Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιανουαρίου 7, 2008

Knock knock…who’s there?

https://i0.wp.com/www.adventurelounge.com/blog/uploaded_images/knock-cover-1936-757819.jpg
Οι γονιοί μου ελείπασιν. Είχα το σπίτι δικό μου. Απόλυτη ησυχία τζιαι ηρεμία. Άμαν είμαστεν σπίτι η μάνα μου καθαρίζει τζιαι σηγυρίζει τζιαι κατσιαρίζει. Άμαν εν ο τζύρης μου σπίτι πιάνει τζιαι σάζει πράματα (που εσπάσαν επειδή έπιασεν να τα σάσει ή να τα μοτιφάρει προηγουμένως). Άκρα του τάφου σιωπή δηλαδή. Δεν έπιασα κανέναν φίλο μου τηλέφωνο. Έθελα να μείνω μόνος μου, spend some quality time με τον εαυτό μου.

Έκαμα το μπανιούδι μου, εκαθάρισα τα φκιά μου μου, έβαλα την ροπούα μου τζιαι άναψα την σοπού μου (αν δεν ήμουν λουμένος θα άναφκα τζιαι το τζάκι αλλά μεν το κάμουμεν πορνό). Έκαμα ένα έρλ γκρέϊ με μιαν φεττούα λεμόνι τζιαι μιαν σταξιά μέλιν, εγέμωσα τζιαι έναν κουππίν αρκατένα τζιαι εσκουλλίστηκα πας τον καναπέ. Έβαλα τζιαι την Έλλα Φιτζτζιέραλντ να τραουδά τζιαι έγυρα πίσω να δκιαβάσω την φαϊνανσιαλ ττάϊμς, ενασχόληση που είναι για μένα ιερή (ρωτάτε κόσμον που με ξέρει να σας πεί τη παθαίνω άμαν δεν θκιαβάσω εφημερίδα). Βάλλω τα γυαλλούθκια μου, ρουφώ λλίον τσιάϊν, αννοίω την εφημερίδα τζιαι ΝΤΡΙΝΓΚ το κουδούνι!

Παναϊα μου Παναϊα μου λαλώ, εκατεβήκαν μου συγγενείς. Το πολλίν πολλίν ναν τίποτε κοπελλούθκια να λαλούν τα κάλαντα (κάθε χρόνο με λλιότερην όρεξη τζιαι πιό σύντομες εκδόσεις των τραουδκιών). Αννοίω την πόρτα τζιαι στέκεται μπροστά μου ένας τύπος ντυμένος Άϊς Βασίλης τζιαι εβάσταν έναν κασεττόφωνο τζιαι έναν μαστραππάν. Το μούσιν του ήταν παμπάτζιν πιεσμένον τζιαι ήταν ισχνός. Με το που με θωρεί τσιλλά το κουμπίν τζιαι αρχίζει να παίζει τα κάλαντα τζιαι nα μου σούζει το μαστραππίν, γκλιν γκλιν, γκλιν γκλιν.

-Τί θέλεις;
-γκλιν γκλιν, γκλιν γκλιν, το μαστραππίν.
-Θέλετε κάτι;
-ΓΚΛΙΝ ΓΚΛΙΝ, ΓΚΛΙΝ ΓΚΛΙΝ!
Βαώννω του την πόρτα στα μούτρα αφου του λαλώ τί γνώμην έχω για τους δκιακονιάρηδες. (Ποσσιεπάζω να δω άμπα τζιαι χτάρει μου το αυτοκίνητο σαν φεύφκει. Κρυφά μου παρακαλώ να το κάμει. Έν ξέρω γιατί. Είμαι κακός άθρωπος).

Αφου μου περνά το κάχρι που δεν έπιασα την αστυνομία, τεντώνουμαι, τζιαι ξανακάθουμαι στον καναπέ. Ξανασκουλλίζουμαι, πιάνω το τσιάϊ, ρουφώ, τζιαι ξαναννοίω την εφημερίδα. NΤΡΙΓΚ το κουδούνιν πάλαι. Προς στιγμή σκέφτουμαι να πάω να πιάσω το μαδράτζιν που απλώνει η γιαγιά μου τα καττιμέρκα. Συγγενείς ξισυγγενείς, θέλω την ησυχία μου. Είδα τζι έπαθα να ξορίσω τους δικούς μου τζιαι τωρά να μεν μπορώ να κάτσω;

Αννοίω την πόρτα, θωρώ έναν κύριο που μου δια μιαν καρτούα «Οι οδοκαθαριστές του Δήμου Στροβόλου σας εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το καινούριο έτος 2008».

-Ευχαριστώ, λαλώ του. Νάσαι καλά. Πάω να κλείσω την πόρτα.
-Εεεεε….χρόνια πολλά. Επιμένει ο τύπος.
-Καλά κύριε. Τί θέλεις;
-Εεεε, μιαν εισφορά.

Σε τούτην τη φάση ανάφκουν οι λάμπες μου. Άλλος που θέλει λεφτά. Λαλώ του ότι έν έσιει γρόσι, ατού ο Γαβρίλης.

-Είσαστε υπάλληλος στον Δήμο Στροβόλου; αρωτώ τον.
-Μάλιστα.
-Πληρώνεστε;
-Εεεε, ναι..
-Άρα;
-Καθαρίζουμεν σας.
-Τζίνοι που μας εβάλαν τα κιούγκια για τα νερά γιατί εν θέλουν λεφτά;
-Εεε εμείς καθαρίζουμεν σας.
-Εν η δουλειά σου τζιαι πληρώνεστε!
-……………….
-Αν ξαναέρτεις θα σας καταγγείλω στον Δήμο. Τί πληρώνουμεν δημοτικά τέλη δηλαδή;

Έθελα να του πω πως άξιαν δουλειάν κάμνει αλλά τέλοσπάντων. Άσσημον σύστημαν εσηκώσαν μερικοί τζιαι φαίνουμαστεν κατζιάρηδες οι υπόλοιποι. Αβρατινή σσιχτιμινίν. Φέφκει τζιαι τούτος.

Κάθουμαι. Πιάνω την εφημερίδα τζιαι βουρώ στην πόρτα να προλάβω τον επόμενο. Ο δρόμος εν όφκαιρος. Ξανακάθουμαι. Περιμένω 2-3 λεπτά να μεν κτυπήσει κανέναν κουδούνι τζιαι να τους πάρει. Ρουφώ τσιάϊν, πιάννω εφημερίδα. Ξαπολώ την εφημερίδα γιατί εξισκουλλίστηκα. Ξαναπιάνω εφημερίδαν τζιαι όπως θα μαντέψατε, ΝΤΡΙΝ το !@#$!@#$ κουδούνι.

Σηκώνουμαι, πάω μανικομένος για καυκά. Διερωτούμαι αν θα έπρεπε να φκάλω τα ρούχα τζιαι να μείνω με την ρόπα μόνο τζιαι να ανοίξω την πόρτα τζιαι να τους δείξω τί φορώ πουκάτω. Δυστυχώς εν κρυάδα τζιαι θα γίνουμουν ρεζίλι. Ένιγουέϊ, πάω στην πόρτα. Δύο ευγενέστατες κυρίες μου εύχονται χρόνια πολλά τζιαι ρωτούν (ονομαστικά) αν η μάνα μου εν σπίτι. Ενόμισα ότι εν τίποτε φιλενάδες για συμμαθήτριες της που την Φανερωμένη τζιαι γυρίζουν να καλέσουν. Περάστε μέσα λαλώ τους, θέλετε τσάϊ;
-Όχι ευχαριστούμε. Την κυρία Φ θα θέλαμε.
-Απουσιάζει. Ποιός την ζητά;
-Είμαστε που το επιτελείο του Τάσσου Παπαδόπουλου.
-Αχά…(γελώ νευρικά) Ένα λεπτό σας παρακαλώ.
Πάω στην κάμαρη μου, ακκάνω το μαξιλάρι. Διώ του κανένα θκυό ππουνιές. Πάω πίσω ούλλος χαμόγελο.
-Θέλετε να σας αφήσουμε κανένα πρόγραμμα του προέδρου;
-Γιατί όχι (το προσάναμμα για το τζάκι εν πάντα χρήσιμο);
-Καληνύχτα σας.
-Καλές γιορτές.
-Ευχαριστώ, νάστε καλά.

Ρουφώ τσιάϊν. Μόνον οι Ιεχωβάδες μας λείπουν πόψε. Ώστε να σκουλλιστώ ξισκουλλίζουμαι να πάω να κατουρήσω, πιε τζιαι να πιείς τσιάϊν.
Κάθουμαι, ξαναρουφώ. Σκουλίζουμαι. Ξισκουλίζουμαι, χωρίς να κτυπήσει το κουδούνι, τζιαι πάω στην πόρτα. Αννοίω τζιαι θωρώ θκυο γέρους να φκαίνουν τα σκαλιά, συνταξιούχους στην εμφάνιση. Ένιωθα τους πως έρκουνταν.

-Εεεε..καλησπέρα. Λαλεί μου ο ένας ο γέρος σαστισμένα.
-Κοπιάστε, επερίμενα σας.
-Επεριμένετε μας;
-Καλώ καλώ…
-Εεεε ο κ.Φιρφιρής εν μέσα; Είμαστεν που το επιτελείον του Τάσσου Παπαδόπουλου.
-Εφέρετε μας το τσιέκκιν;
-Συγγνώμη;
-Τίποτε…Ήρτεν μου να τους πώ ότι είμαστεν του Κασουλίδη αλλά ακόμα εν είχα δουλειάν τζιαι δεν ήθελα να ρισκάρω τπτ.
-Δυστυχώς ο πατέρας μου απουσιάζει.
-Θα περάσουμεν άλλην ώρα τότε (εμέναν εν ετολμήσαν να μου πουν. Ξέρουν πως η νεολαία δεν ψηφίζει Τάσσο αλώπος).
-Μεν το λησμονήσετε.

Κάθουμαι, σκουλλίζουμαι, πιάννω εφημερίδα. Δυστυχώς το τσιάϊν εγίνηκεν σιόνιν.

Blogged with Flock

Responses

  1. Xronnia polla k kalous xronous na xoumen…Eshi pou tin ora pou to thkiavasa ime firmenos….Ma kala re koumpare,oulloi pelloi pano sou dld?..Xaras tin atixia sou…En se kani touto dld, ethelasin tze riallia..Pale kala dld pou oi skoupithkiaries en sou ezitisan je EURO!!!

  2. firfiri mou en se afikan stin isixia sou!
    Eprepe na pai3eis pello (i.e. na deis pios enei pou to mattouin tis portas kai na kameis metavoli piso sto kanape).

  3. tora na deis pou oi skoupidkiarides oullo to xrono ena sas sintrovoloun to vareli kai na gyrizete to dromo na to evrete! tatsizides!!! etsi kamnoun panta:P

  4. intallos isaste tou kasoulidi afou sas exoun fakellomenous pou to diko en ekatalava. anwsss

  5. @ anonymous

    kala, en stin Kypro pou zoume. Apoklieeis to gegonos to kathe komma na xerei pioi einai kai pioi den einai meli tou onomastika? Egw gia paradeigma xerw jie pioi en oi aristeroi mes ton dromo mas (epetaxa tous kourtounia pas tin veranta pou efkike o kliridis) jie pioi en tis edek jie pioi oi. to fakelloman en epistimi stin kypro.

  6. matsaki na psifisete

  7. enekatalava?
    Theos o matsakis… en sikonno kouventa.

    MATAKIS kai ta miala sta kaggella!!!!!

  8. Ftouuuuu esampotaran mas to «S»

    MATSAKIS kai ta miala sta kaggella!!!!!

  9. oi twra sovara, epeidh epatha thn j gw, eshei ena koumpoui mes to spiti p svinei to koudouni, ma ti na sou pw…kamnei thavmata!!

  10. Συχαρητήρια για το πόστ!

    Ένα εν το σίουρο, ο κάλαθος σου εννα κάμνει τιζαππήαρινγκ άκτ τζιαι να βρέθετε μέστη μέση της στράτας ραισμένος…ώς το πάσχα

  11. Εκουράστηκα εγώ που το δικό σου το πήαινε-έλα στην πόρτα!!!! Ο δικός μου τρόπος αντιμετώπισης της κατάστασης όταν λείπουν ούλλοι που σπίτι είναι το να κάμνω ότι λείπω τζιαι εγώ…τζιαι στο τηλέφωνο τζιαι στο κουδούνι…δοκίμαστο!

  12. haha gia sou re file ekames me tzie gelsasa,,ego kamno sxirotera kapote,,esi ise fronimos akoma..

  13. na sai kala me ekanes kai gelasa me oli mu ti psixi tetia na mas grafeis na gelame,eisai poli kalos!!!

  14. file mou ta paragmata einai poli apla otan den perimeneis kanena en anoigeis th porta oso kai an fakka!!!!!!!!!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

