Αναρτήθηκε από: firfiris | Νοέμβριος 15, 2007

Φανουρόπιττα

Εβρέθηκα πρόσφατα σε έναν τραπέζιν φιλικό. Είπιαμεν, εγελάσαμεν, ετραουδήσαμεν, είπαμεν τζιαι την πελλάραν μας, τζιαι τζίνοι που εθέλαν ξιτιμασιάν είπα τους τζιαι ξιτιμασιάν.

Βρίσκω τζιαι έναν φίλον παλιόφιλον, που τζίνους που δεν μιλούμεν συχνά αλλά άμαν ηβρεθούμεν είμαστεν ούλλον εγκάρδιοι τζιαι ομιλητικοί μεταξύ μας. Εσοβαρέφτηκεν τζιαι τούτος, ετύλιξεν τον η γεναίκα (χωρίς να τον αγκαστρωθεί, πράμαν που εδιευκρίνησεν) τζιαι τωρά σκέφτεται για ασφάλειες ζωής, τηλεοράσεις LCD τζιαι ταξίδκια τζιαι γουίκεντ στα σπίθκια της συντεχνίας.

Αρωτά με ίνναμπου κάμνω, τί καταγίνομαι τζιαι αν επήαν καλά οι σπουδές. Είπα του πως πριν μιαν εφτομάδαν ήρτεν το χαρτίν τζιαι είμαι επίσημα άνεργος επιστήμονας. Είπεν μου να μεν απελπίζουμαι τζιαι κάτι θα βρεθεί. Τζιαι τζίνος έκαμνεν κουτσοδούλεια 2 χρόνια πριν να έβρει την δουλειά του την τωρασινή. Τούτος εν μες τα πράματα καμπόσο.

Λαλώ του πως την δευτέρα κάθουμαι για διπλωματικό σώμα εξετάσεις. Λαλεί μου αν μιλώ ακόμα με έναν φίλο μου, κοινό μας γνωστό. Λαλώ του ναί, εν μαζίν που εκάμαμεν αίτηση. Λαλεί μου εν ούλλη μέρα μες το επιτελείο κάποιου υποψήφιου προέδρου τζιαι πως εννά τον πιάσουν, εν πολλίν το μέσον του. Έτσι μέσον εν  έχουν πολλοί πόσον μάλλον εγώ.

Άρα που τρείς θέσεις εμείναν δκυό. Πάω σπίτι νάκκον βαρύς. Μες την κάμαρην μου κουτσουφλώ πας τα βιβλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διπλωματικής ιστορίας, ιστόρίας της Κύπρου, ελληνικής γραμματικής τζιαι ορθογραφίας που νυχτοξημερώνουμαι μιαν εφτομάδαν στο θκιάβασμα. Που να φκάλουν ψόφον τζιαι ο Μέττερνιχτ, τζιαι ο Ταϋλεράνδος, τζιαι ο Ζήνων ο Κιτιεύς, τζιαι ο Μακμίλλαν τζιαι ο κάθε ένας τους. What’s the point?

Η μάνα μου έρκεται τζι αρωτά με τί έπαθα, ο τζύρης μου ροχαλίζει πας τον καναπέ. Εν της λαλώ τίποτε να μεν την μαραζώσω πως πάν άδικοι οι κόποι μου. Το σπίτι μυρίζει βανίλια.
Αρωτώ την μάνα μου αν εμαΐρεψεν τίποτε.
-Έκαμα Φανουρόπιττα νάβρεις δουλειάν, λαλεί μου.
Ζαττίν, μόνον έτσι.

Responses

  1. Κάλως όρισες στη νήσο του μέσου φίλε μου. Αν ετέλειωσες Πολιτικές Επιστήμες ή κάτι συναφές, άρκεψε να κουντάς που τα τωρά για να έβρεις δουλειά σε… 5 χρόνια!

  2. Φίλε Φιρφιρί επειδή απ’ ότι εκατάλαβα ετελειώσαμεν παρόμοιο πτυχίο, αν δεν ενναι τζιαι το ίδιο. Όντως τα πράματα για μας δεν είναι εύκολα. Όμως κάμε υπομονή τζιαι κάτι εν να βρεθεί. Έσσει δίκαιον ο φίλος σου. Εν να κάμεις τζιαι άσχετες δουλειές. Ούτε τζιαι εγώ δουλεύκω τίποτε σχετικό με τούτο που εσπόυδασα τζιαι τελευταία αγανάκτησα με τα όσα μου ετύχαν τζιαι άκουσα σχετικά με το μέσον τζιαι εν επήα καν να δώσω εξετάσεις, με κυβερνητικές με τίποτε. Ξέρω μπορεί να είμαι λάθος αλλά ακόμα δεν το εμετάνιωσα. Ξεκίνα που κάπου όμως που εν να σε κάμει να ξυπνάς το πρωί τζιαι να μεν θκιαολίζεσε που εν να πάεις δουλειά, τζιαι ας μεν πιάνεις «το» μισθό. Εν να σε κάμει να νιώσεις καλύτερα τζιαι σιγά-σιγά, αισιοδοξώ τζιαι εγώ, εν να έρτουν τα καλύτερα.

  3. Παραίτα ολάν… μα πριν καλά καλά δοκιμάσεις, δέχεσαι να φορτώνεσαι άγχος τζιαι ανασφάλειες;

    Τούτη εν η σίουρη μέθοδος για να σhύψεις μόνος σου χωρίς καν να σου το ζητήσουν.

    Αν επείγεσαι για λεφτά, έβρε κάτι προσωρινό που να σε ευχαριστεί κιόλας… π.χ. σε ένα βιβλιοπωλείο part-time.

    Παραίτα το τούτο το «αμάν-αμάν να βουρήσουμεν να προλάβουμεν να μεν μας φαν οι μέσατζηδες το πόστον»… γιατί είναι αξιοθρήνητος τρόπος να ζήσεις το υπόλοιπο της ζωής σου.

  4. eime k egw se fasi p gyrefkw douleia k ontws akousa para polles paromoies periptwseis kypro..to thema en oti to meson eine pantou..oi mono se kyvernitikes douleies alla pantou!!!!

    enikserw omws an i swsti lysi eine na kamei kapoios kati p den to efxaristei k en toso makrya p to ideal job tou apla k mono epdi oi alloi exoun meso..giati opws k na to pareis oi mesatzides enna anaparagounte kathe xrono!!

  5. Τωρά λόγω εκλογών εν [λογικό] να περνά το μέσον ,όμως Φιρφιρή μου μεν απογοητεύκεσε άκουσε και το Αγρινό έχει δίκιο σ’αυτά που σου λέει.υσιαι μεν το βάλλεις κάτω με τίποτε.

  6. Dear firfiris, οι εφτζές μου κόμα να πιαν…αλλά να μεν κακομελετούμε. Επήες αλλο κανέναν ίντερβιου?

    Καλή επιτυχία με τη θέση για το διπλωματικό σώμα. I have faith in you.

  7. Ρε παίχτη μου…
    Νομίζω ότι κάτι πάει λάθος.Η Κύπρος έσιη δουλείες.
    Εσυ ψάχνεις τζιαι εν βρίσκεις ή δοκιμάζεις τζιαι εν σε πίαννουν;
    Αν είναι στην Κυβέρνηση που μάσιεσε να μπείς έλλα τζιαι καλά, εννα δυσκολευτείς σίουρα.
    Στην ανάγκη πε μας τί ετέλειωσες τζιαι μπορεί να ακούσουμε τίποτε ρε να σου πούμε.
    Εγω εν ξέρω αν είμαι απλά τυχερός,δουλεφκω που τα 18 μου (έσιη 9 χρόνια) τζιαι έν έμεινα ποττέ χωρίς δουλεία (χτύπα ξύλο).

  8. Tί πρέπει να γινεί ρε γαμώ το για να σταματήσει τούτος ο καρκίνος; Άσε δε που αν αφήκαν τζαι καμιάν θέση άπιαστην τζαι την κερδίσεις, κινδυνεύκεις να δεις το μέσον πώς δουλεύκει μέσα τζαι αν ανακατσιάσεις παραπάνω.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

