Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουνίου 11, 2008

Ατού ο Γαβρίλης

Εψές ούλλη νύχτα επήαμεν τζι εφέραμεν την στετέν μου που το χωρκόν. Έπιαν μας τηλέφωνο πως επόνεν το στήθος της. Η μαυρού που την επρόσεχεν δεν ήξερε να την βοηθήσει. Ως τα μεσάνυχτα ήταν μες το νοσοκομείον, με το ζόριν την αφήσαν ναρτει να κάτσει στο πατρικό μου.

Ήυραν της στένωσην της βαλβίδας της αορτής, ή κάποιον τέτοιον πρόβλημαν. Παντές τζιαι καταλάβουμεν για έχομεν ιδέαν. Επήα σπίτι να την δώ. Τζιτρινιασμένη, χλωμή τζιαι καταβεβλημένη. Η γιαγιά μου η καλή με τες κότες στην αυλή. Η γιαγιά που μου σπάζει φουντούκια με τα δόντια. Η γιαγία μου που κάμνει σμιλίν τζιαι τσέστον. Η γιαγιά μου που έκαμνεν φρουκάλια πριν τον πόλεμο. Η γιαγιά μου που απλώνει τραχανάν τζιαι κάμνει αναρήν τζιαι καττιμέρκα. Η γιαγιά μου που μ’ανάγιωσεν. Η γιαγιά μου που εκούρτιζεν τον παππού μου τζι έπερνεν με γυρόν με το τράκτρο. Η γιαγιά μου η πρόσφυγας που κόμα κλαίει άμαν εν μόνη της. Στο χωρκόν έσιει μιαν βαλίτσαν, έναν ποξιάν έτοιμον με τα σάββανα της. «Όποτε θέλει ο Κύριος» λαλεί.

Φιλώ της το σιέριν της τζιαι κάθουμαι δίπλα της. Δυσκολεύκεται να σηκωστεί τζιαι τανώ της.

-Πως είσαι γιαγιά;

-Καλά γρουσαφένε μου. Δόξα σοι ο Θεός.

-Τί είπεν ο γιατρός;

(Παίζει πελλόν).

-Αλόπως εν κατάφτεις που αρρωστάς για να σου διούμεν σημασία. Εν τζιαι γελάς μου εμέναν…

Χαμογελά με την παρατήρηση μου τζιαι ψευτοπαραπονιέται πως εν που τ’αλήθκεια άρρωστη.

-Έτσι λαλείς πάντα για να σε βουρούμεν…επιμένω εγιώ.

Εκκέλιασεν η φτωσιή πουπάνω. Πού ημουν μωρόν αθθυμούμαι την που έφκαλεν το τσιεμπέριν της το μωβ με τα ροζ τα φκιορούθκαι τζι έλουνεν το μαλλίν της το μακρίν μες τον ηλιακόν. Μετά εβούραν με να με πιάσει να με λούσει. Μιαν φορά εβούρησα τιτσίρικον πας την ελιάν της Αντιγόνης απέναντι να μεν με έβρει αλλά της Τταλλούς εν τζιαι γελάς της.

Ήτουν που τα καλά άρρωστη όμως τούντην στράταν. Εδήθην το στήθος μου κόμπον. Εν εγίνετουν απλά να σηκωθεί του κρεβαθκιού τζιαι να πυρώσει τον φούρνον όπως εγίνετουν πάντα;

Ισιώννω να φύω τζιαι φωνάζει μου.

-Γιε μου έλα δα τζιαι θέλω σε.

-Πε μου γιαγιά, λαλώ της τζιαι γονατώ δίπλα της.

-Σσύψε να σου μηνύσω.

-Πε μου τζι ακούω.

-Αρέσκει σου τζιαμαί στην δουλειά;

-Αρέσκει μου γιαγιά.

-Εν καλά τα λεφτά;

-Εν καλά γιαγιά.

-Νά βρεις καμιάν κοπέλλαν καλήν, όϊ σαν την άλλην την διπίθαμην. Τζιαι παρέτα τον ψωφόσσυλλον, ούλλον αρρώστιες.

Αμέσως μπαίνει το αντικλεπτικόν μου σύστημαν πάνω τζιαι παίζουν οι συναγερμοί.

-Έλα δα ασημένε μου…(υποτιμήθηκα ως ευγενές μέταλλον).

-Τί θελεις γιαγιά. Είπαμεν τα σσίλιες φορές.

-Η ανιψιά σου έσιει μωρόν αναμισιαρούιν χαζίριν. Ο Σ. επαντρέφτηκεν, ο Κ. εχαρτώθηκεν, εσέναν πότε; Εν το γυρίν σου.

-Α! Έτσι πάει; Πουννα δεηθεί ο Πλάστης μου, λαλώ της.

-Τελειώνει η κόρη της κ. Ν. τες σπουδές της φέτος…

-Πάπαϊ γιαγιά… τζιαι ισιώνω να φύω της κάμαρης.

-Γιε μου εν για λλόου σου που μινίσκω ζωντανή, να σε αρμάσω τζι ύστερα…

-Εν εμέναν που καρτεράς δηλαδή;

-Ναι πουλλίν μου.

-Άρα τί να παντρευτώ τζιαι να σε χάσουμεν…

Νομίζω μόλις εγλύππαρα την στετέ μου τζι έδωσα της λλία χρόνια ζωής παραπάνω…

Responses

  1. 🙂

  2. Περαστικά στην στετούλα σου! Και ελπίζω το κόλπο να πιάνει όντως γιατί το ίδιο χρησιμοποιούμε τζαι εμείς με τον παππού μας. Να παντρέψει ένα μας τζαι μετά να φυεί λαλεί…

  3. Αχ ρε Φιρφιρή!!!!!

  4. Άψογο κείμενο, συγχαρητήρια, γιατί δείχνει πολλά καθαρά ίντα άνθρωπος είσαι. Τζε δείχνει τζε ίντα είδος πλάσματα μας εμεγαλώσαν, την αγάπην τζε την ανατροφήν που μας εδώκαν.

    Την ίδια ακριβώς φάσιν επέρασα τζε γω πρόσφατα όταν ήρτα Κύπρο για διακοπές για λλίες μέρες, τζε κυρίως για να δω την γιαγιά (ευτυχώς ειδοποίησεν έγκαιρα η «μαυρού» τζε όσον τζε επρολάβαμεντιν γιαγιά). Οι ίδιοι διάλογοι τζε τα ίδια επιχειρήματα όπως πάντα για να με καταφέρει να αποφασίσω να παντρευτώ (λείπει μόνο ο σhίλλος που εν έχω τζε το ότι έννεν πρόσφυγας – τα υπόλοιπα εν σαν εν φώτο κκόπι της δικής μου εμπειρίας / ιστορίας).

    Γαμώτο deja vu ρε Φιρφιρή, τζε νάσαι καλά, γιατί, αθθύμησες μες πως έshι 10 μέρες να την πιάω ένα τηλέφωνο να δω πως πάει.

    Τα περαστικά τζε τες ειλικρινείς μου ευχές μου για καλή ανάρρωση, τζε να μεν φοάσαι τίποτε, ούλλα εννά παν καλά.

  5. Αχ αυτή η λέξη «στετέ» δεν είναι η πιο όμορφη του κόσμου?

  6. Περαστικά τζιαι δύναμην Φ.

  7. Ρε! Τελικά έτσι που τολμάς τζαι αφήννεις την καρκιάν σου να φαίνεται αυθεντική που τα ηλεκτρονικά παράθυρα, εν να ρίξεις καμιάν που τες αναγνώστριες τζαι να βουράς τζαι να μεν συφτάννεις. Τουλάχιστον ναν καμιά πον να αρέσει της στετές…

  8. ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΓΣΕΕ μου «ΥΠΕΞΑΙΡΕΙ»ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ 17 ΧΡΟΝΩΝ
    ΑΠΟΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΑΣ Η ΓΝΩΣΤΟ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟ BLOG TOY AΠΟΛΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ http://apasxolisi.wordpress.com Με τον πιο ωμό , κανιβαλικό παράνομο καταχρηστικό ΤΡΟΠΟ καταστρατηγώντας τον ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ –ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΜΕ ΑΠΕΛΥΣΑΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΤΟΥ 2004 ΝΥΧΤΑ , ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΑ , ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΑ ΚΑΝΙΒΑΛΙΚΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ -ΝΑ «ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΟΥΝ» ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 17 ΧΡΟΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ! ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΨΕΥΤΟ ΑΝΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ 100.000 ΕΥΡΩ -ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΣΕΦΥΓΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ -ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΜΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΔΗΘΕΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ …. -ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΟΤΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΥΤΑ … ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ..ΠΕΤΥΧΑΝ ΠΡΩΤΟΔΙΚΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ… ΒΑΛΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ … -ΑΛΛΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ…συνεχίζω των αγώνα δικαστικά – ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΜΕ προσφυγή στο εφετείο … ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟ «ΓΕΝΙΤΣΑΡΙΣΜΟ» — ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ …ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ — Η ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΛΥΣΑΝ—- ΕΛΕΩ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ … ΚΑΝΟΝΩΝ …ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ! ΒΕΒΑΙΑ Η ΨΕΥΤΟ ΑΝΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΓΙΑ ΤΑ 100.000 ΕΥΡΩ … ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ! ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ …. ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ….ΘΑ ΈΠΑΙΡΝΑΝ ΚΑΙ «ΠΡΟΙΚΑ» ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ Η Τις ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΣΕΕ — Τώρα ΠΟΙΟΙ ΜΕ ΑΠΕΛΥΣΑΝ…! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΓΣΕΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ … ( ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΒΡΗΚΑΝ ΕΚΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ) ΚΑΙ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ ΕΜΕΝΑ εργαζόμενος 17 χρόνια εκεί ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ – Αν μπορούσαν θα έκαναν το Πεδίο του Άρεως πλατεία Κλαυθμόνος … όταν παίρνουν την εξουσία … απολύουν τους προηγουμένους!!! Για να βολέψουν τις οικογένειες τους !!! ΝΟΙΚΙΑΖΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΣΕΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ «ΤΟ 1993 ο ΤΟΤΕ Πρόεδρος ΤΗΣ ΓΣΕΕ Χρ Πρωτόπαπας προσλαμβάνει μια υπάλληλο ως γραμματέα του και μάλιστα αυτή φέρεται συγγενείς άλλου κορυφαίου προσώπου του ΠΑΣΟΚ και υπουργού μετά …την εκλογή του ως ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΊΟ ΤΟΥ…ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΧΑΜΕΝΗ …ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΣΕΕ. Το 2004 και λίγους Μήνες πριν απολύσουν εμένα με τον τρόπο που ανέφερα εμφανίζεται στην ΓΣΕΕ …και παίρνει πάλι την θέση της γραμματέας …εμφανίζοντας ότι είχε πάρει άδεια άνευ αποδοχών από την ΓΣΕΕ …για 10 ολόκληρα χρόνια ( ΕΙΧΕ ΚΑΒΑΤΖΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ) ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ 10 ΕΤΩΝ …» ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΥ Η ΓΣΕΕ «ΙΔΟΥ πόσες συνολικά προσλήψεις μελών της οικογένειας του ίδιου της συζύγου του και φιλικών του προσώπων , (τουλάχιστον αυτές που ξέρω εγώ γιατί η ΓΣΕΕ απασχολεί συνολικά πάνω από 200 άτομα !!) έχει κάνει ο κ. Χρήστος Πολυζωγόπουλος στη ΓΣΕΕ 1. Την αδερφή της Γυναίκας του από το Εργατικό Κέντρο Αθήνας την μετέφερε στην ΓΣΕΕ και την έβαλε στο ταμείο της οργάνωσης! 2. Μετά η αδερφή της Γυναίκας του έφερε την Ξαδέρφη της …και μια ακόμα συγγενή της γυναίκας του σε παράρτημα της ΓΣΕΕ ( ΙNE ΓΣΕΕ) 3. Δυο ανίψια του στο ΚΕΠΕΑ ! 4. Την Τότε αρραβωνιαστικιά ( μιλάω για την εποχή που εργαζόμουν ακόμα) του γιου του ! 5. Το 2002 την κόρη αδελφικού του φίλου, όπως την παρουσίασε, και επιχείρησε να την παρεμβάλει στο Γραφείο Τύπου της ΓΣΕΕ ως υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων … και της ανέθεσε την Ιστοσελίδα της ΓΣΕΕ την οποία εγώ είχα πρωτοστατήσει να δημιουργηθεί από το 1998 με αποτέλεσμα να είναι από τους πρώτους κοινωνικούς φορείς που είχε παρουσία στο διαδίκτυο . Και ενώ η ιστοσελίδα ήταν κατασκευασμένη από την πλέον έμπειρη τότε εταιρία την ΟΤΕΝΕΤ ανατέθηκε σε κάποιο ιδιώτη δεν ξέρω με ποιες διαδικασίες και με την συνεργασία της φιλικής αυτής πρόσληψης …και βέβαια παρουσιάζει αυτά τα αισθητικά και λειτουργικά χάλια…( κατά την άποψη μου ) 6. Το 2004 εμφανίζεται από το πουθενά μια δεύτερη πρόσληψη επίσης κάποιας συνεργάτιδας του από το ΙΝΕ ΓΣΕΕ και παρουσιάζεται ως δήθεν δημοσιογράφος …μου αφαιρείται το γραφείο που είχα δίπλα στον Γραμματέα τύπου για να εγκατασταθεί η εν λόγω συνεργάτιδα …»

  9. Εσυγκίνησες με γιατί αθθύμησες μου διάλογο που είχα πρόσφατα με τη γιαγιά μου: τη γεναίκα που με ανάγιωσε τζιαι τζείνη που θεωρώ καλλύττερη μου φίλη. Εκινδυνέψαμε να τη χάσουμε που καρδία πρόσφατα τζιαι έτρεμα που έλειπα εξωτερικό τζιαι εν ήμουν δίπλα της. Όταν εβρέθηκα κοντά της, μια που τες κουβέντες της ήταν «μινίσκω ζωντανή να σε δω να μου κάμνεις έναν δισέγγονον». (τζι’ελπίζω ως τόοοοτε να την αξιώσει ο Θεός γιατί αρκούμεν πολλά!)

  10. Τζιαι η δική μου η γιαγιά τις ίδιες κουβέντες λαλεί.

  11. Αχ αυτές οι γιαγιάδες… πολύ ωραίο κείμενο…

  12. «Μανα» μου ρε..

  13. Ρε φίλε, έχασα την στετέν μου τον Γεννάρην τζιαι είπαν μου το που το τηλέφωνο γιατί είμαι Αγγλίαν. Έκλαψα όπως το μωρόν παρόλον που είμαι 2 μέτρα γάρος τζιαι υποτίθεται ότι έν κλαίμεν…ίνταμπου να σου πώ; Καμιά φορά ξιχάννουμεν πόσον εφήμερη εν τούτη η ζωή τζιαι παίρνουμεν τους ανθρώπους για δεδομένο. Κάθε φοράν που εστρέφουμουν στο χωρκόν επήεννα να την δω τζιαι πάντα ερώταν με «έχει καμιάν κοπέλλαν; Η κοπέλλα έν παρέα!» Ώσπου επαντρεύτηκα τζιαι έκαμεν πολλήν χαράν. Δυστυχώς εν επρόλαβε να παντρευτεί τζιαι ο αρφός μου ο μιτσής…Φοβερό κείμενο, μπράβο σου!
    Μάριος

  14. .. γι αυτό σε αγαπώ, τζι ας λαλεις πως σε γραφω ρε μασκαρουι!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

