Αναρτήθηκε από: firfiris | Μαΐου 28, 2008

Φάκκιν εμ.

Έκαμα τα σhίσhι πάλε. Ίνταλως τα καταφέρνω άμαν μου παν τα πράματα καλά να τα ττουμπάρω. Μπράβο μου. Εν τζιαι φταίω πάντα εγώ στον μιαλλύτερον βαθμόν αλλά πάντα νιώθω ότι το φταίξιμον εν δικόν μου. Φαίνεται εν η αφέλεια ακόμα πως δεν έσιει άνθρωπους κακούς η πως η ζωή φέρνει μας τα πράματα πάντα βολικά. Γάμα τα, έτα τζιαμαί ούλλα τωρά.

Είμασταν πας το τραίνον που Κκέϊμπριτζ προς Λονδίνον. Έγυρεν πάνω μου τζι ακούαμεν μουσικήν μαζίν. Το κλίμαν βαρύν τζιαι καταθλιπτικόν όπως τον τζαιρόν που μας έκαμεν, με τον πελλοαέραν τζιαι το ασταμάτητον το ψιχάλλισμαν που τρυπώνει μες τα κόκκαλα σου. Εβαστούσαμεν σιερκές να μεν κρυώνουμεν. Σε έναν τραούδιν εφύρτην του κλαμάτου. Τζίνη μου το έμαθε. Τί λαλείς σε έτσι περίπτωσην; Σκάζεις τζιαι σφύγγεις το σιέριν παραπάνω.

Εποχωριστήκαμεν στο Κίνγκς Κρός. Τζίνον ήταν. Πιττίν. Μεθαύριον Κύπρον τζιαι που Δευτέρας δουλειάν όπως τον λύμπουρο. Η ίδια διαδρομή για το γραφείον, ο ίδιος ο δρόμος πίσω για το σπίτιν. Οποιαδήποτε αλλαγή θα προκαλέσει καθυστέρησην τζιαι αχρείαστον άγχος. Εν έθελα να πάω σπίτιν ακόμα. Έπια την στράτα τζι όπου με φκάλει ο δρόμος.

Σοκκάκια, στενοσόκκακα, καντούνια του Λονδίνου γνώριμα. Που να γυρίσω τζιαι να μεν δω την φάτσαν της να με κάρτερά μπροστά που έναν σταθμόν του Ττιούμπ, ή έξω που την καφετέριαν του πανεπιστημίου ή το μαλλίν της το ξανθόν τζιαι τα γαλάζια μμάθκια της μές το πλήθος; Εν υποφέρεται ο καιρός αλλά λατρεύω τον. Ούτε τα κοτσινόμαυρα τα χτίρια τους θωρκούνται αλλά τζιαι τζίνα λατρεύω τα. Εν ασσορτί με την φουρτούναν μες το στήθος μου, συμπληρωματικά το έναν με το άλλον.

Βρίσκω μιαν ππαμπ στο Φιτζρόβια. Σιουττάρω μέσα τζιαι πίνω μιαν έϊλ. Κάθουμαι τζιαι θωρώ καλά καλά το ποτήρι τζιαι προσπαθώ να καταλάβω αν εν κεχριμπαρένιο το χρώμαν της μπύρας ή μελί. Στ’ αρχίδια μου μετά που ένα λεπτό. Φκαίνω έξω να καπνίσω, ξανά μέσα, άλλον ποτό τζιαι πάλαι έξω. Πουμέσα μου έβρασα, άρχισεν να με πιάνει τζιαι το ποτόν. Οι θαμώνες εγίναν αόρατοι, η μουρμούρα τους εγίνηκεν όπως τον φλοίσβο της θάλασσας που τον ακούεις για λλίην ώρα τζιαι ύστερα συνηθίζει τον το φτίν σου. Συνεχίζω το παρπάτημαν.

Χωρίς να το καταλάβω εβρέθηκα Γουότερλου. Ήταν μαθημένα τα πόδκια μου την στράτα. Κάθουμαι σε έναν παγκάκιν γνώριμον αλλά τούντην φορά μόνος μου. Μαρκώνω μες τον σάκκον μου τζιαι καρτερώ να σουρουππώσει τζιαι να ανάψουν σιγά σιγά τα φώτα. Μια Εγγλεζούα λυγερόκορμη σχολάνει που την δουλειάν της τζιαι αποσπά την προσοχή μου. Φορεί παπούτσι ψηλοτάκκουνον που γραμμώνει τους μυς των ποδκιών της. Φουστά λεπτή αδιαφανής με φκιορούθκια πάνω. Ο πισινός της εν όμορφα γραμμομένος τζιαι το βυζίν της στητό. Δεν θυμούμαι την φάτσαν της τζιαι ούτε με ενδιαφέρει. Κάμνω μιαν αισχρήν σκέψην τζιαι μετά πάλαι στα δικά μου.

Ακούω τραούδκια που το άϊπποτ μου. Σε μιαν στιγμήν τρώει με το σαούνιν μου, η μούττη μου τζιαι τα μμάθκια μου. Έσιει χάζιν να πιάσω το κλάμαν. Υποσχέθηκα του εαυτού μου πριν χρόνια να μεν ξανακλάψω τζιαι δεν θα αθετήσω τουντην υπόσχεση. Επαναλαμβάνω πουμέσα μου συνέχεια «Μεν κλάψεις, μεν κλάψεις, μεν κλάψεις, μεν κλάψεις». Σφίγγω την ππουνιά μου μέχρι που πετάσσουνται οι φλέβες πας τα σιέρκα μου. Τυλίω τσιάρον τζιαι σηκώνουμαι τζιαι παρπατώ καθώς η αδράνια εν βοηθά την κατάσταση μου.

Κουμπώ πας την γέφυρα τζιαι θωρώ τον ποταμό. Θα ήμουν τζιαμαί ακίνητος τουλάχιστον έναν σαρανταπεντάλεπτο τζιαι ώστε να φύω το χρώμαν του ποταμού που καφετίν εγίνην μαύρον.

Responses

  1. Firfiri mou, an einai pragmatiki i istoria pou periegrapses pio panw, giati mana mou to afises etsi? (ipothetw iparxei logos sovaros). Alla kai logos sovaros na iparxei, prepei na iperpidithei!

    Vriskeis alithino erwta polles fores sti zwh sou?


Σχολιάστε

Kατηγορίες

