Αναρτήθηκε από: firfiris | Φεβρουαρίου 18, 2008

Πάμεν πακκέτο

Σκολάνω που την δουλειάν τζιαι έρκουμαι σπίτι φυρμένος της πείνας.
Με το που μπαίνω της κουζίνας θωρώ την μάνα μου τζιαι την γιαγιάν μου να θωρούν τηλεόρασην τζιαι δεν τους διώ σημασίαν.
Φακκώ το σιέριν μου πας το τραπέζιν.

-Καλησπέρααααα….
-Ούσσου! (τζι οι θκυό τους).
-Ήρτεν ο στύλλος του σπιθκιού, ο αρκάτης το τίμιος με τα μουτζουρωμένα χέρια.
-ΟΥΣΣΟΥ! (τζι οι θκυό τους πάλε).
-Πεινώ….
-Έσιει κουπέπια μες το ψυγείο, βράστα τζιαι μούλλωννε.

Παρατηρώ καλά καλά τζιαι θωρώ τες τζιαι τες θκυό μαραζωμένες

-Άγιαγια, επέθανεν κανένας;
-Η μάνα της….
-Η μάνα της ποιάς;
-Τούντης γεναίκας στην τηλεόραση. Επέθανεν τζιαι άφησεν την με τα μωρά που έκαμεν με τον φίλον της, που ετζιερράτωνεν τον πατέρα της, τζιαι τωρά αναγιώννει τα η κόρη..
-Ίντα μας κόφτει εμάς;
-Φέρμου χαρτομάντηλο…

Νευριάζω έτσι ιστορίες τζιαι υστερίες. Ο κάθε ένας φκαίνει μου στα κανάλια γαμωτο τζιαι φύρνεται του κλαμάτου να τον λυπηθεί ο κόσμός. Τζιαι λλίν αξιοπρέπιαν ρε κουμπάρε. Ζαττίν οι γεναίτζιες παν πίσω; Πκιέρωνε τες να κλαίσιν κοστέσσερεις ώρες.

-Ο τζύρης μου πού ένει;
-Στο χώλ, άψεν το τζάκιν τζιαι θωρεί τα νέα.

Ισιώννω πάω ποτζί να δώ τζι εγώ έναν λογικόν άθρωπον. Ο τζύρης μου πας τον καναπέ τζιαι θωρεί «Πάμεν Πακκέττον» ναν φυρμένος που το κλάμαν. Γενικά επήαμεν πακέττον οικογενιακά νομίζω….

———————

Άλλην φοράν εσκόλασα τζιαι ήρτα έσσω τζιαι θωρώ τον τζύρην μου να χοροππηδά μες την κουζίνα κουτσαντίριν, όπως τον Χότζιαν που τ’ανέκδοτον που έφαεν τα φασούλια αλάδκιαστα τζιαι ήπιεν το λάϊν πόπαστον τζιαι ππήδαν να το νεκατώσει.

-Είσαι κάλα πατέρα;
-Μιά χαρά είμαι. Μάχου την δούλειάν σου.
-Ίντα ππηδάς ίσια πάνω;
-Εν ππηδώ.
-Ε τί κάμνεις καλώ;
-Κάμνω ππράκτισς τα βήματα της σάμπας…

—————————————-

Τί θα ντυθεί ο Τάσσος στα καρναβάλια;
-Πρόεδρος…

Σχολιάστε

Kατηγορίες

