Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουνίου 24, 2008

Η καλή μέρα που το πρωίν φαίνεται

Ξυπνώ που λέτε πουρνόν πουρνόν, κατά τες έξι τζιαι κάρτο. Πάω στην κάμαρη του Μότζιου τζιαι σουξουλώ τον να ξυπνήσει να τον φκάλω να κάμει τον περίπατο του. Θωρώ τα πιάτα του καθαρά σιόνιν. Πάλε έφαεν τζι ελαρτομουστάτζιασεν ο σιοίρος. Βάλλουμεν το κολανάκιν μας, κάμνουμεν τες αγάπες μας τζιαι πάμεν περίπατο. Κάμνει έναν κοφινούι ανάγκη του τζιαι πάλε σπίτι.

Μπαίνω στο ντους τζιαι πριν να αρχίσω να σαπουνίζουμαι αρχίζει τζιαι λάσσει όπως τον πελλό.

-Γααβ. Γααβ…

-Μούλλωνε.

-Γααβ, γααβ.

-Μεν λάσσεις γιατί κατίσιη σου.

-Γααβ, γααβ.

-Γααβ;

Το μωρόν έκαμεν «γααβ» όϊ γαβ! Θέλει να κάμει κακκά του πάλαι. Πετάσσουμε πόξω που το ντούς, βουρώ να έβρω κοντοπαντάλονο τζιαι καμιάν φανέλα. Βουρούμεν τζιαι οι θκύο πόξω της πόρτας τζιαι με το ασσανσέρ κάτω. Κάμνουμεν κακκά μας. Πάμεν να μπούμεν σπίτι αλλά ατυχήσαμεν. Πάνω στο βούρος δεν έπιασα κλειδκιά τζιαι μόπαϊλ. Στην πολυκατοικίαν μας είμαστεν μόνον δκυο πλάσματα τζιαι ο άλλος επήεν δουλειά.

Πετάσσουμε μες την στράτα τζιαι σταματώ το πρώτον αυτοκίνητον που βρίσκω. Η γεναίκα θωρεί με σαστισμένη με το πιό κκιλιντζιρίσιμο κοντοπαντάλονο τζιαι την φανέλλαν την ταλαντωτή.

-Συγγνώμην κυρία μου αλλά εγώ τζιαι το σκυλάκι μου εκλειδωθήκαμεν πόξω. Μπορείτε να μου δανείσετε το τηλέφωνο σας για να τηλεφωνήσω να μου φέρουν κλειδιά;

-Μα τί χαριτωμένο σκυλάκι! Εν πούρεκκος! Εν μπουλντογκ αγγλικό;

-Ναι! Μπορώ να δανειστώ το κινητό σας;

-Πόθθεν τον εφόρασες; Ακκάνει;

-Που την Ουγγαρία. Όϊ δεν ακκάνει. Μόνον αγάπες κάμνει. Μπορώ να δανειστώ το κινητό σας;

(Κατεβαίνει που το αυτοκίνητο γράφοντας με κανονικά).

-(Παίζοντας του Μότζιου) Μα τι όμορφος είσαι εσύ! Τί γλύκα! Θα σε φάω! Θα σε φάω!.

Ο δε Μότζιο να κωλοτρίφεται χαμαί τζιαι να της κάμνει αγάπες.

-Συγγνώμην μπορώ να έχω το κινητό σας;

-Μα τί βουκκούες εν τούτες; Είσαι ένα γουρουνάκι! Τί είσαι; Γουρουνάκι είσαι.

-ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ;

-Ορίστε.

Ήμουν στην φάση του να φκάλω ατμούς που τα αφτιά αλλά άμαν κάμνει παναϊριν το σσυλλίν περνούν μου ούλλα. Σε ένα τέταρτο πιάνω δουλειά. Πιάνω τηλέφωνο στο πατρικό μου.

-ΝΑΙ ΑΛΟΟΥ!

-Καλημέρα γιαγιά. Διάς μου την μάμμα;

-ΠΟΙΟΣ ΕΝΕΙ;

-Εγώ είμαι γιαγιά! Ο Φιρφιρής!

-Ο ΠΙΤΙΡΗΣ; Ποιός ΠΙΤΙΡΗΣ; Ο χωρκανός ;

-Ο ΦΙΡΦΙΡΗΣ! ΔΩΣΜΟΥ ΤΗΝ ΜΑΜΜΑ!

-Καλημέρα γιε μου. Είσαι καλά; Μόλις τζιαι εμίλουν του θκειου σου του Πιτιρή.
-Δώσμου την μάνα μου.

-Θέλεις την;

-ΔΩΣΜΟΥ ΤΗΝ!

….

-Ναί μάμμα. Καλημέρα.

-Καλημέρα γιέ μου.

-Εκλειδώθηκα πόξω. Έλα φερμου κλειθκιά να μπώ μέσα.

-Ένα λεπτό τζιαι κλαίει η μαυρού*

-ΕΝΝΑ ΠΑΩ ΤΖΙΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ!

-Εκλαμούρισεν την η γιαγιά σου. Έπιασεν εμαϊρεψεν τζιαι εβρώμησεν το σπίτι τζιαι έβαλεν της τες φωνες η στετέ σου.

-Δεν με κόφτει που την Μαυρού. Θέλω να μπώ σπίτι μου.

-Τα κλειδκιά σου έσιει τα ο παπάς σου.

-Πε του να μου τα φέρει.

-Επήεν εις τ’αμπέλι. Πιάστον πας το μόπαϊλ.

-Εν τζιαι το μόπαϊλ μες το διαμέρισμα.

-Έμεινες πόξω τέλεια δηλαδή;

-ΟΙ Ο ΜΙΣΟΣ ΕΜΕΙΝΑ ΜΕΣΑ ΤΖΙΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΜΙΣΟΣ Ο ΚΩΛΟΣ ΕΝ ΜΕΣ ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ!

-Έρκουμαι να σου φέρω κλειδκιά του αυτοκινήτου.

Γυρίζω στην γυναίκα δίπλα που παίζει του Μότζιο.

-Θα σε πάρω σπίτι μου μπουλή! Είσαι μια μπαλίτσα τζιαι θα σε πάρω σπίτι μου! Κίλι κίλι κίλι…

-Συγγνώμη δεσποινίς. Το κινητό σας..

-Ποιό κινητό μου;

* Το άρθρο δεν έσιει ρατσιστική προδιάθεση. Το όνομα της Ινδής οικιακής βοηθού είναι Σάρα, αλλά στο σπίτι φωνάζουν την Μαυρού όταν αναφέρεται ο κόσμος στο πρόσωπό της. Εν εξαιρετική μαγείρισσα. Η γιαγιά μου εν ξύλο που θέλει τζιαι μάσιεται.

Responses

  1. Εν αντρέπεσαι ρε Φιρφίριε, σακκουλλούδιν τζιαι φτυάριν για τα κατορθώματα του Πρίγκηπα εν εσυνάφερες, δλδ. μάλλον ξαπολάς τα όπου φκουν… Βάρβαρε!

  2. Όϊ μόνον καθαρίζω του, αλλά έφερα τζιαι που την αγγλίαν σακουλάκια ειδικα΄με άρωμα λεμόνι για τούτον τον λόγον!

  3. a re firfiri na se kala, ekames me kai e3ipnisa pou to gelio! oso kai htan na koimi8o pas to grafeio:P

  4. Eshei o Mojos diko tou dwmatio???????

  5. Ιντα ώρα επίες δουλεία τελικά;

    Πάντως εγώ απλά θα σου έδινα την τσάντα μου θα σου έλεα έβρε το και θα συνέχισα να κάμω γουτζίου του Μότζιο!

    Που την άλλη εσκέφτηκες να γύριζε να σου ελάλε, μα έν έχω τηλέφωνο μαζί μου;

  6. Σαν το εδιάβαζα (που παρεμπιπτόντως εφίρτηκα, να ‘σαι καλά!) ακούω μια γυναικεία φωνή που κάτω στο δρόμο:

    Μούληηηηη… Άχου τι ωραίος που είσαι Μούληηηηη… Πολύ ωραίος είσαιιιιιι… Νιαιιιιιιιιιι πολύ ωραίος είσαιιιιιιιιιι!!!!

    Γαβ! Γαβ!

    Τζιαι έτσι εμπήκα άσιλα στο νόημα! :p

  7. Εύγε!

  8. Φιρφιρή δεν σε βλέπω καλά ο σκύλος θα σου κλέβει και τις γκόμενες.Όμως μπράβο σου που μαζεύεις τις ακαθαρσίες του Μότζιου.

  9. Η κουβέντα είναι που η ιστορία εν 100% πραγματική τζι εχτεσινή.
    @ανωνυμος Φυσικά τζιαι έσιει δικόν του δωμάτιο, κρεβατάκι, έαρ κοντισιον. εν εκατάλαβα. Σύντομα θα του πιάσω τζιαι πούλουκκον για να μαλακίζεται διότι αρχίσαμεν τζιαι μπαίνουμεν στην εφηβεία.

  10. @ evita

    θα ήταν πιο καλά αν του έλεγε:
    «ντεν έκο τελέφονο καρντιά μου»

  11. agapimene mou firfiri, exo ftasei sto omorfo nisi mas.

    epomeni evdomada 8a sou katevo. episis jerno frape/lunch/dinner perki 3exreoso!!!

  12. ΨΕΥΤΟΑΝΤΑΓΩΓΗ 100.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
    Ενημερωθείτε για τη ΒΡΩΜΙΚΗ ΥΠΟΥΛΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ και καταχρηστική απoλυσή μου από την εργοδοσία της ΓΣΕΕ. Υπεξαιρώντας την αποζημίωση μου τα ασφαλιστικά και άλλα Δικαιώματά μου για εργασία 18 ΧΡΟΝΩΝ ! Με εκβίαζε με ΨΕΥΤΟΑΝΤΑΓΩΓΗ 100.000 ΕΥΡΩ με ΨΕΥΤΟΜΑΡΤΥΡΕΣ επειδή προσέφυγα δικαστικά κατά της ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΜΟΥ! ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ οι εργασιακές σχέσεις είναι απλές αστικές συμβάσεις ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ! Ενημερώστε φίλους και γνωστούς για το Blog μου http://apasxolisi.wordpress.com


Σχολιάστε

Kατηγορίες

