Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουνίου 14, 2007

Κροκοδείλια δάκρυα

Ο παππούς μου ο μακαρίτης ελάλεν πως εν πληρώσεις την γιαγιά μου εν ικανή να κλαίει ‘κοστέσσερεις ώρες. Όντως το κλάμα για κάποιες γεναίτζιες εν πράμα φυσικό και τολμώ να πώ πως είναι γενετικά τροποποιημένος πόλεμος. Όποτε θέλει μια γεναίκα να περάσει το δικόν της τζιαι δεν περνά (είτε γιατί έσιει άδικο είτε γιατί εν ανήμπορη να κάμει τίποτε ή άμαν ο άντρας εν ξεροτζιέφαλος τζιαι γιναξιής) ή άμα θέλει να φκεί κούππα άπαννη τη στιγμήν που φταίει, το κλάμαν είναι η ιδανική τακτική.

Πρίν προχωρήσω θα σας πω την θεωρία μου γιατί το κλάμαν δουλεύκει. Δεν φταίσιν οι γεναίτζες. Φταίν οι αρσενιτζοί προτίστως που είμαστεν κοθώνια. Επειδή οι άντρες δεν κλαίσιν κατά γενικήν ομολογίαν (μπορεί να είμαστεν κλαμούρηδες ώρες ώρες αλλά καθαυτό κλάμαν δεν κάμνουμεν πολλίν) εκτός τζι αν σπάσουμεν κανένα κόκκαλο ή αν χάσουμεν κανένα δικόν μάς, νομίζουμε κυριολεκτικά πως το κλάμα είναι μια γνήσια μορφή συγκίνησης, μια αθρώπινη μορφή έκφρασης πόνου τζιαι προσωπικής οδύνης. Λίγες φορές στην ενήλικη ζωή μας γονατούμεν τζιαι κλάιμεν τζιαι λανθασμένα νομίζουμε πως εν ούλλος ο κόσμος που κλαίει για τους ίδιους λόγους. Οι δέ γεναίτζες όμως εμάθαν το κόλπο τζιαι παίζουν μας πας τα δακτύλια τους.

Το γυναικείον κλάμα έχει σκοπόν να εκβιάσει, να αποστομώσει, ή να συγχήσει τζιαι να παραπλανήσει ή να αποδιοργανώσει τον αρσενικό (όχι πάντα). Ανάλογα με την περίπτωσην εν τζιαι το είδος του κλαμάτου. ΄Εχουμεν λοιπόν:

α) το μυξόκλαμαν Τούτον το είδος κλάμα είναι το ευκολότερο να αναπαραχθεί καθώς δεν χρειάζεται ιδιαίτερην προσπάθεια. Φτάνει να κοτσινίσουν λλίον τα μμάθκια της τζιαι να θωρεί το πάτωμα γι να μεν δούμεν πως δεν κλαίει που τα αλήθκεια. Για να πετύχει το μυξόκλαμαν πρέπει να συνοδεύεται από επιχείρημα ή ψευδοεπιχείρημα. Για παράδειγμα, η παρέα όλη κανονίζει να παέι κκάμπινγ στην Λίμνη της Πόλης Χρυσοχούς (πριν να κλείσει). Τελευταία στιγμή (προσέξετε προσεκτικά τον άψογον τζιαι στρατηγικόν συντονισμόν), δκυο μέρες πριν την αναχώρηση όταν όλα εν μέσα στο αυτοκίνητο γίνεται το εξής.
-Αγάπη, μα εννά πάμεν κκάμπινγκ;
-Ναί άγγελε μου. Ετοίμασες τα πράματα σου;
-Ρε αγάπη, αφού ξέρεις πως δεν μου αρέσκει.
-Πριν μιαν εφτομάδαν εν είπες τίποτε όμως.
-Εν εκατάλαβα καλαααα.(νάζιν το οποίο προϊδεάζει το μυξόκλαμα).
-Τί ενόμισες μάνα μου;
-Ενόμιζα εν ξενοδοχείο που εννά παένναμεν.
-Όϊ εν κάμπινγκ (προσέξετε που το αρσενικόν εν αχάπαρον)
-Αφού είμαι αλλεργική στα έντομα τζιαι στις σκόνες. Εννά με πιάσει το άσθμα μου πάλε (το επιχείρημα που λέγαμε)
-Ρε μωρό μου αφού εκανονίσαμεν το.
Περνούν δκυο τρία λεπτά τζιαι ξεκινά το μυξόκλαμαν.
-Ιιιιι πάντα το δικό σου γίνετε, ιιιι εννά πάθω τίποτε..
Τελικά κάμπτεται η άμυνα μας τζιαι πάμεν Άνασσα ή σε αππάρτμεντς.

β) κλάμα με δάκρυ τούτον το κλάμαν χρησιμοποιείται για να αποστομώσει τον άντρα άμαν έχει δίκαιο. Σε συνδυασμό με την έμμηνο ρήση, το κλάμαν αυτού του είδους είναι αποτελεσματικότατον και ο άντρας δεν ξέρει τί τον ήβρεν. Η λογική πάει περίπατο, ο διάλογος δεν οδηγεί πούποτε τζιαι έτσι το έταιρον ήμιση καταφεύγει σε τακτικές ανορθόδοξες. Σκοπός του είναι ένας και μόνον ένας – να ζητήσει ο άντρας συγγνώμη τζιαμαί που έσιει δίκαιο.
-Αγάπη, γιατί έν ήρτες εψές στο τραπέζι σπίτι του Κ. που ήταν τα γενέθλια του;
-Εξέχασα αγάπη..(γιατί ήμουν με τις φίλες Στάρμπακς).
-Ίνταλως εξέχασες; Έσιει μιαν εφτομάδαν που το λαλούμεν. Γιατί εν απάντας το τηλέφωνο;
-Εν το άκουσα . . . (που το κουσκους το πολλίν).
-Ίνταλως εξέχασες ρε αγάπη, αφού άλλον πράμαν δεν ελαλούσαμεν.
-Εεε εξέχασα το, μεν μου μάσιεσαι (η γυναίκα καθυστερά τζιαι κερδίζει χρόνο για να γεμώσουν οι δακρυγόνοι αδένες της).
-Εμέναν τραβολοάς με στες φίλες σου τζιαι τωρά που εν τα γενέθλια του Κ. παίζεις πελλόν;
-Μεν μου φωνάζειιιιιις. Μπουουουου, λυγμ λυγμ, μπουεεεε.
Δαμαί ο άντρας ξεχάνει πως έσιει δίκαιο τζιαι προσπαθεί να σταματήσει το κλάμα που πιθανόν να οδηγήσει σε εμπάρκο στο κρεβάτι αν συνεχιστεί πολλήν ώραν.
-Μεν κλαίεις μωρό μου…
-Μπουαααααα. Φωνάζεις μουυυ
-Εν το έθελά άγγελε μου.
-Εν με αγαπάααας.
-Συγγνώμην άγγελε μου. Μεν κλαίεις..(βουρά να φέρει χαρτομάντηλα)
-Λυγμ, λυγμ, αααααα…φέρμου νερό..
-Έλα μάνα μου, σύγγνώμη…σίλια συγγνώμη. εν το έθελα…(να έχω δίκαιο).
Δαμάι βάλλει την κεφαλή της στο στήθος του τζιαι ο μαννός νιώθοντας την βράστην της ξεχνά τα ούλλα.

γ) μισόκλάμαν Σε αυτήν την περίπτωση δεν έχουμεν δάκρυα ούτε ήχο. Στη θέση τους έχουμε μμάθκια που κοτσινίζουν τζιαι νευρικό σούσμαν της τζιεφαλής. Χρησιμοποιείται στις περιπτώσεις που κάτι εκάμαμεν μέγαν λάθος, κατά την άποψη της γεναίκας, αλλά εμείς δεν επήραμεν χαπάριν διότι δεν έχουμεν ιδέα τί εκάμαμεν λάθος. Γίνεται σε περίπτωση συνήθως που ξεχάσουμεν κάτι ή πούμεν παραπάνω κουβέντα χωρίς να το εννοούμε. Το μισόκλαμαν είναι ο προπομπός του silent treatment τζιαι εφόσον δικαιούμαστε να παίξουμεν πλέϊστέϊσιον εμένα προσωπικά δεν με πειράζει. Συνήθως καταλάβω το άμαν κάμω ματσαράγκα. Δεν γνωρίζω να σας πω περισσότερα για αυτό το σπάνιο είδος κλάματος διότι μια φορά μου έτυχε.

δ) κλάμαν με αναφιλητά Τούτον εν η πυρηνική πόμπα των κλαμάτων. Η μάνα όλων των κλαμάτων. Είναι το πιο ύπουλο, σιεϊττάνικον είδος κλάματος που όπως τον κουγκά μόνο μια φορά το παίζεις. Το κλάμα με αναφιλητά έχει την ιδιότητα να μπλοκκάρει το νευρικό σύστημα του άντρα και χρησιμοποιείται στην περίπτωση που η γυναίκα επιάστηκεν επ’αυτοφόρω να κάμνει μεγάλη ματσαράγκα, πχ να τα φορεί του φίλου της με τον κολλητό του. Φανταστείτε τη σκηνή να μπουκάρει ο άλλος μέσα τζιαι να πιάνει την λεγάμενη με τον λεγάμενο.
-ΑΠΑΝΑΪΜΟΥ ΑΠΑΝΑΪΑ ΜΟΥ. ΤΙ ΚΑΜΝΕΤΕ ΔΑΜΕ; ΘΑ ΣΑΣ ΙΣΦΑΞΩ!
-Εν παρεξήγηση αγάπη μου…
-Τί παρεξήγηση; Εκουτσούφλησες τζι έκατσες πας τον β**** του; Κι εσύ τέκνον βρούτε…
-Όϊ μάνα μου…
-Πούντο σιηπέττο;…
Τότε ξεκινά το κλάμαν με τα αναφιλητά. Η γυναίκα προσποιείται πως εννά φυρτεί του κλαμάτου, ρουφά τες μύξες της τζιαι βάλλει το σιέρι στο στήθος παντές τζιαι θα πάθει ανακοπή.
Η προσοχή του άντρα αποσπάται, ο κολλητός ππηδά που το παραθύρι τζιαι μινίσκει τζίνος πίσω να σάσει την κατάσταση. Σιγά σιγά ο θυμός εξανεμίζεται τζιαι μινίσκει τζιαμέ όπως τον γάδαρο να την παρηγορά παντές τζι εν τζίνος που φταίει.

Αυτά προς το παρών. Θα με ενδιέφερε να μάθω πως βλέπουν οι γυναίκες του άντρες πάνω στο θέμα κλάμα.

ΥΓ. Το ππόστ εν χιουμοριστικό, όϊ ν’αρπαχτεί καμιά τζιαι να πιάσει το κλάμαν.

Responses

  1. είμαι κλαψιάρα. Άμα πιεστώ κλαίω, όμως σπάνια μπροστά που άλλους. Άμα βλέπω άντρα να κλαίει, ξεκινά να παίζει το βιολογικό μου ρολόι κ θέλω να του κάμω τσάι κ καπήρες με μέλι να του περάσει. Τωρά που το σκέφτουμε, δεν είδα ποτέ άντρα να κλαίει για ασήμαντο λόγο (εννοώ στη πραγματική ζωή). Το πιο ωραίο κινηματογραφικό αντρικό κλάμα ήταν του Adam Sandler σε μια ταινία που δε θυμάμαι τωρά.. που επερπατούσε όπως το χαμένο γελοκλαίγοντας δυνατά με ένα συνεχόμενο ααΑΑΑΑαααΑΑΑΑαα. Ήταν αστείο κ ταυτόχρονα συγκινητικό.

  2. Συγχαρητήρια, είσηεν τζιερό να κάμεις ετσι δυνατό ποστ

  3. pas tounton, 8ema,,,pisteukw, trava ta tzai tou antra o organismos tou, en san na apozita to klama, ena prama, afoy to anexete tzai endeidei telika,,,isws gia na dei3ei tin epiboli e3ousias tou pas to ¨as8enes¨ fylo.

  4. sigoura jie trava ta o organismos mas. pathenoumen oti epitrepoume stous eaftous mas na pathoume

  5. Μπράβο ρε Φιρφιρή που κρατάς μπακίρες να την πάρεις στον Άνασσα. Μεγάλη η χάρη της. Εγώ ήταν να πάω μόνος μου κάμπινγκ αν και το μισώ. Βασικά άμα κλαιν πρέπει να παίζεις πελλό, να παίζεις όπως είπες πλέϋσέϊσιον και στο τέλος περνά τους.

  6. Αλήθκεια το κλαμμουρούι του Τάσσσσσσου σε ποίαν κατηγορία το τοποθετείς?
    Το δικό μου το ήξερα ,[ήμουν] ? πρόσφυγας αλλά ενόμιζα ότι οι πρόσφυγες δικαιούνταν να λάβουν
    μέρος ούλλοι στο δημοψήφισμα .
    ΝΑΙ όμως άμαν εν έσιεις εκλογικό βιβλιάριο ίντα λόις
    έννα ψηφίσεις?
    ΟΧΙ λείπεις χρόνια που τον τόπο σου, μα είσαι τέλια μαννή ?
    ήβρα την απάντηση έν είμαι μαννή απλά άμα εν έσιεις εκλογικό βιβλιάριο παύεις να είσαι πρόσφυγας .Άτε ρε μάνα μου εύκουμαι τσιαί στου υπόλοιπους πρόσφυγες περαστικά.

  7. Είπα μια φορά μιας κορασίδας πως «άμα θέλεις να τραβιέσαι εγώ δεν θα σταθώ εμπόδιο» και της έδειξα την πόρτα.

    Επέστρεψε σε 5 λεπτά κλαμένη να μου λαλεί:
    «…κλαψ, λυγμ… εν… μμχχχφφ… εν θέλω… κλαψ, λυγμ… εν θέλω να σε χάαααασω που… κλαψ λυγλ, που τη ζωήηηηη μουουουουου…μπουααααααααααα»

    Επίστεψα ο μαννός.

    Μέσα σε ένα χρόνο εξόρτωσε να μου μαυρίσει τη ψυχή. Έκλαψα το κλαμα της στη δύναμη του 1000000000000000000000.

    Αλλλά -παθαίνοτντας και μαθαίνοντας -άφησα τις τζιαι γω ένα λοαρκασμό τηλεφώνου 600 δολλάρια.

    Όι εννά σπάσει το πλάσμαν!

  8. Oi koumpare, etsi lefta den krato. kouventa na ginete.
    kamping kai pali kamping.

  9. News flash: Women are manipulative.

    News flash: Men are idiots.

    (Επηρεασμένη που τζείνον τον κατζιάρη στο τελευταίο σου ποστ)

  10. […] https://xenihtikon.wordpress.com/2007/06/14/%ce%9a%cf%81%ce%bf%ce%ba%ce%bf%ce%b4%ce%b5%ce%af%ce%bb%ce… […]

  11. Crying is cheating!! Αλλά περνά τους το γέριμο. ¨Ενα κλάμα τζιαι ξεχάννουμε τζιαι δίκαια τζιαι άδικα…

    P.S. Οταν έχουμε εμεις δικαιο ερκεται το κλάμα. Οταν έχουν τζίνες έρκεται ο Αρμαγγεδών!

    Εν τζιαι το πλαυστέσιον καλον ώρες ώρες. Μεν το υποτιμας

  12. Crying is cheating!! Αλλά περνά τους το γέριμο. ¨Ενα κλάμα τζιαι ξεχάννουμε τζιαι δίκαια τζιαι άδικα…

    P.S. Οταν έχουμε εμεις δικαιο ερκεται το κλάμα. Οταν έχουν τζίνες έρκεται ο Αρμαγγεδών!

    Εν τζιαι το πλαυστέσιον καλον ώρες ώρες. Μεν το υποτιμας

  13. […] https://xenihtikon.wordpress.com/2007/06/14/%ce%9a%cf%81%ce%bf%ce%ba%ce%bf%ce%b4%ce%b5%ce%af%ce%bb%ce… […]


Σχολιάστε

Kατηγορίες

