Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουνίου 5, 2008

Πάτε καλά ρε;

Νίκος Σεργιανόπουλος

Όϊ γιε μου, εχάσαν τα τέλεια. Τζιαι Κύπρον τζιαι Ελλάδαν. Εν δυνατόν ρε κοπέλια να γίνεται τόσον καρκασιαλλίκκιν για την δολοφονίαν του Νίκου Σεργιανόπουλου; Το ότι ένας άνθρωπος εδολοφονήθηκεν εν τραγικό που μόνον του. Ως τζιαμαί ρε κουμπάρε. Πάεννε πάρακάτω. Τζιαι δώστου αναλύσεις στα πρωινάδικα τζιαι στα δελτία ειδήσεων, τζιαι δώστου αφιερώματα τζιαι συνενταύξεις. Τόσον απελπισμένα εν τα κανάλια για τηλεθέασην που μιλούμεν για «ΣΟΚ στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ» τζιαι «ΣΟΚΑΡΙΣΜΕΝΗ Η ΚΥΠΡΟΣ»; Εν ιξέρω για την Ελληνικήν κοινήν γνώμην τί λαλεί, αλλά η Κυπριακή κοινή λογική μου, λαλεί «ΠΑΡΕΤΑΤΕ ΜΕ!» Τζιαι εξηγούμαι.

Ο Νίκος Σεργιανόπουλος ήταν ένας γοητευτικότατος άνδρας, η αλήθκεια να λέγεται, που έφερνεν νάκκον του Τζιορτζ Κλούνι. Γενέτζιες καμπόσες φαντάζουμαι, ριάλια καμπόσα, αυτοκίνητα τζιαι ξέρω γιω. Ο άνθρωπος επέλεξεν τον δρόμο των ναρκωτικών τζιαι έβαλεν μες το διαμέρισμαν του τους ανθρώπους που τον εμασιαιρώσαν. Ως εγκληματολόγος σας λαλώ πως 9 στες 10 δολοφονίες ο δολοφόνημένος ξέρει τον δολοφόνο του. Άρα ο άνθρωπος ως ναρκομανής τζιαι ως άνθρωπος που συναναστρέφεται με φονιάδες τζιαι αθρώπους τζίνου του κουμασιού δεν αποτελεί πρότυπον τζιαι ίνδαλμα για την νεολαία. Εν ιξέρω πόσον καλός ηθοποιός ήταν ούτε πόσον εσυνέδραμεν στην ελληνικήν τέχνην αλλά φαντάζουμαι έννεν κανένας Κατράκης ή κανένας Κουν.

Να ασχοληθώ με κάποιον όπως τον μακαρίτη τον Τόκα, τον Μπιθικώτσην, τον Καζαντζίδην, ανθρώπους που ήταν καλλιτεχνικοί γίγαντες τζιαι θα τους θυμούμαστεν τζιαι αύριον, ανθρώπους που εκτός από τέχνην είχαν τζιαι ήθος τζιαι αξιοπρέπειαν τζιαι αίσθησην του μέτρου. Κατ’ εμένα ο άνθρωπος είσιεν τα ούλλα τζιαι εχαράμισεν τα. Εμέναν γιατί δεν με μασιαιρώνει κανένας, γιατί δεν μου βάλλουν πόμπα; Γιατί δεν κάμνω σκληρά ναρκωτικά; Κουφήν στην στράταν τρώει την η κκελλέ της. Επέθανεν, Θεός μακαρίσει τον, τζιαι πάμεν πάρακατω.

«ΣΟΚ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΝ ΙΜΙΣh» Το μόνον σιοκ εν που ασχολούμαστεν κόμα.

Υστερόγραφον: Τούτον εν έναν τζινούρκον μπλόγκ στην Κυπριακήν που δκιαβάζεται πολλά ευχάριστα. Τσιεκκάρετε το.

Advertisements

Responses

  1. Έσιεις δίκαιο αλλά εν η πρώτη φορά που εν να δείξουν τα ΜΜΕ το επίπεδο τους? Εψές έκατσα να δω ειδήσεις (στην Ελλάδα). 40 λεπτά εκάμναν αναλύσεις τζιαι κόντρα αναλύσεις, αν ήταν έγκλημα πάθους,αν ήταν ληστεία, αν ήταν το ένα το άλλο.. Τζιαι μετά αφιερώσαν τζιαι 10 λεπτά για άλλες ειδήσεις. Νομίζω ότι στο τέλος εν τον ίδιο τον ηθοποιό που ξεφτιλίζουν..

  2. Μετά που τόσο κόπο, χρόνο τζιαι κοινωνικό έργο για να ανεβεί στην υπόληψη μας… ώ ο ξεπεσμός, ώ η τραγωδία, ώ η ντροπή

  3. ρε φιρφιρή, τα γέριμα ρε φίλε… πως εκατάφερες να συνδιάσεις τα ναρκωτικά με την τέχνη; εν 2 διαφορετικά πράματα… όπως η καλλιτεχνική δημιουργία τζιαι το ήθος. Εν με κόφτει αν ο καλλιτέχνης κάμνει ναρκωτικά ή γαμά πουτάνες. Εν με κόφτει, εν θα τον χαρτωθώ. Απασχολεί με η τέχνη που «παράγει». Τελεία! Τίποτε άλλο.

    Μεν ξεχνούμε ότι κάποια που τα πιο σημαντικά έργα τέχνης έχουν δημιουργηθεί από αμφιλεγόμενου ήθους καλλιτέχνες. Μερικές φορές μάλιστα, το γεγονός ότι τούτοι οι άνθρωποι ζουν έξω που κάποιους φραγμούς κάμνει τους πολλά πιο ενδιαφέροντες.

    Για παράδειγμα… τι με κόφτει αν ο Woody Allen γαμά τη θετή του κόρη τζιαι αν την επαντρέφτηκε. Εν με κόφτει. Αν θέλει ας γαμά τζιαι τον σιύλλο του. Εν με απασχολεί. Οι ταινίες του εν μεγαλοφυείς τζιαι απολαμβάνω τες. Τούτο με ενδιαφέρει. Αρέσκει μου να τες θωρώ ξανά τζιαι ξανά τζιαι στο τέλος να νοιώθω τζίνη την ευχαρίστηση την παράξενη που νοιώθεις όταν βλέπεις κάτι που εκτιμάς σαν ωραίο.

    Long story short, ξεκόλλα, το ένα έν εσιει να κάμει με το άλλο. Τον Μπιθικότση εκτιμώ τον επειδή συγκινεί με όταν τραγουδά.. εν με κόφτει η ζωή του. (btw, ατυχέστατο το παράδειγμα του Καζαντζίδη σαν είδωλο ήθους).

  4. Esheis dikaio gia ton kazantzidi. eprepe na anafertei mono sto ergo pou eparigage alla eparasirthin pou ton syggrafikon istron.

    diafono omos se touton pou eipes gia ton kallitehnin jie to ithos. o kallitehnis pou monos tou en ithoplastis, exou jie i etimologia tis lexis ithopoios.
    otan omos enas kallitehneis «peftei» logo ton prosopikon tou epilogon, eite narkotika legontai, ite koumari (px sotiria mbellou), eite alkool (hristakis) oso megalo ergo jie na eparagan , den mporoun na sigkrinontai to idio me kapious pou ohi monon ergo eparagan alla to ithos tous akrivos ekatefthinen jinon tous to dimiourgiko talento.

    gia paradeigma o xilouris. athropos patriotis, etragoudisen gia tin patrida kai ohi monon. agapithiken oson ligoi jie eprokalesen megalin thlipsi o thanatos tou.

    o de curt cobain, episis megalos kallitehnis, emisan tin zwin tou, epehtiken ji epnasen. theoreis to sosto na afierothei idios hronos jie gia tous dyo? (an zousan parallila jie ihan to idio akroatirio?)

    Aman pethanei enas kallitehnis hasiklis, ehathiken o kallitehnis. Aman pethanei enas kallitehnis ithikos jie athropos, tote ehathiken enas kallitehnis jie enas kalos anthropos pou en polla pio lypiro pou to proto.
    gia mena den metra monon to ergo alla jie o athropos, vasi tis dikis mou ithikis jie twn dikwn mou standard pantote. Pros Theou, den eimai ego anthropos kaliteros apo tous ypoloipous gia na krino poios axizei simasias i ohi, alla mian apopsi ehw tin.

    o Marios Tokas mporei na min einai o agapimenos mou synthetis alla einai poli psila mes tin ypolipsi mou. O Woody Allen en exairetikos skinothetis (to Manhattan en to agapimeno mou) alla os anthropo den ton eho se ypolipsi.

    gia mena metra jie to ergo jie to kallitehnis. sigoura o kallitehnis perna jie ta erga tou menoun. alla na afieroso toso hrono gia kapion me aftokatastrofiki tasi (jie osi en ethismeni sta narkotika akoma jie to tsigaro alla se ligotero vathmo) peran tou plesiou tou paradeigmatismou vrisko to polla akairo jie atopo.

    dystihos ta media theloun monon na poulisoun. opotan otidipote sintaraktikon kai aimatovamenno ginete protoselido (kai exigi jie giati ehoun jie parapanw provoli ta egglimata apo allodapous para apo topakes, but that’s another question)

  5. Αν δεν αφιερώνουν τόσο χρόνο στα όσα συντηρούν τη θεοποίηση της ασημαντότητας …τότε υποχρεωτικά θα ασχολούνταν με τα σημαντικά και ουσιώδη. Π.χ. την αδυναμία της καταστολής να ελέγξει το «πρόβλημα των ναρκωτικών».

    («…ποιό πρόβλημα ρε, όποτε θες βρίσκεις, κανένα πρόβλημα…»)

    Τώρα να μολοήσει κάποιος και το «μυστικό» για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις…. να δεις πως θα μας φλομώσουν στα σκατά.

    Άλλο θέμα που ΔΕΝ πρέπει να αγγίξουν (και επομένως πρέπει να χουφτώνουν όλα τα άλλα) είναι ακριβώς το πως ο καλλιτέχνης και οι περσόνες του ΔΕΝ θα έπρεπε να είναι πρότυπα σε τίποτα άλλο παρά στην τέχνη (δηλ. θέματα τεχνικής – τεχνοτροπίας, κλπ.).

    Άμα όμως κάνουν αυτό τον -απόλυτα αναγκαίο -διαχωρισμό… πως θα χρησιμοποιούν μετά τον όποιο καλλιτέχνη για να πλασάρουν «ιδεολογία» ή/και εμπόρευμα; Πως -με ένα τέτοιο διαχωρισμό -θα γίνεται το «ένα χέρι να νίβει το άλλο» μεταξύ πολιτείας και τέχνης.

    Π.χ. οι καλλιτέχνες-πουτανίστες στην υπηρεσία της πολιτικής, όχι επειδή εκφράζουν δικό τους πολιτκό λόγο αλλά επειδή ως στρατευμένοι εκφράζουν ότι προβλέπει η ντιρεκτίβα. Ή οι καλλιτέχνες διαφημιστές που με την Αύρα του Νικητή επισυναπτόμενη… πείθουν τον κάθε αφελή πως ΑΥΤΟ το προϊόν είναι που χρειάζεσαι και πως ΣΥΝΕΧΩΣ θα πρέπει να επιζητάς την (θεατρική αν θέλετε) ψευδαίσθηση της τελειότητας που σου χώνουν στη μούρη κάθε -τηλεοπτικό -λεπτό.

    Εβαρύναμεν κοπέλια; Κόμα εν είπα τίποτε…

    Φανταστείτε να έκαμνα επέκταση τζιαι στο πως και στο γιατί ο ΗΘΟ-ποιός … άμα δεν βοηθά το κοινό να κάμει τον άνωθεν διαχωρισμό… τζιαι δεν διαπαιδαγωγεί το κοινό για το πως η Τέχνη του μπορεί να μετατραπεί ΚΑΙ σε μέσο χαλιναγώγησης… γίνεται απλώς η επέκταση της εξουσίας… αλλά βαρκούμε τωρά τζιαι προτιμώ να πάω στο μπούκικο της γειτονιάς, να κυνηγήσω το ΤΕΛΕΙΟ κουπόνι !!!

    Γειαχαρανταν…

  6. Φακκάς μου ρε αγρινό, φακκάς μου.

    Φιρφιρή, Θυμήθου ονόματα οπως ο Νικόλας Άσημος, Ο Πάυλος Σιδηρόπουλος τζιαι ο Καβάφης. Ένας καλιτέχνης προσφέρει το έργο του μόνο τζιαι εμείς καλούμαστε να τον θυμούμαστε μόνο για τζίνο το έργο. Η ζωή εν η λεπτομέρεια που μπορεί να τον κάμει είδωλο ή άτομο προς αποφυγή. Εν έσηει άμεση σχέση με την αξία του έργου του ομως.

    Αν ένας καλιτέχνης εν βιώσει κακουχίες, φτώσια, κοινωνική απόρριψη ή τουλάχιστον μια μανιοκατάθλιψη συνήθως εν εσηει τζιαι πολλά να πει

  7. ΜΜΕ είναι και άστα να λένε. Μπόρα είναι θα περάσει ως το επόμενο συκλονιστικό σιοκ. Βαθιές αναπνοές, τα ΜΜΕ πάντα είχαν την μνήμη χρυσόψαρου και την ευφυΐα μιας σαύρας που την ξέχασε η εξέλιξη.

    Πάντως εγώ δεν κρίνω την προσωπική ζωή του καλλιτέχνη. Ότι θέλει ας κάνει, άλλο τέχνη και άλλο ηθική. Και ο Βάγκνερ ήταν ένα παλιοτόμαρο αλλά μπροστά στην διάνοια του υποκλίνεται πολύ κόσμος (τουλάχιστον όσοι καταλαβαίνουν).

  8. @ ‘Ελατο Χελιδόνι

    Ακριβώς επειδή περνά κάποιες κακουχίες αυτομάτως δικαιολογούμεν τον που καταλήγει να γίνεται υποχείριο των ναρκωτικών; Στενός μου φίλος έχασε μάνα, πατέρα, αδερφό, οικονομικά εν χάλια τζιαι στέκεται στα πόθκια του μια χαρά.
    Τούτοι οι ανθρώποι, που ξέρουν ότι εν είδωλο στα μάτια ορισμένων ΓΙΑΤΙ να δικαιολογούνται; Εν να μου πεις, «μα εν τζιαι ήταν επιλογή τους να θεωρηθούν είδωλα». Συμφωνώ. Αλλά που τη στιγμή που επιλέγεις να διακριθείς στο χώρο της τέχνης, εν διακρίνεσαι μόνο για το ταλέντο σου αλλά τζιαι για το ήθος σου. Ναι κύριε Καφάβη/Άσιμε/Σιδηρόπουλε/Curt/Σεργιανόπουλε και λοιποί άλλοι να σας αναγνωρίσω ότι είσαστε απίστευτοι συγγραφείς/στιχουργοί/ηθοποιοί τζιαι ξέρω ‘γω τι άλλον. ΓΙΑΤΙ όμως να σας θαυμάσω τζιαι να σας σεβαστώ όταν ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ούτε εθαύμασετε τον εαυτό σας ούτε τον εσεβαστήκετε;

  9. Το Αγρινόν τα είπε μια χαρά – νομίζω.
    Ηθο-ποιός, αυτός που «ποιεί ήθος» με τους ρόλους του, κι όχι με την προσωπική του ζωή… που αναπαριστά άλλους χαρακτήρες, δηλαδή.
    Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν πια ηθοποιοί – είδωλα – πρότυπα (και δε σημαινει ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό). Το τι ήταν ο Στεργιανόπουλος νομίζω είναι πολύ καλά γνωστό – και δε μας αφορά. Έπεσαν τα κοράκια να τον φάνε τον άνθρωπο. Ας τον αφήσουν να ησυχάσει.

  10. en dikaioma t ka8e nou na kamei OTI thelei stn zoi t,j eidika ama DEN ENOXLA KANENA!provlima t kathe sergianopoulou na zisei opos thelei,en tha stathei o kosmos jiame alla sta ‘erga’ p afinei piso t.san ithopios en itan apla kalos itan apsogos!se jino p ekamne itan polla kalos.ti me endiaferei emena an eperne narkotika i an itan poustis?epirease kanena???j o kavafis itan poustis alla ta poiimata t didaskunte k mpenun stis pagkipries san themata SOS.Men eisaste toso apolitoi stis apopseis sas.katakrinete tn sampos j itan kanenas dolofonos!ELEOS dld!!o sergianopoulos areske m san ithopios j itan polla apotropeos o tropos p edolofoni8ike!j eseis p katadikazete ta MME deite prota ts eaftous sas..Get a life!

  11. Καλησπέρα, έχεις χίλια δίκια. Και κοίταγα την τηλ. και αναρωτιώμουν ,βρε τι λένε? Αν ήταν άλλος, θα είχαν βγεί όλοι να βρίζουν αυτούς που κατεβαίνουν τα βράδυα, και κάνουν τα έσχη, τώρα τα λένε ..ιδιαιτερότητες…μόνο για κείνον όμως….
    Καληνύχτα,

  12. 1. Einai apanthrwpo na pethaneis me etsi tropo – opoios ke na eisai…

    2. Ennoeitai pws ta MME to megalopoiisan, opws megalopoioun opoiadipote eidisi poula, thetiki i arnitiki

    3. Mporei o Sergianopoulos na min eixe to CV allwn kallitexnwn pou isws ektimas parapanw, alla den nomizw oti einai katallilos kanenas mas na krinei to ithos tou…profanws itan mplegmenos asxima se diafora pragmata, alla ousiastika kako ekamne mono ston eafto tou…min viazese na ton sigkrineis me atoma pou fenomenika ezisan pio ithiki zoi alla ousiastika den mporeis na 3ereis yia to pragmatiko tous ithos…o mpithikotsis yia paradigma den ekamne narkwtika fantazome alla episis den emilietoun me tin kori tou… you choose poion apo tous 2 theoreis pio «ithiko» athrwpo

  13. Fuck him. Κάποιος που έπαιζε σε μιαν σειρά όπως τους Δύο Ξένους (εμένα το μόνο που μου έμεινε εν οι κουβέντες της κοτζιάκαρης τζιαι ότι ούλλοι μα ούλλοι μες τζείνη την σειρά εφωνάζαν συνέχεια) εν άξιζε καλύτερη τύχη.

    Discuss (10 marks)

  14. dear firfiri, ekali4es me.

    An itan opiosdipote mesos an8ropos mplegmenos me narkotika ktl kai akouete tin dolofonia tou stis eidiseis itan na peite «na ka8arisei nakkon i koinonia».
    alla ate…

  15. Damn, getting people worked up is not as easy as I had imagined. Oh well, whatever, Rest In Piece, Ashes To Ashes, Dust to Dust etc etc

  16. Rest In Piece…man, I really shouldn’t have drunk that last pint. Peace, God Damn it, Rest In PEACE.

  17. O kathenas kamnei tes epiloges tou, toutos ekane tis dikes tou, as prosehe kalitera.

    @Passenger
    Eides tze si ti kamnoun oi katahriseis? 😛

  18. ο καθένας επιλέγει το πως θα ζήσει έτσι και αυτός διάλεξε το δρόμο της καταστροφής του δική του επιλογή. Όσο για τα κανάλια το μόνο που κοιτάνε είναι το πως θα ανεβεί η τηλεθέαση….

  19. guys, αν ήταν καπιος απο εσας απλά θα έλεγαν, ‘καλα να παθει, αξιζε του να παθει οτι έπαθε με το δρόμο που διάλεξε.’ Ναι αρεσκε μου σαν ηθοποιός, αλλα στη τελική σαν άνθρωπος αποδείχτικε και άτυχος και σκάρτος!

    Lb

  20. οπος λεει και το τραγουδι της χαρις αλεξιου ΟΛΑ ΣΕ ΘΗΜΙΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΑΓΑΠΑΜΕ ΝΙΚΟ ΜΑΣ ΛΕΙΠΗΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ

  21. Εχεις χαθεί καρδια μου…δεν σου άξιζε τέτοιο τέλος…τι κ αν κλαίω ακόμα;ΞEPΩ πως δεν θα γυρίσεις..ΘA σε θυμάμαι για πάντα..σ’ αγαπώ ΠOΛY ψυχη μου…να το θυμάσαι…σ’ αγαπώ..μακάρι να ‘ταν OΛA ένας εφιάλτης κ να ξυπνούσα..μου λείπεις…

  22. tellllliiio!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: