Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουλίου 20, 2007

Παίρνοντας τον πούλλο – Κάποιες σκέψεις

Αν έσιει έναν πράμα που είμαι, εν συνεπής τζιαι σταθερός. Έκαμα 33 φορές αίτηση για δουλειά στην Αγγλία τζιαι έπιασα 33 φορές τον πούλλο. Τρώω κάτι ώρες να κάμω μιαν αίτηση, κάμε σιβί κάμε ρεζουμέ, χωρίς να υπερβάλλω καθόλου. Οι ιστοσελίδες των εταιριών με ενθαρρύνουν να κάμω αίτηση, δείχνουν μου παραδείγματα τζιαι διατυμπανίζουν τις αξίες τους team-player yet able to work on its own, out of the box thinker, innovative, diverse (ότι δκιάολο τζι αν σημαίνει τούτο) τζιαι πάει λέγοντας.

Το αυτοματοποιημένο τους σύστημα δκιαβάζει την αίτηση μου, γυρέφκει κάτι λέξεις κλειδιά για να προωθήσει την αίτηση πάρακατω στον υπεύθηνο ανθρωπίνου δυναμικού. Τζιαι ώστε να περάσουν δκυο εφτομάδες νάσου τζιαι το ίμεϊλ…

Dear Mr. Firfiris,

Thank you for your recent letter and resume enquiring about career opportunities with Partonpoullo & Shesoliris.

We have read your application with interest (μιλώ σας!). Regrettably (ακόμα κλαίσιν που το μαράζι τους), we have decided not to invite you for an interview. We were impressed by your achievements (αν τους έγραφα ότι ψατζιέφκω κάττους για το χάζι πάλε θα ήταν το ίδιο); however, based on our screening criteria for potential consultants (που δεν σου λαλούμεν δεν πα να κουτουλλάς), we do not believe that you currently match our requirements in some areas (ούτε θα σου πούμε γιατί δεν μπήκαμε στον κόπο να σου απαντήσουμε προσωπικά).

You may find it helpful to refer to our website http://www.partonpoullo.co.uk – applying to PartonPoyllo & Shesoliris as this will provide a more detailed breakdown of the criteria we look for when selecting candidates for interview (εκτός τζιαι αν είμαι μαλάκας τζιαι δεν έκοψεν ο νούς μου να δκιαβάσω τί θέλετε πριν να κάμω αίτηση. Ηλίθιοι!).

Unfortunately, due to the large amount of resumes we receive, we are not able to comment on individual resumes, but we hope that the information on our website will be useful (έβρε μόνος σου το λάθος. Έχουμεν τζιαι δουλειές εμείς του χιούμαν ρισόρσες).

Thank you for your interest in PartonPoyllo and Shesoliris and we wish you success in the further development of your career (ανάψαμεν σου τζιαι τζιαιρίν στην Παναγιά την Χρυσοσπηλιώτισσα τζιαι στα αρχίδια μας τί θα κάμεις που τζιαμαί τζιαι τζει).

Yours sincerely,

Παρτονπουλλο Recruitment Team

Έτσι γράμματα έχω καμιάν τριανταρκάν. Ή κάτι κάμνω σοβαρά λάθος πας τις αιτήσεις μου (τζιαι επήα τζιαι σε 3 γουόρκσιοπ για τούντο πράμα) ή εν μαλάκες οι Εγγλέζοι τζιαι στην κατάσταση που είμαι μάλλον εν το δεύτερο. Θυμίζει μου που έφα τον πούλλο που πανεπιστήμιο Ivy League που έκαμα αίτηση για οικονομική υποτροφία διότι δεν εκρατούσαμεν λεφτά. Εκαρτέρουν να μου έρτει ο φάκελλος με την εισδοχή, κάθε μέρα εξύπνουν πρωί να φτάσω τον ταχυδρόμο, τζιαι τελικά εστείλαν μου ένα φακελούι πολλά φτανό. Εν ετόλμουν να το ανοίξω. άμαν εν μιτσής ο φάκελλος έννεν ποττέ για καλόν τζιαι σπάνιον ναν τσιέκκι.

Φυσικά εν τζιαι οι αποτυχίες μες την ζωή. Δεν με χαλά καθόλου τούτο…απλά το ποσοστό εν αποκαρδιωτικό. Διότι τωρά θα πρέπει να έρτω Κύπρο (τζιαι να μεν το παίζω ότι ο νούρος μου εν μες τα σκέλια μου), να έβρω δουλειάν κυβέρνηση για τράπεζα τζιαι να φορώ τα ίδια ρούχα με τους συναδέλφους, την ίδια γραβάτα με το όνομα της τράπεζας τζιαι τούτα ούλλα για 1/3 του τί θα έπιανα αγγλία. Τζιαμαί τζιαι οι σπουδές τζιαι ούλλα. Να πρέπει να γλύψω για προαγωγή τζιαι ο μάστρος να νομίζει πως είσαι μισταρκός του.

Μπορεί βέβαια να κάμνω τζιαι λάθος, τζιαι πας τα λάθη είμαι μάνα, όπόταν στην Κύπρο θα είμαι σε ένα περιβάλλον που αναγνωρίζουν το ταλέντο μου, την δουλειά μου, τζιαι τα πτυχία μου. Στην Κύπρο οι προαγωγές μου θα είναι αξιοκρατικές τζιαι δεν θα παίζει το μέσο ρόλο. Το ποιό τρομακτικό εν που ετελειώσαν τα ψέματα. Κανεί ποιόν το φοιτητιλλίκκιν το ανέμελο. Έσιει κούσπο στο Μιτσερό τωρά.

Θα αρχίσουν τα έξοδα του σπιθκιού, οι γάμοι των φίλων, τα κοπελλούθκια τους…ααααααα εκατάντησα όπως την γεναίκα την τριαντάρα που αγχώνεται για ούλλα. Τζιαι επειδή είμαι ώριμος άνθρωπος νομίζω σε έτσι περίπτωση ένα 2ήμερο στο Άμστερνταμ επιβάλλεται.

Responses

  1. lol ,,akouete san ena gramma pou epien enas pareas pou tin Deloitte,,,lol,,,:)

  2. E file exo to idio dillima me sena….ego ime tyxeros ivra doulia Agglia…exo skepsis gia «epanapatrismo» ,,,,skeftoume na goraso spiti (en theloume diamerisma,….megali istoria)…ase pou pu ta spithkia en gorazountai ,,einai tziai tripes… tzia aporo pos sto dkiaolo tha plirono ipothiki me 1000 (ime polla aisiodo3os tora btw) mistho?…..
    en exoumen ipothesi!

  3. katarhas an den esheis filenada evre jie meinete mazi. two people can live as cheap as one. pou tziame jie ji doulefkeis opos ton mavro. apla pramata.

  4. τέλειο Post! τέλειο! είσαι Θ Ε Ο Σ!!! Μπεεεεεε μπεεεε μπεεεε!

    respect respect respect respect!

    🙂

  5. «Τζιαι επειδή είμαι ώριμος άνθρωπος νομίζω σε έτσι περίπτωση ένα 2ήμερο στο Άμστερνταμ επιβάλλεται.»

    Είσαι λεβέντης!! By far το καλύττερο blog που είδα!

  6. Πρόσεχε, μην κάνεις το απονενοημένο(ν) και επιστρέψεις… Κάνε καλύτερα μια επιχείρηση με σεφταλιές εκεί που είσαι! 🙂

  7. Οντως οι σιεφταγιές εν πολλά κερδοφόρα επιχείρηση τζιπάνω.

    Φιρφιρήκο εγιώ πιστέφκω να κάτσεις κόμα λιον τζιπάνω. Μπορεί να πάθεις ανοσία στο να πκιάνεις τον πούλλο. «ο επιμένων νικά» λαλούν.

    Στην Κύπρο εννάν σιηρόττερα χωρίς να έσηεις κούντημα. Φυσικά τωρά που εννάσιει τζιαι εκλογές μπορεί να διαπραγματευτείς καμιά καρεκλούα στο δημόσιο…

  8. Μεν μου απελπίζεσαι να χαρείς!

    Μπορεί να ελούθηκες την ατυχία τωρά, αλλά με τα εφόδια τα δικά σου, δεν θα αργήσει να βρεθεί η ευκαιρία.

    Το οτι επιστρέφεις στην πατρίδα δεν σημαίνει και ‘για πάντα’. Είσαι μιτσής ακόμα. 🙂

  9. http://www.lilorbits.com/

    😀

  10. Σαν το Άμστερνταμ εν έσιει…

    Έκαμες αιτήσεις σε διαφόρων μεγεθών εταιρίες, οξά εν ούλλες πολυεθνικές; Είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που δικαιούται να μιλά, αλλά επρόσεξα ότι με μικρές εταιρίες εν εντάξει να στέλλεις το CV σου τζαι να αναμένεις ότι εννα ασχοληθεί σοβαρά κάποιος να το δει, αλλά σε μεγάλες πρέπει ή να είσαι τόοοοσο δυνατός που να φυρτούν μόλις διαβάσουν τα προσόντα σου, ή να έβρεις κάποιον να σε κουντήσει (referral το λέμε στα κυπριακά) για να σχοληθούν σοβαρά με την αίτηση σου.

    Μεν χάνεις τες ελπίδες σου. Αν μπορούμε να βοηθήσουμε στα σημεία ξέρεις το email μας.

    Σαν το Άμστερνταμ εν έσιει…


Σχολιάστε

Kατηγορίες

