Αναρτήθηκε από: firfiris | Μαρτίου 14, 2008

Facebook psychoanalysis

Επίστεφκα ότι μετά που επήα Άμστερνταμ τζιαι ήρτα πίσω χωρίς να είμαι ναρκομανής πως μπορώ να αντέξω ούλλους τους πειρασμούς τζιαι τες προκλήσεις. Μετά εκάμαν με ινβάϊτ να γραφτώ στο Φέϊσμπουκ. Για όσους ζείτε στα Καρπάθια, το Φέϊσμπουκ εν μια ιστοσελίδα που βάλλεις το προφίλ σου τζιαι ότι πράμα θέλεις να ξέρει ο κόσμος για σένα. Δηλαδή εν μια σελίδα μάρκετινγκ.

Καταρχάς μπόρεις να ανακοινώσεις διακριτικά του κόσμου ότι είσαι χαρτωμένος, καυκομένος ή γυρεύκεσαι. Φυσικά επειδή θεωρητικά προσθέτεις μόνον φίλους σου, το είμαι καυκομένος τζιαι είμαι χαρτωμένος εν έμμεσος τρόπος να πεις του άλλου «εγιώ γαμώ κάθε νύχτα», «να πελλάνετε που εμείνετε στο ράφιν» τζιαι «εγιώ περνώ καλά τζι εσείς όϊ». Επίσης πας το προφίλ σου μπορείς να βάλεις φωτογραφίες σου καλλιτεχνικές ή που είσαι όμορφος, ή που είσαι κανονικός αλλά στέκεσαι δίπλα σε κόσμο που εφκήκαν όπως  τον κώλο της κοτζιάκαρης (γριάς) για να φαίνεσαι συγκριτικά ποιό όμορφος. Εν έναν μνημείο στην ματαιοδοξία του κάθε αδκιασερού τζιαι μέσα μέσα εργαλείο για να επικοινωνάς με κόσμος ποιό δύσκολα απ ότι θα έκαμνες με ίμεϊλ ή με τηλέφωνο.

Το ποιό ενδιαφέρον πράμαν όμως του Φέϊσμπουκ είναι που ο κάθε αδκιασερός μπόρει να προσθέσει προγραμματούθκια (μίνι εφαρμογές) που ότι μαλακία φανταστείς λαλούν σου. Μπορείς να μάθεις για τον εαυτό σου ότι θέλεις απαντώντας 8 ερωτήσεις περίπου κάθε φορά τζιαι έτσι να χουμιστείς (περηφανευτείς) στους φίλους σου  τζιαι να τους σπάσεις τζιαι τα νεύρα τους που το προφίλ σου θέλει τρία κάρτα (45 λεπτά) να φορτώσει. Ακούστε το λοιπόν τί έμαθα για τον εαυτό μου μες σε μιαν εφτομάδαν.

-Είμαι κεντροδεξιών πολιτικών πεποιθήσεων τζιαι κόντρα Κυπραίος σύμφωνα με το επιστημονικόν ττέστ «Είσαι Κυπραίος ολάν». Αν ήμουν φκιόρον θα ήμουν αζαλέα (που δεν ξέρω τί ένει), αν ήμουν Σούπερ Ήρωας θα ήμουν ο Καπαμαρού, ο Τσιάντλερ που τους Φρέντς, η Θάτσιερ που τους πολιτικούς, ο Ντόναλντ Ντάκ που τα μίκι μάους (κινούμενα σχέδια). Έγινα νίντζια τζιαι ετσακκώθηκα με τους πειρατές τζιαι για ένα διάστημα έκαμνα τζιαι το ζόμπι που ετσακκώνετουν με τους κκαουμπόηδες. Υιοθέτησα έναν ιπποποταμούδιν τζιαι έναν αυκόν (αυγό)  που εννά ξιπουλιάσει (εκκολαφθεί) ‘κόμα. Αν ήμουν ποτό θα ήμουν έναν αδελφέστατον  Μοχίτο  (που το λατρεύω παϊ δε γουέϊ τζι ότι θέλετε πέτε)  τζιαι αν ήμουν καφές θα ήμουν έναν ριστρέττον. Οι φίλοι μου γοράζουμεν τζιαι πουλούν με στην Λαϊκήν τζιαι προχτές που εκοίταξα άξιζα 30000 δολάρια τζιαι ήμουν κατοικίδιο της πρώην μου. 

Μου έχουν κάνει πρόταση για σέξ 3 γνωστές μου (που η μιά άρκησεν να μιλήσει) τζιαι ένας παρέας που τον Καναδάν με του οποίου την αρφήν έφκαινα όταν ήμουν τελειόφοιτος ενώ έχω τζιαι χάρτιν που χουμίζω τις χώρες τζιαι πόλεις που εταξίδεψα (τζιαι εν κάμποσες). Αν βασιστούμεν στον λόγο τζιαι την ψήφο των γνωστών μου, είμαι ο ποιό έξυπνος που ξέρουν, ο ποιό πιθανών να πάει μπροστά τζιαι με αρκετά καλήν βαθμολογίαν όσον αφορά τα κάλλη μου. Στο κρεβάτιν, σύμφωνα με άλλον ττέστ, είμαι ένας καθηγητής που άμαν γαμά πρέπει να τρέμει γη, που του αρέσκει να λαλεί βρωμόλογα τζιαι να διά τζιαι κανέναν πάτσον πας το κωλομέριν (όϊ το δικόν μου) τζιαι οι γεναίτζιες πρέπει να κάμνουν κωλότουμπες που την χαρά τους άμαν με θωρούν. Θα παντρευτώ πουννα πιάσει το πρωτάθλημαν η ΑΤΕ ΠΕΚ Παρεκκλησιάς, τζιαι είμαι τζιαι ένας γάρος (γάϊδαρος) πρώτης διαλογής σύμφωνα με την έρευναν «πόσον γάρος/γαούρα είσαι). Το κουίζ πόσον χόρνι είμαι μου έμαθεν ότι είμαι μονίμως καυλωμένος τζιαι σε μόνιμην στύση (μαζί με άλλα 3 δισεκατομμύρια αρσενικά) τζιαι αν ήμουν χαρακτήρας βίντεογκέϊμ θα ήμουν το Μανιταρούι που το Σούπερ Μάριο.

Υπόγραψα τζιαι έκαμα το καθήκον μου σαν υπεύθυνος πολίτης να λυθεί το Κυπριακό, να σταματήσει η παγκόσμια υπερθέρμανση, να φάσιν τα μωρά που πεινούν, να μεν αποσχιστέί το Κόσοβο, να παν οι πρόσφυγες σπίτι τους τζιαι να φκεί ο κασουλίδης πρόεδρος, όποταν ούλλοι σας να τζοιμάστε ήσυχοι. Είμαι επίσης μέλος του γκρούπ για την προστασία του αυστραλιανού οξύρρυγχου τζιαι του κρητικού κρι κρι, του γκρούπ του Ούτοπου τζιαι του γκρούπ που προσπαθεί να εύρει έναν εκατομμύριον έλληνες στο φέϊσμπουκ τζιαι να δείξουμεν τον νούν μας.

Με έτσι τέλειαν εικονικήν ζωή, την πραγματική τί την θέλω; Τί χρειάζεται κάποιος τους φίλους όταν φτάσει την απόλυτην nerdvana;

ΥΓ (Καλαμαράδες αναγνώστες, είδετε που σας σκέφτουμαι τζιαι σας αγαπώ α!

Responses

  1. Μωρέ κουμπαράκι μου Φιρφιρίκο, εσύ είσαι σπουδαίος και ζηλεύκω σε (προσπαθώ ο μαύρος να προσαρμοστώ να μιλήσω σα κι εσένα και θα σου πω το γιατί μετά), και ζηλεύκω, σου έλεγα, που αρέσεις στη γυναίκα μου.

    «Μωρέ γάρος είναι, ο χαζοκούμπαρος» της λέω γω να της στρίψω τη προσοχή από σένα, αλλά που αυτή.

    «Άμα μάθης κι εσύ να γράφεις σα το Φιρφιρή, θα μπορέσω να σε δω σαν άντρα», μου είπε εχτές το βράδυ που της γύρεψα λίγη… προσοχή κι εγώ σαν άντρας και με ξέκανε.

    Τώρα που διάβασε αυτό το τελευταίο, με πήρε τηλέφωνο, που ήμουνα με τη γκόμενα στο μπαρ, και μου λέει «είδες τα τι γράφκει (έτσι μιλάει τώρα κι αυτή) ο Φιρφιρής; Μπορεί εσύ να έχεις βιλλούες, αλλά εκείνος έχει ένα βίλλο και καλό, το γράφει και στο φεησμπούκ του»…

    Μα τι μου κάνεις, μωρέ Φιρφιρή, το λογίζεσαι; Δεν μου φτάνουν οι πέντε γκόμενες που όλο μου γυρέφκουν κι εγώ σκοτώνουμαι στη δουλειά να τα βγάλω πέρα, έχω κι εσένα που μου ξεμυαλίζεις τη γυναίκα και πας να μου κλείσεις το σπίτι;

    Άντε, μωρέ… Είναι σωστά πράματα αυτά;

  2. πολύ καλό άρθρο. ειδικά το κομμάτι της ματαιοδοξίας είναι ότι καλύτερο διάβασα για το face book….

  3. Ως καλαμαράς αναγνώστης έχω να πω: 🙂

  4. Αγαπητέ firfiris, εντάξει, έχω πολλές άγνωστες λέξεις, αλλά δεν διάβασα ποτέ καλύτερη ανάλυση για το facebook 🙂

  5. Oraios opos pantote o kos firfiris, dinei me t diko t xehoristo kai humoristiko tropo, t apopseis kai empeiries t apo to Facebook afti t fora. Sigoura, mpike KAI to Facebook sti zoi mas me ola ta kala p mporei na ehei prosferei (idiaitera ston 23hrono idriti t, p t epefere kerdi $1,5 dis, kanontas t ena apo tous 1000 plousioterous anthropous (kathos kai t nearotero disekatommiriouho) simfona me to Forbes.

    Parolo p isos kapoioi p zoun stin Kipro (ego zo kai ergazomai stin allodapin) na to ehoun IDI dei kai diavasei, gia enimerosi t poliplithon anagnoston kai fans t blog t kou firfiri, paratheto ena link (gia na MIN kano copy & paste oloklirou t keimenou), shetika KAI me tous kindinous p ellohevoun apo to Facebook.

    Prokeitai gia arthro, p dimosieftike stin efimerida Politis stis 12.2.2008 (to vrika kata lathos, kathoti DEN diavazo shedon pote t en logo efimerida) kai ferei t titlo «Mas fakelonoun mesi diadiktiou».

    http://www.politis.com.cy/cgibin/hweb?-A=773765&-V=archive&-w=FACEBOOK@&-P

    Ta simperasmata dika sas.

  6. Έλα ρε! Μα είσαι τέτοιο κελεπούρι??
    😉

    Facebook rulezzzzzz

  7. @psychia an pistefkeis tou facebook eimai…

  8. χαχαχαχαχαχα!!! 🙂

    τα σπας, ως συνήθως.

  9. Eyge bre fifrifh! Me ekanes kai gelasa polla! 🙂

  10. xerete,
    oraio keimeno :]
    pantos tou mataiodoksou facebook, edokes tou n’apsei kata pou thoro!
    …To fainomeno tou na sou stelloun invitation atoma pou en se 3eroun k pou exoun 714 filous eprose3ete to? this one pragamtika theoro weird!

  11. kapou eidate prin kati meres ena afieroma sto facebook me tous diasimous kipraious, xarine mou tous?

  12. Ωστε..

  13. Facebook junkies.

  14. οι καλαμαράδες ευχαριστουν αλλα έχουν αγνωστη λεξη…
    τι σημαινει ολάν;
    8α εκτιμουσα μια σαφή απαντηση εμπεριστατωμένη και με επιχειρηματα,ευχαριστώ…

    εγώ -ούσα γραμμένη στ φέισμπουκ- πολύ το ευχαριστιέμαι αυτό το πανηγύρι..
    άμα το παρεις χαλαρά και συνειδητοποιήσεις ότι ειναι μόνο για να περνάς την ώρα σου τότε όλα ο.κ.
    δεν προκειται για επιστήμη, ούτε σκοπεύω να βρω τον έρωτα της ζωής μου εκει μέσα…

  15. Μάλιστα κύριε, τούτο με το «μνημείο ματαιοδοξίας» ήταν πολλά καλό. Γενικώς εκτήτζιασα που εν το έγραψα εγώ πρώτη τούτο το ποστ 😛

    Όι ότι θα ήξερα τόσες λεπτομέρεις να παραθέσω, καθότι το δικό μου facebook το έσβησα μια βδομάδα μετά, αφού άρχισαν να με εντοπίζουν διάφορα άτομα filed under «whaddaphuck!?» και να ξεshειλίζει το email μου από διάφορα requests (βασικά εν τα επολλοέβρισκα τζιαι ενευρίαζα).

  16. Gia tnv «Ανώνυμος»:

    Polu duskoln erwtnsn! To «ολάν» eivai kati sav epifwtvnma. Mallov exei rizes sta Tourkika. Merika paradeigmata:

    «Άτε ολάν»
    «Μα που είσαι ολάν;»
    «Μα ποιά xxx ολάν!
    «Σίκκιμέ ολάν!»
    «Ε, εντάξει ολάν αστειεύκομουν…»

    Kales meletes!

  17. ολάν=τι νομίζες

    Gia tous Kalamaraes mas:

    http://www.translatum.gr/dictionary/cypriot.htm

    Xristos

  18. eida ekei mesa enan 34 eton xontro gena kipraio pou se rota an tha evgaines rantevou mazi tou. stellei filia kai louloudia edo kai kei. einai thlivero kata vathos. alla kai stin epifaneia…

  19. κανει σιουμαλισμαν τον φιρφιρη.. τελειο αλλα ο Αναμοχλευτής εν πολλα δυνατος.. σαννα και εθορουν τον ετσι οπως τα λαει!!!

  20. kak e seluam


Σχολιάστε

Kατηγορίες

