Αναρτήθηκε από: firfiris | Αύγουστος 31, 2007

Η μικροκατάθλιψη των 03:07

Η ώρα εν τρείς τα χαράματα. Έφκηκα στον δρόμο να κάμω ένα τσιγάρο τζιαι το μόνο φώς που εν αναμμένο στο Cavendish Road εν το δικό μας. Με τα πουλιά κινούνται, με οι σιύλλοι με οι αλουποί που συνήθως νεκατώνουν μες τα σκουπίδκια.

Γαμημένη διπλωματική. Εμείναν 14 μέρες μεχρι την διορία, δέκα αν λοαρκάσετε το προύφρίντινγκ τζιαι την σελίδωση. Η κκελλέ μου εν κομμένη. Ούτε το 20% δεν επροχώρησε, χώρκα οι στατιστικές που ακόμα να κάμω.
Μπράβο μου. Κρίμας τα ριάλια τζιαι τους κόπους των γονιών. Έτα τζιαμαί.

Που τον πολλήν τον καφέ δεν έρκεται ύπνος. Θα ξενυχτίσω κάμνοντας τίποτε γιατί ο νούς δεν λειτουργά, τζιαι όταν επιτέλους τζοιμηθώ θα είναι απόγευμα που θα ξυπνίσω.
Αλκοόλ γιόκ. Ούτε για δείγμα. Δεν γίνεται να ακούω Σιδηρόπουλο τζιαι Διάφανα νηφάλιος με τον λαιμό στεγνό.
Fuck…
Έτσι όπως παν τα πράματα θα πρέπει να κάτσω τον κώλο μου κάτω τζιαι να δκιαβάζω όπως τους Ασιάτες τους φοιτητές…

Η πλάκα η μεγάλη είναι που με εκαλέσαν σε ίντερβιου στην Κύπρο..

-Κύριε Φιρφιρίδη, ποιό θεωρείτε το μεγαλύτερο σας προσόν;
-Δουλεύω άνετα υπό πίεση…

Όπα..έμπηκεν ο Μάλαμας στο πλέϊλιστ.. γράψιμο τέλος.
Όβερ εντ άουτ.

Responses

  1. Φίλε τζιαι εγώ έχω πτυχιακή να δώκω σε καμια 10ρκα μέρες τζιαι είμαι μισοδότζη..
    Βασικά τωρά εκατάλαβα ότι εν είμαι μόνος μου,τζιαι ξέρεις,το μανίτζιν εν ποιό γλυτζίν αμα ξέρεις ότι το τραβούν τζιάλλοι.
    Κόψε τα Διάφανα Κρίνα αμα σε πίαννουν τα γυρίσματα σου. 😉

  2. ε ατε, καλα να περνουμεν τζε οι τρεις καλο, τζε καλα μαλλιοτραβηματα!

    p.s. floyd & marley εν οτι πρεπει για ετσι φασεις.

  3. Όποιος φοράει τη θλίψη στέμμα
    Ίσως ποτέ του δε θα μάθει
    Τι δρόμο ανοίγει ένα βλέμμα
    Τι μέλι κρύβει το αγκάθι….
    Αφιερωμένο στη μικροκατάθλιψη….

  4. σε καταλαβαίνω Α Π Ο Λ Υ Τ Α , αλλά κράτα γερά κ μείνε μακριά από αυτές τις μουσικές. Μόνο χαρούμενα πράγματα να ακούεις τωρά. Μπορείς να τα καταφέρεις! Ακούγεται πολλά τετριμμένο, αλλά οι περισσότεροι περνούμε από αυτή τη φάση που λίγο πριν το τέλος νομίζουμε ότι δεν κάναμε τίποτε. Φυσικά κ έκαμες δουλειά κ φυσικά θα τελειώσεις στην ώρα σου. Προσπάθα να σπάσεις τα πράγματα που πρέπει να γίνουν σε μικρά κομματάκια σε μια λίστα κ θα το δεις ότι θα τα διαγράψεις όλα σιγά, σιγά. Δε χρειάζεσαι αλκοόλ, θα σε κάνει να ελαττώσεις ταχύτητα. Να τρώεις καλά πράγματα κ να πίνεις πολύ νερό.

  5. καλό κουράγιο από τα βάθη της μικρής καρδιάς μου!!!!!είμαι σίγουρη θα τα καταφέρεις!!!Και ελπίζω να μην μας στερήσεις και πολύ από τα φοβερά post σου!!!

    με αγαπη

  6. κάντε υπομονή…κι’ ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός!

  7. nomizw me to mood tou post paei kalyttera to:
    vouliazoume file,,par’to xampari..
    tou Xrhstou 8eodwridh


Σχολιάστε

Kατηγορίες

