Αναρτήθηκε από: firfiris | Φεβρουαρίου 12, 2008

Slang Poetry A’

Στην δουλειά τζιαι πάλε πίσω
————————————————–

Εξεκίνησα να παίζω πουρού
που τα πρώτα φώτα που ήβρα
γιατί η ξανθή μπροστά μου
έβαφφετούν όπως τον παλιάτσο.
Σταματημένος
καρτερώ να της γινεί τοκκέφι,
θωρώ γυρόν μου τον
υπόλοιπο κόσμο που πάει δουλειά.
Ο ένας που το χάραμαν του φού
καπνίζει αλυσιδωτά με το τζιάμιν κλειστό
τζι η φάτσα του χάνεται
πίσω που τον καπνό.
Ο πισινός μου ξισταυβλίζει
τζιαι ο άλλος παράδιπλα
αναρωθκιέται αν η ζωή του
έτσι έπρεπεν νάναι.
Μες το γραφείον είμαστεν ούλλοι
όπως τους πεθαμμένους
που δεν το ξέρουμεν πως επεθάνασιν
τζιαι μουρμουρούμεν μιάν λέξη
που μοιάζει με το ‘καλημέρα’.

Θωρώ που τα παράθυρα κάτω
τον κόσμο που περνά ώστε να έρτει ο μάστρος.
Ο καφές μες το φλυτζιάνιν βράζει μου το
σιέριν μου τζιαι θυμίζει μου το κρεβάτιν
μου το βραστόν τζιαι την νύχτα που
θα κάθουμαι μπροστά που το τζάκιν.
Αν έχω δύναμην.

Μια κοτσινομάλλα αφύσικη με κώλον
πεταχτόν τζιαι στήθος βαρετόν
διασταυρώνει τον δρόμο με το πάσον της.
Οι Κυπραίοι ιππότες διούν της προτεραιότηταν
τζιαι για τον πακιστανόν που ακολουθεί
παλάρουν της μηχανές τους. Μαλάκες.
Ούτε κάν όμορφη δεν ήταν.

Τσιλλώ κουμπιά, διώ εντολές,
φκάλλω εντολές, φκάλλω λεφτά,
χάννω λεφτά. Ώστε να τελειώσω
κάπου κάποιον μωρόν σίουρα επέθανεν
της πείνας τζιαι κάποια αγνοεί πως
την σκέφτουμαι.

Μεσημερκάζει, πονώ τα μμάθκια μου
που το κκομπιούτερ. Μιλά μου ο μάστρος
μου τζιαι θυμούμαι μιαν νύχταν ερωτικήν
κάποτε στο Άμστερνταμ τζιαι σούζω την
κκελέ μου καταφατικά. Μόλις φεύκει
κάμνω διάλειμμάν.

Οι κεντικελένηδες στο κκαφέ απέναντι απλώθουν
ζάμπα τζιαι κουβεντιάζουν για τα νύσια τους,
τες σιλικόνες τους, τα οικόπεδα, τα χαππούθκια
τους τζιαι τα καπαρέ. Η κοτσινομάλλα ξαναπερνά
το δρόμο τζιαι οι κκελλέδες γυρίζουν όπως τον
σσιύλο του Παβλώφ.

Δειλινώνει, σχολάννω τζιαι σάζω τα πράματα μου.
Εν ζωή τούτη; Όπως τον ποντικό του εργαστηρίου
να βουρώ που το σπίτι δουλειά τζιαι πίσω.
Αν εν έτσι τα πράματα που πάμεν; Η απάντηση απρόσμενη
που τα μεγάφωνα μόλις αννοίει η πόρτα του ασανσέρ.
«Going down»

Responses

  1. kapios eparanoise o3a n i idea mu?

  2. Οι ένε παρανόησε, έτσι ακριβώς ένει. Το μόνο που μεινίσκει να κάμεις αμαν εν γλυτώνεις που την δουλειά είναι να έβρεις τζείνα τα πράματα τζιαι τζείνα τα πρόσωπα στη ζωή που θα σε κάμουν να νιώσεις την ομορφκιά του να είσαι άθρωπος τζιαι να σε βοηθούν να ξεχάσεις ότι γίνεσαι μηχανή για 8 ώρες κάθε μέρα.

    Ενεν εύκολο αλλά ούτε και αδύνατο.

  3. Mashala sou mastre! Polla kalo jai akariaio.

  4. μάνι μάνι εγύρισε σου φιρφιρή μου?

    Θα συμφωνήσω με τον Passenger. Βρες τι να κάμνεις όταν φέφκεις που το γραφείο…εν νεν ανάγκη η δουλειά σου ναν η ζωή σου. Βκάλλε λεφτά που τη δουλειά σου για να μπορείς να κάμνεις ό,τι γουστάρεις τον υπόλοιπο χρόνο!

  5. nomizw oulloi etsi niwthoun aman ftasoun k mpoun se routina (ie aman arkepsoun k doulefkoun).. gi afto k to ideal eine na kamneis mia douleia pou at least apolamvaneis tin.. k to akoma pio ideal na sai esy o mastros k na doulefkeis opote theleis..

  6. E file Kypro kala tin exoume….en pou en edoulepses e3oteriko….
    px agglia…extos tis 8 ores pou mpori na ine tzai 9-6.. vale tze kamia 2 ores commuting/trena/leoforia…polikosmies…na fefkis pou spiti 7 tze na erkese piso 7…en kallitera etsi? rota mas tzie mas….

    ego nomizo na arkepsis na stinnis aeroplanouthkia 🙂

  7. welcome to the club poullin!!!
    edoulepse k o fifrfiris thkio meres kai ehei k apopsi ts ts ts pote eprolaves na mpeis se routina re?

    Akoma enides tpt, akoma xipnas to proi kai theleis na paeis doulia… en xipnas na thoreis to roloi kai na tzimase piso giati en theleis na paeis doulia, giati en theleis na deis pale tes idies fatses, to idio perivallon, na kamneis ta idia pramata gia tous idious pelates pou oso k na tous koukkoufas gia to kallitero pale tha ginei to diko tous.

    Akoma enexekinises na kamneis prospatheies na se apolisoun gia na men dokeis paretisi kai na hasis to anergiako gia thkio mines. Giati poulli mou gia na piaseis anergiako, kai na katseis esso sou na iremiseis kai na skefteis ti tha kameis pou enesheis tes shilliaes na se karteroun, sti kipro prepei na se apolisoun. An o mastros sou en malakas kai fieis esi pou ti doulia valloun se timoria, en pianneis anergiako gia thkio mines.

    Doste mou to anergiako na pao ethelontria stin Elvetia ….

  8. Firfirh pianw ptuxio se lious mhnes. Euxaristws na kamoume 2-3 sessions gia na ma8eis texnikes katapolemhshs ths kupriakhs kata8liptikhs pragmatikothtas!:p

  9. Auti einai i pragmatikotita sti Kypro.
    Akoma arxi einai, vres kati pou tha se kanei xaroumeno, kati na perimeneis.
    Kati pou tha spasei auti ti routina.

    Dokimasmeno gia 7 xronia ki’as eimai akoma 25!

  10. Me eparanoise, me egyrise tou tou anthropou!

    Just Winter Blues… Ekriadise sas llio sti Kypro tze evapsete ta mavra 🙂

    Firfiri, de tin kali pleyra: Toulaxisto sti douleia esxeis parathyra tze mporeis na thoreis ekso tin kotsinomalla!!!!

  11. Κουράγιο Φιρφιρή!! Κάμε ότι κάμνουμεν ούλλοι..υπομονή!! Τζιαι αν τύχει τζιαι δεις μες σε κανέναν αυτοκίνητο, μες τη κίνηση καμιάν να μιλά(μόνη της) να γράφει ή να τραγουδά, η Candy θα είναι…Παίξε πουρού ή ξεκίνα να τραγουδάς τζιαι εσύ μαζί μου το «…ανασήκωσε την πλάτη κ’ απόσεισε τους…Γρίβα Διγενή μου…ή Μετοχίου μου…ή Μακεδονιτίσσης μου…»…προσαρμόζεται αναλόγως…

  12. I alithkia kopelia einai pws agapw ti douleia mou. apla egrapsa, post na ginete…

  13. e stamata na kleese!!!
    kai oulloi agapoume ti doulia mas stes arhes!

  14. E,aman agapas ti duleia s..ise ok kalo.
    Parolo p lii 3ekurasi 8a s ekamne kalo firfiri m
    gt en akuese kala

    xxx

  15. mashalla su indeed!tuton pu egrpses en kati metaksi (polla) sovarou je astiou…

  16. Νομίζω ότι βρήκες τον Καβάφη μέσα σου…

    Τώρα σοβαρά, έτσι ένιωθα τζιαι εγώ όταν έπιασα δουλειά. Περιττόν να σου πω ότι επήενα σπίτι τζιαι έκλαια κανά δίωρο για να μου περάσουν τα νευρα. Ο φτωχός ο άντρας μου μόνον ξέρει πόσα ετράβησεν. Πάντως σε ένα τετράμηνον επέρασεν μου… Άλλαξεν ο διευθυντής τζιαι εγλίτωσα!!

    Αλήθεια, ο Mojo τι κάνει;

  17. ta vasana sou en piso akoma 🙂


Σχολιάστε

Kατηγορίες

