Αναρτήθηκε από: firfiris | Σεπτεμβρίου 27, 2007

Το πρώτον interview (keeping it real)

Αλώπος ετσακκώννουμουν με τον άθρωπο που τα πλακάκια που έχασεν την παραγγελία μου που του έδωσα το Πάσχα όταν εδέχτηκα το τηλεφώνημαν.
-Πότε μπορείτε να έρτετε για συνέντευξη;
-Όποτε σας γιουτά εσάς (μάλιστα, είπα την λέξη «γιουτά»)
-Άυριο το απόγευμα τότε;
-Μάλιστα…

Πάω σπίτι μες την τρελλήν χαρά που με εκαλέσαν για ίντερβιου σε φάση τσίγκολολέττα άλλαϊλί τζιαι τάχτιριτό.
Πάω σπίτι τζιαι ανακοινώνω τα νέα στους δικούς μου. Παντές τζι ελάλουν τους πως τους έκαμα αγγόνι. Η μάνα μου χωρίς να ξέρει καν που με εκαλέσαν είπεν μου εννά με πιάσουν, ο τζύρης μου εξεπλάγην ευχάριστα τζιαι πιστεύκω πως ενδόμυχα του πιστεύκει πως εν με το μουρμουρκό το δικό του που με εκαλέσαν.
Καθούμαστεν τρώμεν αφέλια τζιαι σαλάταν με τομάταν μαρμάνταν τζιαι ρόκκαν που την αυλήν, φαϊν που κατά την μάνα μου αρμόζει σε νεαρούς επαγγελματίες.
Αρχίζουν τες παραντζιελιές ενώ τα τηλεφωνήματα που τους καλοπροαίρετους συγγενείς ππέφτουν αβέρτα.
-Μέν τους κάμνεις τον έξυπνο, ότι σου λαλούν να είσαι λλίον βλάκας…
-Μεν τους πείς πως έσιεις μάστερ, εννά είσαι οβερκκουόλιφαϊτ…
-Μεν τους σπάσεις το σιέριν τους άμαν κάμεις ττόκκα…
-Ποιός εν πον τούτος; Μπορεί να τον ιξέρουμεν…
-Έπρεπε να αφήσεις το μαλλίν σου να μακρύνει…

Τζίνην τη στιγμή συνειδητοποιώ πως τα ρούχα μου ακόμα να φτάσουν Κύπρον. Βουρώ όπως τον παλαβό να γοράσω πουκάμισα, γραβάτες τζιαι παπούτσια. Βάλτο ένα, φκάλε το άλλο, τούτον εν πολλά επίσημο, τούτον εν πολλά κκάσιουαλ, τούτον εν έτσι τούτον εν άλλοσπως κτλ. Τέλος πάντων, μεν σας τα πολυλοώ, επήα στο ίντερβιου μετά που εμάσησα έναν κουτί πίσσες στιμορόλ να μεν βρομώ τσιγάρα που εκάπνιζα που το άγχος μου, έβαλα τζια αντιιδρωτικό για να μεν τους πλυμάνω.

Έρκεται ό άδρωπος τζιαι ξεκινούμεν. Λαλώ του νού μου πρίν να αρχίσει η συνέντευξη, «Τούτοι σε έχουν ανάγκην, όϊ εσύ» τζιαι «Η ειλικρίνεια εν η καλύτερη προσέγγιση»..
Συστήνουμαι του ξεχνόντας να του πώ το επίθετο μου, σπάζω του το σιέρι του με την ττόκκα τζιε ξεχάννω το όνομα του μόλις μου το λαλεί…

-Ποιές εν οι προσδοκίες σας;
-Κοιτάξετε κύριεεεε……(προσπαθώ άδικα να θυμηθώ το όνομα του). Δεν θέλω να μείνω υπάλληλος μια ζωή. Αν είναι δυνατόν θέλω να φκώ στην σύνταξη που τα σαρανταπέντε μου, να δώκω κλωτσιάν των κοπελλουθκιών να φύουν πόσσω τζιαι μετά να γυρίσω τον κόσμον με την γεναίκαν.
Γίνεται μακριά παύση τζιαι προσπαθώ να τον ψυχολογήσω…Μετά προσθέτω..
-Αλλά επειδή βρίσκομαι στην Κύπρο, θα ήθελα να εργάζομαι σε ένα περιβάλλον όπου θα ανταμείβεται τζιαι θα αναγνωρίζεται η εργασία μου, όπου ο εργοδότης θα επενδύει σε εμένα όπως τζι εγώ θα εργάζομαι για λλόου του μεθοδικά τζιαι με αφοσίωση. Θέλω ένα περιβάλλον που θα μπόρω να μάθω τζιαι θα μου παρέχει ιντελλέξιουαλ στιμιουλέϊσιον διότι έτσι λειτουργώ στο έπακρο.
-Γράφεις μπλόγκ αναφέρεις στο σιβί σου, τζιαι σε εφημερίδες.
-Πιστεύκω εν πιό υγιής απασχόληση να εκτονώνουμαι παρά να τσακκώνουμαι με τον κόσμο.
Δαμέ ακολουθεί πεντάλεπτη συζήτηση για τα κακά της Κύπρου τζιαι μου δίνεται η εντύπωση ότι με νιώθει ο τύπος.
Συζητούμεν ακόμα λλίον για τα προσόντα μου τζια πως ανταποκρίνουνται στην θέση.
Μετά ρωτά με τη περιμένω που μισθό.
-Κοιτάξετε κύριε Πωσσασλένε (ενώ εθώρεν τα χαρκιά του έφκαλα την καρτούα του με τρόπο που την πούγκα μου), η ανάλογες κυβερνητικές θέσεις που έχω κάμει αίτηση είναί κλίμακας Α8. Περιμένω κάτι παρόμοιο ή τουλάχιστο καλές προοπτικές ανέλιξης νοουμένου ότι καταβάλλω τζι εγώ την ανάλογη προσπάθεια.
Σε τούτον φαίνεται να υπάρχει κατανόηση.
-Είμαστε από τις εταιρείες που καλοπληρώνουν τους υπαλλήλους, λαλεί μου. Πράμαν που αληθεύει γιατί ερώτησα τζιαι έμαθα που πριν.
-Εν τζιαι η ώρες σας καλές όμως…προσθέτω με τρόπο.
-Τζίνος που θέλει να ξεχωρίσει εννά δουλέψει, λαλεί μου.
-Πέντε χρόνια φοιτητής καλά έκατσα τον κώλο μου… (δαμαί γελούμεν τζιαι οι δκυό).
Μετά ανακαλύπτω ότι μοιραζούμαστε κοινά ενδιαφέροντα τζιαι η συζήτηση γυρίζει στο χόμπι μας.
Στο τέλος λαλεί μου, αν σε πιάσουμε πότε είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις;
-Τούτην την εφτομάδα έχω την αφιερωμένη σε καυκάδες με υπεργολάβους γιατί έπιασα διαμέρισμα, που εφτομάδας αν με πιάτε θα έρτω δουλειάν πρίν που εσάς.
-Επόμενη εφτομάδα έρκεται τζιαι που το εξωτερικό ο κ.Τζίνοσπουκόφκειτοτσιέκκισου (πράμα που στο μυαλό μου σημαίνει πως με συγκρατιμένη αισιοδοξία μπορώ να περιμένω τζιαι δεύτερο ίντερβιου).
Πάπαϊ, να πάεις στο καλό, τζιαι ξέρω γιώ.
Λαλώ του πως ήταν η πρώτη μου συνέντευξη έβερ (πράμα ξεκάθαρο που το βιογραφικό μου), λαλεί μου επήα τα πολλά καλά, λαλώ του ενόμιζα εννά φυρτώ σε κάποια φάση.
Αυτά. Είδομεν τωρά…
Μπαίνω στο αυτοκίνητο τζιαι θωρώ ότι είμαι φουσκα λούμα που το δρώμα.

Responses

  1. an tou evales kai to website tou blog sou pas to cv…. exete geia vrisoules.. hahahahah

  2. lol…an exoun kamian thesi mes to IT pe tous na tin filaoun os ton marti pou’na rto…exoumen tziai to meso tora re tziov…(and i mean you)…

    kali tixi re file:)….

  3. Καλή τύχη φίλε μου! Ελπίζω να’ν η δουλειά στα μέτρα σου 🙂

  4. Ερωτηση 1η: Γράφετε στο CV ότι έχετε blog? (μωρέ μπράβο, προχωρημένα πράγματα κουμπάρε)
    Ερώτηση 2η: Μήπως ο υποψήφιος προιστάμενός σου γράφει και αυτός Blog και δεν στο λεει; 🙂

  5. @filia
    ego to grafo… e3artate ti blog exis…
    o firfir amfivallo an to vazi…:)

  6. Όπως τα περιγράφεις, κάτι μου λέει ότι θα σου δώσουν την δουλειά! Η ειλικρίνεια τζιαι η ευθύτητα είναι το καλύτερο προσόν στις συνεντεύξεις! Φτου φτου φτου να μεν σε ματιάσω! 🙂

    Εγώ πιστεύω ότι έβαλε τη διεύθυνση του blog του ο Φιρφιρής. 😀

  7. Egw pantos en pou touta pou grafei sto blog pou esiggopsa oti mou kamnei gia tin doulia mou tzai ekama tou protasin ….alla eshesen mou. 😀 😀

    Anonimos

  8. Φιρφιρή μου εύχομαι να σε πάρουν στη δουλειά ,αλλά αν δεν σε πάρουν αυτοί θα χάσουν .

  9. @mary Σε ευχαριστώ για την πίστη και την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις!

    @ανονυμους Δεν είμαι γράφτης τζιαι χωρίς να θέλω να σε προσβάλω ή να σε θείξω, αν όντος η όποια πρόταση που έχεις υπόψη σου είναι σοβαρή, περίμενα πως θα κατάφερνες να βρεις το εμαιλ αντρές μου (που είναι διαθέσιμο στο μπλογκ) και να με επικοινωνήσεις εκτός τζι αν επερίμενες η οποιαδήποτε συζήτηση να γινόταν δημόσιος διαλογος στο μπλογκ. Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον αλλά δεν ενδιαφέρομαι. 🙂

  10. eskises Firfirh!! ate, me to kalo pou vdomadas na eisai ergazomenos episthmwn!!!;)

  11. Firfiri,

    Den ethiktika, oute eprosvaltika eime polla pashiopetson ktinon.

    Gia to oti enomizes

    αν όντος η όποια πρόταση που έχεις υπόψη σου είναι σοβαρή, περίμενα πως θα κατάφερνες να βρεις το εμαιλ αντρές μου (που είναι διαθέσιμο στο μπλογκ) και να με επικοινωνήσεις

    na athimase oti

    «Assumption is the mother of all fuckups»

    Stin siggegkrimeni periptwsin apla den to eskeftika.

    Kali tixin tzai oi na se faei i doulia tzai na mas kopseis tin psixagwgian.

    Anonimos


Σχολιάστε

Kατηγορίες

