Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουλίου 27, 2007

Παρεξηγήσεις γυναικών αντρών

Επρόσεξα έναν πράμαν. Άμαν παρεξηγηθούν δκυο γεναίτζιες μεταξύ τους, είναι για λόγο που σίγουρα δεν θα παρεξηγούνταν αρσενιτζοί μεταξύ τους. Δηλαδή δκυο άντρες δεν θα παρεξηγούνταν ποττέ μεταξύ τους για λόγους που θα παρεξηγούνταν δκυο γεναίτζιες. Γεια παράδειγμα. Λαλεί ο ένας παρέας του άλλου «Ρέ μαλάκα, εγίνηκες γουρούνι» οπόταν απαντά ο παρέας «Τα πάσhη μου τα κάλλη μου» ή «Σ’όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμεν.» Ενώ οι γυναίτζιες θα τσακκωθούν για πιό μιτσήν λόγον. Λαλεί μια φιλενάδα της άλλης «Το άλλο το φόρεμα που έβαλες εψές πάει σου παραπάνω που τούτο, χρυσή μου». Η δεύτερη παρεξηγιέται γιατί της είπεν πως δεν της πάει το φόρεμα ή που τον τρόπο που της είπε «χρυσή μου», τζι είναι παντές τζιαι φκάλλουν της τα νύσια με την ζωντάκρα. Βασικά οι γεναίτζιες παρεξηγούνται τζιαι για πράματα που λαλούν, τζιαι για πράματα που δεν λαλούν, τζιαι που τον τρόπο που θωρεί η μια την άλλη, που το μπόντι λάνγκουεϊτζ τζιαι ξέρω γιώ. Τζιαι μέν μου πείτε πως δεν το κάμνουν. Για να παρεξηγηθούν αρσενιτζοί πρέπει ναν πολλά σοβαρός λόγος ή νάσιει γεναίκαν μες την κουβέντα. Τούτον συμβαίνει για έναν που δύο λόγους:

α) Οι άντρες εν αναίσθητοι τζιαι δεν καταλάβουν τί τους γίνεται ή έχουν λιγότερες ανασφάλειες ή πέρνουν δεδομένες κάποιες καταστάσεις.
β) Οι γεναίτζιες έν έχουν άλλη δουλειά που το να ξιψειρίζουν τα πράματα.

Ας αναλύσουμεν το κάθε λόγο ξεχωριστά. Καταρχάς εγώ πιστεύω στο αξίωμα ότι «Οι παραπάνω ζούν για την γνώμη των άλλων», είτε γονιών, είτε συναδέλφων, φίλων κλπ.
Αν όντως οι άντρες είναι αναίσθητοι τζιαι δεν έχουν διαίσθηση τί τους γίνεται τότε θα έπρεπε ναν συνέχεια σε μια κατάσταση ευδαιμονίας τζιαι ανεξήγητης χαράς. Ως γεγονός, ίσως γιατί οι άντρες δεν έχουν τόσο την πίεση της αποκατάστασης ή δεν φακκούν τα ρολόγια τους συναγερμούς 1341 ντεσιμπέλ ή γιατί φκάλλουν (αδίκως) παραπάνω λεφτά που τες γεναίτζιες δεν έχουν τζιαι τόσην έννοια τί θα πεί ο άλλος.
Αν όμως τούτον ήταν αλήθκεια, τότε δεν θα εδουλεύκαν όπως τους γαδάρους για να πιάσουν Μερσεντές ΣΛΚ ούτε θα εβάλλαν την μάναν που τους εγέννησεν υποθήκη τζιαι για καταναλωτικό δάνειο. Τα αρσενικά συναγωνίζουνται τζιαι νιώθουν εξίσου την ανασφάλεια της καταξίωσης. Ομως ο άντρας που εν άνοστος για παράδειγμα ή που ο βίλλος του εν όπως το φιδέ του Μιτσίδη, τζιαι έσιει του κόσμου τα συμπλέγματα κατωτερότητας θα δουλέψει 3 δουλειές, θα πάει το γυμναστήριο του τζιαι τζίνον ήταν. Ξέρει ότι η φάτσα του δεν σάζει (εκτός αν μπεί που κάτω που το μασhαίρι) επομένος το αυτοκίνητο μιλά για λλόου του, τζιαι το σπίτι του, τζιαι τα ταξίδκια που κάμνει (εξυπνάδες κομμένες). Ο συναγωνισμός στους άντρες δεν είναι σε προσωπικό επίπεδο αλλά σε οικονομικό, τζιαι τούτο εν κάτι που μπορεί να ελέγξει ο άντρας. Φκάλλεις λεφτά, μπορεί να είσαι άνοστος, αλλά είσαι αξιόλογος.

Για τις γεναίτζιες εν το αντίθετο. Εν θα γυρίζει να πεί ένας άντρας «Παναϊα μου δε μοτόρα που έσιει τζίνη!» ή «Παναϊα μου ίντα σπόϊλερ πας τ’αυτοκίνητο τζίνης της πασιάς» (εκτός τζι αν είσαι που Αστρομερίτη ή στα χωρκά που στήννουν αυτοκίνητα) ή «εν Α14 κλίμακα». Ο άντρας θα πεί «Δέ κώλο», «δε βυζί» ετσέττερασέττερα. Αν η άλλη έσιει προσωπικότητα, έχει καλώς. Αν έσιει IQ πιζέλι, η μόνη της ελπίδα είναι ναν όμορφη. Έτσι επιφανιακοί είμαστε. Πόσοι άντρες εγνωρίσαν γεναίτζιες που εν καλλύτερα να στέκουνται τζιαι να μεν μιλούσιν; Ενώ οι άντρες που εν πιό δυσκολοεύρετοι τζιαι σπάνιοι στην Κύπρο (σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανιψιάδων μου τζιαι των φιλενάδων μου) περνούν τζιαι με την βλακεία, φτάνει ναν στρέϊτ τζιαι να έχουν δουλειά. Άρα ο συναγωνισμός ανάμεσα στες γεναίτζιες εν μεγαλύτερος παρά μέσα στους άντρες.

Τζιαι επειδή στην Κύπρο οι γεναίτζες εν πανομοιότυπες μεταξύ τους, εξ όσων θυμούμαι, ίδιον μαλλίν, ίδιες τσέντες, ίδιες κουβέντες (ΕΣΙΕΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΜΕΝ ΜΟΥ ΑΡΚΕΨΕΤΕ!) η διαφορά παίζεται πας τα σημεία, όπως τους αγώνες του μπόξ. Επομένως οι γεναίτζιες παρεξηγιούνται για ψύλλου ππήδημα διότι τα stakes εν πιό ψηλά που τους άντρες. Οι άντρες Κύπρον εν μειονότητα τζι ήβραν τζι αλωνίζουν γιαυτόν τζιαι δεν φακκούν πέννα εκτός τζιαι αν απειληθεί ο ανδρισμός τους. Οι δέ Κυπραίες έχουν να συναγωνιστούν η μιά την άλλην (τζιαι τις ξένες), επαγγελματικά μειονεκτούν, γιαυτόν τζιαι οι ευαισθησίες τους τζιαι οι αισθήσεις τους εν συνέχεια σε εγρήγορση, όπως του Sentinel.

Συμπέρασμα – Οι άντρες δεν είναι αναίσθητοι, απλά έχουν την ευχέρεια να μεν ασχολούνται τόσον. Οι δε γεναίτζιες τσακκώνουνται μεταξύ τους, όϊ γιατί εν αδκιασερές τζιαι δεν έχουν δουλειά να κάμνουν, αλλά επειδή εν αγώνας επιβίωσης.

Φυσικά, μπορεί να κάμνω τζιαι λάθος.

Advertisements

Responses

  1. εν αδκιασερές, αππομένες, καλομαθημένες, ψηλομούττες, αχάριστες!

    γελώ πολλά να θωρώ 5-6 γεναίτζες ντυμένες ούλλες το ίδιο, πχ. ούλλες μαύρα, ίδιες τσέντες κτλ τζαι να περπατούν κάτω, κόφκω την κκάμνουν ολόκληρη κουβέντα που κρατά ώρες για το τι θα φορείσουν κάθε φορά, τζαι τι μεικ απ να βάλουν

    αλλά ένταλος καρτερούν να τες ξεχωρίσει κάποιος άμα γίνουντε ούλλες κόπι??

  2. vasika i genejes n mannes je kutsompoles. ka8unte je sxoliazun me tis ores to fustani tis mias je to tanga tis allis je n 8orun ta dika tus ta xalia
    eftixos pantos pu eshi je kamia e3eresi mesa mesa etsi gia na pernume je emis

  3. oi genejes enen mennes kai gia na tsakvnoynte etsi me to paramikro simeni oti kapios logos iparxei oti xreiazonte prosoxi oti ueloyn na toys dixi endiaferon i fili toys. siniuos i mia zilefkei thn allh k gft tsakonoynte

  4. an arkepsoumen sizitisi gia tous kipreous tze tis kiprees den 8a evroume akri! re ma nomizete eseis oi antres kipreoi pate pisw??? isaste tze eseis mia katigoria pu monoi sas! men arkepsete gia tis kiprees twra! eseis mas anagkasete na ginume etsi epidi isaste oulloi ws ton ena PUTTOI!! (sorry tziolas) en eshete ta ar..dia na epivlithite se mia geneka tze afisete mas na alwnizume tze na kamnume oti theloume! ipame theloume ANTRES! oi kapoious pu kamnun kalliteri apotrixwsi apoti emeis!

  5. mpravo kukla m exei dikeo . pe tus ta pe tus ta…
    en thoroun ta xalia tus k lalun g emas gmt!!!

  6. Γιατί εν λαλούν τσιαι το άλλο ΄΄οτι οι πελλατσιασμένες τες πιο πολλές φορές μαλιοτραφκιούνται [άτε τσιαι έφκαλα τη λέξη] για τούς άντρες . Κοίτα τους που κορδόνονται σιγά ρε τα αίματα.

  7. @anonymous
    Esy pou theleis antra na sou epivlithei na evreis kanena saoudarava, na se koupania me tin vourdoula pou to proi ws tin nihta, na sou lalei ti na kamneis, na men se afinei na kykloforas, na se eshei na tou spourtas kopelloythkia wste na pethaneis na doumen an sou aresei.

    Yparhei anaggi na epivlithei o antras tis gynaikas aman i gynaika en nousimo plasma? Nomizw eparexigises ti esti andrismos. Lalei to tziai mes tis efhes pou thkiavazei o papas aman pantrefkei ton gampro me tin nimfi.

    «οι άνδρες αγαπάτε τας γυναίκας εαυτων, καθώς και ο Χριστός ηγάπησεν την εκκλησίαν και εαυτόν παρέδωκεν υπέρ αυτής… ούτως οφείλουσιν οι άνδρες αγαπάν τας εαυτών γυναίκας ως τα εαυτών σώματα. Ο αγαπών την εαυτού γυναίκα εαυτόν αγαπά.»

    Giati na epivlithw tis gynaikas mou diladi? Allon na fakkw to sheri mou pas to trapezi ama niotho oti ehw dikaio tziai allo na niotho Pouttos, opos anafereis esy giati en epivalloume stin gynaika/fili/whatever mou.

  8. lio kathisterimana alla twra ida oti apantises mu pisw. tze enna spasw an den su apantisw pisw!!
    epare3igises me firfiri exw na pw. egw en ameso sxolio pros ton kipriako antriko plithismo pu ekamna. 3erw oti eshete na pite polla gia tis kiprees tze tin katantia tous(mas) alla afisme na su pw tze egw pws niwthw gia tous kipreous.
    katarxin spoudazw kipro tze etsi mporw na exw pliri apopsi gia to pws ekatantisan oi simerinoi kipreoi.
    i nea tasi tou metrosexual eftase sto aproxorito, oulloi eginete mu ressw tze gamw, tze kanenas den einai etoimos gia na kamei sovari sxesi, 3erw en sanna tze lalw su ton pono mu dame, tze 3erw oti enna peis xestikes alla kapu prepei na ta pw!
    giafto aku…
    to loipon firfiri, oi ennen saoudarava pu thelume, tze en theloume kapoion na mas dernei.thelume kapoion pu na patisei lio sti gi, i moutti tou na mennen tzipano, tze tzino pu eshei na pei na to pei sta ishia! anrikia pramata! ida polla stin kipro pistepse me en giafto pu ta lalw lio epithetika twra. kati paei lathos sovara. kanenas den evrethike i en akousa egw toulaxisto pu na efanike sostos apenanti se mia gaineka. kanenas den einai prothimos na dothei, na afethei, na dosei tze na parei.

  9. diladi afou theleis na miloume ishia pou enna erto na sou kolliso na sou po: eshis orea vizia theleis na erteis esso mou na se gamiso popse? ke an ta pame kala na kamoume sxesi sovari? etsi gia na kseroume ti na laloumen diladi! oi tpt allo:P

  10. dame exis dikeo.. ala ego en tn vrisko toso asimanto jino p lalis u »body language» m ts ginekes.. aspm ego ime st club m pino t poto m j kmno malakies m tn parea m j eshi mia xipasmeni p m 8ori m t miso ts en n men nevriasw j n 8lo n tn kmo axristi? j en nmz opiosdipote n itan akm j o pio 4ixremos an8ropos t kosmu an tn e8orusa m jino t ifos n men enevriaze.. i kati apomenes p arkefkun j aponunte opote dun kopelui.. anw

  11. E kopelia oi sxesis meta3i genekon en Multi-Level.

    Emis imaste pio simple-design: to polli polli na maxoumaste me 2-3 level, eno jines maxounte me 103. (fysika en je simeni oti en pio intelligent, apla en allo kranio-egkefaliko mode litourgias pou borei je jino na asxolithi me malakies opos je to diko mas)

    opos je nashi, ta poushlikkia kommena re guys-gals, kamnete o kathenas OTI tou kavlosi kai apolafste ti zoi sas afoa!

    Tounta maskarallikkia pou ekamnan oi manaes je oi jiroues sas en 3eperasmena:

    a) an gamiso 100 genejes, DEN 8eoroume gamias

    b) an gamithi mia geneka me 100 antres ENNE poutana.

    Apla kamete oti sas goustarei paides mou, je na pinnete je kana bafo perki to nomimopoiisoun to gamimeno je pnasete oulloi pou tounta poushlikkia pou kammete.

    PEACE AND PROSPERITAH ME BREDREN

    ONE LOVE

  12. Paidia sorry alla kai oi kipraioi kai oi kipraies eimaste xali mavro. Oi kipraies epeidi en oles appomenes,komplexikes,kakomathimenes kai exoun to idio styl..foroun ta idia rouxa,mavro gialli,kinito kai tsigara sto xeri kai nomizoun pos kapoies einai. ego omos an do mia parea 5 ginaikon,mporei na min tes ksexoriso kan toso polla pou moiazoun. en mannes,en exoun katholou gnoseis kai en kseroun na milisoun. afiste pou oi mises eginan poutanes. oi kipraioi pale..tzei pou to xali,xeiroteroi apo tis kipraies. o nous tous en stin mappa,sto kinigi,paizoun oulli mera xartia kai tavli kai en exoun IDEA gia to pos na ferthoun se mia ginaika. oi misoi theloun mono sex kai oi alloi misoi foroun sou ta kai pasin kampare. ekeinoi pou den sou ta foroun grafoun se epidi o nous tous en stin mappa,sto playstation kai stous parees tous. to oti ksikakkatizoun sta fanaria pou to vazete? poios evropaios kamnei etsi prama?? sorry alla eimaste oulloi ena xali. :-p

  13. a!! ksexasa na po gia tous allous komplexikous kipreous pou kamnoun apotrixoseis,pasin oulli mera gym mpas kai den kamoun koiliakous,piannoun to pio akrivo car tou kosmou kai xoumizoun to,paizoun to magkes eno oi misoi en voutiroi…sorry boys alla kai eseis eisaste xali mavro,min lete gia mas.

  14. To xristiana!
    Esi prp na eisai jini I nakon kontua p pai faneromeni nn???! :p nn oti n mas areski to prama j n 8eloume na to nomimopiisoun!alla re mana m to 8eman nn oti an pais na gami8is me 100 n na se poun putana n 8ema a3ioprepias j n ime opis8odromikos aplos n 8a enio8es ashima an eparpatas mian mera mes tn lidras j opion 8oris egamise se dld skeftou pisw s ti n na lalun vevea starchi8kia s ala gt na gami8is mz ts ase de p n toso skata mes tn kipro p gia ts andres nn etsi aman gamis opian evris ise o pash gamias n ts katalavw paw na tn a4w perki katalavw! :p

  15. Akiro kopelia n to villopatronos panaia m re dike m n ivres pio chilaton onoman! :p


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: