Αναρτήθηκε από: firfiris | Νοέμβριος 22, 2007

Τα ξεμουττίσματα

Επρόσεξα πως που τον τζαιρόν που είμαι Κύπρον συμβαίνουν πράματα περιέργα τζιαι ανεξήγητα μες το σπίτι μας. Πράματα που αν σας τα πώ εν θα με πιστέψετε, αλλά εννά σας τα πώ ένιγουέϊ για να καταλάβετε τζιαι εσείς γιατί βρισκόμαστε μες την ζώνη του Λυκόφωτος.

Η μάνα μου τζι ο τζύρης μου εν πλάσματα ίλαρα για να καταλάβετε. Το παρατσούκλι του πατέρα μου στο γυμνάσιον ήταν το «αρνί» ενώ της μάνας μου δεν ξέρω, ελπίζω κάτι καλλύτερο παρά οτιδήποτε έσιει να κάμει με την κτηνοτροφία.  Έτσι πλάσματα καλά ένει. Κυριακήν εκκλησιάν τους, Σαββάτον τους γάμους τους. Τελευταία όμως η συμπεριφορά τους άλλαξεν.

Έρκουμαι, για παράδειγμα σπίτι το δείλις, τζιαι φωνάζω «Άμμαααααα, τί έσιει να φάω;» Με φωνή, με ακρόαση. Ξαναπαουρίζω «Παπάααααα, έσιει φαΐ;». Πάλε εν ακούω τίποτε (ξέρω να μαϊρέφκω αλλά εσυνήθισα σπίτιν να βρίσκω το φαϊν έτοιμο». Κάμω κάτι τρώω τζιαι  ύστερα που καμιάν ώραν έρκουνται σπίτι. Χαμόγελα η μάνα μου, χάχχανα ο τζύρης μου. Εν δυνατόν να επήαν κανέναν Λαγιώτη να πελλαρίσουν; Τέλοσπάντων…

Ύστερα που λλίες μέρες περπατώ να πάω σπίτι τζιαι θωρώ, που πόξω, τον τζύρην μου να χοροππηδά μες την κουζίναν όπως την αρκούδα του τσίρκου. Μπαίνω της κουζίνας, με τσούλλου με μούλλου. Τρίτη δείλις, πάλαι χασιμιοί οι κύριοι…Αφήννω το τζιαι τούτον να περάσει…

Γυρίζει η εφτομάδα, η μάνα μου παραντζιέλλει μου να της έβρω το χτίν με το χτοσιέριν του τζιαι μιαν μπουκάλα κρασίν που τζίνες που έχω φιλάμενες. «Εννά την πάρεις δώρο;» «Όϊ γιέ μου, κάτι την θέλω». Εν δυνατών να μάχουνται να κάμουν κανέναν Φιρφιρούιν τζιαι να χάσω το μονοπώλιο; Μπαααα….

Εχτές ακούα Ιμπραήμ Φερρέρ τζιαι Μπουένα Βίστα Σόσιαλ Κλαπ τζιαι πολοάται ο πάσh χρηματιστής τζιαι λαλεί μου «Έν έξερα ότι ακούεις τζιαι τσια τσιά…»
-Εσού το τσιατσιά πότε το έμαθες, αρωτώ τον.. Εχόρεφκεν τζι η γιαγιά  μου.
-Τζιαι τσιατσιά ακούω, τζιαι ρούμπαν τζιαι μαρένγκε.
-Μερένγκε…
-Που τζίνον…
-Πού τα έμαθες τούτα ούλλα; Εσύ όποτε παίζει μουσική ποτζοιμάσαι πας τον καναπέ.
-Εγιώ τζι η μάνα σου κάμνουμεν μαθήματα χορού στα επιμορφωτικά….
-Ωστε έτσι, εν γιαυτό που φέφκετε όπως τες αλούπες.
-Ζηλεύκεις που εν ξέρεις να χορέψεις.
-Εγιώ;
-Εσού.
-Αντί να μου κάμνεις τον γκέκα, χόρεψε να δε δώ. Τζιαι πατώ το πλέϊ.

Αρχίζει τζιαι μετρά. 1-2-3-4. 1-2-3-4. Στροφή, 1-2-3-4.

Πάω να φυρτώ του γέλιου, εγίνικεν τζι ο τζύρης μου όπως τον Φρέντ Αστέρ με LSD. Έρκεται η ζινισιά τζιαι βρίσκει με για να μεν περιπαίζω τον παπά μου.
Μπαίνει τζι η μάνα μου της πόρτας. Εσχόλασεν που τα μαθήματα ζωγραφικής της (εξού τζιαι έθελεν το χτίν). Τωρά το σπίτιν εν γεμάτον σχέδια αμφιβόλου ποιότητος.

Μπράβο σας κοπέλια. Άτε. τζιαι να σας δώ αρτίστες να σας δώ.

Blogged with Flock

Responses

  1. mana mou ta re!!
    xaropa ta dio mu xeria ta xtypw!
    😀
    asteia-asteia kamnoun polla wraia pramata sta epimorfwtika…

  2. K o daddys m kanei 3eni glwssa sta epimorfwtika k den ton 3ekollume apo ta vivlia. Ase p mas petassei oli mera leksulles k xairetai opws to mwro. Oufou pkion!

  3. Ε μπράβο τους Φιρφιρή μου Ιντα εγιώ στα πενήντα πάω γυμνάσιο. Άτε τσιαι κανεί να γελάς εις βάρος των παιδιών.

  4. haha κοπέλια οι γονιοί σου!!!

    Να τους χαίρεσαι! Πάλε καλά που εν εκάτσαν στα βραστά τους και να λαλούν ‘ εγιώ την δουλειά μου έκαμα την. Ανίωσα τον κόπελλον, τωρά εν να ξεκουραστώ’.

    Θέλουμε να δούμε τα έργα τέχνης της μήτηρ σου!!!

  5. Τελικά εν γενικό το κακό. H δική μου η μάμμα αποφάσισε ότι θέλει να μάθει κομπιούτερ. Αν εν καλοί οι χοροί κ η τέχνη, let me know να την στείλω τζιαμέ πέρκι γλυτώσει το pc 😛

  6. Πολύ τους χαίρομαι !

  7. aistous na xaroun lio re…

  8. Κατάλαβα, σου το κάμανε αmerican bar, το σπίτι!
    Στους σημερινούς γονείς δεν είναι τελικά να έχεις εμπιστοσύνη.
    Παρασύρονται. Είναι κι αυτό το Internet…
    Μήπως ν΄αρχίσεις να τους πηγαίνεις και να τους φέρνεις από τη δουλειά; Ξέρεις είναι ένας καλός τρόπος ν ελέγχεις τις παρέες τους χωρίς να το καταλάβουν.
    Α, και μην αφήνεις υπολογιστή στο δωμάτιό τους.
    Καλύτερα σε κοινό χώρο του σπιτιού. Ελεγχόμενα πράγματα.’Καινα σου πω βρε Φιρφιρι… είσαι σίγουρος ότι δεν έχουν blog; Ο Θεός να φυλάει!
    Τσ τσ τσ…

  9. Είμαι σίουρη ότι έχουν μπλόγκ ,σιγά μη σας τα λέμε όλα οι γονείς.

  10. Να μάθεις την μάμμα σου να κάμει μπλογκ να βάλλει τα σχέδια πάνω. Αν επήρεν που τον γιόν της θα έχει μεγάλον σουξέ.

  11. Μπραβο τους. Τζιαι μεν μου πεις ότι εν τους σιέρεσαι 🙂

    Εμένα ο τζύρης των παιθκιών μου έγινε μπλογκάς στα 50 του χαχαχαχα

  12. Μπράβο Πενητα άρεσε μου όπως τό έγραψες,εθκιάβασα το θκιό φορές για να το εμπεδώσω τσιαι εγιώ το ίδιο.Χα χα χα

  13. na xerese tus diskus su kai na tus empsixwneis fisika.makari oloi oi goneis na skeftontan etsi!i zwi einai mikri kai otan su deinete mia efkeria prepei na min tin afineis na xathei!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

