Αναρτήθηκε από: firfiris | Σεπτεμβρίου 23, 2007

Πρώτες εντυπώσεις

Εδεήθηκεν ο Πλάστης μου τζιαι εκατέβηκα Κύπρον. Λέω ‘εδεήθηκεν’ διότι οι οιωνοί έννεν καλοί.
Επήα στο Στάνστετ, στην ώρα μου τζιαι επλήρωσα ακόμα 50 λίρες καπάλιν διότι είχα παραπάνω κιλά τζιαι η αερογραμμές λοαρκάζαν τζιε την βαλιτσούα του σιερκού για βάρος. Λαλώ τους να βκάλω το λάπτοπ τζιαι να την ξαναζυιάσετε. Τίποτε τζίνοι…Μόνο μια βαλίτσα δικαιούμαι. Πληρώνω για να μεν νευριάσω τζιαι να κάμω σκηνή.
Πάω να περάσω που το σεκκιούριτι.
Βάλλουν με τζιαι φκάλλω το λάπτοπ, πιάνουν μου τον κώλο μου για rantom security check, τζιαι ξαναβάλλουν με να περάσω που το σεκιούριτι φτου ξανά’π’αρκης γιατί έν έβαλα τους ημερήσιους φακούς μου μέσα σε διάφανο σακουλλούι (δκυο ήταν) τζιαι έπρεπε να φκώ έξω ,να έβρω σακκουλλούι τζιαι να ξαναμπώ. Πάω που άλλο τσιέκκποϊντ γιατί ήταν μαλάκες οι προηγούμενοι (Άμπα τζιαι με έναν νυχοκόπτη τζιαι δκυό φακούς ανατινάξω το αερόπλανο τους) τζιαι ξανά πάλε, ράντομ τσιέκ, τούντην φοράν όμως εχαμογελάσαν μου σαν με εχουφτώνασιν.

Περνώ μέσα, η πτήση έσιει καθυστέρηση 3:50 ώρες τζιαι το αεροδρόμιο σχεδόν όφκιερο! Πιάννω τηλέφωνο την αερογραμμή τζιαι απαιτώ κουπόνια να φάω τζιαι να πιώ διότι έτσι πλάσμαν ιδιότροπον είμαι! Λαλούν μου έσιει κούσπο στο Μιτσερό τζιαι λιβέρι στη Φουκάσα τζιαι πως η καθυστέρηση πρέπει ναν που 4 ώρες τζιαι πάνω για να δικαιούμαι. Υπόσχουμαι του εαυτού μου να φάω κάτι που με πειράζει τζιαι να τους κάμω τα αποχωρητήρια γέριμα (νοτ ρίλι, αλλά περιπαίξιμο δεν σηκώνω που κανέναν. Αν εν η αερογραμμή Σκοτσέζικη εγιώ είμαι Πίτσιλλος!)

Φτάνω επιτέλους Κύπρο μετά που κάτι ώρες δίπλα που μιαν Τσιαρλού με δίδυμα που δεν εσιωπήσαν ώστε να φτάσουμεν. Παραλαμβανει με ο τάτης στο αεροδρόμιο τζιαι ώστε να πάμεν στο ππάρκιν κάποιος μαλάκας, που να μεν χαρεί τα σκέλια του, έβαλεν πισινή τζι επούλλωσεν μου το αυτοκίνητον! Άχ Καιτούδα μου τζιαι αν τον κόψω θα τον κάμω σημιδκιάν θα τον κάμω…

Ένιγουέεϊ έφτασα έναν κομμάτι, μάτσια μούτσιου οι συγγενείς, δώστου τραπέζια τζιαι σουβλάκια, δώστου αναφορά για το τί λοαρκάζω να κάμω τα επόμενα 25 χρόνια επαγγελματικά τζιαι προσωπικά τζιαι εκαταλάβετε έναν περίπου τί έγινεν.

Φκαίνω την νύχταν έξω, πάω Πλέϊτος τζιαι θωρώ πως όσοι πουλούν οτιδήποτε έχουν μας για μεγάλους μαλάκες διότη βάλλει μου το σουβλάκι κάτι λίρες τζιαι κάτι σέντ , 33 ασ πούμεν, τζιαι την στροντζυλή τιμή σε ευρώ τζιαι πιάνουν με οι δαιμόνοι, διότι ουδέποτε εγόρασα σουβλάκι με 33 σέντ στο τέλος της τιμής. Μα καλάν κύριοι, για πόσον βλάκες μας έσιετε; Σηκώνουμαι φεύκω τζιαι πάω αλλού παρά τις διαμαρτυρίες της φίλης μου.
-Κάτσε δαμαί! Μεν είσαι ιδιότροπος. Κάμνεις όπως τον γέρο.
-ότι θέλεις κάμε. Κκκονσιούμερ ππάουερ. Εν θέμα αρχής τζιαι δεν θα σσιύψω για κανέναν να με γ******. Δεν είναι θέμαν τσιγκουνιού, εν θέμαν αρχής. Κλεμμένος ναι, αλλά κορΌϊδο όχι.

Τζιαι φτάνουμεν σήμερα που επήαμεν Κόστα. Οι τιμές οκ, όπως τες άφησα. Να πάτε ούλλοι τζικάτω να πίννετε καφέ γιατί λαλώ σας εγώ πως εν ΟΚ οι τιμές.
Είδα Κυπραίεες στο φως της μέρας τζιαι τα αποελέσματα εν ελαφρώς ενθαρρυντικά αλλά λόγω κούρασης το ραντάρ μου ίσιεν μειωμένη απόδοση. Πολλά πιπίνια η Λευκωσία τζιαι τυχεροί οι μιτσοί που ‘χουν να ρείζουν. Δυστυχώς όμως έκατσα τζιαι κοντά σε μιαν γεναικοπαρέαν τζιαι άκουα τι ελαλούσαν τζιαι έθελα να ξαναπιάσω αεροπλάνο να φύω. Ευτυχώς επιάσα την κουβέντα με την φίλη του ανιψιού μου για τα έπιπλα τζιαι που να πάω να δώ τζι επέρασεν μου νάκκον.

Επερίμενα το αρχικό σιοκ πιό έντονο…Ακόμα είμαι δαμαί οπόταν υπάρχει ελπίδα.
Σύντομα οι περιπέτειες με τους εργολάβους τζιαι τους υπεργολάβους, και ποιό μετά τα αποτελέσματα της Εκστρατείας «Κάθε κώλος και γλώσσα», για την οποίαν επροετοιμάστηκα με ένα καινούριο κουστουμούδιν τζιαι έναν κόντρα ξιούρισμαν για να μεν τσιμπώ.

Responses

  1. Kalosorises 🙂

  2. Καλά ρε Φιρφιρή,

    Στην Plato’s εν σε επήραξε που το κοτόπουλο σουβλάκι (που εν θεϊκό) εν 6 λίρες αλλά επηράξαν σε τα 33 σεντ;

    Τo costa όντως εν το πιο ωραίο που το τρίπτυχο τζιαμέ (σταρμπακς, γκλόρια, κώστα).

    Καλωσόρισες

  3. well at least your home re file….erkoume 2nd week of october,gia doulies..,perki vrethoume stou giakoumi,,,:)

  4. Καλήν αρχή Φιρφιρή. Έκαμες την κίνηση που δεν έκαμα ποτέ στη ζωή μου (για την επιστροφή μιλώ)… και το πιθανότερο είναι πως δεν θα την κάμω ποτέ.

  5. «Δυστυχώς όμως έκατσα τζιαι κοντά σε μιαν γεναικοπαρέαν τζιαι άκουα τι ελαλούσαν τζιαι έθελα να ξαναπιάσω αεροπλάνο να φύω.»

    8eloume na ma8oume ti elalousan!!

    (oi pws mas koftei,,,alla eto, eimasten periergoi..)

  6. kalosorises firfiri!
    eshei polli tziero pu 8kevazw ta posts su tze egrapsa su polles fores comments. eisai foveros exw na pw! i mama mu 8kevazei ta posts su maniaka tze polles fores katoura panw tis pu to gelio 🙂 ( ali8kia!!!)

    twra pu irtes enna deis ti travoume emeis pu eminame entos gia spudes!

    p.s an se kopsw pupote tze katalavw oti eisai esi enna ertw na su milisw tze en me koftei! men me pareis gia kamia pelli 🙂

  7. αντε καλή αρχή!

  8. gouelkkam xooum. ta kalutera kai ta «kalutera» epontai!!;)


Σχολιάστε

Kατηγορίες

