Αναρτήθηκε από: firfiris | Αύγουστος 12, 2007

Οι πρώην

Πρόσφατα εμίλησα στο τηλέφωνο με μια φίλη στην Αθήνα, με την οποίαν εφκαίναμε όταν ήμουν στρατιώτης πριν χρόνια. Το ειδύλλιο δεν εκαρποφόρησε γιατί ήμασταν τζι οι δκυό μωρά τζι εγιώ συγκεκριμένα τέλεια πελλοκοπελλούδι που μόνο πας την παρέα τζιαι στον πασιαμά ήταν ο νούς μου. Εντούτις εδιατηρήσαμε καλή επαφή τζιαι εγίναμεν καλοί φίλοι. Σε κάποια φάση στη συζήτηση μας ερώτησεν με το λοιπόν, αν την σκέφτουμαι ώρες ώρες. Απάντησα της πως φυσικά τζιαι την σκέφτουμαι ειδεμή εν θα την έπιαννα τηλέφωνο τζιαι είπεν μου τζιαι τζίνη πως με σκέφτεται. Τζιαι εξεκίνησε μια συζήτηση του τί θυμάται ο ένας που τον άλλο.

Τζίνη εθθυμάτουν ας πούμε τες ιδοτροπίες μου, πχ που άμαν είσιεν νέα στην τηλεόραση δεν επικοινωνούσα με το περιβάλλον, ή που την επήρα μαζί μου μια φορά έφοδο στην Βυζατζιά για να δεί που εν που υπηρετώ τζι εσφυρούσαν της οι σκοποί, ή που ετσακκωνούμασταν για τα σχέδια που έκαμνεν, όντας σχεδιάστρια μόδας, τζιαι δεν μου αρέσκαν τζι ελάλουν της το. Εγώ εθθυμούμουν που δεν έξερε να βράσει έναν αυκόν του Θεού να φάμεν με το αγγούρι τζιαι την τομάτα, που ετσακκωθήκαμεν μες τα καταστήματα γιατί εγύριζεν με τρεις ώρες να μου έβρει παντελόνι (έταξα της να με πάρει να ψουμνίσω) τζιαι εκαταλήξαμε στο πρώτο το κατάστημα που είδα το πρώτο παντελόνι που μου άρεσε.

Η κουβέντα εσυνεχίστηκεν έτσι. Ππάρτυ σπίτι του κουμπάρου μου στο Μενεού που επήαμεν παρέα  (τζιαι που αν εκαρτερούσαμε που τες γεναίτζες να φάμε ήταν να πεθάνουμεν της πείνας), νύχτες σε μπουάτ στην παλιά Λευκωσία, εκθέσεις, σινεμά κλπ. Μετά που εκλείσαμεν άρχισα τζι εσκέφτουμουν γιατί κάθουμαι τζιαι σκέφτουμαι τις πρώην τη στιγμή που η ζωή συνεχίζεται τζιαι ο άνθρωπος προχωρά μπροστά τζιαι κατά πόσο είμαι ο μόνος που σκέφτεται τί απογίνονται οι προηγούμενες σχέσεις; Ίσως το κάμνω που εγωισμό, ίσως γιατί πραγματικά νοιάζουμαι, ίσως πάλε γιατί θέλω να πιστέψω πως είχα την ελάχιστη επίδραση στην ζωή κάποιου άλλου.

Τί γίνεται η Χ. στην Αθήνα για παράδειγμα τζιαι γιατί την θυμούμαι πάντα με κοντό μαλλί παρόλο που την είδα τόσες φορές μετά που το μάκρυνε; Άραγε τζίνη που πάντα εφόρεν j’adore  ετέλειωσε τες σπουδές της; Ήβρεν δουλειά; Έκαμεν κοπελλούδι; Κύριος οίδε.  Θυμάται άραγε που εχαθήκαμεν κοντά στη Δερύνια τζιαι επειδή που το γινάτι μου δεν εσταμάτουν να ρωτήσω χαζίρι να πάμεν μες τα τούρτζικα; Εγώ πάντως το μουρμουρκόν ώστε να έρτουμεν Λευκωσία θυμούμαι το.

Θυμούμαι τζιαι μιαν που μου άρεσκε στο λύκειο τζιαι δεν εδίκλαν να μου μιλήσει τζι ας επάθθενα όποτε επέρναν που μπροστά μου.  Θυμούμαι την Γ. τζιαι την πάπια που εφάμεν στο Έστεργκομ, δίπλα στα σύνορα Ουγγαρίας-Σλοβακίας τζιαι που εσιώνιζεν έξω. Θυμούμαι μιαν άλλη που όποτε εγέλαν έφκαινεν ο ήλιος τζιαι που εφάνηκα πολλά γάρος μαζί της.

Θυμούμαι την άλλη που με έβλαψεν το παραπάνω τζιαι την αγάπη που της είχα, που αν μου ελάλεν να πάω να δώσω μες τον γκρεμμόν ήταν να πάω βουρητός. Τί κκάμπινγκ στην Πόλη Χρυσοχούς, τί νύχτες σιονισμένες εις τις Πλάτρες, τί θέατρα, τί σινεμά. Μυρωδκιές, φωνές, αγκομαχητά, χάχανα, ούλλα μαζί μια μάζα πηλός τζιαι να νομίζω πως εγίναν ούλλα πριν σhίλια χρόνια.  Παραδόξως δεν σκέφτουμαι καθόλου τις άσχημες στιγμές που επέρασα. Ειδικά με τούτην. Για κάποιο λόγο ο οργανισμός μου είτε εμπλόκκαρε είτε αρχειοθέτησε τζίνες τες στιγμές σε κάποια γωνιά του εγκεφάλου μου τζιαι προτάσσει μου μόνον τες καλές στιγμές.  Πρέπει να κάτσω τζιαι να σκεφτώ για να θυμηθώ ίντα χάλι μαύρο ήμουν. Αν είναι που ωριμότητα που κρατώ μόνο τα καλά ή που αυτοάμυνα δεν γνωρίζω να σας πω.

Το ανησυχητικό είναι πως τούτα τα πράματα σκέφτουμαι τα όποτε εν ούλλα καλά μες την ζωή μου. Όποτε εν ούλλα στη θέση τους τότε και μόνον τότε αρχίζω να σκέφτουμαι τζιαι να αναπολώ. Γίνεται να είσαι με μιά τζιαι να σκέφτεσαι έστω τζιαι για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου μιαν άλλη; Εν φυσιολογικό; Εν δίκαιο; Εν κόλλημα ή ταύτιση μιας καλής στιγμής με μιάν άλλη; Θα υπάρξει άραγε κάποιος άνθρωπος στο μέλλον που τόσην αλλαγή θα φέρει στη ζωή μας που τούτα ούλλα θα χαθούν όπως τα σχέδια στην άμμο ή που θα μπουν σαν τες φωτογραφίες που δεν θα ξαναδούμεν μες το αλμπούμ; Ή τούτα ούλλα, οι εμπειρίες που ζει ό άνθρωπος εν μέρος του εαυτού του τζι όπου θα πάει θα τον βουρούν πουπίσω; Τουλάχιστον, με τα καλά τζιαι τα κακά, να μπορούμεν να πούμεν πως εζήσαμεν για λλίον, τζιαι ενιώσαμεν, τζιαι πως μπορούμεν να ξανανιώσουμεν γιατί είμαστεν άνθρωποι τζιαι η δουλειά μας τζίνη ένει.

Responses

  1. Η τελευταία σου παράγραφος είναι και η απάντηση σου. Πολύ ώριμος,για την ηλικία σου.

  2. Firfiri se xeretw, diavazw to blog su edw kai kati mines… eimai kai egw agglia kai teliwnw twra me ta metaptixiaka mu kai einai fores pou diavazw osa grafeis kai leo afto to pedi vazei melani stin skepsi mu kai apotiponei me lexeis aftous tus fovus tes anisixies kai tus provlimatismous pou exw, gia na min makrigorw, su leo oti panta oi prwin 8a einai mesa sto mialo mas kai oi skies tus 8a periplaniountai mesa stis anamnisis mas ite gia na mas deixnun ti eixame kai to afisame na figei ite gia na mas deixnoun oti twra exoume kati kalitero.. opos kai na exoun ta pragmata oi anamniseis einai kommati mas kai an tis ekane o xronos delete tote ti 8a eixame na 8imomaste? tipota… afta gia tin wra… geia xara

  3. το σχολείο εν το πεθυμάς? κόμα τζαι τον στρατό εν λαλέις εντα φάση ήταν, πασιαμάς κτλ?

    αλλά όταν ήσουν σχολείο τζαι στρατό εμέτρας τα δευτερόλεπτα, έτσι ένει, μόνο οι καλές αναμνήσεις μηνίσκουν

    πάντος αποφεύγω να σκέφτουμε το παρελθόν γιατι μελαγχολώ

  4. Το κάθε τι που ζει ο άνθρωπος είναι κομμάτι της προσωπικής του ιστορίας και, ως τέτοιο, δεν εξαφανίζεται ποτέ. Όταν όμως ευτυχήσει να συναντήσει τον «ιδανικό» σύντροφο, τότε οι «πρώην» δεν είναι πια αναμνήσεις αλλά ξεχασμένο φωτογραφικό υλικό. Οι προηγούμενες εμπειρίες είναι τότε κάπως σαν τα υλικά μιας τούρτας… την ώρα που την απολαμβάνεις αδιαφορείς από τί υλικά την έφτιαξες 🙂

  5. Getting laid lately?

    Και μην στραβώσεις… με αγάπη το ρώτηξα.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

