Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουλίου 25, 2007

Πρόγραμμαν για την κάθοδό μου στην Κύπρο

Άσχετον της ημέρας – Φακκά μου η Φίμπι που τους Φρέντς. Θέλω να την τριχομαλλήσω. Ηλίθια χίππισα βετζιετέριαν ημίσh. Ένιγουέϊ..

Το ππόστ της ημέρας τωρά:
————–

΄Ενεκα του ότι λείπω που την Κύπρο κάτι χρόνια, τζιαι ένεκα του ότι έπιασα τον μίτα επαγγελματικά (προς το παρών, όσες είσαστεν πλούσιες τζιαι ελεύθερες το ήμεϊλ μου ξέρετε το) ωφείλω να αρχίσω να προσαρμόζουμαι στο Κυπριακόν περιβάλλον. Επιβάλλεται αποσυμπίεση και αποτοξίνωση που τα συστήματα τζιαι τες καταστάσεις του εξωτερικού που είμαι συνηθισμένος. Γιαυτόν έκατσα τζι έκαμα πρόγραμμα.

Μέρα 1η – Άφιξη στο σπίτι. Παναϋριν με τους συγγενείς, να φκαίνει τζιαι η υποχρέωση. Κατανάλωση μιας μαείρισσας κουνέλλιν καουρμάν. Άμεση επίσκεψη στην ανηψιά μου να παίξω με το μωρό που ακόμα εν το είδα. Βράδυ ελεύθερο.

Μέρα 2η – Επίσκεψη στην οικοδομή και επιθεώρηση της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας του Φιρφιρή (υπό κατασκευήν). Συζήτηση με εργολάβους.

Μέρα 3η – Δικαστήρια Λευκωσίας, κατηγορούμενος για βιαιοπραγίες κατά των εργολάβων και για πρόκληση πραγματικής σωματικής βλάβης. Άλλη φορά να μάθουν ναν στην ώρα τους τα πράματα.

Μέρα 4η-7η – Ψάρεμαν και πάλιν ψάρεμα και παραλία.

Μέρα 8η – Γλύψιμον κώλου μέχρι το απόγευμα προς επαγγελματική αποκατάσταση. Μετά «Μαύρη Χελώνα» με αντροπαρέα και ακολούθως γαύγισμα στο Βένους.

Μέρα 9η – Δέχομαι επισκέψεις. Χωρισμένοι, καταπονημένοι, κλαμένοι, φατσιμένοι, απογοητευμένοι, απατημένοι και λοιποί γνωστοί ελάτε για μούχτιν ψυχοθεραπεία. Μόνον εγώ έχω την βλάγκαν σας. Το βράδυ ανάγνωση Χαραυγής να φτιάξει η διάθεση μου.

Μέρα 10 – Πάλι ψάρεμα ή γλύψιμο κώλου. Θωρώ τζι αποφασίζω.

Σε αυτή τη φάση αρχίζω να θκιαβάζω ανελλειπώς Κυπριακές εφημερίδες τζιαι να βλέπω Κυπριακή τηλεόραση για να γίνει πουργούρι ο εγκέφαλος μου. Να ξεχάσω τζιαι τους Ττάϊμς τζιαι την Ντέϊλι Ττέλεγκραφ τζιαι τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία. Για να ξεχάσω τις συζητήσεις με άποψη, για να ξεχάσω τί εστί πολιτικός διάλογος, για να ξεχάσω τί εστί κριτική σκέψη. Η προεκλογική εκστρατεία θα κάμψει κάθε νοητική αντίσταση. Θα έχω την διορατικότητα λάμπας Χριστουγεννιάτικου δέντρου. Η ραχοκοκκαλιά μου θα είναι βαλσαμωμένη στον τοίχο, απολίθωμα.

Όππα Λέλλο. Άτε μάνα μου τζι ήρταμεν.

ΥΓ – Ήταν να γράψω άλλο πποστ αστείο αλλά εξέχασα τί έθελα να γράψω.

Responses

  1. Βλέπω σε πολλά γυρισμένο στα τελευταία πόστ τζαι εν τζαι εσιεις τζαι άδικο…Ίντα εγύρισεν μου εμένα,που σκέφτουμαι ότι εννα τραβώ τα ίδια σε 2-3 χρόνια που εννα τελιώσω…Υπομονή ρε φίλε…

    Υ.Γ Σαν την Μόνικαν εν εσιει!

  2. en enta3i….en kala na sou girizi ores ores,,,, se kanena 2 mines grapse to come back toutou tou post me tis empiries sou up to now,,,gia na 3eroume emis pou enna rtoume se 6-7 mines ti na perimenoume…

    p.s post idea: «Odigos tou epaggelmatikou glipsimatos, 10 steps toy a fantastic career»

  3. en «to a fantasctic»,.,,pou ithela na valo..typos! sorry…

  4. firfiri mou pote erkese piso??? kanonise aahh

  5. Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω ακόμα παραπάνω…
    ΔΕΝ ΕΣΙΕΙ ΨΑΡΙ. Τίποτε. Μηδέν. Καπούτ. Τούτον ήταν. Ετέλειωσε. Εκαταφέραμε τζιαι εφκιερώσαμε τη θάλασσα.
    Που την άλλη, μπορείς να πηέννεις τζιαι να στήννεις τα καλάμια σου ούλλη νύκτα, όπως κάμνουμε τζιαι εμείς. Απλά θα τα θωρείς ακίνητα. Νεκρά φύση. Με κάμποσες μπύρες, μπορείς να τα δείς να σούζουνται τζιαι λλίο, αν δεν αντέχεις την ακινησία.


Σχολιάστε

Kατηγορίες

