Αναρτήθηκε από: firfiris | Μαρτίου 5, 2008

Η καρκιά της μάνας

Πόψε εννά σας πω έναν παραμύθιν που μου ελάλεν η στετέ μου που ήμουν μωρόν να τζοιμηθώ.

Ήταν που λέτε μιαν βολάν τζι έναν τζιαιρόν μια μάνα με τον γιόν της. Ο άντρας της επέθανεν πριν τζιαιρόν τζιαι τζίνη εκαταλύθηκεν να αναγιώσει το παιδίν της. Εμαϊρεφκεν του, έσαζεν τον, εδκιάλεεν του το καλλύτερον φαϊν να τον ταϊσει, το καλλύτερον ποτόν να τον ποτίσει τζιαι τα καλλύτερα ρούχα να τον ιντύσει. Έλουνεν το με αρώματα ακριβά που το Μπεϊρούτιν τζιαι εκκρέμασεν του τζι έναν σταυρόν που έφερεν παλιά ο άντρας της που τους Αγίους Τόπους για να τον προσέχει ο Θεός.

Το μωρόν εμεγάλωσεν σιγά σιγά τζιαι έγινεν κοπέλλιν ψηλόν τζιαι όμορφον. Που την ρώμην του επάταν τζιαι έτρεμεν η γής τζιαι που την καλοσύνην του αγαπούσαν τον ούλλοι. Άρεσκεν του πολλά το τραούδιν τζιαι έπαιζεν τζιαι πιδκιάβλιν τόσον όμορφα τζι αρμονικά που τα χτηνά σαν έπερνεν το κοπάδι στην βοσκήν έρκουνταν γυρόν του να τον ακούσουν.

Μιαν ημέραν σαν ήταν το κοπέλλιν στο κοπάδι είδεν που μακριά μιαν κοπέλλαν να έρκεται τζιαι ήταν τόσον όμορφη που τζιαι τα όρη ετρέμαν εις το πέρασμαν της. Ερωτεύτην την παράφορα τζιαι έχανεν τον ύπνον του, εκόπην η όρεξη του τζιαι έφκενεν την νύχταν τζιαι επαρακάλαν το φεγγάριν να φύει, να ξαναξημερώσει για να την ξαναδεί.

Η κοπέλλα όμως, κρίμας την ομορκιάν της, ήταν μια κόρη μάγισσας τζιαι είσιεν την καρκιάν της όσhιεντρας τζιαι την καλοσύνην του λύκου. Ανταν τζι εκατάλαβεν πως την αγάπαν το κοπέλλιν άρκεψεν να του χαμογελά παραπάνω, να τον πειράζει τζιαι να τον πελλανίσκει.

Το κοπέλλιν που τον έρωταν αρρώστησεν. Η φτωσhή η μάνα του δεν άντεχεν να τον ιβλέπει έτσι τζιαι έκλαιεν ούλλην την νύχταν στην κάμαρην της. Επαρακάλαν τον Θεόν να γιάνει το παιδίν της τζιαι έκαμνεν τάματα εις του αγίους να γενεί καλλύτερα.

Μιαν ημέραν τολοιπόν, το κοπέλλιν επήεν τζι ήβρεν την κοπελιάν τζι εζήτησεν την , έτσι σαν ήταν μεθυσμένος που τον έρωταν. Τζιαι τζίνη, σαν της επαράντζιλεν η μάνα της, λαλεί του «Αν μ’αγαπάς π’αλήθκειας, θέλω να μου φέρεις την καρκιάν της μάνας σου πριν να νυχτώσει».

Βουρά το παλλικάριν σπίτιν του τυφλωμένον που τα μάγια που του έκαμε, τραβά μασιέριν τζιαι σκοτώνει την μάνα του τζιαι ξεριζώνει την καρκιάν της που το στήθος της τζιαι βουρά, έτσι οπως εκτύπαν, να της την πάρει.
Που την βιασύνη την πολλήν σαν εβούραν εκλαππώθηκεν τζιαι έππεσεν χαμαί. Τζι όπως ετζύλησεν η καρκιά της μάνας που μες τα σιέρκα του, γυρίζει τζιαι λαλεί του,

«Εχτύπησες αγάπη μου;» τζιαι πίανει το κλάμαν.

Advertisements

Responses

  1. Agapite ke Firfiri.

    AN DEN kano lathos, prokeitai gia gnosto poiima (tou Aggelou Vlahou), pou gia pollous ehei vasi tin laiki paradosi. Nomizo pos itan kai se ena apo ta vivlia pou eihame palia os mathites (tora EAN itan sto dimotiko, gimnasio, likeio, DEN thimamai, so ipologise esi – coz ego eimai shedon 40).

    Na episimano oti DEN eimai misoginis oute kai ta eho me OLES tis Kipries: kritikaro vasika OLES tis ilithies, adaeis, ashetes, kenes esoterika, show off, klp Kiprees (o de katalogos ton arnitikon einai poli megalos, so na ton stamatiso kai kapou, OK sigoura ehei kai arketa thetika), pou DEN xeroun as poume poios itan o Kolokotronis, i poia einai i protevousa tis Ispanias, i akoma kai to pote egine i eisvoli stin Kipro, ALLA fisika xeroun me kathe leptomereia, ola ta CD ton Vissi kai Vandi, poios einai o Brad Pitt, tin nea collection tou Aslani, kai poso kostizei ena dekapenthimero stin Karaiviki me ola ta exoda pliromena (exipakouetai fisika oti ektos apo ginaikes, iparhoun KAI etsi Kiprioi antres, me POLI paromoia endiaferonta, agnoia, klp.).

    AN mou epitrapei na provo se mian analisi mazi me kapoies skepseis, metaxi sovarou kai asteiou, kai merikes fores hrisimopoiontas tin kipriaki, tha elega ta katothi:

    1. Afenos, perigrafei poli apla, tin monadiki, dinati KAI alithini agapi tis manas, i opoia DEN omoiazei me tipota allo ston kosmo. Opos poli pio apla leei kai o Kavvadias sti Thessaloniki tou «Ektos apo tin mana sou, kaneis den se thimatai, se touto to tromaktiko taxidi tou hamou».

    2. Afeterou, ektos apo ta efkolos ennooumena ta opoia fisika paraleipontai (diladi oti i mana agapa pragmatika, klp.), kapoios tha mporouse apla na epikalestei tin klasiki risi «triha apo mouni, sernei karavi» (Geia sou re Hari Klin, an tze pistefko pos en eshi tin simeron imeran polles genetzies pou afinnoun mallouro tziame poukato – plus en tze anakatsiastikon). Ara, OULLOI ta arnia arsenikou filou (kai idiaitera oi pio mitsioi), peftoun polla pio efkola sta diktia mias ginekas pou mporei na tous kamei oti thelei, akoma tze egklima. Gia toutin tin mavrogerimin tin agapi mporeis diladi na kameis akoma tze ena pou ta pio megala egklimata (e.g. na skotoseis tin idia sou tin mana gia ena p… mpipmpip – ta efkolos ennooumena, paraleipontai eipamen).

    Telika, pistefko (mallon eimai siouros) oti OULLOI anaixeretos oi iroes tou en logo poimatos/mithou, en Kipreoi. Kai epexigo:

    (a) O kentrikos iroas-mitroktonos (aka sparkas), skotonnei akoma tze tin mana tou gia ena foutto.

    (b) I kori tis magissas, kamnei oti en dinaton, gia na katastrepsei ton potential agapitikon, epeidi etsi tis eipen i mana tis. Plus, AMAN ekatalaven oti to kopellin akkasen tin lamarina, arkefkei tze paizei to (opos OULLES SHEDON oi Kiprees, aman kapoios garos tous dia simasia). Filiki simvouli se osous loarkazoun na pantreftoun (ego en eimai, oute tze loarkazo): Deite pos simperiferete i kori stin mana tis, giati en me ton idio tropo pou enna sas simperiferetai tze esas.

    (c) Pou kapoious akousa pos to poima/paramithi, en teleionnei tziame, alla pos eshi tze sineheia. Diladi, ektos pou to «ektipises agapi mou» (stin monterna elliniki/dimotiki «ektipises agori mou»), opos tze opoiadipote Kiprea future pethera, tha tou elalen «prosehe gie mou tze llion, pou epies tze elatsistikes ta mavrogerima? Tze touton ton p…tano, EN tha se afiko na tin pareis potte, enna me pethaneis esi (asheton AN en IDI pethameni, plus sioura tha tou elalen «eshi alles pio omorfes pou vastoun parapano rialia. Tze pou dapano pou eimai tze thoro se, men foasai, enna sou evro alli 1000 fores kalliteri pou toutin. Men foasai, enna erkoume kathe nikta sto oroma sou tze enna sou paratzello, giati en nomizo oti pou monos s enna katafereis na evreis mian axia gia sena». (Fisika, ipotheto (voitha tze tin ploki), oti o iroas mas en enas kalomathimenos, ipertrofikos mpempes, pou en tou hala kanenas to hatiri, tze eidika i mamma tou).

    (d) Dame fisika paei tze to klassikon oti «oulles oi genetzies en p… (ektos p tin mana mas fisika)».

    (e) Me ligi dosi kinismou, eftihos pou o iroas mas eskotosen tin mana tou, coz AN eskotonnen ton tzirin tou, pistefko oti tzinos tha tou elalen peripou touta: «telika re mitsi eisai TELEIA gadaros (na men po malakas tze faei mas i tihon logokrisia). Eleipsan oi genetzies gie mou? Pienne sior se kanena kapare na sou perasei.

    Ate kanei, epolloloisa (plus arkepsa tze varkoume themas).

  2. re fifiri lypoumese (me thn kalh ennoia) re file !!! oulla ta mwra akouan paramithkia me hrwes ktl esy o kaimenos akoues gia fonous kai doloplokies.

  3. Prwtn fora grafw Firfiri.

    O pointns poios eivai dev 8umamai. Tragoudaei o Pavtelns 8alassivos apo to «Oi Aggeloi tou Erwta».

    Katebaste to edw:
    http://rapidshare.com/files/97414048/Ths_manas_h_kardia.zip.html

    To pass gia to zip: firfiris.

    Xristos

  4. file en palia istoria…kapote skeftoume tin aman mou salavata i mana mou na prosexo,,oi na kamo etsi oi na kamo to allo…tze kathountai te nevra mou….to thema ine oti aman tes xasoume en pou tes ektimoume

  5. Agapite Firfiri, kai egw eimai neos sto blog sou kai grafw gia proti fora.

    Opws poly swsta leei o filos ‘Eimasten gia klamata’ einai ena poly gnwsto poiima tou Aggelou Vlahou, kai to parathetw opws to eiha fyla3ei sto arheio mou (euhomai na diavazontai ta ellinika)!

    Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΝΑΣ

    Ένα παιδί, μοναχοπαίδι αγόρι,
    αγάπησε μιάς μάγισσας την κόρη.

    «Δεν αγαπώ εγώ -του λέει- παιδιά,
    μ’ αν θέλης να σου δώσω το φιλί μου,
    της μάννας σου να φέρης την καρδιά,
    να ρίξω να την φάη το σκυλί μου…»

    Τρέχει ο νειός, τη μάννα του σκοτώνει
    και την καρδιά τραβά και ξεριζώνει
    και τρέχει να την πάη: μα σκοντάφτει
    και πέφτει ο νειός κατάχαμα με δαύτη.

    Κυλάει ο γυιός και η καρδιά κυλάει
    Και την ακούει να κλαίη και να μιλάη.
    Μιλάει η μάννα στο παιδί και λέει:
    «Εκτύπησες, αγόρι μου;» και κλαίει…

    ΑΓΓΕΛΟΣ ΒΛΑΧΟΣ (1838-1920)

  6. Το συγκεκριμένο εξιστόρημα (σε όλες του τις μορφές) το θεωρούσα πάντα αισχρή προσπάθεια δημιουργίας ενοχών και ευνουχισμού της νεανικής επαναστατικότητας.

    Συνήθως μας το έλεγαν οι καθηγητές θρησκευτικών … εν μέσω άλλου είδους προπαγάνδας.

    Πανούσης: «..θα βραχυκυκλώσω το σεσουάρ…»

  7. einai mia kalostimeni sinomosia oste gia na agapame ti mana mas.

    firfiri i nea pragmatikotita stin kipro sou sterepse tin empneysi?

  8. @skonte λίγα λόγια για τον Φιρφιρή!!! Η έμπνευσή του δουλεύκει ρολόιν!

    @Eimaste gia ta klamata νομίζω ότι το όνομά σου τα λέει όλα. Ρε φίλε, μάλλον έχει τζιαιρόν να σου ΄κάτσει καμμιά Κυπραία γιατί δεν εξηγείται η τόση χολή που έριξες για τις Κυπραίες.
    Όλες οι γεναίτζες δεν είμαστε οι ίδιες, το ίδιο ισχύει για τους άντρες. Δεν ακούν όλες οι Κυπραίες τις καταστροφικές εντολές της μάνας τους, δεν ασχολούνται όλες με το πώς να καταστρέψουν τον ανδρικό πληθυσμό και αρκετές έχουν και άλλα ενδιαφέροντα εκτός από το βυζί, τα νύχια τζιαι τα μαλλιά!!

    Έλεος πιον!!!

  9. @demileni
    Den eiha, oute eho kamia prothesi na ertho se antiparathesi me kanena edo mesa, alla kapoia apantisi nomizo ofeilo na sou doso, APLA gia na exigoumai kai na MIN parexigoumai.

    1) To nick pou epelexa mporouse kallista na itan Eisasten gia klamata, ALLA epeidi tze ego eimai Kipreos (kai Ellinas, tze elpizo na MIN mou arhisei kanenas Neokiprios gia tin ellinikotita mas tora), simainei «piannei me tze mena to kolani».

    2) Ti eipa kai ego diladi? Eides kapou na diafono me afto pou eipes? Eipa pos en OULLES oi idies? Plus, opos ekana kritiki se ginaikes, to idio ekama KAI gia tous antres. Kai eipa afora tis ilithies (kai ilithious), plus oti iparhoun exaireseis (me arketa thetika stoiheia). So, next time, diavaze poli PIO prosektika ti egrapsa kai EIDIKA tin 2i paragrafo, tin opoia paratheto gia skopous efkolis anaforas – I QUOTE:
    «Na episimano oti DEN eimai misoginis oute kai ta eho me OLES tis Kipries: kritikaro vasika OLES tis ilithies, adaeis, ashetes, kenes esoterika, show off, klp Kiprees (o de katalogos ton arnitikon einai poli megalos, so na ton stamatiso kai kapou, OK sigoura ehei kai arketa thetika), pou DEN xeroun as poume poios itan o Kolokotronis, i poia einai i protevousa tis Ispanias, i akoma kai to pote egine i eisvoli stin Kipro, ALLA fisika xeroun me kathe leptomereia, ola ta CD ton Vissi kai Vandi, poios einai o Brad Pitt, tin nea collection tou Aslani, kai poso kostizei ena dekapenthimero stin Karaiviki me ola ta exoda pliromena (exipakouetai fisika oti ektos apo ginaikes, iparhoun KAI etsi Kiprioi antres, me POLI paromoia endiaferonta, agnoia, klp.).»

    3) Btw se efharisto POLI gia to endiaferon sou gia tin sexoualiki mou zoi. Se pliroforo kai diavevaio, pos DEN eho kanena provlima me aftin – malista einai kai POLI igiis. Pliroforiaka, tze Kipraies tze oti ratses skefteis ekatsan m (tze kathountai mou akoma). Tora AN sinehisoun na mou kathountai tze otan geraso tze EN tha mou sikonetai, touton EN to xero (mallon ohi, alla as en kala ta viagra, i enna arkepso tze go na girefko Rossides). Btw EN s apanto me ton tropo afto giati ethiktika apo tin iperaploustevemni epexigisi/sholio sou, alla epeidi DEN eimai pidikoulas (oute tze ipirxa pote, OUTE kai tha gino) kai epeidi prokaleses t apantisi mou sto sigkekrimeno thema. Tze, DEN eimai nistikos sto sex, oute tze opos t typical Kipreo, pou opoio thiliko perna apo mprosta tou na epidiokei na to valei poukato (oute tze gay a, ohi na mas fkalete tze to onoma, coz egemosamen potzinous stin Kipro).

    4) To en logo post mou (pou sholiases), itan kati metaxi sovarou kai asteiou: egrapsa gia ilithious Kipreous kai Kiprees (en psemata diladi pos eshi pollous etsi?), proevika se mian poli apli «sovari analisi» tou poiimatos/mithou (isos tou kolou gia kapious), tze anefera merikes alitheies pou polles apo aftes ishioun stin Kipriaki koinonia (petheres, o papas o sikkimetzis, o gios o mamothreftos, klp.). Tora AN esi DEN diatheteis humour, i AN to diko mou humour DEN sou aresei, i apla DEN to katalavaineis, (i isos eimai ilithios gia esena), fair enough I simply rest my case. Einai dikaioma sou na pisteveis (kai na nomizeis fisika) o,ti theleis. O kathenas mas ehei diaforetiko tropo simperiforas, antilipsis gegonoton, humour, klp. Kanenas ennen o idios, agapiti demileni.

    5) Simfono me to sholio «eleos pion» pou ekanes, kai prostheto to «O Theos na mas shiepei». Btw to teleftaio ENNEN sholio pikris holis enantion s – dld ENNEN kati prosopiko, alla apla ena genikou tipou sholio (exigoumai gia na MEN parexigoume mipos tze pareis to gia epithesi enantion s tze na prepei meta na epanerhomai na grafo tze na epexigo to kathe ti pou anafero).

    @firfiris
    Sorry gia to long answer kai tsaz prisimon

  10. Αγαπητέ Eimasten gia klamata… όντως επολλολόησες! Ο άνθρωπος έγραψε ένα παραμύθι (που οδηγεί βέβαια σε συνειρμούς), κι εσύ έκαμες κοινωνικήν ανάλυση για τη συμπεριφορά των Κυπραίων! Ή πολλά αθκιασερός ήσουν ή πολλά …αφορμολοημένος! Θα συμφωνήσω με τη damileni- έλεος! Το δεύτερο σκέλος της απάντησής σου δεν το διάβασμα, γιατί ξεκινώντας μου φάνηκε για …παραλήρημα, σόρι! Μήπως να κάμεις δικό σου blog να τα γράφεις εκεί τα πολλά πολλά;

  11. @κι αγνάντευε…

    1) Yep, epolloloisa ontos.
    2) Blog eni, oti theleis laleis (se logika kai kosmia plaisia panta).
    3) Ontos, eimoun polla athkiaseros t sigkekrimini stigmi.
    4) Np, alla toulahiston panta diavazo kati PRIN to sholiaso.
    5) Kali i idea s na kamo blog, alla tsaz tze varke (ennen better na sas prizo mesa-mesa tze na poskolioumai)?

    Kalo weekend se olous

  12. Eimasten gia klamata said:

    «Coz opos panta leo “a woman without tits, is NOT a woman”»

    Eimasten gia klamata then said:

    «Den eiha, oute eho kamia prothesi na ertho se antiparathesi me kanena edo mesa… APLA gia na exigoumai kai na MIN parexigoumai.»

    NO COMMENT

  13. Ρε φιρφιρη εσυ καποια ιστορια πρεπει να ακουσες τωρα τελευταια τζιαι εθυμισε σου το ποιημα τουτο..

    Ακουσα τζιαι εγω μιαν ιστορια παρομοια προσφατα…

    Ειπεν του να παρετησει τζιαι την μανα του τζιαι ουλλα για τζινη. Εξιτιμαζε του την μανα του τζιαι τοσο τυφλος ηταν που ερωτα που εν της ελαλεν τιποτε.. Btw η μανα του εν που τις πιο καλοσυνατες γενετζιες που εγνωρισα.

    Ετοιμος να τα παρετισει ουλλα για τζινη, ενας φιλος του μαθαινει οτι τζινη εξιτιμαζε του την μανα του..
    Μονο μια κουβεντα του ειπε ο φιλος του: Μα εν αντρεπεσε?

    Τζιαι εξυπνησε τζινος… εκαθαρισαν ουλλα.
    Στην τελικη η συγκεκριμενη δεν εφακκαν πενα για το κοπελλουι. Απλα επεριπεζεν τον επι χρονια…

    Ναι η αγαπη της μανας προς το παιδι της εν που τις πιο ισχυρες, αλλα τζιαι του παιθκιου προς την μανα…

    Εν αξιζει καμια γεναικα να απαρνηθεις την μανα σου, οπως εν αξιζει τζιαι για κανενα αντρα να απαρνηθεις την μανα σου..

    ps. ουλλες οι γενετζιες εν ειμαστε ιδιες…!!!!

  14. @eimaste gia ta klamata

    Χαλάρωσε λίον ρε φίλε!! Άλλωστε όπως έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι «Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν».

    Το έλεος πιον πηγαινει σε όλους όσοι θεωρείτε ότι οι γενέτζες είναι μόνον φρουφρού και αρώματα. Ναι, πριν από 15-20 χρόνια ίσως τα πράγματα να ήταν έτσι. Όμως πια έχουν και την εμφάνιση και το μυαλό. Άπλά, ο μέσος Κυπραίος ή μάλλον ο σύγχρονος άντρας νιώθει να απειλείται από τη σύγχρονη γυναίκα. Είναι σπουδαγμένη, έχει άποψη, προσέχει την εμφάνισή της, κρατάει το σπίτι και την οικογένεια… Για αυτό ή δεν την πλησιάζετε ή τη θίγετε συνεχώς αναφερόμενοι συνεχώς στην εξωτερική της εμφάνιση… (βυζιά, μαλλιά κλπ)

    Είπες: «Btw se efharisto POLI gia to endiaferon sou gia tin sexoualiki mou zoi. Se pliroforo kai diavevaio, pos DEN eho kanena provlima me aftin – malista einai kai POLI igiis. Pliroforiaka, tze Kipraies tze oti ratses skefteis ekatsan m (tze kathountai mou akoma)»

    Ο σοφός ελληνικός λαός λέει: » Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράταγε μικρό καλάθι…»

  15. @demileni

    1) Halaros eimai, alla mallon eisai mazoha tze epizitas enagonios apantisi, i APLA EN mporeis na parakolouthiseis, i na dekteis ta legomena mou.
    O,ti grafo einai DIKI m apopsi kai DEN ishiei kat’ anagki gia olous, i na to iothetoun oloi oi antres. Giafto milo ston eniko, eno ESI hrisimopoieias t plithintiko arhika, eno meta mou kaneis eironika (kai me iponooumena) epithesi.

    2) Oi arhaioi imon progonoi (Spartiates) mporei na to elegan afto (sofo men), alla DISTIHOS einai parelthon tze EN iparhoun polloi na tous moiasoun tin simeron imeran – so afistous ston tafo tous gia na men trizoun ta kokkala tous.

    3) Diafono KATHETA. Oi simerines ginaikes einai se POLI perissotero vathmo apo paliotera, MONO froufrou kai aromata – palia itan pio pragmatikes os ginaikes (asheto AN DEN itan toso oraies). Pio palia akoma DEN eihan oute kan hrono gia afta, coz edoulefkan sta horafkia, eprosehan ta mora, klp. ENO simera, EN prolavainoun coz doulefkoun IMISH, tze theloun mavroun gia to spiti, klp.).
    Emfanisiaka oi ginaikes nai, esasan PARA POLLA se shesi me to parelthon, ALLA distihos mentally simera (se shesi me to pososto toulahiston prin 20 kai vale hronia) einai poli pio kato – to IDIO ishiei KAI gia tous antres (gia na MEN peis pos eimai biased PALE).
    I nomizeis pos opoios teleionnei ena panepistimio simainei pos ehei morfosi? Edo planasai oiktra. Antres KAI ginaikes mporei na ehoun 20 ptiheia, alla DEN simainei pos ehoun kai koinoniki morfosi i ehoun prosopikotita. Eno palia mporei na itan oi pio polloi amorfotoi, alla eihan oloi (both m and f) tsagano kai filotimo kai EN edinan kai tosi simasia (oso oi pio polloi simera) sta froufrou, ta aromata kai tis diafores alles vlakies kai mikrotites.
    Edo, nai simfono: polles ginaikes simera kratoun t oikogeneia tous (monogamikes oikogeneies – eho polles files tetoies), alla kai PIO palia, polles fores oi ginaikes itan p kratousan to spiti otan o antras tous itan telia ahristos, potis, koumartzis klp. Ara, to ena, den anairei to allo.
    Den noiotho katholou na apeiloume apo kamia ginaika, apenantias epikroto KAI hairomai otan mia ginaika ta katafernei epaggelmatika kai allou, nooumenou fisika oti pragmatika to axizei kai oti DEN hrisimopoiei plagia mesa gia anodo – tin idia de apaxiosi trefo KAI gia antres p anevainoun me paromoio tropo.
    I exoteriki emfanisi einai ipokeimeniki os kritirio kai DEN hreiazetai o plithintikos. Toulahiston ego DEN energo OPOS oi perissoteroi (kirios ginaikes, alla to kanoun KAI antres) pou kathountai se ena cafe kai sholiazoun ta rouha, malia, klp. tou i tis dipla. AN tora to kanoun oi perissoteroi antres filoi sou, i oi perissoteroi antres pou xereis, DEN me afora posos (mporeis efkola na epilexeis na allaxeis parea AN DEN se ikanopoia kapoios/a).
    Opos se sena endehomenos na MIN aresei enas kontos, falakros antras, to idio kai se mena DEN aresei mia ginaika horis stithos. En egklima dld touto? (afto itan kirios apantisi ston @Anonymous p ekamen copy/paste apo allo sholio m se kapoio allo humoristiko post sto blog t @firfiri – en efkolo na apomononeis lexeis i fraseis apo ta legomena opoioudipote tze na fkalleis simperasmata, eidika otan aforoun allo thema – tespa).

    4) Oson afora «ta kerasia kai to kalathi» (an kai m aresoun poli ta kerasia – asheton omos) dikaioma s einai to na pisteveis kai na vgazeis opoiadipote simperasmata thes, eidika apomononontas mia frasi apo olokliri paragrafo. AN diavazes kai pio kato leo oti «DEN eimai pidikoulas (oute tze ipirxa pote, OUTE kai tha gino) (….) DEN eimai nistikos sto sex». Isos i sigkekrimeni MONO anafora pou kaneis na exipireta kalitera t skopimotita/eironeia pou kaneis emmesa (ahreiasti kata t apopsi m). AN omos se kanei na noiotheis OK, fair enough. O kathenas apo emas xerei poios einai (akoma tze esi pistevo) tze en hreiazetai epivevaiosi apo allo.
    Fisika edo, apetihes PALI na katanoiseis to sovaro apo to asteio. Telika ISOS na ftaiei to humour, to wit (a tze i metriofrosini m).

    5) An kai DEN eiha etsi skopo, telika ehei plaka i antiparathesi kai i diafonia (poskolioumasten otan vriskoumen ora), se kosmia pantote epipeda, so keep it up, IF u so wish, coz u will always get my answer (the same applies to everyone). Etsi kai allios, to sigkekrimeno post anikei stin thematiki enotita «Shedon sovara».

    P.S. Men mou peite na kamo blog diko m, coz AN kano etsi prama, it’ll loose all the fun.

  16. Κάτι τέθκιες μαλακίες λαλούν στα αγόρια στην Κύπρο τζιαι γίνουνται ούλλοι αμπάλατοι.

    Μπαρδόν αλλά ο Βλάχος ή whoever έγραψε το ποίημα is one sick mother f**ker!!

    Θα μπορούσε απλώς να γράψει:

    Μαμμόθρευτος νιος,
    με πατάτες τηγανιτές μεγαλωμένος
    βλέπει μουνί και αλληθωρίζει
    Η νια όμως τον ασσιχτηρίζει
    του φταίει η μάνα του και τη σκοτώνει
    και μετά ψάχνει το λάθος.

    Jesus.

  17. POLLA interesting approach madame drakouna, ofeilo na omologiso. Fftanneis tpt siggenissa tou Mikellidi? coz MONO tzinos emporouses na skeftei paromoia theoria, 😛
    Bw, entzen anagki na laloun etsi istories gia na ginei enas arsenikos (i thilikos) ampalatos: giafto frontizoun kathimerina KAI anellipos, polloi stin simerini koinonia: e.g. episimoi foreis, tv kai ta pleista MME, goneis, daskaloi, kathigites, politikoi kai politikantides, kommata kai kommatoskilla, podosfairika somateia, diafores organoseis, etc.

    Erotiseis – Plz explain:
    1) Why tze pou kolloun oi patates oi tianites?
    2) Why ftaiei i kaimeni i mana, AN ston nearouli sparka tis istorias, en tou kathetai i kokona? As travisei mian na tou perasei, i as evrei allin sior na eroteftei (eshi tze krion ntouz, or AN miloume gia teleia Kipreo, enna men girepsei Rossida)?

  18. Το θυμαμαι απο το δημοτικο οταν η δασκαλα μας το ειπε σαν ιστορια. Δεν με ενδιαφερει πως θα φανει αλλα μεχρι σημερα καθε φορα που το ακουω μου σηκωνεται η τριχα ….

  19. Είδα τυχαία εχτές ένα από τα επεισόδια «Ο Χίτσκοκ παρουσιάζει» με τίτλο «Father and Son». Το θέμα της ταινίας είναι τάλε κουάλε το παραμύθι (σε πιο λογικά πλαίσια).
    Το έχω ακούσει κι εγώ από τη γιαγιά μου που είναι μικρασιάτισα.
    Τελικά, είτε έχουμε τα ίδια παραμύθια είτε κάποιος βάρβαρος ταξίδεψε στα μέρη μας.
    Το ταινιάκι πάντως αξίζει αν μπορείς να το βρείς.

  20. eimasten gia klammata!!! dakrysa apo ta gelia ..
    einai pou en eimai kyprea xaxaxaaaaaaaa
    Na sai kala


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: