Αναρτήθηκε από: firfiris | Οκτώβριος 18, 2007

I forward, therefore I exist

ΈΛΕΟΣ! ΚΑΝΕΙ ΠΚΙΟΝ! ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΜΕ! ΤΙ ΣΑΣ ΕΦΤΑΙΞΑ;
Γιατί κάθε μέραν του Θεού, όποτε αννοίξω το ίμεϊλ μου έχω τουλάχιστον 15 άσχετα; Γιατί μου κάμνουν φόργουορντ μετά που τους είπα να με αφήσουν ήσυχο;
Φαίνεται κάποια άτομα δεν συνειδητοποιούν πως το ίντερνετ εν για να επικοινωνούμε τζιαι όϊ για να στέλνουμεν ότι μαλακία μας στείλουν οι άλλοι. Για μερικούς φαίνεται πως το να προωθούν εν ενέργεια που πιστοποιά την ύπαρξη τους. Σάννα λαλούν πως «ΥΠΑΡΧΩ τζιαι είμαι Ευκολόπιστος. Διαφορετικά έν εξηγείται!
Στέλλουν μου ίμεϊλ να γοράσω χάπια να μεγαλώσει ο βίλλος μου, όϊ για μωρά με λευχαιμία/καρκίνους/τσιβίτζια, όϊ μηνύματα φιλίας να τα στείλω σε όσους ξέρω γιατί έν έχω δουλειά να κάμνω αλλιώς θα πάθω όπως τον Κωστή που τα κάζια που δέν επροώθησετο ήμεϊλ τζιαι εππέσαν τα φκιά του που την ρίζα τζι εψόφησε το ππόϊντερ του.
Οι Νιγηριανοί επιμένουν πως κάποιος συγγενής μου μου άφησε εκατομμύρια στην Νιγηρία τζιαι θέλουν την βοήθεια μου να τα φκάλουν. Άλλοι πάλαι στέλνουν μου «παιγνίδκια» τζιαι ττέστ προσωπικότητας τζιαι για να μας φέρουν στο φιλότιμο λαλούν στο τέλος «Αν είσαι πραγματικά φίλος μου στείλε μου τα δικά σου αποτελέσματα». Παντές τζιαι η ανιψιά μου η Ιωάννα ξυπνά τζιαι τζιμάται με την έννοια του πόσο ψηλά εν το σκόρ μου στην σεξουαλική κλίμακα.

Μετά έχουμεν τα ήμεϊλ ανέκδοτα όπου πιάνουμεν έναν ανέκδοτο για 400 φορά τζιαι πρέπει να κάμνουμεν πώς δεν το εξανακούσαμε. Όϊ πέτε μου πως δεν επιάσετε 40 φορές την λίστα με 10 λόγους γιατί οι μπύρες εν καλλύτερες που τες γεναίτζιες. Τζιαι άης τον πελά, ο τίτλος του ανεκδότου είναι πάντα «ΠΟΛΥ ΑΣΤΕΙΟ», ΄ή «ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΟ, ΘΑ ΧΕΣΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ» ενώ στην πραγματικότητα άκουσα μωρά του δημοτικού να ξεχάνουν ανέκδοτα πολλά πιό αστεία. Τζιαι επειδή εν γνωστός μας που μας το στέλλει (σε αντίθεση με τον Rudolf hynous που μου γράφει, τζιαι τούτον εν πραγματικό μήνυμα, Hi ya φιρφιρις.φιρφιρις (το προσωπικό μου έμαιλ) she will be going deep throat on you when you add 3 inches if you buy these medically proven pills) δεν μπορώ να τον βάλω στο spam λιστ γιατί στην απίθανη περίπτωση που με θέλει κάτι σοβαρό θα τον έχω πας τα τζιέρρατα μου.

Τέλος, τα ποιό ενοχλητικά με διαφορά εν τα ήμεϊλ που για να πούν την ποιό ηλίθια μαλακία (πχ μήνυμα ΤΑΟ, ποιηματάκι που μόνο γεναίτζιες με μυαλό 12χρονης κάμνουν φόργουορντ, ή φωτογραφίες που τροπικά νησιά τζιαι ξέρω γιώ) πρέπει να σου τα κάμουν powerpoint presentation που πέρνει τζιαι 2-3 μέγκαμπάϊτ τζιαι ώστε να τα κάμεις ντάουνλοαντ σάστα τζιαι εγύρασιν. Στέλνουν μου ένα προχτές χαχα να πάθω τον πρώτο μου ανευρισμό. Κατεβάζω ένα φάϊλ που ελάλεν «The meaning of happiness, guaranteed to make you smile» Κατεβάζω κατεβάζω, κατεβάζω κατεβάζω, κάμνω το φραπέ μου, πάω το γυμναστήριο μου, ποτίζω τα τσαρτελλούθκια τζιαι έρκουμαι πάλε πίσω.
Τελικά αννόιω το πρεζεντέϊσιον τζιαι θκιαβάζω μιαν ιστοριούα για έναν γέρο στην Κίνα που τα έχασεν ούλλα αλλά ήταν χαρούμενος γιατί η χάρις του Κυρίου τον προστάτευε τζιαι ύστερα πετάσσετε το πιό ηλίθια φωτοσιοππαρισμένο καττούι τζιαι χαμογελά. Στείλε το σε όποιο ξέρεις! ΦΤΙΑΞΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΤΟΥΣ!
Αν δεν ελυπούμουν το imac μου ήταν να το συντριολίσω ώσπου φτάνει η κουτάλα μου. Τελικά αποφάσισα ότι μου στέλνουν να τους το στέλνω πίσω που το κάχριν μου. Έτσι για να μάθουν τί ενοχλητικό πράμα είναι.

Αμμά σιορ Α! ΕΛΕΟΣ!

Responses

  1. Γι’ αυτό πρέπει να περάσεις μια φάουσα φίλτρα στο Mail/Thunderbird/whatever_client όπως κάθε αξιόλογος user.

    Εγώ τούτο κάμνω. Φιλτράρω μια σειρά που λέξεις, τζιαι μεταφέρουνται σε 2-3 folder (folder1: ads, folder2: funny, folder3: bullshit).

    Τζίνα τα folder καθαρίζεις τα 1 φορά τον μήνα τζιαι ξενοιάζεις που τούτη την καθημερινή διαδικασία ξεσκαρτίσματος.

    Καλημέρα.

  2. re firfiri esi 8kevazeis ta tziolas?????

    egw opws mu ta stellun kamnw ta delete tze kanei

    siga men katsw na ta 8kevasw tziolas. en prepei na tous kamneis etsi xari!

  3. χεχεχε, πολύ καλό!

    Θα το κάνω fwd σε όσους με βομβαρδίζουν με τέτοια mails. 😉

  4. Φιρφιρή έκαμες με να νιώθω τύψεις για ότι frw e-mail έστειλα ως τωρά. Αν και στέλω συνήθως μόνο ότι με κάμνει τζιαι εμένα να γελώ θα σταματήσω να βάλω στη λίστα όλους τους διαδίκτυ-όπλικτους φίλους μου γιατί μάλλον θα σκέφτουνται σαν εσένα τζιαι εν θέλω να πιάσω το πόστ σου σαν απάντηση!:-Ρ

  5. Re file mou tzino me tus Nigirianus irte mu + mena se alli parallagi. Itan enas tipos pu ti voria afriki pu mu elalen pos exo lefta stin trapeza tus tzimesa + 8eli taxa ta stixia mu gia na ta metaferi sti trapeza tu londinu. Ma pinnun ulli xashisha tzimesa?


Σχολιάστε

Kατηγορίες

