Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιανουαρίου 27, 2008

Σύντομα κοντά σας….

Πιάνει με ώρες ωρες τζιαι σκέφτουμαι. Καλά να φάω, καλά να πιώ, φίλους έχω, καλά περνώ αλλά κάτι λύπει.
Όπου τζιαι νάσαι μετακομίζω, εμπήκαν τζιαι τα παρκέ τζιαι ούλλα, τζιαι θα έχω το διαμέρισμα μόνος μου. Έν θα ήταν καλλύτερα να είχα έναν πλάσμα μαζί μου; Να ξυπνούμεν μαζί, να το νοιάζουμαι τζιαι να με νοιάζεται;
Να φέφκω που σπίτι τζιαι να έχω την έγνοια του, τζιαι να ξέρω τζι εγιώ πως κάποιος με σκέφτεται τζιαι καρτερά με;
Τζιαι την νύχτα να απλώνουμεν αγκαλιά πας τον καναπέ να θωρούμεν τηλεώραση ώστε να ποτζοιμηθούμεν. Εν αξίζω τζι εγώ κάτι στη ζωή μου;

Εν ξεκάθαρο οτί χρειάζεται ένας σκύλος στη ζωή μου. Επαράγγειλα τον πιλέ. Είναι ο κύριος που βλέπετε και το όνομα αυτού «Mojo». Φτάνει στο μπλόγκ μας από βδομάδας.
Η συνέχεια στις οθόνες σας


Mojo

Blogged with Flock

Responses

  1. pros stigmis efoithika pos etheles ginaika

  2. xarine mu to!

  3. mana mouuu toooo! Ate, me to kalo na mpeis sto flat me to Mojo mazi sou.

  4. Bravo re. Eipes to jai ekames to. Na ton proseheis pou tis pyro-kryades. Me ygeia (swtiraki)!

  5. pourekkos!!! na sou zhsei k me to kalo na anoi3ete to spitiko sas!!;)

  6. re pantos kykloforei email me to post sou gia to mall je lalei oti to egrapse o mikellidis

  7. Να σου ζήσουν το νέο σου μωρό και το 2χρονο σου μπλογκ! Να τα χαίρεσαι 🙂

    ΥΓ. Συγχαρητήρια για την επιλογή ονόματος. 😉

  8. @anonymous Xerw to re file/fili alla ti na kamoumen? afou grafo me psevdonimo, kala na pathw 🙂

    @ psychia – ontos en kallitero to Mojo pou to Parashos jie to Kornilios.

    @skonte. To «enas skylos kai mia gynaika» tou kazantzidi exeis to ypopsi sou?

  9. den eimai kai poli laikos. xero ta klassika tou

  10. e file en asximos:) san tin shilla mou en esxi,,,labrator all the way!

  11. @Andreas
    Λλίες κουβέντες για τον Mojo!!!

  12. Andrea!!! mazi sou gia to Labrator, touto en sanna kai epie na mpi spiti kai ekleisan tou tin porta katamoutra.

    Na se thoro me ton flokko firfiri na sinaeis sallia ampa k xikollisei to parke….

  13. Kαιρός ήταν να νοικοκυρευτής.Καλούς απογόνους.

  14. Νομιζω ότι πήρες το κατάλληλο σκυλί… Η συγκεκριμένη ρατσα βαριέται που ζει αλλά από εμφάνιση δεν παίζειται!! Όσα μπουλντόγκ έχω γνωρίσει σιχαίνονται τις βόλτες και λατρεύουν τις ξάπλες!

    Όσο για το Andrea θα διαφωνήσω μαζί σου. ο Mojo εν κουκλί!! Δε σηκώνω δεύτερη κουβέντα!! Αλλιώς θα στείλω το τρισχαριτωμένο ροτβάιλερ μου να καθαρίσει!!!

  15. NA SU ZISEI TO KUKLI SU:)na to prosexeis e!einai poli gliko.

  16. Φαντάστηκες να σου κάμνει τα ίδια κούτζια με τις γυναίκες της ζωής σου;

  17. re en mou fatsarei mojos! fatsarei pou partenis. dunno


Σχολιάστε

Kατηγορίες

