Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουνίου 27, 2007

Πολιτική Ορθότητα – Κάποιες σκέψεις

Ππουστόμαυροι, βρωμότουρτζοι, κκιλίντζιροι αθίγγανοι, κωλοαράπηες, σιυλλόμαυροι, κινεζόφατσες, παραπλήγες καθυστερημένοι. Ψώφο να φκάλετε. Εχαλάσετε την Κύπρο. Έρκουνται οι μαύροι πιάνουν μας τις δουλειές μας. Έρκουνται οι ξένες οι πουτάνες του καπαρέ διαλύουν οικογένειες. Τζιαι έχουμεν τζιαι τους Τούρκους τους αγαρινούς που την άλλην πάντα να παέννουν στα νοσοκομεία μας μούχτιν. Αϊσσιχτίρ βρωμόξενοι. Τζιαι οι παραπληγικοί; Σαν μεν βουράς κύριε με την μοτόρα. Εν σε λυπούμαι τίποτε. Οι καθυστερημένοι να κάτσουν να κάμνουν τα καλαθούθκια τους. Οι γεναίτζες να κάτσουν έσσω να σπουρτούν κοπελλούθκια γιατί τζιαμε εν η θέση τους. Τί φταίει ο μάστρος να της πληρώνει μισθό τζιαι τζίνη να κάθεται έσσω; Σαν μεν αγγαστρωθεί, όϊ να μου θέλει τζιαι δουλειά πουπάνω. Τζιαι εγέμωσεν τζιαι ο τόπος ππούστηδες που θέλουν δικαιώματα ιμίσh. Εν κρέμμασμαν που θέλουν οι πισογλέντηδες. Μουλλάδες μισογύνηδες μουσουλμάνοι, ίσσιαλλα να σας καουρτίσουν με τες πυρηνικές οι ισραηλίτες (τζιαι να ππέσει τζιαι καμιά πάνω τους προς το τέλος) να πνάσουμεν. Εν μας κανούν τα άλλα ούλλα έχουμεν τους τζιαι τούτους.

Είπα τα τζι έπνασα. Όϊ, δεν έχω σύνδρομο Ττουρέτ, ούτε μέλος σε ακροδεξιά οργάνωση είμαι. Δεν πιστεύκω απολύτως τίποτε που τούτα που έγραψα πιό πάνω. Απλά ήθελα να τα πώ τωρά που δικαιούμαι, διότι σφύρα του τζι έρκεται που σε λλία χρόνια η Κύπρος θα γίνει όπως την Αγγλία τζιαι την Αμερική σε ότι αφορά θέματα πολιτικής ορθότητας. Τί εν η πολιτική ορθότητα; Λλίον πολλά είναι να μεν λαλείς κάτι που θα προσβάλει τον άλλο γιατί θεωρείται διάκριση, ρατσισμός τζιαι ξέρω γιω. Στην πραγματικότητα όμως είναι ένας ολοκληρωτικός τρόπος σκέψης, σαν ένα σταλινιστικό μονοκομματικό καθεστώς, που σκοπός του είναι να χαλιναγωγήσει τζιαι να μας θέσει τον τρόπο που πρέπει να σκεφτούμαστε. Αν εθκιαβάσετε το 1984 του Όργουελ, η πολιτική ορθότητα είναι το νέο Newspeak.

Τί εξυπηρετεί η πολιτική ορθότητα; Αρχικά ήταν μια πολλά καλή ιδέα, όπως τις καταφατικές ενέργειες (αν εν τούτη η σωστή μετάφραση του affirmative action) που σκοπόν είσιεν να εξαλείψει τις διακρίσεις. Για παράδειγμα, επειδή εν λάθος τζιαι ρατσιστικό να αποκαλείς κάποιον με Αφρικανική καταγωγή νέγρο, η πολιτική ορθότητα απαιτεί όπως τον αποκαλείς Αφρο-Αμερικανό. Ή τους ιθαγενεις Ινδιάνους στον Καναδά ωφείλεις να τους αποκαλείς Λαούς των Πρώτων Εθνών (First Nation people). Οι πούστηδες πλέον αποκαλούνται απλά ομοφυλόφιλοι. Πολύ ορθά πρέπει να αποτάξουμε τις ρατσιστικές ορολογίες που στιγματίζουν τον συνάνθρωπό μας ή που τον απομονώνουν που το γενικό σύνολο, αλλά με ποιό τρόπο τζιαι με ποιό κόστος; Η πολιτική ορθότητα, με τον κίνδυνο να στιγματιστεί κάποιος επειδή είπε κάτι (πχ. ο πρώην βουλευτής Πάφου του ΔΗ.ΚΟ. όταν είπε πως ούλλοι οι Πόντιοι εν κλέφτες, ή κάτι παρόμοιο, ή ο πρώην Υπουργός Δικαιοσύνης που είπεν πως ούλλες οι Ανατολικοευρωπαίεες εν πουτάνες) στην ουσία ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ τον άλλο να σκεφτεί πριν να ανοίξει το στόμα του. Τον αναγκάζει να σκεφτεί για να μην ζημιώσει προσωπικά τζιαι όϊ γιατί νιώθει ή συμμερίζεται το τί λαλεί. Με άλλα λόγια, λαλούμεν πράματα που δεν τα νιώθουμε απλά τζιαι μόνον για να μεν πούμε κάτι που θα μας στοιχίσει προσωπικά. Τούτον εν φασισμός τζιαι δεν το δέχουμαι. Η ελευθερία της σκέψης και της έκφρασης, με όλα τις τα κακά, βασίζεται πάνω απ όλα στο να μπορούμε να προσβάλουμε τον άλλο. Αν κάθε μειονότητα, φυλετική, σεξουαλική, εθνική κλπ βάλει μιαν ταπέλλα (ομοφυλόφυλος, Αφρο-Αμερικανός κλπ) πρέπει να την σεβαστούμε γιατί έτσι απαιτεί η πολιτική ορθότητα; Πρέπει να σκεφτούμαστε με κάποιον συγκεκριμένο τρόπο για να μεν τους θείξουμε; Αν θέλω να ξιτιμάσω θα ξιτιμάσω, τζιαι ας έρτει ο θιγμένος να με αντικρούσει με την δύναμη των επιχειρημάτων του τζιαι να μου εξηγήσει γιατί δεν πρέπει να λαλώ τον άλλο νέγρο ή ππούστη, τζιαι όϊ να αναμένεται που εμένα να τον αποκαλώ όπως θέλει γιατί εννά θιχτεί.

Σε μιαν ιδανική κοινωνία τέθκιοι χαρακτηρισμοί θα ήταν αχρείαστοι. Αλλά ζούμε στην κοινωνία που ζούμε. Πώς περιμένεις κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας να μεν γράφουν οι Χρυσαυγίτες ρατσιστικά συνθήματα την στιγμή που έχουμεν εθνοκεντρική τζιαι ελληνοκεντρική παιδεία ή οποία αντί να μαθαίνει τους μαθητές να κρίνουν, τζιαι έχουν την δυνατότητα κριτικής σκέψης οι μαθητές μας, μαθαίνει τους να παπαγαλίζουν τζιαι να αναμασούν ότι γράφουν τα βιβλία σας. Δεν θέλετε να ξιτιμάζουμεν τους Τούρκους, μόνον να τους μισούμε χωρίς να το λαλούμεν. Αντί να πολεμούμεν τον ρατσισμό, πολεμούμεν την έκφραση του ρατσισμού, που είτε μας αρέσκει είτε όϊ εν δημοκρατικό μας δικαίωμα εκτός τζιαι αν προβαίνουμεν σε βιαιοπραγίες.

Έγραψα πριν ότι η Κύπρος σιγά σιγά ολισθαίνει προς μιαν κοινωνία ελέγχου της σκέψης, μιαν κοινωνία πολιτικής ορθότητας που θα τηρά τα προσχήματα αλλά θα στερείται της ουσίας. Ο Τάσσος Παπαδόπουλος με τον τρόπο που εμεταχειρίστηκε τους δημοσιογράφους επειδή εδιαφωνίσαν μαζί του, κουβέντες περί περιρρέουσας ατμόσφαιρας εννοώ. Έχουμεν δημοκρατία ή όχι. Αντίκρουστους με επιχειρήματα, όϊ με αναθεματισμούς. Το ίδιο πράμα έγινε που εκατάγγειλε ο Αναστασιάδης την Κυπριακή κυβέρνηση στην Ευρωπαϊκή ένωση τζιαι εφκάλαν τον προδότη. Κύριοι, εμπήκαμεν ακριβώς στην Ευρώπη γιατί θέλουμεν μια φωνή πιό δυνατή, γιατί θέλουμεν να ακούγεται η άποψή μας. Αν εν για να φοούμαστε να αννοίξουμε το στόμα μας εξίκκο τζι η Ευρώπη να μείνει.

Γιαυτόν εγώ θα ξιτιμάζω τζιαι θα φωνάζω ρατσιστικά, τζι ας μεν το νιώθω, όί γιατί πρέπει, αλλά γιατί μπορώ, τζιαι το μπορώ στην Κύπρο όπως πάμε μπορεί σύντομα ναν κάτι που θα θκιαβάζουμε μες τα βιβλία της ιστορίας.

Advertisements

Responses

  1. «If I could be a superhero I’d be immigration dude
    I’d send all the foreigners back to their homes for eating up all of our food
    and taking our wellfare and best jobs to boot
    like landscaping, dishwashing, picking our fruit
    I’d pass a lot of laws to get rid of their brew
    cause I’d be immigration dude…»

    «From now on the words Nigger and Guy cannot be used in a sentence unless they are 7 words appart.»

    Αγχώνεσε άδικα νομίζω

  2. zhtw o ratsismos loipon?!
    -afou kata va8os oulloi kypraioi en ratsistes,, alloi epifaneiaka-alloi siriza, alla sto telos oulloi ratsistes..,,etsi.

  3. Νομίζω ότι αν το αντίτιμο του να μεν εκφραζόμαστε ρατσιστικά απέναντι σε οτιδήποτε εν διαφορετικό που εμας, εν τούτη η μορφή φασισμού που περιγράφεις, τότε ναι.. νομίζω προτιμώ τον φασισμό.

    Ούτε ο Χ Φιρφιρής, ούτε ο Χ Ιορδάνου έχει το δικαίωμα να λαλεί ότι μια γεναίκα μεροκαμαθκιάρισσα εν πουτάνα επειδή τυγχαίνει να ήρτε μια φάουσα χιλιόμετρα μακριά που μια χώρα του ανατολικού μπλοκ. Ο average Κυπραίος εννα σκεφτεί ή εννα δηλώσει ότι «εν του καπαρέ».

    Αν η προπάθεια αποτροπής τέτοιων συμπεριφορών εν φασισμός.. εν έχω πρόβλημα

  4. Osoi genikopoioun tzai valloun tous oullous mesa se ena kaloupi einai akrws amorfwtoi tzai ouka ouka. Diladi re koukla mou an etrwe ti douleia sou mia kiprea en na misas oullous tous kipreous? An sou eklefke ton antra kiprea en na katigoras oulles tes kiprees? Katalaveis ti laleis? Katalaveis ti grafeis? Eksanagnwrises kanena tourko, i moulla, i mavro na miliseis mazi tou? Sinexiste ta idia lathi me pallia, megalwste allo mia fasistoratsistogennia.

  5. tzino pou thela na pw egw, tziai fenetai den eperase, einai pws me enohlei na men lalw ratsistika sholia giati etsi theloun oi alloi. to sosto tha itan me tin paideia mas monoi mas na katalavoume giati den prepei na stigmatizoumen ton allo tziai oi giati to apaitoun ta media tziai i koinonia. farissaiki ypokrisia na men laleis ton allo mavro alla na ton metahirizese san mavro.

  6. Eshis dikaio. Ama to niwtheis lale to. Tziegw mporei na niwthw na ksitimasw ti mana kapoiou tzai na me periorizei i koinwnia. Kame to alla na eisai etoimos na dexteis tes sinepeies. En se anaggazei i koinwnia apla foase na to peis. Pienne evre ena mavro tzai petou touta pou niwtheis na se sasei analogws.

    Tzai o dolofonos thelei na skotwnei alla anaggazei ton i koinwnia na men to kamnei. To provlima einai giati na theleis na tous ksitimaseis. Dame en to provlima. Pou ti stigmi pou en katalaveis pou monos sou oti en vlakeia na ksitimazeis kapoion logo tis katagwgis tou giati en enas athrwpos pou tzai tzinou en giema pou tzila mes tes fleves tou tzai eshi tzai tzinos ta provlimata tou. Estw tzai enas na iparxei entaksei en dikaiousai na genikopoiiseis. Na ksitimazeis ton kathena ksexwrista alla oi na genikopoieis.

  7. giafto jie ego egrapsa prin, ta logia den prepei na ginounte praxeis ratsismou. den anaferthika se praxeis alla ston fasistiko tropo skepsis pou ipagorevei i politika orthi koinonia , oti diladi monon enas tropos yparhei na skefteis. o politika orthos. osoi en ameriki i agglia eimai sigouros katalavoun ti thelw na pw

  8. Kala, an miloume gia agglia eshis apolito dikaio. Eskeftika to polles fores. Pou sou miloun tzai eirwnefkountai se tzai thwroun se me tzino to misismeno to ifos. Athimoumai erwtoun ena simmathiti mou gia ena kathigiti, tzai lalei mou intalws moiazei, tzai lalw tou «he is tall and black» tzai pou eipa to black ekomplare. Tzai ekomplare epeidi poumesa tou en ratsistis tzai kolla pas tes lekseis. Oi egglezoi en polla etsi.

  9. Δεν κατάλαβα είναι απαραίτητο να βρίζουμε κάποιον βασιζόμενοι στο χρώμα? στο κουσούρι του ? ή στη χώρα καταγωγής του? Έχω αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο σχετικά με την καταγωγή ίσως και εσείς .Όντως από αμόρφωτα άτομα .Όταν θες να[ κτυπήσεις] τον άλλο γιατί σε πείραξε, βρες την αιτία .Εγιώ είμαι περήφανη που είμαι ΚΥΠΡΑΙΑ ίσως γι’αυτό τους ανάβουν τα λαμπάκια.

  10. heh. ehoumen to oi kypraioi na eimasten llion arkoroufitoi

  11. Φιρφιρή μου πέμου το αρκορούφιτοι ίντα μπου σημένει ακριβώς? Πάντως γελώ μόνη μου ,ένια σου τσιαι εγώ σύρνω τους κάμποσα όταν το παρα….κάνουν . Παρακολουθώ αυτά που γράφεις και νιώθω ‘οτι βρίσκομαι στη Κύπρο. Νάσαι καλά αγόρι μου .

  12. Πέραν από τις λέξεις…

    Πόσοι από εμάς, εβρισκόμενοι στην Νήσο Κύπρο και όχι έξω για σπουδές ή τουρισμό, έχουμε π.χ. περάσει 3-12 ώρες την περασμένη εβδομάδα σε στιγμές κοινωνικοποίησης με «μαυρούθκια», «πακιστανούς», κλπ.;

    (Όχι αυτούς που εργάζονται στο σπίτι μας αλλά κάποιους με τους οποίους επιλέξαμε όντως να κοινωνικοποιούμαστε μαζί τους, να φτιάχνουμε φιλίες και παρέες, όχι πόντιους που μιλάν την ελληνική και βαφτίστηκαν ορθόδοξοι, όχι… νομίζω καταλαβαινόμαστε).

    Πόσοι απο μας ξόδεψαν ώρα π.χ. για να βοηθήσουν αλλοδαπό φοιτητή ή εργάτη να μεταβεί από το ένα σημείο της πόλης / επαρχίας στο άλλο, να διεκπαιρεώσει κάποια γραφειοκρατική αγγαρία, να κατανοήσει κάποια πράγματα για τον τρόπο λειτουργίας της κοινωνίας μας, κλπ.;

    Πέραν από τις λέξεις…

  13. Πέραν από τις λέξεις και περά στους πέρα κάμπους……. Πόσοι αλλοδαποί έχουν το θάρρος να ζητήσουν κάποια βοήθεια από οπιοδήποτε Κύπριο?.

    Και άν λέμε άν ζητήσουν μια μικρή εξυπηρέτηση
    θα την πάρει? ή θα ακούσει το μα ρε κουμπάρε ενιξέρω έχω δουλειά κ,α. Χωρκα που μπορεί να δουν το μαύρο τσιαι να πογυρίσουν άμπα τσιαι φάει τους. Το τελευταίο δν νομίζω ότι ισχύει.

  14. Και πως θεραπεύεται αυτό;

  15. Γιατρός δεν είμαι ,αυτό είναι προνόμιο της Νατάσας ,αλλά θα κάνω μια διάγνωση .Καλή διάθεση ,λίγο τσιας ανοικτά μυαλά έ τσιαι να το χωνέψουμε ότι έν είμαστε μόνο εμείς σ’αυτό το πλανήτη θέλουμε δεν θέλουμε εν τσιαι οι μαύροι,οι κίτρινοι , οι πράσινοι .και πάει λέγοντας. Καλή θέληση και νομίζω μπορούμε να συνυπάρξουμε ,άσε τώρα γιατί στενοχωρέθηκα γιατί πήγε αλλού ο νούς μου στην μοιρασμένη μας Κύπρο.Και μην διαιρωτηθής αν είμαι του ΝΑΙ ή του ΟΧΙ αν και πρόσφυγας όταν πήρα τηλέφωνο τηνΚυπριακή πρεαβεία στην Ελλάδα πως θα γίνει να πάω να ψηφίσω επειδή δεν είχα βιβλιάριο λόγω του ότι έφυγα από Κύπρο πριν χρειαστεί να βγάλω.Τέλος πάντων μου είπαν ότι δεν μπορώ να ψηφίσω. κοίτα να δείς αλλού ξεκίνησα και αλλού κατέληξα.Αν σ’ενδιαφέρει το θέμα το τελευταίο έχω και άλλο.

  16. dear nostalgia kai dear χαράλαμπε,,,

    (ligo ka8usterimeno to comment mu,alla tlp)

    epi tis ousias,, to 8ema den eshie na kamei me to morfwtiko epipedo tou ka8enos,,alla me tin koultoura, kai me to posin ali8eia, pragmatika antexei kaneis!!
    cheers

  17. shashoura, prwta prwta signwmi gia ti lathos katanoisi tzai gia ti pareksigisi.

    Se sxesi me to ekswteriko px agglia, ameriki ktl, sti kipro en nomizw na foountai na ksitimasoun ratsistika i na niwthoun oti en mporoun na to kamoun. Vasika ksitimazoun tzai den skeftountai tipote, tzai aspoume oti «en kallittera» tzai pio ishia simperifora para pou ton allo pou to niwthei alla niwthei periorismenos (me pithanotita se kapoia fasi na ksespasei). Fisika to idaniko tzai panw pou oulla pio fisiologiko einai apla na men iparxei ratsismos.

  18. nai en idaniko na men yparxei ratsismos,,,alla en tzai outopiko tautoxrona…
    afou o an8rwpos en eggenis egwistis- se atomiko epipedo, poso mallon na men einai se e8nikistiko…

  19. shashoura ποιά αλήθεια να αντέξεις ?να σε βρίζουν για παράδειγμα ,γιατί είσαι από άλλη χώρα ?.
    Εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα το έχει αυτός που βρίζει ρατσιστικά γιατί δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με τον άλλον ,και αυτός ο τρόπος συμπεριφοράς είναι και ο εύκολος. Όσο αφορά την μόρφωση να σου πω .
    Κ’αταρχήν οι 3-4 που είπαν τις βλακείες τους για την καταγωγή μου μπορεί να έτυχε να είναι αμόρφωτοι.
    Ίσως πάλι να είναι[ η κουλτούρα ]μου έτσι να μην είμαι ρατσίστρια .Απλά ότι δεν μ’αρέσει να μου κάνουν δεν το κάνω σε κανένα.

  20. Και όποιος δεν συνεμορφώθην με τας υποδείξεις περί ρατσισμού τον στέλνουμε στο αναρρωτήριο για ενεσούλες. Καλά να περάσεις στη Κένυα.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: