Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουλίου 24, 2007

Σενάρια interviews για την Κύπρο

Επειδή δεν με θωρώ να παίρνω καμιάν Παλιομεσιήτισσα με χωράφκια τζιαι καταστήματα σύντομα, αναγκαστηκά θα πρέπει να έβρω δουλειάν τον Οκτώβρη. Ipso facto πρέπει να πάω σε συνέντευξη όπου ο εργοδότης θα μου ανακοινώσει την απόφαση που επήρε πρίν να με γνωρίσει τζιαι πως θα με ενημερώσουν μόλις μάθουν, αλλά θα το πουν με τέθκιον τρόπο που θα νομίζω ότι πραγματικά μου κάμνουν αξιολόγηση τζιαι πως τα 5 χρόνια σπουδές επιάσαν τόπο.

Άρα οφείλω να εξετάσω όλα τα πιθανά σενάρια συνεντεύξεων τζιαι τρόπους αντίδρασης.

Σενάριο Α-Είμαι που χωρκόν, πτωχός πλην τίμιος – Πάω με τα χαλλούμια, τους σουτζιούκκους τζιαι τις αναράες/τραχανάες (εξαρτάται τί θα κάμει η στετέ) στο ίντερβιου. Μαλλούδιν καππούδα για χωρισιούδα. Προσπαθώ να καλαμαρίσω τζιαι μέσα μέσα βουννίζω (έλα τα Κοτσινοχώρκα) καμιά χωρκατοκουβέντα. Οι βαθμοί εν καλοί, οι ίντερβιούερ τηα νομίσουν πως επειδή ειμαι που χωρκό, μαλλίν πειθαρχημένο τζιαι ξέρω γιω ίσως μου δώσουν chance γιατί είμαι καλόν παιδίν, απλά θέλω λλιην δουλειάν να στρώσω, τζιαι τα χαλλούμια εν πρώτο πράμα…

Σενάριο Β- Είμαι διάνοια, πελλός τζιαι ότι θέλω κάμνω. – Μπαίνω μες το δωμάτιο του ίντερβιου. -Μέεερααααα..λαλώ βαριεστημένα. Γέρνω πας την καρέκλα τζιαι βάλλω τα πόδκια μου πας το γραφείο τους.
-Κύριε….λαλεί ο ένας ο ίντερβιουερ.
-Μέτριον με καϊμάκκιν…
-Τί;
-Του Χαραλάμπους. Τζιαι κάμνε άξιππα, έχουμεν τζιαι δουλειές.
Ο Ιντερβιούερ μινίσκει έκθαμβος που το θράσος μου, ξεκάθαρα είναι αποτέλεσμα της διάνοιας και ανώτερης νοημοσύνης μου άσε που θα δείχνω τζιαι διεκδικητικότητα.

Σενάριο Γ – Το μέσο- Μπαίνω μέσα. Συστηνούμαστε…Μετά επαναλαμβάνω το όνομα του τζιαι στέλνω του χαιρετίσματα που κάποιον που τον εβοήθησε τζίνον όταν εξεκίναν. Του υπενθυμίζω ότι με τζίνον τον κύριο είμαστεν συγγενείς/φίλοι τζιαι κάθε Σαββάτο πάμε μαζί ψάρεμα. Ή απλά εν μιλημένος που πριν ο τύπος. Η κουβέντα τζυλά ομαλά.

Σενάριο Δ – Αλλόιμονο σου αν δεν με πιάσεις. – Με το που ξεκινά η συνέντευξη παίζει το μόπαϊλ. Απαντώ το. Ο ίντερβιουερ μινίσκει τζιαι θωρέι όπως τον χάχα.
-Ίνναμπου θωρείς;
-Κύριε…
-Μιλώ στο τηλέφωνο (αγριεμένα).
-…..(άναυδος ο τύπος)
-(Φωνάζω νευριασμένα μέσα στο τηλέφωνο) Παναϊα μου Παναϊα μου. Θα του το κάμω καλοτζαιρινό το μερσεντές. Πίας τον Πανίκκο τον Αλουπό τζιαι πέ του τζιαι ξέρει τζίνος να το κανονίσει.
-…..
-(Πίσω στον ίντερβιούερ) Ετελειώσαμεν..;

Responses

  1. Ela na sou pw, en itheles na gineis ma’iras pou isoun i mitsis? Oxa en idea mou?

  2. hehe,,en tziai ta laxeia kala re…ego pezo euromillions virra,,,

  3. Ε όϊ ρε Φιρφιρή. Έτσι σπίλωση της αλήθκεις εν την ανέχουμαι.

    Στα κοτσινοχώρκα είναι «βουννώ, βουννίσω, εβούννισα».

  4. @demetris laleis na xekinisw xenodohiaki? «Soyglakia o Apofoitos» Merides Bachelor kai merides Masters.

    @mariambas. sorry alla en ematha potte na kleinw kotsinohorkatika rimata

  5. I na paeis trainee kapou.
    Para trapeza?

  6. Εν παίζεσαι τελικά… ουτε αρχικά.

    Επειδή τα σενάρια σου εν τα χωρώ να πραγματοποιούντε….. Τζυπερουντιάτισσα ισως?

  7. Είμαι σίουρη ‘οτι έσιεις τα προσόντα νάβρεις δούλειά αλλά άμα δεν προτάξεις τσιαι τα στήθη όξω σαν της κορούας τι να σου κάνουν τα πτυχία φιρφιρή μου?

  8. simfwnw nostalgia.
    mes tuto to kosmo panta vlepun thn emfanish s k meta ta ipolipa.
    Pu ekatali3ame dld!!!!!!

  9. @nostalgia

    na valw silikoni kalw an tziai tha ime o poio anostos travesti tis ifiliou

  10. Φιρφιρή μου τίποτε να με βάλεις μια χαρά είσαι το μόνο που χρειάζετε είναι να βάλουν μυαλό οι εργοδότες και όλοι οι υπεύθυνοι?… που προσλαμβάνουν κόσμο, να βλέπουν τα πραγματικά τους προσόντα και όχι τα σιλινοκάτα.
    Θα σου πω και κάτι εντελώς άσχετο πριν από πάαααρα πολλά χρόνια ο Φιρφιρής αυτός που δανείστηκες εσύ το όνομα ,μου είχε δώσει αυτόγραφο μιλάμε για το 1973 δυστυχώς δεν το έχω διότι έμεινε μαζί με όλα τα υπάρχοντα στα κατεχόμενα.Το όνομα Νοσταλγία το έχω αλλάξει το έκανα stalamatia γιατί τα έκανα μαντάρα με κάτι κωδικούς . Και μεν μαραζώνεις είμαι σίουρη ότι θα βρείς δουλειά .

  11. εγνώρισες τον μεντόνη που κοντά; Εγώ έχω σπίτι στην Κύπρο κάτι παλιά του βίντεο με σκέτς που έκαμνεν με την πομηλορού. έχουν χάζιν

  12. Φαντάσου πριν πόσα χρόνια ? Είχα μια φιλενάδα από έναν ορεινό χωριό ,που ο πατέρας της είχε σινεμά ,όπου και θα ερχόταν οΜεντόνης ως Φιρφιρής με θίασο για να παίξουν ένα σκετς κυπριακό . Έτσι πήγα στο χωριό αυτό για σαββατοκυρίακο είδα το σκετς και του ζήτησα και αυτόγραφο. Μπας και ήμουν η μόνη που ζήτησε εκείνη τη μέρα , όντως μου υπέγραψε μια φωτογραφία του και μου την έδωσε ,χώρια που εγώ καμάρωνα σαν γύφτικο σκεπάρνι,ήμουν 16 χρονών .


Σχολιάστε

Kατηγορίες

