου το Πιτσιλλίσιμον.

Με το που ήρτα που λαλείτε Κύπρον έππεσεν επιδημία χαρτωματίτιδας. Ο ένας χαρτώννεται, ο άλλος λογιάζεται, ο άλλος παντρέφκεται, η άλλη γεννά. Αρκέψαν τζι εμέναν οι δικοί μου, πούρου πούρου πούρου πούρου πούρου. Τζιαι γιέ μου εν κρίμαν, τζιαι γιέ μου εν άδικο, λυπήθου τους γονιούς σου που θέλουν αγγόνια, ύστερα εννά μιαλύνεις τζι έν θα σε θέλει καμιά τζιαι ξέρω γιω κουβέντες. Όϊ εν κρίμαν η στετέ σου που θέλει να ζήσει να σ’αρμάσει τζι ύστερα, τζιαι ότι ψυχολογικόν πόλεμον φανταστείτε. Αν τους επέρασεν που το μυαλόν να ήμουν ππούστης ή να μου έβαλεν κανένας αμμάτιν, δεν το αμφιβάλλω διότι εφέραμεν τζιαι παπάν σε απρόσμενον χρόνον για αγιασμό.

. Εγώ τζιαμάι, βράχος ακλόνητος. Όπως το χωριόν του Αστερίξ που παλέφκει ενάντια στην Ρωμαϊκήν την αυτοκρατορίαν. Σε κάποιαν φάση η κουβέντα εκατάντησεν αφόρητη. Να μπαίνω έσσω για φαϊ τζιαι να μου αρκέφκουν με τα προσκλητήρια του νιου τζιαι του άλλου τζιαι ποιός παντρέφκεται τζιαι αν θα πάω τζιαι πόσα άτομα να με δηλώσουν (σύρνοντας φυσικά όφτζιαιρες να πιαν γεμάτες αν παίζει τίποτε με καμιάν μιτσιάν). Μα γελούν της αλούπας; Όσο μου εμάχουνταν τόσον επροκαλούσα εγώ. Πχ αν συνεχίσουν έτσι θα πάρω μιαν μαύρη όπως τον κατράν τζιαι την πρώτην την κόρην να την βαφτίσω Στέτεν (που έσιει αποθημένον)

Σε κάποιαν φάσην όμως έκαμα μιαν παρατήρηση. Τζίνοι που χαρτώνουνται πρώτοι εν τζίνοι που κάμνουν τους πελλάρες τζιαι τους πολλά αδέσμευτους. Όσους ξέρω που εχαρτωθήκαν τωρά που το καλοσκέφτουμαι έτσι την επάθαν. Έσιει χάζιν να με σουξουλούν ώστε να δώσει καμιά πάνω μου…ειδικά τωρά που αγκωνίστικα τον σσύλλον ο οποίος είναι και γαμώ τους chick magnet τζιαι για τον οποίον η μάνα μου δεν επρόβαλεν ένστασην.. Ρε εν δυνατόν; Να παν να μου γελάσουν οι Φιρφιρήδες μ’έτσι τρόπον; Να μου την μπήουν σιγά σιγά να μεν το νοιώσω;

Επομένως την επόμενην φορά που επροέκυψεν το ζήτημαν, είπα να το παίξω έξυπνα. Σε γάμον που επήα τζιαι ευχηθήκαν μου «τζιαι στα δικά σου» έκαμα την εξής δημόσιαν δήλωσην «Όταν βρεθεί η κατάλληλη!»

Τζίνον ήταν. Σσοινίν τζι εκόπην. Τούτος ήταν ο σκοπός τους τζιαι επρόλαβα τους. Αβρατινή…Κανένας εν εμπόρεσεν να μου πεί τίποτε τζιαι να με πειράξει διότι είμαι ΥΠΕΡ! Δεν σηκώνει πείραγμα, δεν σηκώνει «άτε να σου έβρουμεν καμιάν τζιαι κανεί πελλάρες». Έπνασεν το βλαντζίν μου.

-Τζιαι στα δικά σου.

-Να βρεθεί η κατάλληλη πρώτα.

-Άτε τζι εν το γυρίν σου.

-Να μας την ιστείλει ο Θεός ποδά τζι ύστερα.

-Πιάννεις γραμμήν κουμπάρε.

-Αμήν τζιαι πότε.

Ήυρα πλέον το απάνεμον λιμάνιν τζιαι την γαλήνην που εγύρεφκα. Άμαν έφκαινα έξω δεν ανησύχαν πλέον η μάνα μου γιατί ενόμιζεν πως πάω γκομενότσαρκαν να έβρω νύφφην. Δυστυχώς όμως εμυριστήκαν με, ,τζιαι κόφκω την εν δουλειές της στετές τούτες.

(Μετά που μιαν  εισαγωγή του τύπου VISA, γρουσαφένε μου, ασημένε μου, δκιαμαντένε μου τζιαι ούλλα τα πολύτιμα μέταλλα) λέει μου η στετέ.

-Θέλεις νύφην;

-Μα πούντην γιαγιά; Επατταλέψαν τέλεια οι γεναίτζιες.

-Εν θέλεις να μείνεις ελέυθερος;

-Ποττέ γιαγιά εγιώ;!

-Ξέρω τζι εγιώ γιέ μου…

-Σκοπός του γάμου η τεκνογονία.

-Εν καλά που τα λαλείς.

-Τζιαι πέρκει τζιαι προλάβεις τζιαι αρμάσεις με, τζιαι να χορέψεις τζιαι την σταυροβελονιάν στον γάμο μου.

-Εν τζιαι ξέρεις…..(με το που το είπεν η γιαγιά μου έλουσεν με κρύος ίδρως).

-Η κόρη της Κατινούς του Μάντη (ή κάτι τέθκοιον) τελειώνει τωρά τες σπουδές της….

-Μα η αλλήθωρη;

-Έσασεν, έσασεν.

-Τί έσασεν. Εμερώσαν τα μμάθκια της.

-Μια χαρά κορού εν τζίνη. Τώρα πον να πάω στο χωρκό να της κάμω ττεμπίσιην.

-ΜΑ γιαγιά. Κάτσε τζιαμαί. Ίντα να πάεις χωρκό. Μείνε δαμαί που σε πεθυμούμεν.

-Εν τζι η αγγόνισα της Αλισαβούς της μπακκάλλενας.

-Γιαγιά, έννεν λόγος τούτος…

-Μεν μάσιεσαι γιέ μου. Άφησ’ την γιαγιά σου τζι εννά σε αρμάσω εγιώ.

-Μα γιαγιά…

-Αύριον πάω χωρκόν. Πέ της μάνας σου να μου βρει τον ποξιάν μου. Φωτογραφίες σου έχω έσσω….

Κοπέλια, έκατσα πάνω.

Responses

  1. Χαχαχα!! Το τελευταίο σχόλιο όλα τα λεφτά!! Μα ενόμισες εν έτσι εύκολα που εν να γελάσεις της στετές? Τον τζιαιρό που επίενες τζείνη έρκετουν για πολλοστή φορά!..

  2. lol! Re aman i gieneka ginei mana poios tin pianei… Aman i gieneka ginei tse stete sasta tse girasin!

  3. Firfirn, arxise n avtistrofn metrnsn…

  4. Sorry Firfiri, mallov toutov ev eidika gia seva, me fkiollia tzia laouta:

  5. …τζι αν έshει αήπιν πέτε!

  6. 😀

    No one expects the granny inquisition.

  7. Τρομερό το άρθρο σου. Γέλασα πολύ. Καλή τύχη, τι άλλο να σου πω? Και ωραιες φωτογραφίες απο Αφρικη που έχεις βάλει στο flickr.
    Άντε να μαζέψεις τη γιαγιά τώρα πρίν να σε δώσει σε καμια απ το χωριό

  8. koumpare firfiri kala kamneis kai laleis ta pramata opos enei, poles fores kakofeneste tous ala ena tous perasei.

    oso gia to oti ekatsan pas ta aukia s gia na pantreuteis en mia fasi pou tin pernoun ouloi se kapia fasi tis zois tous pou tous palaion arxon goneis ktl.

    peze pello kai piaine me ta nera tous gia na kofkoun mouti

  9. haha en xanei i stete!

    Re grousafenie mou…ego nomizo genekan ivres. Je en nen oute mavri, en aspri san ta kria ta nera.

    fisika en je 3ero tes kouventes sas alla xate…

    ta filia mou sto chick magnet, agou tou.

  10. Εχελεσ τα τζαι παχες τα
    χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχ
    οι ενομιζες εν ωα τους γλιτωσης …………….
    🙂

  11. katavathos shierese pou enna paei i stete sou sto xorkon:P oute emena mou gelas re file:P

  12. @Philippos Ftanei na vrethei i katallili!

  13. Εν παρατηρημενο!

    Για τους ανδρες αρκεφκουν τζιαι μαχουντε τους γυρω στα 26-27. Στα 24-25 : «Οϊ εν πολλα μιτσιοι για χαρτωματα!!!!!» Αν περασουν τα 28 τζιαι εν εβρουν «Εχουν αμμέ!!»

    Για τις κορουδες, αρκεφκουν τζιαι μαχουντε στα 24-25. Αν τα περασουν τα 25 αρκεφκουν οι μαναδες τζιαι οι γιαγιαδες τζιαι καμνουν φανουροπιττες!

  14. Kales oi koroues tou xorkou…alla en tzai ksixaneis ti mou etakses an de me parei O A ennen??/!!!!! Filia mwro epethimisa se!pote enna mas mairepseis??H stete sou ekame pittoues ths satsis fetos ??

  15. @ Etaxa exetaxa tora. Defteri epilogi den eimai kamias. Ji as itan na eiha petheron psaran…

  16. astieukw se re palavoui! deuteri epilogi se kanenan den aksizei na einai…to polu polu na me parioras ama laxei!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

