Αναρτήθηκε από: firfiris | Αύγουστος 1, 2007

Ίντα πράμαν ΡΕ;

Κυρίες και κύριοι αναγνώστες. Ωφείλετε να είσαστε χαρούμενοι που δκιαβάζετε τούτον το πποστ διότι το εχτεσινόν χαζίριν ναν το τελευταίο.
Δεν σας περιπαίζω καθόλου. Χαζίριν να χάσετε τον Φιρφιρή, χαζίριν Φιρφιρής γιοκ. Κάτι έγινεν εκτές που λλίον έλειψεν να κορτώσω νούρον, να πετάξω το ττόππιν, να πάω στα θυμαράκια, να κουντώ φκιόρα, να πάω τζιαι να μεν κανήσω. Αγαπητοί αναγνώστες, για αυτόν το παρολίγον έγκλημαν καταγγέλω την εφημερίδαν «Πολίτης». Ετόλμησεν τζιαι εδημοσίευσε ότι η Κύπρος έσιει που τα πιό χαμηλά επίπεδα ανεργίας στην Ευρώπη. Με ποσοστόν ανεργίας 3.8% η Κύπρος είναι μες τες τρείς πρώτες της Ευρώπης σε επίπεδα εργοδότησης. Δκιαβάζοντας την αναπάντεχην είδησην αμέσως έπαθα τα εξής.

1- Επεταχτήκαν τα μμάθκια μου έξω.
2- Η γλώσσα μου άρχισεν να φακκά γυρίλλες όπως το σιάττερ.
3- Εσηκώθην η τρίχα μου
4- Εψίλωσεν η πίεση μου.
5- Εβραχυκηκλώθηκεν ο εγκέφαλος μου.
6- Η κκελλέ μου εγύρισεν 5-6 φορές 360 μοίρες
7- Άρχισα να παραληρώ στα Γιαπωνέζικα
8 – Έφκηκα έξω στο δρόμο τζιαι μαζί με τους Σομαλούς που επερνούσαν αρχίσαμεν να χορεύκουμεν συγχρονισμένα, όπως στο Grease, τσιάρλεστον τζιαι να τραγούδούμεν.

Την ώραν που έκαμνα χορευτικήν φιγούραν στριφογυριστήν σκαρφαλωμένος πας στον στύλλο της ηλεκτρικής, έγλιασα τζι έππεσα χαμαί όπως τον μάππουρο τζιαι επήραν με πρώτες βοήθειες. Στο νοσοκομείο μόλις είδα ένεση επετάχτηκα πάνω, έκαμα κίνηση καράτε της νοσοκόμας τζι εδίπλωσα την τζιαι με τες γάζες τυλιμένες τουρπάνι τζιαι την ρόπα (τζίνη που φαίνεται ο κώλος σου πουπίσω) έφυα σκαστός να πάω σπίτι.

Μόλις έφτασα στο σπίτι, λίγο καθυστερημένα ένεκα άλλου καυγά στο Σόχο για τον οποίο δεν θέλω να μιλήσω, έπιασα τον παπά μου τηλέφωνο.

-Θέλω εισητήριο αμάν αμάν να έρτω Κύπρο.
-Γιέ μου τί έπαθες.
-Στ’ ανάθθεμαν οι σπουδές. Η Κύπρος εν παράδεισος. Θέλω να έρτω τωρά. Τωρά που εν χαμηλή η ανεργία. Είπεν το ο υπουργός οικονομικών.
-Τζιαι εσιάσιαρες;
-ΤΩΡΑ ΕΙΠΑ!

Μετά έκατσα τζιαι εξαναδκιάβασα το άρθρο, να δω άμπα τζιαι έκαμα λάθος. Δεν καταλάβω γιατί εμαράζωνα τόσο τζιαιρό που εννά έρτω Κύπρο. Μετά έδωκεν μου την…

Το 3.8% ανεργία υπολογίζει τζιαι την υποαπασχόληση μες την εργοδότηση. Κανονικά η κυκλική ανεργία τζιαι η υποαπασχόληση (δηλαδή το να κάμνεις δουλειά που δεν θέλεις να κάμνεις) δεν πρέπει να υπολογίζεται. Φυσικά θα μου πείτε, τους Ευρωπαίους εγελάσαμεν τους τζιαι εμπήκαμεν Ευρώπη, εννά μεν τους γελάσουμεν με τους ρυθμούς απασχόλησης μας;

Συνειδητοποιώ ότι εν μαλακίες που είπεν ο υπουργός. Τηλεφωνώ ξανά Κύπρο να ανακοινώσω στους γονιούς μου πως δεν θα τα ξαπολύσω ούλλα. Απαντά η γιαγιά μου.

-Που εν οι δικοί μου.
-Εν ποτζί γιόκκα μου.
-Ίνναμπου κάμνουν ποτζί; Συνήθως η μάνα μου εν πάνω που το τηλέφωνο.
-Γιέ μου, ότι τζι αν επάθασιν, που την ώρα που ετηλεφώνησες πρίν χορεύκουν καντρίλιες τζιαι κάμνουν τούμπες.

Summum jus, summum injuria. Ύψιστον δίκαιο, ύψιστη αδικία. Έτα τζιαμαί.

Πίσω στην κατάθλιψη τωρά. Ότι αρχίζει ωραία, τελειώνει με πόνο, που λέει τζιαι το λαϊκόν άσμα…

Σχολιάστε

Kατηγορίες

