Αναρτήθηκε από: firfiris | Φεβρουαρίου 22, 2008

Ο Χριστόφιας ενώνει..

Αν τζιαι γενικά η στήλη έπαιξεν νάκκον πελλόν για την προεκλογική, ούτε φασιστικά ούτε αντικουμμουνιστικά συνθήματα, powerpoint παρουσιάσεις, φωτογραφιές Ομονοιατών έβαλα που κρούζουν σημαίες Ελληνικές τζιαι ανεμίζουν σημαίεες του ψευδοκράτους έβαλα, εντούτις τούτον το κλίππ που την εψεσινήν την συνέντευξην του Χριστόφκια πρέπει να το δεί ο κόσμος τζιαι να σκεφτεί δκυο φορές πριν να ψηφίσει. Ευτυχώς που εψηφίσαμεν  να φύει ο Τάσσος που ήταν αυταρχικός…

Advertisements

Responses

  1. Παίζει ρόλο να έχεις δει την συζήτηση από την αρχή.
    Το κλιπ από μόνο του δίνει άλλες εντυπώσεις κατά την άποψη μου.

  2. Δε χρειάζεται όλη η συζήτηση. Βάλε μόνο το πεντάλεπτο που προηγήθηκε.

  3. enna fkei o kasoulidis men marazoneis manamou. tosa xronia sta 3ena, enna se a3iopoiisei. sto anti-kommounistiko tagma ellas ellinwn xristianwn. kapoios kapote eipe to touto alla e3exasa. thimoumai mono kati me ena polytexneio. oute o xristofkias m areskei oute o tasos. je tin teleutaia vdomada dystyxws oute o kasoulidis. epireastikes je esi pou propagandistikes spasmodikes kiniseis. krimas je areskes mou polla.

  4. re kopelia o anthropos ekfere mia gnomi pou mes to site tou. diko tou to site, diko tou provlima ti thelei na pei. en krima eilikrina, nea atoma na pigenoume ksana sto parelthon. pistefko oi parapano ta gegonota en ta ezisame k pale pame piso. k to polytexneio ti rolo paizei? sampos k itan o kasoulidis mes tous xountikous k o xristofias itan mes tous foitites. kyrie eleison pion… o aionas allakse alla emeis akoma eimaste piso. antis na vlepoume ti kamoume k na ginoumaste kalyteroi vlepoume pioi k pios eftaikse.

  5. je gia na men pare3igithw, simfwnw oti en geloio to clip je zimiwnei ton. to ‘krimas’ en proswpiko epeidi toso jairo, an je ekatalava tis politikes sou apopseis je simfwnw me autes, touti ti vdomada ‘you should rise above it- the obvious mistakes from both sides’.

  6. sanna je i3era to je egrapsa je deutero sxolio. simfwnw file Chrys me jina p leeis. aman omws akouw to Ellas Ellinwn Xristianwn se mia koinwnia pou en eshi mono ellinokyprious xristianous, eidika pou kapoion p epistefka polla, os skeptomeno atomo tou neou aiwna anakatonoumai. an epesa se lathos na pw gia to polytexneio, dekto. o aiwnas allasei alla en je 3ekinise i istoria i ora 12:01 tou 2000. na tin kratisoume alla na tin a3iopoiisoume epikodomitika. opou je na anikoume. oso gia to site tou firfiri, dkiavazontas to polles fores tin imera, je aman eshi nea post je aman varkoumai je dkiavazw ta palia, enomiza oti ta sxolia en euprosdekta je i gnwmi m en tha alla3ei gia touto.

  7. Dean conceded that the speech did not project the best image, jokingly referring to it as a «crazy, red-faced rant» on the Late Show with David Letterman. In an interview later that week with Diane Sawyer, he said he was «a little sheepish … but I’m not apologetic». Sawyer and many others in the national broadcast news media later expressed some regret about overplaying the story. In fact, CNN issued a public apology and admitted in a statement that they indeed may have «overplayed» the incident. The incessant replaying of the «Dean Scream» by the press became a debate on the topic of whether Dean was the victim of media bias. The scream scene was shown an estimated 633 times by cable and broadcast news networks in just four days following the incident, a number that does not include talk shows and local news broadcasts.However, those who were in the actual audience that day insist that they were not aware of the infamous scream until they returned to their hotel rooms and saw it on TV. Dean said after the general election in 2004 that his microphone only picked up his voice and did not also capture the loud cheering he received from the audience as a result of the speech. The «Dean Scream» has since become an internet meme.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Howard_Dean

  8. @anonymous Koita re koumbare, en polla pramata poy me vriskoun gia simfono, gia na diafono. Diafono gia paradeigma me tis diloseis tou arhiepiskopou, pou prepei na thorei tin douleia tou, asheta an en pros ypostirixi tou ypopsifiou pou ypostirizo. Otan omos enas ypopsifios proedros pou thelei na ishirizete oti enonei (jie oi dkio to idio prama laloun) en mporoun na miloun tous dimosiografous em etsi tropo, asheta me to ti proigithike, poso proklitikes en oi erotiseis klp.Eshei pio axioprepi tropo na apofygeis etsi katastasi, sikou jie fye, opos ekamen jie o Averof.

    Oso gia to oti ekatalaves me opos laleis, an edkiavazes to blog pou pio palia tha exeres oti eimai sinagermikos jie den to ntrepoume, oute ishirizoume oti eimai o pash politikos analitis, antikeimenikos i pantognostis, asheto me to an to proto mou ptihio ekama politikes epistimes jie idikeftika panw sto kypriako je se zitimata omospondias. Apla ida ena prama poy en mou arese katholou (en polla pramata pou den mou areskoyn alla to epsesinon efkallen mati) jie anafera to. O kathenas fkallei simperasmata, ennen? Sto kato kato ehw ta sholia anoixta sto blog giati akrivos eimai tis polyfonias apopsewn, eite mou areskei eite oi.

  9. o tropos pou milas se ena dimosiografo en kritirio politikis paideias. dame apetixe patagodos je en ediafonisa an edkiavases je esi kala osa egrapsa pio panw.

    to oti eisai sinagermikos 3ero to je katholou en prepei na antrapeis gia touto to prama aman 3ereis giati eisai jino p eisai. panw stin ipopsifiotita kasoulidi opos pale eipa pio panw eipa simfwnw. sto diko mou ptyxio twn politikwn epistimwn eipan mou aman kamei o enas tin matsoujia laleis tin. aman tin kamei o allos laleis tin je jiame. je meta enna krineis poiou i matsoujia en i pio mitsia je pratteis analogws.

    to poso efkale mati to psesino ennen kritirio psifou. je o papas m fakka to sheri tou aman ton prizei i mana mou alla agapa tin pale. efkalan polla mati je apla eperimena na e3efrazes apopsi je pas se jina. je pou ton xristofkia je pou ton kaso.

    oulles oi sxeseis exoun ta diskola tous. pale enna se dkiavazw (glifw se nakko na eimai sto pneuma twn imerwn)

  10. j taxa me to clip touto jinoi p 8a epsifizan xristofia en 8a tn psifisun tr?enna itn kalitera dld na sikostei na fiei opos tn vlaka?en nmz!!

  11. vowels please.

  12. en tha itan ‘vlakas’ na sikostei na fiei an etheorouse oti ton ethi3an proswpika on air. en je simainei gia na men en vlakas itan na pe3ei je 3ylo. apla en ftwxo, politka anekpaideuto paradeigma gia to oti einai mi-enotikos, pou ti stigmi pou eginan terata je pou ton ena je pou ton allo tin teleutaia evdomada.

  13. something irrelevant can somebody explain me what happened with kasoulidis daughter and sms?

  14. eto estelle email me ivristiko periexomeno enantion t xristofia k kata ta alla kapoioi sinexizun na katigoroun tn xristofia!gt kanenas de3ios en esta8ike stn stasi ts koris t kasulidi?an to ekamne o gios i oi kores t xristofia enna tn efkalate stn moutti t shipetou,opos 8a to legame stn kipriaki dialekto!!

  15. kathe ennia minimata to dekato dorean. Opws ta kouponia sto Nero.
    san tin geneka tou matsaki en eshi.

  16. ama theloun i dimosioyrafi stinoun se mia hara..o hristofkias apla ethimosen..human..an itan aftarhikos itan na to xeroume pou tzeron..

    ti na pi omos kanenas me ton kasoulide pou en ton estise kanenas [mallon varoun mazi tou ta parapano mme/dimosioyrafi], tze monos tou epien tze etaraxen ta nevra mas toutin tin eftomada? dioti en tze thema axiorpepias kirie firfiri mou..na to pezis evropeos 7 mines tze se mian nihta na allassis tze na peftis sta yonata mprosta ston tommi 2 yia kati psifous, en xeftila..tze itan tze stimeno/simfonimeno pou prin apo oti mas ipen ehtes o hrisostomos [toutos en ilikrinis toulahiston]…

    opote idou tze i singrisi..o hristofkias eshi kati ilikrines pano tou..fenete hronia tora stin fasi/stasi tou me ta mme..ama skefti i niosi kati lali to i fkeni tou….
    opote xeris ti pernis ama ton psifisis..touton pou lali – tze yenika ena tipo pou prospathi na en ilikrinis..etsi tze allios fkeni tou na en ilikrinis..
    eno me ton kasoulide pernis ena tipo pou se doulefki..peripezi se yia to sumferon tou.. tassi sou alla, mairefki alla, tze doulefki se kanonika..tin mian en filelftheros, tin allin en akrodexios fasistas… tin mia, taha mou, ishen ton che guevara sto domatio tou san fititis, tin alli pai sto mnimosino tou yriva…tze theori to doulema pou sou kamni entaxi..meros tou politikou tou profil..opos me ta sms pou en exeren taha mou..tze ama evrethiken oti en tze i «joanna» [kata ta ellinika, pou ayonizete na sosi o papas tis, eprepe mallon na itan «ioanna», alla yinete mia asti evropea na leyete «ioanna»..ohi «joanna»…ta ellinohristianika en yia ta vlita tous psifoforous], ..tze ama lipon evrethiken tze i joanna sta sms o mr casoulides epexen to «a te re to kimeno to moro»..

    iparhoun oria stin xeftila?
    idou to ekloyiko erotima..
    opote ayapite mou firfiri mallon dame kamnis proekloyiki tou casoulide..pe to tze men mas doulefkis tze esi..en tze en anangi na mpoliasi tin kinonia me tin lafazania tou o ioannis [yiannakis] klp..

    kalon blog..ftohi epiloyi..doulfkou se..alla emis i anaynostes sou ehoume kathikon na sou to poume…men ton psifisis avrio..en na antrpese pou edokes psifon sto peripeximo tze tin lafazania..ite ethnikofronas ise ite fileleftheros tis dexias..

  17. Παρόλο που το κλιπ ειναι έντεχνα κομένο και φαντάζουμαι πρέπει να υπάρχει ολόκληρο το βίντεο κάπου νομίζω ότι έχει παρερμηνευτεί. Δε βλέπω πρόβλημα με το τί λέει ο Χριστόφιας.

    Από ότι κατάλαβα μόνο βλέποντας το κλιπ του κάμαν ερώτηση ως κομματάρχη και επίσης για το τι θα έκαμνε αν έχανε τες εκλογές (να ψήφιζε κάτι). Αν το δεχόταν θα ήταν παρόμοιο με παραδοχή ήττας. Το πρόβλημα σας ίσως να είναι το «Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας»; Αν κάποιος λέει για παράδειγμα ότι είναι σίγουρος για την εκλογή του την Κυριακή δείχνει αλαζονία; Και ποιός δεν το είπε;

  18. Ηθελα τζιαι εγώ πολλά να πιστέψω τον Κασσουλίδη.

    Μετά επήε στον Αρχιεπίσκοπο.

    Μετά έκατσε τζιαι άκουε τα σωματεία τζιαι τους συνδέσμους να μιλούν για κομμουνιστικές λαιλαπες, να φκάλλουν το ένα τρίτο των Κυπραίων ως ανθελληνες τζιαι εν είπε λέξη, τούτος, ο Ευρωπαίος, ο εκσυγχρονιστής.

    Τζιαι μετά εκατάλαβα.

  19. @nicos
    fysika jie kamnw proeklogiki tou kasoulidi. mia pios sas eipen oti to blog en antikeimenikon?
    oso gia ta MME please re koumbare. sovaromilas en me ton kasoulidi? dame o kasoulides en evalen proton gyron diafimiseis ston antena dioti katatin krisin tou itan TOSO biased. men fonazoun oi kleftes na foithoun oi noikotzirides tora.

    jie mias jie annoixes falies oti o kasoulides pezei to etsi jie allospos tha asholithw llion parapanw me to zitiman.

    Ennen o kasoulides pou enan kairo efonazen evropi-nato to idio sindikato gia na mou parousiazete simera transformer evroagonistis. an ishen akoma misi ora debate o hristofias tha mas parousiazetoun jie agonistis tis eokao athropos, o pash ellinas. ekamen saranta hronia na paei sto mnimosinon tou afxentiou jie simera lalei mas oti tima ton agona tis eoka? asteia pramata. oulloi oi ypopsifioi ehoun jie ta kala jie ta kaka tous.

    jie ishen tosa pramata na poun sti sizitisi jie efaithiken o hristofias na kamei thema tin kori tou kasoulidi. en leo pos epraxen sosta i kopella, alla egw tha ithela na akousw parapanw epihirimata jie pou tous dkio. to ti egine me to email einai oti eginetoun palia mes tous kafenedes apla eftasen stin nea epohi. ego an den epernan kasoulidis deftheron gyron tha epsifiza hristofkian me ta mmathkia kleista jie oi giati to eipen o synagermos.to theman omos ennen jiamai.

    xeftila gia mena itan pou o hristofias ypostirixe tasso prin pente hronia, ton athropo pou ena kairo me to shedio akritas jie ton koumbaro tou ton giorkatzi emahountan na fan tous tourkokyprious. an imoun aristeros tha antrepoumoun prosopika. men miloumen gia xeftiles dioti an ontos o hristofkias itan politikos pou to lalei i psishi tou as fkalei kyvernisin tou akel jie na kamei tin sosialistiki tou epanastasi, oi na lalei en tha valei ypourgon oikonomikon evrias apodohis. o kasoulideis en fileleftheros jie den to krivi. oute anakalipse tin evropaiki enosi to 1996 sto katastatiko synedrio tou akel. men mas pellaneis twra.
    prosopiki mou apopsi einai pos en katorthoma pou efyen o Tassos. pou jiamai jie ji o kathenas mas eshei na dkialexi metaxy athropon me paromies apopseis sto kypriako, jie diaforetikes koinonikooikonomikes antilipseis. oti ji an poumen en i tteneka pou tha deixei ta pramata kathara avrion. kalin psifon kopelia jie kalin niki se olous.

  20. file firfiri, an touto pou kamnis den ine propaganda tote ti einai?

    tha protimousa na dixeis tis kamenes simees tze ta sfirodrepana tze otidipote allo egine sti kerkida tis omonoias.

    to na kofkis ena sigkekrimeno spotaki pou sinentefksi tze na to plasaris pos taxa dixni oti en autarxikos o opoiosdipote tote parapaei. tin sigkekrimeni fasi tze oi 3 dimosiografoi estrimoxan ton tze erotousan asxeta pramata pou aforousan to akel tze oi ton proeklogiko tou agona. giauto tze lalei «milas me ton proedro, an thelis gia to akel, mila me tzinous tou akel».

    antithetos, kapoios tha mporouse na pei oti touto dixni pitharxia ek merous tou. pws katalamvenei ti diafora tou proedrou tis dimokratias tze tou genikou gramatea h proedro kapoiou kommatos.

    alla telospanton, eshi mia vdomada (toulaxisto) pou to epipedo ton sizitiseon sto nisi mas epese ypo to miden. se antithesi to epipedo tis lafazanias anevike sta ipsi. enomiza pws ta pramata eixan allaxei, alla telika opws eimastan etsi eimaste tze etsi tha eimaste.

  21. to oti htan na katanthsoun ta email k ta xesemes politiko epixeirhma oute to efantazoumoun! opws k na ‘xei to 8ema, an exei o xristofias na pei gia thn korh tou kasoulidh exei k o kasoulidhs na pei gia thn korh tou xristofia k to pws evre8hke en mia nukti mes ston 8ok. gia to video twra, emena deixnei m an8rwpo pou den sevetai ton dhmosiografo k pou den antexei thn piesh. auta! Kalh pshfo kai kalh psofo stis arrwsthmenes idees! Cheers!

  22. asxeto: esena Roxanne an itan o papas sou proedros tis voulis, je isoun ithopoios, itan na sou dia epidoma anergias?

    anti na tin steilei 3 xronia agglia na xarientizetai mes sta facebook, edoke tis douleia. kala ekame je an itan papas m je en m ediene enna allasa to epitheto mou. asxeto.

  23. os gegonos en eshi kamia sxesi i kori t xristofia me tn kori t kasulidi gt aploustata i kori t xristofia en ekame kati p na 8igei prosopika tn an8ipopsifio t papa ts…tr oso afora to 8ok nmz pos o ka8e gonios 8a ekamne ta panta g to mellon tn paidion t..j na stn teliki:mbravo t a8ropou p tn evale sto 8ok!apenantias as ntrepete o kasoulidis g tn kori t j tn anatrofi p ts edose!pos toutos o an8ropos 8elei na kivernisei tn kypro p tn stigmi p dn emporese na xalinag0gisei sosta mia kori!!???!!

  24. kala men ipervaleis je esi. an ethore emena o papas m inta malakies stelnw sta minimata mou enna ithele na ekamne mono gioues.

  25. Ahahahaha i apantisi tis teleutaias anonymis einai ola ta lefta!

    Fysika kai einai katakriteo to gegonos oti i Joanna Kas esteile ta sigkekrimena e-mails.
    Alla eprepe na fan tin misi sxedon ekpompi pas touti tin kouventa sior? O Xristofias ypotithete efkike stin tv gia na mas peisei na ton psifisoume, oi gia na parantzilei tou Kas pos na peitharxisei tin kori tou tzie gia na mas pei oti ta paidkia ta dika tou en etsi tziai allospos.
    An ithela na do ekpompi me symvoules pos na anagioso ta kopellouthkia mou itan na katso na do ekpompi tou Mikellidi pou en tzie i douleia tou.

  26. το οτι το παραδεχεσαι οτι εν προεκλογικο βαλλει την συζητηση σε μιαν βαση..

    παμε στα αλλα..
    μιτσια εισαγωγη: εισαι δεξιας καταγωγης απο οτι φαινεται τζαι προβαλεις στον χριστοφκια πραματα παρα ξερεις τηνπραγματικοτητα της αριστερας η τες θεσεις που τον εκφραζουν..

    για εοκες , αυξεντιου κλπ..ακου να δεις ρε φιλε..μεν ανακατωνεις τζιαμαι που εν ηξερεις..οταν επεθανε ο αυξεντιου οι αριστεροι ετιμησαν τον [κοιταξε την χαραυγη τοτε]..οταν οι μασκοφοροι του γριβα εσκοτωσαν τον πετρου στην λυση το 58 ο γερος τους αυξεντιου επηεν στην κηδεια του αριστερου που εδολοφονηθηκεν..τζαι ελυσσαξεν η πτερυγα που σημερα εκαμεν παντιερα ο γιαννακης..η αριστερα εισιεν νεκρους που πυροβολισμους των εγγλεζων που το 45..αν το εβρεις ποιοι ελαλουσαν το 48 «παρα οι κομμουνιστες καλλιτερα οι εγγλεζοι;»… τουτα εν ιστορια τζαι με λλιον θκιεβασμα μπορει να τα εβρεις πκιον..οποτε..η αγνοια ενεν καλον να εν γινεται τζια διαδηλωση..

    για την ιστορια της αριστερας.. το ακελ που το 40 μασιεται να πετυχει εθνικη/λαικη ενοτητα κλπ -οπως την λαλει..αν με ρωτας εμενα μια πτερυγα της δεξιας εν παραποττηες τζαι τουτη η λογικη της ενοτητας εφκολυνει τους ..εν να πουν οτι τους βολευκει [ακομα τζαι οτι ταχα μου εν εχουν προβλημα με τους αριστερους] αλλα τζηνον που θελουν εν την εξουσια για την μασαν..εν τους κοφτει ουτε η ιδεολογια ουτε τιποτε..την ελλαδα τζαι τις αναλογες μαλακιες εχουν την για τους ηλιθιους..τον φιλελευθερισμο για τους πιο μεσαια ταξη – που επισης σας θεωρουν ηλιθιους [οτι ψηφιζετε οτι σας πουν με λλιον αντικομμουνισμο]..αλλα πουλουν τζαι στους 2 παραμυθι τζαι οτι βρεξει..παρε το κληριδη το 93..τοσα χρονια ηθελεν λυση..εκοντεψεν ο βασιλειου [με την βοηθεια του μαλιστα] τζαι αμα εμυριστηκεν ο γλαυκος καρεκλα, εκαμεν τα ουλλα λαμπογιαλλο..επουλαν εθνικισμο που την μια με το υπουργειο παιδιεας τζια που την αλλην η «αληθεια’ επαιζεν το ειρωνεια τζαι κριτικη στον εθνικισμο..
    οποτε θωρεις αγαπητε μου το ψεμα τζαι το δουλεμα εν βασικο συστατικο του δεξιου λογου..

    ανηκω σε τζηνους που επιστεψαν παλε οτι μετα το 2004 μια πτερυγα του δησυ εισιεν επιτελους αρκεψει να σκεφτεται με βαση καποιες αρχες [οι φιλελευθεροι] τζαι οϊ την μασαν..γιατι ξερεις υπαρχει η υποψια οτι το βασικο προβλημα της δεξιας με τον παπαδοπουλο ηταν οτι εν ηταν δικος τους..
    ο εκπροσωπος τουτης της ελπιδας [για μαι φιλελευθερη δεξια] εν ηταν ο κασουλιδης φυσικα αλλα ο αναστασιαδης..εν να δουμε μετα τι εξερεν τζαι τι εν εξερεν ο κ.νικος που τες κρυφες συμφωνιες του κασουλιδη…αλλα παλε φαινεται τζαιτζηνος παραποττης …δυστυχως…

    οποτε θα επιμεινω στην θεση μου οτι ο χριστοφκιας ηταν τζαι ειναι ειλικρινης..ερκεται που την παραδοση της αριστερας που προσπαθει να φτιαξει μια βασην ευρυτερης ενοτητας…αν το προβλλημα του ηταν η εξουσια με τον παπαδοπουλον εισιεν ενα βασικο μεριδιο στην εξουσια..ερισκαρεν το καλοτζαιρι με δυο αξονες..ηταν τζαιρος,ειπεν, να φηφιστει τζαι μιαν φοραν ενας αριστερος [υστερα που 80 χρονια εν τζαιρος εν ενι ρε φιρφιρη;] τζαι εζητησεν το που τους ιστορικους συμμαχους του ακελ [δηκο , εδεκ – τζαι να σου αθθυμησω οτι εν πουδαμαι πουεπαισεντο 44% ο βασιλειου το 93] τζαι μετα εθεσεν το ζητημα της διαφοροποιησης που την στρατηγικη του παπαδοπουλου..με κατ αρχην θεση για διζωνικη ομοσπονδια..τζαι ηταν συνεπης..αμα εμπηκεν στον β γυρο..επεμενε στην εκκληση για την συμμαχια..τζαι εν αλλαξε θεση για το κυπριακο..
    αντιθετα που ευωπαιος, εγινεν αντικομμουνιστης του 1948 τζαι εοκα βητα του 72 τζαι εθνικη συμμαχια του 93 [ τζαι λεπεν στην γαλλια κλπ κλπ] …ο κασουλιδης επροσβαλεν μας,εθιξεν μας εμας που ερκουμαστεν που την αριστερα – τζαι τουτον θελω να το καταλαβεις τζαι εσυ τζαι οι αλλοι που θελετε να εισαστεν φιλελευθεροι [ αν εισαι – για τουτον σπαταλω το χρονο μου τζαι γραφω σου ετσι τζαι αλλοιως]..τοσον τζαιρον ο δησυ εκαλοπιανεν μας με τον φιλελευθερο προσωπο..τζαι ξαφνικα σε μιαν νυχτα εγιναμεν παλε οι αθεοι κομμουνιστες που πρεπει τα μωρα μας να τα εκπαιδευει ο τομμυς γιατι κινδυενυουν..τζιαι μεν μου πεις οτι εν το ειπεν τουτον ο τομμυς..ειπεν το..τζαι ο φλωρος ο δικος σου, ο βουτυρος της αστικης ταξης, εστεκετουν διπλα του..καλα πιστευκεις ειλικρινα εναν τυπο που ανεχεται ετσι ρατσισμο [εστω τζαι ιδεολογικο];
    ο κασουλιδης εγυρισεν την ιστορια πισω..γιατι σαν προυχοντας θεωρει οτι εν να τον ψηφισουν γιατι εν να τους γελασει, οϊ γιατι εν να δεσμευτει..

    τζαι 2 αλλα:
    ευρωπη…σιγα σιγα τζαι εν να παθετε τιποτε με τουτον το παραμυθι..ακου ρε φιρφιρη..την λογικη του ελληνοψυχου ακομα τζαι στην ελλαδα την υποστηριζει/χρησιμοποια πκιον μονο ο ΛΑΟΣ..ο καραμανλης της νεας δημοκρατιας επηεν στον αηστρατη [που εξοριζαν τους κομμουνιστες τζαι εζητησεν συγνωμη]..ο χριστοφκιας τζαι το κομμαν του εισιεν μιαν ιδεολογικη θεση για την ευρωπη..τζαι αλλαξεν την με βαση τες συγκυριες..το ιδιο εκαμεν τζαι το πασοκ στην καλαμαρια..τζαι τα ιδια [σαν μεταλαλξεις] γινονται τζαι στην αγγλια..η ευρωπη εν θεμα συζητησης..οποτε το οτι εν ευελικτος ο χριστοφκιας εν καλον – σκεφτεται εν παπαγαλιζει..ο αλλος που πουλα ευρωπη τζαι υστερα στο εσωτερικο πουλα ρατσισμο [στο πιο προσφατο sms τα εθνικοφρονα παιδακια του επιτελειου τα εχουν με τον «αρμενη» του δηκο..εις υγειαν] τζαι ξεχανει τον [οντως ευρωπαικο ] διαχωρισμο καρατους- εκλλησιας; ελεος «ευρωπαιοι»…φυσικα υπαρχει τζαι ο λεπεν..

    γιωρκατζης..μα εν να μας πελλανεις με τα κλισε; ελεος..ποιος ηταν χαρω σε ο υπαρχηγος του γιωρκατζη; μηπως τζαι καποιος γλαυκος κληριδης; τζαι τι θα ψηφισουν οι γιωρκατζικοι τωρα; τζαι πριν; μηπως δησυ τζαι παλιν δησυ;
    μα εν τζαι ειμαστεν μαννοι οι αριστεροι ρε φιρφιρη..θελετε τα ουλλα δικα σας..τζαι τα δικτυα του γιωρκατζισμου [ ο χριστοδουλου αθθυμσαι τον;], αλλα τζαι την ανεση να βριζετε οτι εν σας βολευκει σαν γιωρκατζισμο…

    η ωρα της φιλελευθερης δεξιας ηταν τζαι τουτην την εφτομαδα..μιαν φορα να μιλησουν τζαι να πουν [του υποψηφιου τους] κανει ρε κουμπαρε κανει..πε το φκιολι σου τζαι να φκουν τζιαι μιαν φορα οι αριστεροι εν πειραζει..εν δικαιο σιορ.. υστερα που 80 χρονια..οι αριστεροι εφκαλαν τζαι τον κληριδη πατερα,εστηριξαν τζαι τον γλαυκο την δεκαετια του 70 κλπ κλπ..
    αλλα το καγριν την καρεκλας φιλε μου..εν μεγαλον ακομα για την δεξιαν..

    εν ειμαστεν στραβοι..
    εν οπως την μαππα..φκαλουν μονο τα δεξια σωματεια ανακοινωσεις τζαι τα μμε παιζουν το «κομματικοποιηση του ποδοσφαιρου»..ε καλα ρε αφου οι αριστεροι εν εφκαλαν..γιατι εν το θωρουν;..εντο κολπον των μμε..»ουλλοι εν κακοι» οποτε ακυρωνεται η αισχροτητα του νεοφαστικου οχετου του κασουλιδη, τζαι υστερα ..μα ναι τζηνον τελικα του χριστοφκια ..ξερεις..
    κατινια..αυτην ηταν ηστρατηγικη των δικτυων της δεξιας στα μμε την εφτομαδα που επερασεν..το οτι εν επερασεν το εθνικο εμβατηριο του 93 εν καπως ελπιδοφορο..
    παντως ηταν σαφεις οι δικλαδωσεις του δησυ..ο ιακωβιδης στο σιγμα μετα το debate εμοαιζεν με κασετα ετοιμη..ο πολιτης [ιδιαιτερα της κυριακης] – η σουπερ κατινα..ο αντενα πιο διστακτικα..

    ατε τζαι αν εκολλησεν τιποτε εν ψησιηκο…

  27. ke Firfiri, parakoloutho to blog sou edo kai arketo kairo (kai pollon allon fisika), alla den eho akomi sholiasei otidipote (eimai katoikos exoterikou edo kai ligo kairo). Mporo na po oti oi prolalisanantes ethixan polla arketa sovara, (alla kai merika poli geloia themata), kai ipostirizontas o kathenas tin thesi tou edosan ta dika tous epiheirimata (kapoia stekoun, kapoia einai apelpistika ilithia). Tora, na katso na sholiaso to ti eipen o kathenas, me to ti simfono, i diafono, enna parei ooores (en tze 4 am dame tora pou sas grafo). Apla ena genikou tipou sholio gia tin oli proeklogiki katastasi stin gi enalian Kipro.

    To thema einai poli aplon: epian mas (sas mallon) oulloi sto maittappin (kapote efharisto ton Theo pou efia pou tin Kipro, tze eilikrina, oson skliri na einai i xenitia, lalo en tha xanapao piso Kipro me touta pou vlepo). Ola ta kommatoskilla (eite einai dexia, eite aristera) thorei o kathenas me poion tropo na mantrisei o kathenas ta dika tou arnia, to ti tha kerdisei to komma tou, kai o kathenas apo aftous prosopika.

    Eimasten miso ekatommirio kotsiroi (sorry gia ta gallika) tze o enas enna fkalei ta mmathkia tou allou (e.g. koummounistes vs fasistes).

    Telika re paithkia peste mou, posoi xeroun ti eni, i en pragmatika kommounistes mestin Kipro? Coz thimizoun mou ena theio mou makariti, pou itan kommounistis tze oulli mera itan mestin ekklisia. Sin tois allois, oi dithen Kipraioi koummounistes en oi pio megaloi kefalaiokrates mestin Kipro. A tze o Che inta shesin eshi me t mappa tze t Kipro, opos eho dei stes fanelles ton Omonoiaton?

    Oxa oi alloi en kalliteroi? Pouloun ethnikofrosini gia tous ametanoita aitherovamones enotikous. Tin patrida ouk elatto paradoso diakirittoun, alla to NAI sto dimopsifisma eihan to gia simaia. Ate na men ta paro sto kranio tze me toutous.

    Dete mono ti elalen o Anastasiadis prin ton proto giro gia to AKEL (oti ekamnen anoigmata, oti den tous horizoun polla kai tha sinergazotan mazi tou, klp) tze ti lalei tora ston deftero giro (nomizo en ta lalei, esorepsan ton exoson akousa gia na men kamei parapano zimia tou Kasoulidi), alla etihe na do kapoia diafimistika tou Kasoulidi enantion tou Hristofkia. O noon noeito, arnia prosohi. A tze o Grivas ti girefkei pastes fanelles t Apoeliston? OK, eihe shesi me tin Kipro (oi omos o Che) alla pete mou re Apoelistes, inta shesi eshi o Grivas me tin mappan.

    Fisika, eihamen tze ton Arhiepiskopo na fkainnei na lalei ta dika tou (alli istoria tze touti, sikonnei polli sizitisi to olo thema). Apla i ekklisia, eshi pou ton tziaro tou Vizantiou, pou theloun i ohi kapoioi, ehei kapoio rolo na diadramatisei. Tora to an afto en kalo i kako simera, en kati ipokeimeniko (gia mena ehei kai ta kala kai ta kaka).

    Distihos oi parapano, kai apo pio palia, ehasamen kathe ihnos anthropias, agapis gia tin patrida mas kai otidipote paeis na peis, fkainnoun oi dithen fileleftheroi tze apokaloun se ethnikisti.

    En eimai tou Tassou, oute tou Hristofkia, oute tou Kasoulidi – kalos i kakos, eimai Kipraios, Ellinas men kai Orthodoxos Hristianos sto thriskevma (oi omos toson kalos – eshi 15+ hronia na koinoniso).

    Eho dei (kai edo, alla kirios se alla blogs) diafora epiheirimata:e.g. na men thoreis to parelthon, oti i nea geneia prepei na vlepei mprosta (kai vasika na midenizei otidipote ekaman oi palioi), klp. En merei simfono mazi tous, alla kai diafono sfodra. Sioura oi palioi (Makarios, Grivas, Kiprianou, klp) ekaman lathi (tze polla malista). Touto omos den einai dikaiologia na midenizeis tin prosfora kapoiou kai eidika tou Tassou (eipamen, EN eimai Tassikos). Makari na fko lathos, alla fooumai polla oti sto telos tis imeras, emeis i ta pathkia mas (an fisika en ginoun heirotera pou emas), giati iparhei megali adiaforia kai arpa kolla apo tin nea genia, enna thimoumasten ton Tasso tze enna laloumen, thkiaole eihe dikaio telika toutos (opos erhomaste simera tze leme gia alles palioteres protovoulies gia to Kipriako pou en ekmetalleftikamen sosta).

    Eipa tzina pou ethela, telika en megalo to gerimo to post mou (skeftou na ekamna tze sholia se ola osa eipan toutoi oulloi poupano mou), tze en xero an katsei kanenas athkiaseros na to thkiavasei. I ora epien 4:50am dame tze apofasisa telika oti enna psifiso Obama, parolo pon mavros, (para tin Hillary pou akoma kamnei capitalize ton voukkon tis Monikas, peripaizei ta polla pio arnia pou emas damesa, tze ta pairnei kai hontra apo pantou (tze pou emas, alla taizoun tin kamposon oi Tourkoi – etsi gia na to xerete)

  28. egw epimenw oti an ishe geneka i kouventa enna eteliwne to thema. i estw kapoios ala Tsipra- SY.RI.ZA stin Ellada. oi epeidi en aristeros, alla epeidi en kainourios. je oso eshi atoma mes stin kouventa pou emmesa i amesa sxetizontai me to parelthon je tes pikres tous, enna eshi je dixasmous. gia na evroume enan kainourio omws prepei na e3orisoume sxedon oullous tous politikous.
    giauto ferte kamia geneka pou na men itan pantremeni me eokavitaji, kommounisti, proedro apoel i omonoias, nan omorfi na mas dokoun nakko simasia je ta 3ena MME je pnaste nakko.

  29. a dld aman en o papas mas pou kamei to rousfeti en ola ok? re ma peripaizete mas? dld oi alloi en garoi na pianoun epidoma anergias epd en exoun papa ton xristofia? tzai na pw epeinan tzai evalen thn se mia douleia st’ana8ema. mia xara emmis8h eni tzai mia xara grafetai sta kolegia gia na pshfizei tzai na nekatwnetai. h toulaxiston touton ekamne. ate kanei, se 10 lepta kleiei h ttenekka. epitelous!!!

  30. ekklisia k politiki… dio pragmata pou prepei na apexoun metaksi tous. etsi leei kapos k o koumounismos. k theoro to swsto na thigete to akel. pou tin stigmi omos pou epemvike stis arxiepiskopes k edose ipostiriksi sto mitropoliti kykkou, swpa kai en kamei tpt.

  31. re Roxanne, ampa je eklepse sou kanena gkomeno je fkaleis dilitirio?
    aman en o papas pou kamnei to rousfeti gia na piasei mi-politiki thesi to paidi tou kala kamnei je sto telos tis imeras oulloi touto kamnoun kai edw kai allou kai parapera. je epies je eides tin je ennen kali epomenws mono me rousfeti? en je to Broadway o 8OK. oi alloi p en anergoi alla en pianoun epidoma anergias en atyxoi, epeidi ek fysews ofeilan na evroun douleia. en de3ia arxi touto, dkiavase to ‘political ideologies’. je asxeto pale-epeidi akouw malakies- diladi en eprepe na graftei se kollegio gia na men poun oti nekatonetai?
    nomizw exoume disarestimenous ithopoious alopos.
    p.s: os tora en eipwthike tipote man to man gia kapoion. molis emilise geneka gia geneka… je giauto en tha fkaloume potte geneka proedro.

  32. roxanne posoi j posoi vln meso g na pian mia douleia?xoris na en papas ts o xristofias!!dame diun kivernitikes j prin na ts dokoun oi 8eseis en dosmenes j apla ka8unte exams apla g na pun pos ekatsan….j touto ene mono logia t aera alla eipan to j ts arfis m atoma p dn einai t akel j leun ts adikos o kopos s!!
    telospanton oti j na pume tr adika 8a ta pume mias j o xristofias efkike!!!!!!

  33. na simfonisw me tin liza. je sto telos o tasos pale mes sta podkia mas eni. an itan geneka o tasos enna efkale nami me toso romantzo pou tou eta3an je oi dkio pantes.
    exoume na akousoume tora gia kommounismo stin kypro. kommounismos en iparxei je oute enna ginei. joanna…joanna…joanna…i p***** i zwi.
    me ygeia je xara je men marazonete. en tha alla3ei tpt. mono i karekla epeidi o jimmys en pio evrixoros.

  34. AKRA TOU TASSOU (ou sorry tafou) SIOPI!!!

  35. pppeeee proti fora na do tosi antapoksrisi se athro tou fifiri mas…
    en eskeftike kanenas oti mpori na einai oi opadoi tou christofkia pou estila to minima.
    en polla apla na kamis account
    ioanna.kasoulides@gmail.com
    joannakasoulidis@yahoo.com
    ioanna.kasoulides@hotmail.com
    eto kamnis account kai ftaeis meta tous allous!!!!!!
    mono ego to skeftika touto oksa eshi tzallous?

  36. mono esi.

  37. nmz en mono esy cz en 8a efkene o kas k na dikaiologi8ei i mallon na fkei p pano legontas pos en moro j 3er0 eg0..oute jini enna evouran na agkaliasei tn papa ts meta tn sinenteu3i…

  38. an ekames esi jina ta mails, gia na tekmirioseis to epixirima sou ena enna sou pw file mou. me tin nomothesia tis ‘evropis’ enna se katsoun mesa gia stalking.
    stalking- pellos pou tin porta poromenos sinithos me geneka epeidi en tou kathetai.

  39. ena lepto re paithkia etsi gia na eksigoumaste!!! en ksero an iparxoun tzina ta emails sta allithkia apla eprospathousa na sa pos oti mporis efkola na kamis kati gia na ton katastrepsis…..ego en eipa oti ego to ekana apla ethesa tin aporia mou pros sizitisi….
    en aniko se kapio komma kai ti itan na kerdiso me touto????
    tstststs ego en eida to debate apla ediavasa tis ekseliksis tin epomeni mera ston Filelefthero…….

  40. pros Theou re paithkia en thelo tora na pertepso gia allous

  41. itan asteio re file pou en epiase topo. chillare.

  42. OULLOI GULAG POU SAS XREIAZOUNTAI

  43. sioura tora???? giati pou tin ora pou thkiavasa oti en na pertepso, anakatothikan ta stomashia mou!!!

  44. ΥΑWN

  45. @ nicos

    Agapite Nico,
    kame click pano sto tag «Πολιτική» kato pou to post na deis kai proigoumena arthra pou egrapsa me thema tin politiki kai tha einai xekatharo pies en oi politikes mou topothetisis, opotan, no surprise there. Apologoume pou arkisa na apantisw sto sholio sou alla as en tzie tora (sigharitiria pou efkalete ton Dimitri btw. Hrostate mou tzierasman oi aristeroi).
    ehoumen kai lemen.

    Gia Eokes afxentiou klp tha anakatonoume tze den thelw tin adeia sou na to praxw. kaneis den amfevale ton patriotismo tou akel. ego apla esholiasa to oti efoson oi akelisten itan patriotes opos tous perigradeis giati ekaman tosa hronia na kamoun mia katathesi stefanou sto mnimio tou afxentiou jie athimithikan toso entona tin ellinokypriaki katagogi tous prin tis ekloges?Ego jinon esholeiasa jie tipote allo. oso gia istoria kypriaki men kamneis ton geka jie tin afthentia re file dioti eshei jie allous pou asholounte ma tin istoria tou topou jie prosopika mporo na sou pw oti mporo na perifanevoume mian axiologi sillogi vivlion epi tou thematos pou to 1890 kai entefthen tziai eidikeftika akadimaika jie panw sto kypriako jie idika panw stis prooptikes lyseis tou. oudeis mporei na ta xerei oulla oute mporeis na mioneis ton allo horis na xerei pou pothen proerhete i ti mporei na xerei. anti na sholeiaseis jinon pou eipa, gia to mnimosinon tou afxentiou diladi, epiases na mou peis alla ton allon. opos episeis den esholiases to sholio mou gia tin evrofovia tou Akel «EOK-NATO-Idio sindokato».

    poly efharistos na sizitisoumen tis ideologikes rizes tou sinagermou, i tin apousia afton kata ton ishirismo sou kat idian, jie den eimasten ilithioi epidei ypostirizoumen ena filelefthero sistima oikonomias, metra poses fileleftheres kyverniseis eshei jie poses aristeres jie xanamiloumen. mporoumen na kamoumen dialogiki sizitisi panw sto thema jie pros tis dio katefthinseis an theleis. Katigoras ton Anastasiadi jie ton Kasoulidi oti en parapottides. Esheis stoiheia i en ston kafene pou to akouses?

    anafereis episis «ο κασουλιδης επροσβαλεν μας,εθιξεν μας εμας που ερκουμαστεν που την αριστερα – τζαι τουτον θελω να το καταλαβεις τζαι εσυ τζαι οι αλλοι που θελετε να εισαστεν φιλελευθεροι» . Ego eponyma ekama tin erotisi sto blog tou hristofia «Giati arniste na sizitisete me tin igesia tou sinagermou gia synergasia?» prin pollous mines kai apantisi den pira peran tou oti yparhei ideologiko hasma kai apefthinonte ston kosmo tou sinagermou anti stin iesia tou. O kasoulideis eisis eipen pos se mia kyvernisi diki tou tha simmetihan kai anthropoi tou AKEL an to ithelan, eno o xristofias, eipen tha ekprosopi olous tous ideologikous horous etsi aorista. Oi apoklismoi en jie pou tis dio katefthinseis jie den simenei en sosto. eipes episis «ευρωπη…σιγα σιγα τζαι εν να παθετε τιποτε με τουτον το παραμυθι..ακου ρε φιρφιρη..την λογικη του ελληνοψυχου ακομα τζαι στην ελλαδα την υποστηριζει/χρησιμοποια πκιον μονο ο ΛΑΟΣ.» Hello? En apantisi sto epihirima oti to Akel itan antievropaiko jie tora elalen o hristofias oti en evromahitis? touta pou grafeis en aforismoi jie oi epihirimata.

    jie enan teleftaio gia ta MME. e eleos re koumbare, na mas peis emmesa oti eleghoume jie ta mme. apanta mou, giati den evalen o kasoulideis diafimiseis ston ANT1? o tassos itan exousia, ishen to kratikon kanali, to filelefthero tou sherkou tou, jie eftaixen sou o politis pou askousen kritiki jie ston kliridi?

    Ta ypoloipa shedon aishra pou egrapses jie tous haraktirismous gia ton anastasiadi jie ton kasoulidi apaxio na ta sholiasw alla dikaioma sou na ta lalaeis.. alla na xereis nico oti akousamen jie emeis polla stin proeklogiki, oti tha xanaginei i eoka b kyvernisi, oti o kasoulidis en marionetta kai lipa. distihos i spilosi ypopsifion (ekaterothen) pou eginetoun stous kafenes simera ginete pou to diadiktio jie ta sms. anyway, ygeian nahoumen.
    prosopika sheroume pou den efkiken o tasos, ji an theleis pistefkeis, an den epernan o kasoulides tha psifiza ton xrist.

    hate, oloi mazi pame mprosta.

  46. kikloforei tora oti itan montaz to video pou eidame oti diladi den xestomise o xristofias tetoies fraseis. mono kati ilithioi mporoun na to pistepsoun ayto to prama pou katapinoun ahoneyta tin «pragmatikotita» tis epagripnisis

  47. pnaste nakko. exoume je kossovo, FYROM na skeftoume. exoume je to an tha pesoun oi e3etaseis mes sto pasxa je tin fkaloume me Tesco Finest.
    efkike jinos p epiase tous parapanw psifous. je makari na pra3ei swsta.
    na rtei je to kalojeri na kamoume kanena beach party- je apou prolavei na pe3ei Savvopoulo.

  48. ayapite firfiri se hereto,
    pio relaxed safos..tze an ipirhe ston tono tou proiyoumenou sholiou mia entasi pou mpori na akouetoun enohlitiki, apoloyoume…

    eoka/afxentiou klp..en en thema afthentias..iparhoun orismena katayramena dedomena ta opia ipopsiazome oti aynois…na epektatho llion stin emmesi anafora yia ton afxentiou..i aristeri oi mono timoun ton afxentiou alla en tze o nekros/iroas tis eoka pou theoroun pio konta se tzinous..iparhi ena feeling/ipopsia/antilipsi [opos thelis pe to..pantos en eshi yrapti tekmiriosi en antithesi pros ton k. matsi pou tze me vasi ta yrapta tou tha mporouse na theorithi ekprosopos tis «aristeris pteriyas tis eoka»-en dinami yiati itan tou katihitikou tote-..o hadjidemetriou tis edek en i iparkti morfi tzinis tis tasis simera] ..iparhi lipon i apopsi sto esoteriko tis aristeras oti o afxentiou itan tzinos pou empodize tis epithesis tis eoka [kata diatayi yriva] enantion tous..empirika touton mpori tze na vasizete sto oti meta ton thanato tou [martis 57] i eoka exapolise ton avyousto tou 57 mia maziki epithesi enantia se aristerous [simfona me mian katayrafi apo efiemrides] me xilodarmous, apiles klp…to episodio me ton yero tou sto mnimosino tou petrou apla esfrayise to esthima…toutin tin optiki katayrafi tin [se yrapto loyo] tze o yrecos stin istoria tou [pou mpori na theorithi mia eklaikevmeni aristeri optiki stin istoria tis kiprou]
    ..to akel tze i aristera evritera [aniko stin defteri- sto aristero akro] ediafonousan men tin eoka san stratiyiki..tze epimenoun se touton..alla enen moni tous pkion..tze o klirides ipen kati antistiho to 74-76..tze i alli ekkremotita /diafonia en i dolofonies aristeron..yia mas tous aristerous i mnimi tzinon ton epitheson en idos krifis simioloyikis taftotitas..kitaxe an eshis to vilio «meres dokimasias» tou poumpouri…tha sou doki tin ikona pou ta aristera yia na mporis na krinis pio isoropimena…

    evropi.. eyo aniko aristerotera tou akel..opote eho safis endiasmous yia tin evrolaynia..yia mena i evropei ehoun polli yema sta sherka tous pous proiyoumenous eones apikiokratias [ston planiti] yia to pezoun tze protipo..alla dame miloume yia ton hristofia tze to akel..touti eprosarmosan tin stratiyiki tous meta tin ptosi tis sovietikis enosis..tze tin allayi tis yeopolitikis singirias..en vlepo tipote paraxeno..ama dis, loyou harin, tin diafora sto periehomeno tou kipriakou kommounismou [o opios en parapano sineryatikos para kratikistikos] pou ton sovietiko, tze valis to se shesi me tin stathera filosovietiki stasi tou akel, en na dis oti i exoteriki politiki yia tin kipriaki aristera itan thema yeopolitikis stratiyikis]..allaxen vevea en meri tze o rolos tis evropis sto pangosmio sistima..tze to akel pezi [san horos kinima] anamesa stin sosialdimokratia [praktika] tze tin evropaiki aristera [san orama-outopia]…

    tora an me rotas yia ton kapitalismo [ipotheto touton ennois me tin fileleftheri ikonomia]..en meyali kouventa na tin anixoume dame..an tze ime para tzi [pale aristerotera] pous tous marxistes, momizo i vasiki analisi tou marx en sosti..o kapitalismos en to pio dimiouryiko sistima oson afora tin exelixi tis tehnoloyias [ ton meson parayoyis pou laloun i marxistes] alla o tropos oryanosis tis parayoyis tze dianomis tou ploutou [ne nomizo en nakkon stravara to ipotithemono aorato sheri tis ayoras] en katastrofikos…prepi na oryanosoume tin kinonia diaofretika ktizontas pano stin rixi pou efere o kapitalismos [tehnoloyika alla tze politistika – bye bye purity and absolute religion]….alla en terastio thema..tze to akel eshi enan idiomorfo kipriakon kommounismo pou en proion ton kipriakon sinthikon empirion – oi metaferomenos…
    allin fasi laloumen ta touta..
    na sou po tin singrisi sto mialo mou me ena paradiyma pou to 89-90..miloun enas voulyaros tze enas nikarayouanos..lali o defteros..katalvo to na thelete dimokratia alla tze ta supermarket nakkon pio ditika..alla katalavis poson kala pernate se shesi me emas?
    tze to oti pernoume emis i kiprei kala [singritika] eshi tin sfrayida ton ayonon tis aristeras esoterika alla ofilete en meri tze [ama dis to exayoyiko emporio idietera tin periodo 60, 70] stin makaritisa tin sovietiki enosi [elpiza na yini sosialistiki metarfosi pros tin dimokratia tze i rosiki koukla ekfalen yeltsin tze antepanstasi] tze tous araves..

    anastasiades.. mono sto oti en ton akousa na lali oti o idios en ixeren yia tin simofonia me ton arhiepiskopo iha endiasmous..ipan mou oti ipen to se mian tileoptiki sizitisi..tze o tropos pou antidra o disi tora dihni oti eshi sinepia..praymatika o anastasiades me entiposiazi..sioura [opos tze o hristofkias] en politikos..tze me vevarimeno mitroo sta mathkia mou..totes me ta engenia tou panepistimiou an athimase..alla pou ton aprili tou 74 tze meta eho tin esthisi enos anthropou pou ite pistefki se vathmos oti lali, ite stratiyika ekatalaven to vasiko provlima tis dexias..oti o exoterikos ekmonternistikos tis loyos sinodevete apo ena akrodexio loyo sto esoteriko tis san parataxi [to antistiho en tzino pou sou ipa na dis me tin aristera- tziame en pio monterno, ironika pio «evropaiko»/filelfthero to minima/klima/koultoura]..
    fenete ontos na mashiete na ekmonternisi tin dexia..
    ishalla…
    o casoulides ipamen ta..na men xinoume pliyes..kata lathos [tze yia tin ipopsifiotita tou opos apodiktike] ethkialexe tin esoterika etimi sintayi tis ethnokofrosinis..efaniken oti to velinekes tis en periorismeno..

    opos sou ipa en tze ime akelikos..theoro oti aniko sto «ethnos tis aristeras» [dikinotikon – tze o oros en yallikos, tou zospen..yia na men angristi kanenas periplanomenos ethinkofronas]..alla ton cafe hrosto sou ton…yia to akoloutho [ishen to ehtes o fileleftheros]:
    ..rota o dimosioyrafos enan pou tzinous pou epaniyirizan..
    pote apofasisate ti tha psifisete? [tze perimeni apantisi sto stil tin proti i defteri kiriaki]..
    tze apanta tou o allos..
    -prin 50 hronia..
    en touto to esthima pou mpori na vlepis sta halara prosopa ton kathiomerinon aristeron toutes tes imeres..

    ime neos sto blog sou..prin kanena mina tze en iha background…yia na dis tze tin diki mou optiki evrittera kitaxe to blog «sirma sto computer» me to psevdonimo linopampakos..ennoite pos tze to nicos en psevdonimo…
    ama skeftis tropo yia to ilektroniko/virtual tzerasma tou cafe [afou dame kinoumasten me psedvonima se allo horohrono] pe mou to tze erkete..

  49. re nico, pou sena je ton sintrofo sou oulla akousamen ta!! akou imish o kapitalismos en «to pio paragogiko systima» alla «en katastrofikos»!!! eleos dld.
    dld en kalos o kapitalismos mas alla gia na gini kalliteros theli je elements koumounismou???
    pantos sinxaritiria. anakalipsete neo systima esis pou moni sas. pios marxismos-lenismos je pios kapitalismos. esis anakalipsete to koumounismos-slash-kapitalismos
    je tin paragogikotita tou kapitalismou je tin «dikeotita» tou koumounismo. je shampoo je malaktiko se ena.
    kseris pollous pou doulefkoun gia na fkaloun kerdos gia na ta mirazounte oi polloi????
    ti sou po mana mou!!! je ti allo exoume na akousoume akoma pou sas

  50. ayapite mou anonime,
    en tze en eyio pou ta lalo ..touti en i analisi tou marx klp…opos lali tze to diafimistiko..an den ta xerete, den fteme emis…thkievase llion…
    to oti i aristera/eryatiko kinima se diafores hores anaptixe diaforetikes morfes ite elenhou tou kapitalismou [stin kipro me ton sineryatismo, tin ata, tis silloyikes simvasis klp] ite morfes metavasis se pio silloyikes morfes diahirisis tou kinonikou ploutou [skeftou tze tin souidia mazi me tin kouva alla se singiritiko plesio – pios itan apikia, pios apikiokratis tze en na evris ta psila pou lipoun], en dedomeno pou tin istoria tou 20ou eona…
    i ousiastiki diafora stin katanoisi en oti esi [ i i optiki pou ekfrazis] lali oti o tipos pou fkali to kerdos [hternontas ton kosmo] en o idioktitis tou ploutou, eno emis [oulli i aristera – pou tous sosialdimokrates, pasokous [stin kalamaria], kommounistes, anarhikous klp klp] laloumen oti ton plouto parayounton i eryazomeni [tzini pou hternounte pou ton diko sou idoktiti] tze oti i anaptixi tis tehnoloyias [opos tze tou ploutou] en epitevyma tis anthropotitas olokliris..tze se tzinous anikoun..
    en na evoithan an sou elaloun oti se kathe epohi i kathe taxi pou eshi to pano sheri [oi yiati en tzini pou doulefkoun parapano pantos] kataskevazi mithous oti en fisika dika tis [etsi elalousan tze i aristokrates stin evropi prin 100-200 hronia,etsi tze i tsiflikaes stin kipro]?
    tze men mou pis oti i malakes pou kamnoun ta lefta me kompines sta hrimatistiria, me ekmetalefsi ton allon klp klp en tze i pio exipni..thoris o ainstain en tze itan kefaleokratis..tze tzinos sosialistis edilone…
    iyian…

  51. @nicos O Marx ekamen terastia lathi stin theoria tou an kai oudeis amfisviti oti ypirxen megalos dianoitis (giafto kai ehei oti logis Marxist revisionism fantasteis, px Marxism Leninism, neo-Marxism, Femininst Marxism etc) . Distihos omos o Marx evlepe ton kapitalismo sto nekrokrevato eno itan molis sta gennofaskia tou. Episis den proevlepse tin polyethniki eteria kai tis agores sinallagmatos kathos kai para polla simantikotata stiheia tis monternas oikonomias. Distihos to lathos pou kamnoun kateme oi Marxistes otan sigrinoun to Marxismo me ton kapitalismo einai na pianoun ena koinoniko-oikonomiko systima (pou paragei plouto KAI dikaiosyni) me ena kathara oikonomiko sistima (pou skopos tou einai na paragi mono plouto). Poios eipe oti skopos tou kapitalismou, kai sigekrimena tou fileleftherismou (pou den einai to idio prama) einai na paragei koinoniko ergo i koinoniki dikaiosini? oi kyverniseis ti yparhoun diladi? AS min nekatonete i kivernisi me tin oikonomia jie as men nekatonete to kefalaio me tin kuvernisi.

    Oso gia to pios paragi ton plouto tha sou po dkyo lexeis monon «Warren Buffett». MEn mou peis en ta tsiourakkia tou pou kamnoun tin douleia. Opos kai stin fisi, kapioi einai pio paragogikoi apo tous allous, kapioi einai pio exypnoi kai pio dimiourgikoi. Giati na tous isopedoseis olous me odostrotira? Allo isotita apenanti sto nomo kai allo exisosi stin koinonia dia tis vias. O Thomas Edison den anakalipse tin lampa gia to kalo tis antropotitas kai tis koinonias, alla gia na vgalei lefta…

  52. ate re pethkia tze prepi na analavoume tze ta praymatika mas kathikonta tora pou efkiken o hristofkias..diladi tis aristeris antipolitefsis…
    alla en tze o cafes..o stohos ine na en mallon ylikis ayapite mou firfiri..tora na doume…

    o karolos…en tze ime pou tous tipous [oute ideoloyika oute pou idiosingrasia] pou pistefkoun oti enan atomo mpori na en to kentro enos kinimatos…oulli imsten mpleymeni se diktia tze komvous…alla o marx ekodikopiithiken etsi [opos tze o freud as poume] opote anangastika en ena efkolo reference to begin with…
    sto eryo tou marx iparhoun aftonoita ta oria tis epohis tou..alla tzinon pou kamni tin doulia tou toso simantiki [tze stin politiki, tze stis kinonikes epistimes alla tze stin prospathia katanoisis tou kosmou] en to analitiko plesio tze i methodos…san meros mias istorikis yrammis rizospastikis skepsis o marx eparousiasen ton kapitalismo san sistima pou stirizete stin domiki dinamiki tis sissorevsis [anti san apospasmata ikonomias [ i ayora], ithikis exathliosis, politikis klp] tze angixe tis esoterikes tou antifasis…tis tasis tou yia periodikes krisis ton opion i riza vriskete se mian istoriki antifasi: tin dinamiki tou yia tehnoloyiki anaptixi i opia erkete se antifasi me ton taxiko tropo oryanosis tis kinonias.. tze touti i antifasi aplonete se oullon to sistima [se tomis [koultoura, politiki] pera pou tin ikonomia pou en i riza tis antifasis]
    loyou harin, as doume tin antifasi stin ikona tou kosmou pou erkete tze vriski mas.. o kapitalismos ferni tin tehnoloyia se tetio simio pou i anangi ekmetalefsis tou anthropou, i exathliosi pou thoroumen sta tileoptika klip yia ton mi-ditiko kosmo, en en anagea pkion [istorika, yia ton marx, i taxiki kinonia itan,mehri tora, aparetiti yia tin exelixi tou anthropou]…mporoumen sioura na taisoume oullon to kosmo,na ehoun oulli ena spiti, sholio yia ta kopellouthkia tous, nosokomio klp…dioti ama tehnoloyika imasten sto simio tis klonopiisis..tze san anthropitita skefotumasten na kamnoumen tourismo se allous planites…safos tehnoloyika mporoumen na oryanothoumen kallitera…

    en touti i antifasi [anamesa sto ti ine efikto tze to pos zioumen] pou prokali tin ithiki ayanaktisi me tin pina..pina ipirhen tze prin..alla en tin ethorousamen eno simera erkete tze vriski mas san tileoptiko klip eno [taftorhorna] i tipissa dipla mas anhonete me ta bodyline…kind of funny but true:yeoyrafika an travisis mian yrammi isia kato en na dis oti i yinekes pinoun..stin men kipro yia na en theamata yia to antriko vlemma [ara dieta],eno stin afriki pinoun yiati en ehoun na fasin..tze stis 2 periptosis en parayoyo dinamikon tou sistimatos [stin mian i yineka fkenontas pou tin filaki tis parthenias taftizete me to theama/emporevma [ta modela tis modas] eno stin afriki pinoun dioti i disi hrisimopia tous san piyes proton ilon [tze efrontise na ehoun iyetes ton opion o rolos na ine yes men i na en i kinonies tous monima dieremenes – to englima tis disis sto irak prosfata en apla epanalipsi mias siras englimaton [«enantion tis anthropititas» pou lali tze to ditiko klise simera] pou eyinan pou tous ditikous tous telfteous 5 eones tze hari sta opia, i ditiki eyinan plousii]…

    to oti o kapitalismos en ena sistima to opio parayi men tehnoloyiki anaptixi alla en katastrofiko [tze aftokatastrofiko] to ehoun apedekti tze mi-marxistes..o keynes tou opiou i sintayes efkalan ton ditiko kosmo pou tin krisi tou mesopolemou, tze o soros simera [pou ekamen ta palloutzia tou hrisa sto koumari ton hrimatistirion]…

    piso ston marx…to eryo tou marx, epidi akrivos en proion mias singlisis para to eryo enos profiti, en anihto se pollaples erminies…tze toutin en hrisimotita tou episitmonika..alla tze [yia emas sta aristera tis aristeras] epanstatika..loyou harin..mia erminia tou marx en vasika exeliktiki…tonizi tis dinamikes tze tis antiafasis tou kapitalismou tze pistefki oti to eryatiko kinima prepi na kinite mesa se ena plesio metaritmiseon i opies exeliktika na odiyisoun stin kinoniki metamorfosi…oulli i sosialdimokratia erkete pu toutin tin sholi…to akel [para to oti en kommounistiko ideoloyika] ekinithiken vasika me toutin tin praktiki…tze yia ikonomikous tze yia yeopolitikous loyous…
    mia alli erminia en pio voluntarist, tze sinithos pio epanastatiki..o lenin eproothisen tin epanastasi stin tote mi-viomihaniki rosia [touton[i ekviomihanopiisi- itan doulia tou kapitalismou simfona me tin tote marxistiki orthodoxia] me vasi mia epektasi tou marx sto diethnes epipedo… tze epetihen..o mao nakkon paratzi afou iden oti en ishen katholou eryatiki taxi stin kina efarmosen tin methodo tou marx tze eprosdiorisen [sosta] tous ayrotes san to «epanstatiko ipokimeno»..tze alla dedomena tze epektasis stin latiniki ameriki klp klp..
    tze ta neomarxistika revmata simera en rizomena [anamesa se allous topous] tze sta ditika panepistimia..touton afino to yiati i erminia tou en na pari hrono.. touti [i panepistimiaki] erminia /hrisi tou marx odiya se alles ekdohes tze proektasis [pou ton feminismo mehri to pangosmio sistima]

    yiati parayi o kapitalismos tehnoloyia tze katastrofi..aploustefkontas – an enas eryatis parayi tosa, tote o kefaleokratis dia tou enan meros tis parayoyis tou [mistho] tze krata ena meros tis parayoyis san iperaxia [«kerdos» aploika]..omos i domi tou sistimatos stin opia tze o kefalokratis en apla yranazi [eton bill gates..ekamen rialia na zioun tze ta trisengona tou..tze koma mashiete na kami deals -esto tze an lali oti afipiretisen..to na thelis tze alla, tze alla, tze alla,..en aroskia – opos tin voulimia..pou erkete pou sterisi allon pramaton stn zoi..nevrosi pou lali tze o sigmund..kollima sta kirpiaka]..piso sto thema: i vasiki domi tou kapitalismou lipon en i sissorefsi kefaleou..pothen mpori na fkali tze alla o keflaokratis-atomo? pou tous eryates..omos pou tin stiymi pou i eryates oryanonounte [tze touton en proion tou kapitalismou pou dialii tis kinonikes shesis tze epitrepi epitelous stous katapiemsnous/katoteres taxis «na doun me yimno/nifalio mati tin praymtikotita» lali o karolos tze touton xero to poxo yiati areski mou…] …afou lipon pou tin mia i eryatiki taxi empodizi ton na fkali parapano [ekaman oti emporusan istorika i kefaleokrates..re doulous epistratefsan, re yinekes san ftini eryatiki dinami, mitsious.. klp].. tote o kefaleokratis katefevyi stin tehnoloyia san ton mono tropo na polemisi tous antayonistes tou stin ayora alla tze na xifortothi meros tis eryatikis taxis [tze tou kostous parayoyis] entatikopiontas tehnoloyika tin parayoyi..o kefalokratis kamni to vevea mono yia to simferon tou..alla i klironomia tis praktikis tou, to apotelsma, en ena alma mprosta yia tin anthropitita..pos yinete ena kalo na fkeni pou mian athliotita? istorika tze kinonioloyika en apotelesma domikon antifaseon..yia ton marx tze tous marxistes en klasiki ekfrasi tis dialektikis methodou se efarmoyi…

    sioura kanenas,kata sinepia, en perimeni pou ena sistima na eshi stohous ithikous i loyikous..to zitima eni oti afou emis to anhtropino idos, o titsiros pithikos,eftasmen dame pou imasten tze ekataktismanen tin fisi..rithmizoume tin violoyia mas me himika..tin psiholoyia mas me therapies..en na to pexoume tora parthenes me tin ikonomia?..a tzinon en to ntizoumen? i ayora en mayiki/ stavara tis…eto petreleo [tze o pos katanemounte ta kerdi tou] na apolafsis loyiki..to oti i ikonomia en prepi na rithmizete en ideoloyia tis arhousas taxis fisika [nomizo thoris to tze esi touton afou thoris oti eshi tze doulia i kivernisi stin ikonomia]..
    alla i antifasis tou sistimatos odevoun se oriako simio..ehoume pkion [pou to 45, post hiroshima] tin dianotita katastrofis tis zois ston planiti ..tze an den oryanosoume tin dianomi tou ploutou toulahiston ortholoyika tote en na pame ite pou tin ikoloyia ite pou kamian oryismeni fraxia ftohon tou notou me pirinika…tote mpori na athimithoume oti en sistima tze oti ama ena kommati tou [ i ikonomia] en kourtismeno na odiya se krisis, tote..too late..
    stin rizospatiski ekdohi touti i poria onomastike «sosialismos i varvarotita» arhes tou 20ou eona..tora eyinan pkion sklira ta narkotika…

    yiati, lipon, o planitis na men eni mia pangkosmia souidia [esto- afou ipamen mallon yliki..]?

    fileleftheri..ayora..o fileleftherismos [liberalism] ishen mian episis periploki istoria..tze opos o marx o filelefthrismos eshi pollaples ekdohes..stis usa loyou harin en ena idos kentroaristeras…eshi tin emfasi tou klasikou fileleftherismou sta atomika dikeomata tze tou neou revmatos meta ta mesa tou 19ou eona yia kratiki paremvasi iper ton ftohon, ton inonomika adinaton, klp klp..
    istorika o fileleftherismos ipirxe i proti aristera..tote i dexia itan i monarhiki, paradosiaki thriskolipti..tze analoyos tis kinonias i singlisi istorikou fileleftherismou tze sosialismou [san kinima ton laikon stromaton pou emfansitike meta ton fileleftherismo] epiren diafores morfes..stin kipro o fileleftherismos [en meri loyo tis apikiakis empirias] en erizosen aftonoma..ena meros tou ekfrazen to pou tin dekaetia tou 40 [tze ekfrazi to mehri simera] i aristera, eno enan allo meros [meta to 1974] siniparhi ston dixi me tin akrodexia…
    ayora..i ayora enas tropos dianomis tou kinonikou ploutou..en ipirhe mono ston kapitalismo…to pazari en panarheo..tze iparhoun tze ekdohes tou sosialismou tis ayoras..oi mono theoritika…i yugoslavia prin tin [politiki] katarefsi ishen ena sistima sosialistikis ayoras..tze singirtika kala epienen..
    i kapitalistiki ayora enen apla ayora..en mia mihani pou stirizete stin sissorefsi me kathe kostos [tze pera pou tin loyiki] tze tin emporevmatikopiisi ton panton [eshi tze touton tin dialektiki tou..eshi merikes exeretikes selides sto manifesto o marx yia tis apeleftheortikes diastasis tis apomithopiisis tou kosmou kathos ola yinonte emporevmata..alla pou tin alli touton odiya tous anthropous se tetia apoynosi monaxias,krisis noimatos, allotriosis pou parayi apo to kitsch tou romantismou, mehri tin via san tropo ektonosis i anazitisis silloyikotitas]

    me ta tsourakkia halas mou ta llion..prosvallis tin taxiki mou sindisi..edoulepsa tsouraki..ekama tze se pitsaries, kouzines klp..en ekatalava..to oti kapios ishen to kefaleo/idoktisia esimenen tipote eryatika? mian aperyian na tou kamnamen en efkalen bakkira..oute o mastros stes skaloshes…
    ma nomizis en i exipni pou ehoun ta lefta? thore pangosmia tze en na katalavis..xekina italia me ton berlusconi..anatolika seihides tz erosi oloyarhes…stin ameriki ikoyenia bush..
    klp klp..
    tha mou pis iparhoun atoma me talento manager..itan na ta evrete me to lenin..o sosialismos eshi toutin tin arhi – ston kathnena me vasi tin prosfora tou…ara iparhi anisotita me vasi tin dikea katanomi loyo prosforas…en sto kommounismo [stin outopiki tou ekdohi, pou en tze i fasi ton anarhikon, tou outopikou sosialismou kl klp] to senario allasi..fkenoume pou ton kosmo tis anangis [loyo tehnoloyias] tze ara idiaforetikotita yinete kentriki : pou ton kathena oti mpori ston kathena oti hriazete..[ipa na sou yrapso tin ataka yiati mpori na pexi san simatodotis tis diaforas -pou tin poda merkan- tou sosialismou me ton kommounismo]

    o axiosevastos kirios edison.. aniki tze toutos [oposkathe efevretis] mesa se mia yrammi anazitiseon [yia ton ilektrismo]..edoulepsan tze polli alli se toutin tin «istoriki poria/yrammi»..o edison ekamen mian praktiki [pou ston kapitalismo itan tze emporiki] efarmoyi…to pos i kinonia tha antamipsi ton kirio yia tin skepsi tou pezete..ine thema epiloyis kritirion tze axioloyisis – pou exartate pou to sistima..horis ton ainstain [pale sankomviko simio opos o marx] polles simerines tehnoloyies mpori na men ipirhan.. ti tou edokamen san kinonia? sevasmo..ektimisi..alla ento endiefere oute ezitisen nakami t apalloutzia tou hrisa..na sissorefki tze alla, tze alla klp… itan pio exipnos o edison? oi ..apla to sistima se toutin tin fasi entharine touti tin drastiriotita..

    llion pkio vathkia an thelis…to oti i athropi vouroun piso pou koloues tze arithmous [pistotikis kartas] dihni oti en xeroun akoma na zioun nomizo..na apolamvanoun idonika to taxidi tous ston planiti..en na mou pis ma theloun ta lefta yia na zisoun..san na laloumen zontas se mia kinonia pou i partouza en ektos nomou, epitrepete na kamis lefta yia na ayorasis mia parotouza..i na ayorasis mian tenia na tis dis sto dvd…theamatika ipokatastata…
    to thema eni yiati i anthropi hriazonte akoma tin pseftiki iposhesi tis diafimisis oti ama ehoun antikimena enna en «axiayapiti»..en tha eni ..apla tha yinoun tze i idii kinita emporevmata..palia i eteries epoulousan sou kati..teleftea ensomatonounte pano stous katanalotes. .. to atomo pou fora lacoste oi mono eplirosen parapano tin faneloua tou alla en tze kiniti diafimisi/tapella tis eterias pou tou epiasenta lefta tou…mouhti plisi engefalou…opote to zitima fefki pkion pou to eryostasio tze mpeni stin kathimerini zoi..
    dame arkefkoun ta dika mou…
    alla ipamen kamposa nomizo….

    is iyian tze pale

  53. Hirschman divides the arguments against any active strategy on the part of the State in three categories:
    (1) Perversity. Any attempt at improving the economic or social order will have the opposite effect of that intended.
    (2) Futility. Any attempt at changing the social or economic order is doomed to fail.
    (3) Jeopardy. Any attempt at changing the social or economic order will carry with it costs that are so high as to jeopardise what has previously
    been achieved.

  54. re theori ma argises polla na valeis neo post…prepei na se krata o shilos apasxolimeno :p

  55. Φιρφιρή μου, τζιαι εγώ εστεναχωρέθηκα αλλά συνέχισα το θεάρεστον έργο μου!!! (Whatever…)

    Εσύ πότε θα ανεβάσεις κάτι καινούριο;

    Οι φανατικοί οπαδοί σου σε καρτερούν!!!!

  56. LIPON YIA PROTI FORA PERNO MEROS. INE KATASTROFI.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: