Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιανουαρίου 14, 2008

Καλώς τα κάστανα

Πριν κοσιδύο χρόνια μπροστά στο τζάκι.

-Παπά αγαπάς με;
-Ναί πουλλίν μου.
-Αγαπάς με πολλά;
-Καλώ γιέ μου..
-Καθάρισμου τζι άλλον καστανούι.
-Έλα..Όϊ να φάεις πολλά τζι εννα κόψει η όρεξη σου.
-Ντάτσι!

Πόψε, μπροστά που το τζάκι.

-Παπά, καθάρισε κανέναν κάστανο.
-(Ενώ καθαρίζει) Εννά κόψει η όρεξη σου.
-Ξέρεις με να κόφκει η όρεξη μου;
-Έλα, πρόσεχε τζιαι κρούζει.
-Θέκκιου.
-Τίποτε, γιέ μου. Τζιαι άλλαξε κανάλιν, εννά θωρούμεν τον Παπαδόπουλο;

Τί πραγματικά έγινε μπροστά που το τζάκι.

-Φιρφιρή, καθάρισε κάστανα.
-Εμείναν σου δόντια για κάστανα;
-Καθάριστα να τα θωρώ καλώ.
-Ποτάβρισμου την μασhιάν.
-Έλα, πρόσεχε τζιαι κρούζει.
-Ξέρω..ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
-Επόνησες γιέ μου;
-Όϊ, έχω το να φωνάζω κάθε Δευτέραν νύχταν.
-Εγιώ έν επόνησα (γελά).
-Ξέρεις το ότι περιπαίζεις τον άνθρωπο που καρτεράς να μεν σε βάλει σε γεροκομείον…
-Έπρεπε να δείς την φάτσα σου.
-Έλα φάε, τζιαι άλλαξε κανάλιν. Εννά θωρούμεν τον Παπαδόπουλο;
(Τσιλλά το κουμπί του ντι βι ντι).
-Πάλε εχάλασεν.
-Φέρτο δα. Απορώ ίντα έθελες την τηλεόρασην την καλή.
-Δουλεύκω τζιαι πληρώνω.
-Εν σπόντα τούτη;
-Εν χαλασμένο το κάστανον. Φέρμου άλλο.
-Περίμενε…
-Άτε τζι επείνασα.
-Περίμενε είπαμεν! Βούρκαρε!
(πετάσσετε καρβουνούι, κρούζει μου την κλάτσα τζιαι παουρίζω όπως τον γάρο).
-Είσαι ο ίδιος η μάνα σου.
-Εγιώ πονώ τζι εσύ περίπαιζε.
-Φύε που τζιαμέ να τα φκάλω εγιώ.
-Παπά καθάρισμου τζι εμέναν έναν.
-Έλα πουλλίν μου.
-Θέκκιου.
-Όϊ να κόψει η όρεξη σου…

Responses

  1. :)wraia fasi tzaki kastana tv!kai mallon mia kali oikogeneia!

  2. hehe!!eshis poly fasi firfiri!!all0i en stn 3eniteia j spudAzun(me aspume)j alloi en stn kypro j tron kastana brosta p to tzaki(u aspume)..what 2 d0 omos?etsi en ta pramata!…

  3. ne siga na men kopsei i orexi sou…

  4. Τώρα είσαι σίγουρος για την αγάπη του ένε ?γι’αυτό δεν ρωτάς οξά αντρέπεσε? Είσαι πολλά καλός γιος απ’ότι κατάλαβα,άτε φάε το καστανούι σου να μεγαλώσεις.

  5. Ενα κείμενο γεμάτο γέλιο και μέλι.

    Αρέσκει μου να κολλητσιάζω την ώρα που γελώ 🙂

  6. mouttouan pou tin souvla en eshi?

    polla wraio 😛

  7. χιχιχιχιχιχιχιχι

  8. Βρε Φιρφιρικο, πόσο όμορφα τα γράφεις τα κυπριώτικα και πως μπορείς να κάνης τις λέξεις να ακτινοβολούν τόση τρυφερότητα.

    Άσε με μωρέ και μ’ έκανες να δακρύσω απ’ τα γέλια (κι όχι μόνο…)

  9. Λαλούν ότι όσην αγάπη έλαβες, τόσην έχεις να δώσεις, τζαι ακόμα παραπάνω. Χαρά σε τζείνους πον γυρόν σου.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

